Оқушының ойлау



Бәйдібек ауданы Бөген ауылы «Бөген»ЖОМ мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Джарылкапова Улмекен
Бөлім атауы: 4- бөлім Отбасы құндылықтары
Сабақтың тақырыбы
Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала». Сағыныш
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5. 1. 3. 1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу;
5. 3. 2. 1 кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Көркем шығармадағы негізгі кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалайды.
Сабақ мақсаты SMART форматында
ОДД
Нақты, шанайы, қолжетімді, өлшемді.
Қолдану және жоғары деңгей

Оқыту әдістері
Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді
Барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді
Оқушыларды жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қарастырады
1- тапсырма.
Жеке жұмыс.
ОДД - Қолдану
«Екі жақты күнделік» әдісі
PISA І-ші деңгейіне сәкес
Нақты сұрақтар; мәтіннен қажетті ақпаратты табу
Тапсырма бойынша саралау жүзеге асырылады. Оқушылар әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойынын ойнатамын. оқушылар
Жеке жұмыс орындау кезінде оқушылардың жұмыс қарқынын ескере отырып, кейбір оқушыларға қосымша уақыт беремін.
ЕББҚО Көру қабілеті төмен оқушы бар. Воронкова бойынша І-ші типологиялық топ
Ол оқушыға үлкен әріптермен жазылған кесте ұсынамын.
2-тапсырма. Топтық жұмыс
ОДД - Қолдану және жоғары деңгей «Кейіпкерлер кестесі» әдісі арқылы Кейіпкерлердің іс- әрекетін сыртқы-бейнесін, портретін анықтай отырып, образын ашады.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар кейіпкерлердің іс- әрекетін сыртқы-бейнесін, портретін анықтай отырып, образын ашады. Өз ойларымен бөліседі.
«Кітап» тобы: «Іс-әрекеті, сыртқы бейнесі, образы»
«Дәптер» тобы: «Портреті, образы»
«Қаламсап» тобы: «Іс-әрекеті мен портреті, образы»
Кейбір оқушыларға қажет болған жағдайда қолдау көрсетемін
Оқыған шығармадан өміріне қажетті тұжырым жасауға ықпал етемін
ЕББҚО. Үлкен әріптермен жазылған кесте ұсынамын. (Егер ойлауында кедергісі бар оқушы болатын болса, тапсырмаларды жеңілдетіп, тек кейіпкерлерді атап беруді ұсынамын. )

Оқыту әдістері
Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді
Барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді
Оқушыларды жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қарастырады
3-тапсырма. Топтық жұмыс
ОДД - Қолдану және жоғары деңгей
«Төрт сөйлем» әдісі арқылы кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.
1топ - Сыныпта Сержанмен тағдырлас оқушы болса, көзқарасың қалай болар еді?
2топ - Есмағамбет сынды көршің болса ол адамға сый құрметің жайлы ойларың?
3топ - Сержанның анасы сынды туысың болса қарым қатынасың өзерер ма еді?
Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың қабілеті ескеріледі.
PISA ІІ-ші деңгейі
Салыстыруға; болжам жасауға құрылған тапсырма ұсынып отырмын.
Тапсырма бірдей бірақ қолдау деңгейі әртүрлі, кеңес арқылы.
Оқушыларды тың ой айтуға, креативті ойлауға шақырамын
ЕББҚО. Оқушының ойлау қабілеті ойдағыдай болғандықтан, оқушылармен бірге ортақ тапсырманы орындайды. Өз ойын айтады.
Қолдау қажет болған жағдайда «Ата - ананың ажырасудан кейінгі баланың жай күйін, іші мейірімге толы, жүрегі нәзік, бейкүнә баланың арманын орындағысы келетін азамат және тағдыр талқысына тап болған ана» туралы түсінік беремін.

Тапсырмалар
Оқу мақсатына қол жеткізудің бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келеді
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған
Оқушылардың жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді
Бағалау критерийі:
Көркем шығармадағы негізгі кейіпкердің
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;
2-тапсырма. Топтық жұмыс. Қолдану және жоғары деңгей Кейіпкерлердің іс- әрекетін, сыртқы-бейнесін, портретін анықтай отырып, образын ашады.
«Кейіпкерлер кестесі» әдісі
1-ші «Кітап» тобы 2- ші «Дәптер» тобы
3- ші «Қаламсап» тобы Дескрипторы:
-Шығармадағы кейіпкерлер портретін суреттейді; - 1бал
- Іс-әрекетін анықтайды; - 1балл
-Кейіпкерлер образын ашады; - 1бал
-Оқыған шығармадан өміріне қажетті тұжырым жасайды; - 1 бал
Берілген кестені толтыра отырып, оқушылар кейіпкерлердің іс- әрекетін сыртқы-бейнесін, портретін анықтайды, образын ашады. Өз ойларымен бөліседі.
Кейбір оқушыларға қажет болған жағдайда қолдау көрсетемін
Оқыған шығармадан өміріне қажетті тұжырым жасауға ықпал етемін
Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыға үлкен әріптермен жазылған кесте ұсынамын.
(Егер ойлауында кедергісі бар оқушы болатын болса, тапсырмаларды жеңілдетіп, тек кейіпкерлерді атап беруді ұсынамын. )

Тапсырмалар
Оқу мақсатына қол жеткізудің бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келеді
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған
Оқушылардың жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді
Бағалау критерийі:
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра салыстырып, бағалайды.
3-тапсырма. Топтық жұмыс.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz