Оқушының ойлау




Презентация қосу
Бәйдібек ауданы Бөген ауылы «Бөген»ЖОМ Бөлім атауы: 4- бөлім Отбасы құндылықтары
мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің Сабақтың тақырыбы
мұғалімі Джарылкапова Улмекен Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала». Сағыныш

Оқу бағдарламасына 5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу;
сәйкес оқу мақсаты 5.3.2.1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін:
• Көркем шығармадағы негізгі кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;
• Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалайды.

Сабақ мақсаты SMART Нақты, шанайы, қолжетімді, өлшемді.
форматында

ОДД Қолдану және жоғары деңгей
Оқыту әдістері
Оқушыларды жеке және ерекше
Оқу мақсатына қол жеткізуге Барлық білім алушыларды оқу
білім беру қажеттіліктеріне сәйкес
мүмкіндік береді процесіне тартуға ықпал етеді
оқытуды қарастырады
1- тапсырма. Тапсырма бойынша саралау жүзеге ЕББҚО Көру қабілеті төмен оқушы
Жеке жұмыс. асырылады. Оқушылар әңгімені бар. Воронкова бойынша І-ші
ОДД - Қолдану толық оқыған не оқымағанын тексеру типологиялық топ
«Екі жақты күнделік» әдісі мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойынын Ол оқушыға үлкен әріптермен
PISA І-ші деңгейіне сәкес ойнатамын. оқушылар жазылған кесте ұсынамын.
Нақты сұрақтар; мәтіннен қажетті Жеке жұмыс орындау кезінде
ақпаратты табу оқушылардың жұмыс қарқынын ескере
отырып, кейбір оқушыларға қосымша
уақыт беремін.

