Жаңа ақпараттық - коммуникативтік технология
Презентация қосу
Ақпараттық -
коммуникативтік технология
құралдары оқушыларға жаңа
ақпарат көздеріне жол
ашады, жеке жұмыс пен
білім алудың нәтижелілігін,
тиімділігін көтереді, кәсіби
дағдыларды қабылдау және
бекіту үшін мүмкіндіктер
береді, қашықтықтан
оқытудың жаңа формалары
мен әдістерін жүзеге асыруға
мүмкіндіктер ұсынады.
Ақпараттық -
коммуникативтік технология
- мұғалімнің өз
жұмыстарының әдістері мен
ұйымдастыру түрлерін
түбегейлі өзгертуге,
оқушылардың жеке
қабілеттілігін дамытуға,
оқудағы пәнаралық
байланысты күшейтуге, оқу
процесін ұйымдастыруды
үнемі жаңартып отыруға
мүмкіндік береді.
Ақпараттық–
коммуникативтік
технология
жағдайындағы жалпы
оқыту үрдісінің
функциялары: оқыту,
тәрбиелеу, дамыту,
ақпараттық болжамдау
және шығармашылық
қабілеттерін дамытумен
анықталады
Жаңа ақпараттық -
коммуникативтік
технология
Бағыттары Мақсаттары
Электронды Оқу-әдістемелік, электронды
кешендер құру, әдістемелік
оқулықтар Web-сайттар ашу
Телекоммуникация Жалпы компьютерлік
лық желілерді пайдалану
технологиялар
Мультимедиалық Бағдарламалау ортасында
және инновациялық әдістерді
гипермәтіндік пайдаланып,
технологиялар бағдарламалық
сайттар, құралдар жасау
Қашықтан оқыту Өздігінен қосымша білім
(басқару) (Internet) алуды қамтамасыз ету
90%
87% 86%
80%
70% 68%
70% 65%
60%
60%
50%
10а
10ә
40%
30%
20%
10%
0%
2007-2008ж 2009-2010ж 2010-2011ж
Меніңше, оқыту жүйесінде сабақтарда ақпараттық және
коммуникативтік технологияларды қолдану төмендегідей
нәтиже береді:
•Ілімділік оқу материалын оқу бағдарламасы бойынша
ғылыми негізінде ең жоғарғы дәрежеде меңгеріп шығуы
және ілімдік білімін іс жүзінде тиянақты, саналы түрде
қолдана білуі;
•Ақпараттық технология мүмкіндіктерін қолданып, өз
бетімен білімін толықтыруға дағдылануы;
•Игерген материалдарын шығармашылықпен талдап, өңдеп,
қорытындылап, өз көзқарасын қорғай алуы;
•Жеке қабілеттеріне қарай шығармашылық жұмыстарға
белсене араласып, белгілі бір ғылыми білім саласында өз
мүмкіндігін көрсете алуы;
•Ілімді жаңалық ашуға немесе ілімді іс жүзінде қолданудың
жаңа жолдарын іздеуге ұмтылуы тиіс.
Тиімді жақтары:
•Оқушының оқуға деген ынтасы артады;
•Әр оқушының жеке қабілеті айқындалады;
•Үлгерімі нашар оқушыға көңіл бөліп, оларға
көмектесу мүмкіндігі туады;
•Жақсы оқитын оқушының тереңірек білім
алуына жағдай туады;
•Әр оқушы өздігінен жұмыс істеуге
дағдыланады;
•Оқушы өз білімін бағалай білуіне бағыттауға
мүмкіндік береді.
Ұсыныстар:
• Информатика пәні бойынша ұлттық тілде оқулықтардың сапасы
артып,әдістемелік құралдар,тәжірбиелік зертханалық жұмыстар
жазылып таратылса;
• Мектептерді жаңа үлгідегі компьютерлермен
жабдықталып,мұғалімдердің, жеке тұлғаның шығармашылық
қабілетін дамытуға мүмкіндік жасалса;
• Электрондық оқулықтарды әр мұғалім өзі жасап,электрондық
оқулықтардың саны көбейтілсе;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz