Этика құрылымы мазмұны




Презентация қосу
Кіріспе

Этика құрылымы
мазмұны
Этика негізгі мәселесі
Құндылықтар философиясы

Қорытынды
Кіріспе
Кірісп
е
Этика (грек. ethos – дағды, әдет-ғұрып) –
зерттеу нысаны мораль, адамның мінезқұлқы
болып табылатын ежелгі теориялық
пәндердің бірі. Термин және айрықша зерттеу
пәні ретінде өз бастауын Аристотель
еңбектерінен алады.
« Этизм» термині Аристотельдің ар-ождан
мәселесіне арналған үш шығармасының
(«Никомах этикасы», «Евдем этикасы», «Үлкен
этика») атауына кірген. Этикалық ой-
толғамдар адамдардың мінез-құлықтары мен
салт-дәстүрлерінің әралуан екендігін
баяндаудан басталады
Этика
1.Этикадағы мораль мәселесі
құрылымы
. Этика үш бөліктен тұрады:
Теориялық этика — этиканың
негізгі үғымдарын, оның зерттеу
пөнін, ғылым ретінде даму
тарихын зерттейді. Нормативті
этика — негізгі этикалық
категорияларды: мейірімділік пен
катыгездік, ізгілік пен жауыздык,
ар-үждан, үят, абырой, парыз
және т.б. Қарастырады.
Эмпириялық этика — белгілі бір
кезеңдердегі адамзат
үйымдарының накты
адамгершілік келбеті туралы
Этика негізгі
мәселелері
ЭтиканыңУақыт өтенегізгі
келе этика
моральды сипаттаудан
мәселелері
оларды түсіндіруге көшіп,
теориялық пәнге – Сонымен, этика –
ал негізгі мәселе –
Жақсылық пен
Мораль,
мораль философиясына гуманитарлық ілім, оның
Жамандықтың
айналды («мораль» және пәні – мораль (мораль),
арақатынасы.
«мораль» синонимдер,

Жақсылық пен
латын тілінде mores –
«mores»).

жамандық
мәселесі
Адам өмірінің мәні
мен мақсаты
- мораль - оның тарихын, бүгінгі күнгі нормаларын,
принциптерін және идеалдарын - қоғамның адамгершілік
мәдениеті деп аталатын нәрсені сипаттау;

Этика - адамгершілікті түсіндіру - мәнін, құрылымын талдау,

негізгі
міндетте моральдың оның «тиісті» және «бар» нұсқаларында
рі қызмет ету механизмдерін;

- адамгершілікке тәрбиелеу - адамдарға беру қажетті
білім жақсылық пен жамандық туралы, адамның өзін-өзі
жетілдіруіне және «дұрыс өмірдің» өзіндік стратегиясы
мен тактикасын дамытуға ықпал етеді.
Құндылықтар
философиясы
Этика
Құндылық — бұл адам және қоғам үшін бір нәрсеніңНормативтік этика жоғары
құрылымында
оң моральдық құндылықтарға
негізделген, қоғам мен
келесі Құндылықтар туралы эволюциясы
маңыздылығы. ілім аксиология
моральдық
теорияморальдың
жеке адамның
адамгершілік санасына

блоктарды
мен әрекет ету теориялық даму және

(грек Мораль және этикалық
механизмін оның
құрылымдық-
толықтыру қызметін
атқаратын және парыз

бөліп көрсету
ілімдер тарихы этикалық функционалдық талдауы (деонтология) тұрғысынан
тілінен: «аксис» – құндылық,
ілімдердің даму
«логос» мораль
процесін,
сондай-ақ генезисі мен – ілім)
негізінде
деп
түсіндіреді;
мәні, оның негізгі
қарастыратын моральдық
принциптер мен

заңды:
аталады.
эволюциясын сипаттайды принциптері мен
категориялары, құрылымы,
қызметі мен заңдылықтары
нормаларға негіздеме
береді. белгілі бір
ережелер адамдық қарым-

«Құндылық» ұғымы «баға» және «мақсат» табылады.деген
туралы ілім болып қатынастағы мінез-құлық,
адамға «дұрыс өмір»
стратегиясы мен
түсініктермен тактикасын жасауға
көмектесу.

байланысты. Құндылықтар адам ойларына, істеген
қылықтарына, заттарға баға берудің негізі, өлшемі
(критерийі)
ретінде танылады. Адам нені құндылық деп санаса,
соны өзінің
мазмұнына қарай - экономикалық,
саяси, әлеуметтік және
рухани құндылықтар;

субъектісіне қарай - тұлғалық,
топтық, ұлттық, таптық,
жалпы адамзаттық;

- қажеттіліктерге қарай:
материалдық (баспана,
тамақ,
киім және т.б.) және рухани
құндылықтар;
Қазақ философиясының дәстүрлі ерекшелігі -
адам экзистенциясына
(тіршілігіне) бетбұрыс, адам болмысының мән-
мағыналы негіздерін
руханилық тұрғыдан іздеу. Бұл беталыс қазақ
ақындарының
шығармашылығына, араб-мұсылмандық және
түркі тілді ойшылдардың
кәсіби философиялық ізденістеріне, қазақ
ағартушылдардың ілімдеріне тән
Қазақ үшін ең басты құндылық, ең бағалы нәрсе
- өмір. Адам тіршілікте
өзінің өмірін әр күнін бағалап, мандайға
жазылған өмірді гүлдендіруге,
жандандыруға, мәнді өткізуге ұмтылуы тиіс.
• Абай этика тақырыбын қозғағанда, иман
мәселесіне көп көңіл аударады. "Иман"
термині қазақ санасына мұсылманшылық
арқылы енген. Ол арлылық синонимі болып
табылады"Ұят кімде болса, иман сонда"
деген мақалды Абай өзінің отыз алтыншы
сөзіне негіз етіп алып, ұят түсінігін
талдайды.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Этикадағы мораль мәселесі
ФИЛОСОФИЯ ТАРИХЫ
Халықаралық аудит стандарты
Этизмның латын тіліндегі баламасы ретінде мораль қолданылса, кейіннен білім беру дәстүрінде
ЗАҢГЕРДІҢ ІЗГІЛІКТІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРІ
Қазіргі замандағы этиканың дамуы
Кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасы
ҚҰНДЫЛЫҚТАР ФИЛОСОФИЯСЫ
ЭТИКА ЖӘНЕ МОРАЛЬ
Қарым қатынасты меңгеру
Пәндер