2-тапсырма. Топтық жұмыс Күтілетін нәтиже: Оқушылар ЕББҚО. Үлкен әріптермен жазылған
ОДД - Қолдану және жоғары деңгей кейіпкерлердің іс- әрекетін сыртқы- кесте ұсынамын. (Егер ойлауында
«Кейіпкерлер кестесі» әдісі арқылы бейнесін, портретін анықтай отырып, кедергісі бар оқушы болатын
Кейіпкерлердің іс- әрекетін сыртқы- образын ашады. Өз ойларымен бөліседі. болса,тапсырмаларды жеңілдетіп,тек
бейнесін, портретін анықтай отырып, «Кітап» тобы: «Іс-әрекеті, сыртқы кейіпкерлерді атап беруді
образын ашады. бейнесі, образы» ұсынамын.)
«Дәптер» тобы: «Портреті, образы»
«Қаламсап» тобы: «Іс-әрекеті мен
портреті, образы»
Кейбір оқушыларға қажет болған
жағдайда қолдау көрсетемін
Оқыған шығармадан өміріне қажетті
тұжырым жасауға ықпал етемін
Оқыту әдістері
Оқушыларды жеке және
Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік Барлық білім алушыларды оқу ерекше білім беру
береді процесіне тартуға ықпал етеді қажеттіліктеріне сәйкес
оқытуды қарастырады
3-тапсырма. Топтық жұмыс Тапсырмаларды орындау кезінде ЕББҚО. Оқушының ойлау
ОДД – Қолдану және жоғары деңгей оқушылардың қабілеті ескеріледі. қабілеті ойдағыдай
«Төрт сөйлем» әдісі арқылы кейіпкерді PISA ІІ-ші деңгейі болғандықтан, оқушылармен
шынайы өмірмен салыстырып бағалайды. Салыстыруға; болжам жасауға бірге ортақ тапсырманы
1топ - Сыныпта Сержанмен тағдырлас оқушы құрылған тапсырма ұсынып орындайды. Өз ойын айтады.
болса, көзқарасың қалай болар еді? отырмын. Қолдау қажет болған жағдайда
2топ – Есмағамбет сынды көршің болса ол Тапсырма бірдей бірақ қолдау «Ата – ананың ажырасудан
адамға сый құрметің жайлы ойларың? деңгейі әртүрлі, кеңес арқылы. кейінгі баланың жай күйін, іші
3топ – Сержанның анасы сынды туысың болса Оқушыларды тың ой айтуға, мейірімге толы, жүрегі нәзік,
қарым қатынасың өзерер ма еді? креативті ойлауға шақырамын бейкүнә баланың арманын
орындағысы келетін азамат және
тағдыр талқысына тап болған
ана» туралы түсінік беремін.
Тапсырмалар
Оқу мақсатына қол жеткізудің бағалау критерийлері мен ойлау Оқушылардың Оқушылардың
дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келеді функционалдық жеке және ерекше
сауаттылығын білім беру
дамытуға бағытталған қажеттіліктеріне
сәйкес келеді
Бағалау критерийі: Берілген кестені толтыраЕрекше білім беру
• Көркем шығармадағы негізгі кейіпкердің отырып, оқушылар қажеттілігі бар
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады; кейіпкерлердің іс- оқушыға үлкен
2-тапсырма. Топтық жұмыс. Қолдану және жоғары деңгей әрекетін сыртқы- әріптермен
Кейіпкерлердің іс- әрекетін, сыртқы-бейнесін, портретін анықтай бейнесін, портретін жазылған кесте
отырып, образын ашады. анықтайды, образын ұсынамын.
«Кейіпкерлер кестесі» әдісі ашады. Өз ойларымен (Егер ойлауында
1-ші «Кітап» тобы 2- ші «Дәптер» тобы бөліседі. кедергісі бар
оқушы болатын
Кейбір оқушыларға қажет болса,тапсырмалар
болған жағдайда қолдау ды жеңілдетіп,тек
көрсетемін кейіпкерлерді атап
беруді ұсынамын.)
Оқыған шығармадан
3- ші «Қаламсап» тобы Дескрипторы: өміріне қажетті тұжырым
-Шығармадағы кейіпкерлер жасауға ықпал етемін
портретін суреттейді; - 1бал
- Іс-әрекетін анықтайды; - 1балл
-Кейіпкерлер образын ашады; - 1бал
-Оқыған шығармадан өміріне
қажетті тұжырым жасайды; - 1 бал
Тапсырмалар
Оқу мақсатына қол жеткізудің бағалау критерийлері мен Оқушылардың функционалдық Оқушылардың
ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келеді сауаттылығын дамытуға жеке және ерекше
бағытталған білім беру
қажеттіліктеріне
сәйкес келеді
Бағалау критерийі: Оқушылар кейіпкерді шынайы Ерекше білім беру
• Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, өмірмен байланыстырып қажеттілігі бар
бағалайды. салыстырады; Ата – ананың оқушының ойлау
3-тапсырма. Топтық жұмыс. ажырасудан кейінгі баланың жай қабілеті ойдағыдай
Қолдану және жоғары деңгей күйін, іші мейірімге толы, жүрегі болғандықтан,
PISA ІІ-ші деңгейі нәзік, бейкүнә баланың арманын оқушылармен бірге
(салыстыруға; болжам жасауға құрылған тапсырма) орындағысы келетін азамат және ортақ тапсырманы
«Төрт сөйлем» әдісі арқылы кейіпкерді шынайы өмірмен тағдыр талқысына тап болған ана орындайды. Өз
салыстырып бағалайды. туралы өз ойларымен бөліседі; ойын айтады.
1топ - Сыныпта Сержанмен тағдырлас оқушы болса,
көзқарасың қалай болар еді? -Топтық талқылау жасайды.-Бір-
2топ – Есмағамбет сынды көршің болса ол адамға сый құрметің бірімен пікір алмасады.
жайлы ойларың?
3топ – Сержанның анасы сынды туысың болса қарым (Тапсырма бірдей бірақ қолдау
қатынасың өзерер ма еді? деңгейі әртүрлі, кеңес арқылы)
Бірінші сөйлем:«Менің ойымша__________________________» (Оқушыларды тың ой айтуға,
Екінші сөйлем:«Себебі, мен оны былай түсіндіремін ________» креативті ойлауға шақырамын)
Үшінші сөйлем« Оны мен мына фактілермен, мысалдармен
дәлелдей аламын_______________________________________»
Соңғы сөйлем:«Осыған байланысты мен мынадай
қорытындыға келдім____________________________________»

Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Информатика сабақтарында сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолдану
Оқуға мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс
Зер салып ойлау
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілі
Шешім қабылдай білу қабілеті
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге деген қызығушылығын арттыру
Сабақты талдау түрлері
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Пәндер