Ұйымдағы қақтығыс және оның табиғаты


Slide 1

Ұйымдағы қақтығыс және оның табиғаты

Slide 2

Медициналық ұйымдардағы қақтығыстар

Slide 3

Жанжал

Қарама-қарсы бағытталған пікірлердің, көзқарастардың, идеялардың қақтығысы

Slide 4

иерархиялық қадамдар бойынша :

көлденең (бір-біріне бағынбайтын қарапайым қызметкерлер арасында)

тігінен (бір-біріне бағынатын адамдар арасында) .

Қақтығыстардың жіктелуі

Slide 5

ұйым үшін мәні, рұқсат беру әдісі бойынша :

Сындарлы қақтығыстар- ұйымды дамудың жаңа тиімді деңгейіне шығаратын келіспеушіліктер.

Деструктивті қақтығыстар- теріс, жиі жойқын әрекеттерге әкеледі, бұл жұмыс тиімділігін күрт төмендетеді және ұйымның ыдырауына және қызметкерлердің жұмыстан шығарылуына әкелуі мүмкін.

Қақтығыстардың жіктелуі

Slide 6

Кәсіби ортада қақтығыс туындауы мүмкін :

ұйымдастырушылық-құқықтық, әкімшілік-басқарушылық, әлеуметтік-психологиялық себептер / факторлар;

медициналық ұйымның ақпараттық логистикасындағы, коммуникативтік байланыстардағы бұзушылықтар;

білім деңгейінің жеткіліксіздігі;

мінез-құлық себептері;

Slide 7

Психология және персоналды басқару тұрғысынан еңбек ұжымындағы, оның ішінде мейірбикедегі қақтығыстар туындауы мүмкін :

әлеуметтік-тұрмыстық топырақта (мысалы, біреу құжаттаманы үнемі орнына қоймайды, үстелден сүртпейді, басқа біреудің ілгішін алады және т. б. ) ;

саяси негізде (саяси көзқарастардағы келіспеушіліктер) ;

діни негізде (дінге, туылуға, өмірге, өлімге және сәйкесінше түсік жасатуға, эвтаназияға және т. б. . ) ;

ұжымда қалыптасқан қатынастардың, негіздердің нормаларын қабылдамау ("бағыну", "кәсібилік", "үлкендерге құрмет" және т. б. ұғымдарын бұрмалау) .

Slide 8

Психология және персоналды басқару тұрғысынан еңбек ұжымындағы, оның ішінде мейірбикедегі қақтығыстар туындауы мүмкін :

қаржылық негізде (қызметкерлердің жалақысының әр түрлі деңгейі, жанжалды қоздырушының пікірі бойынша негізсіз, жалақының төмендеуі/өсуі, сыйлықақыдан айыру, қосымша жалақы алудағы кемсітушілік және т. б. ) ;

кәсіби негізде (көмек көрсету әдістемелерін қолданудағы келіспеушіліктер, кемшіліктер, жұмыстағы қателіктер және т. б. ) ;

қызметкерлердің жеке ерекшеліктері.

Slide 9

Жанжалды тұлғалардың түрлері

демонстрациялық " - көбінесе холерик, олар әр түрлі бағыттағы турбулентті іс-әрекетке ие, олар көзге көрінгенді ұнатады, өзін-өзі бағалауы жоғары;

«қатты» - олар өздерін қалай қалпына келтіруді, басқалардың көзқарасын ескеруді білмейді, өршіл, ауыр сезімталдықты, күдікті көрсетеді;

Slide 10

«педант» - әрқашан ұқыпты, талғампаз, атқарушы, тіпті ақымақ адам;

«жанжалсыз» - жанжалдан саналы түрде кетіп, шешім қабылдаудағы жауапкершілікті басқаларға жүктейтін адам. Осы уақытта жанжал күшейіп, сол адамға түсуі мүмкін;

Жанжалды тұлғалардың түрлері

Slide 11

«тәжірибе» - бұл адам үшін ең бастысы-қоршаған ортаны, сыртқы ортаны өзгерту, басқа адамдардың позицияларын өзгерту, бұл әртүрлі қақтығыстарға, қарым-қатынастардағы шиеленістерге әкелуі мүмкін.

«агрессист» - дөрекі, салтанатсыз, ашуланшақ. Әдетте, оның агрессивтілігінің артында оның қабілетсіздігін ашудан қорқу жатыр;

Жанжалды тұлғалардың түрлері

Slide 12

«шағымданушы» - басқаларды кінәлайтын, бірақ мәселені шешу үшін ештеңе жасамайтын адам;

«ашуланған бала» табиғаты бойынша ашуланбайды, ал эмоциялардың жарылуы оның жағдайды бақылауға ала алмайтындығын көрсетеді;

Жанжалды тұлғалардың түрлері

Slide 13

«максималист» - бұл қажет болмаса да, кідіріссіз бір нәрсені қалайтын адам;

«үнсіз» - бәрін өз бойында ұстайды, өзінің реніштері туралы айтпайды, содан кейін біреуге зұлымдықты жояды;

Жанжалды тұлғалардың түрлері

Slide 14

«құпия кек алушы» - бұл әділеттілікті қалпына келтіретініне сеніп, кез-келген шенанигандармен қиындық тудыратын адам;

«жалған альтруист» - сізге жақсылық жасау, бірақ өзіңе пайда табу үшін жүрегіңде;

«созылмалы айыптаушы» - әрқашан басқалардың қателіктерін іздейді, кінәлау арқылы мәселені шешуге болады деп санайды.

Жанжалды тұлғалардың түрлері

Slide 15

Еңбекті дұрыс емес ұйымдастыру

Әкімшіліктің талаптары тым жоғары

Этикалық нормаларды бұзу

Тиісті емес өкілеттіктерді беру

Тиісті шешім қабылдай алмау

Еңбек тәртібін бұзу

Бақылауды ұйымдастыру қатесі

Жұмыс уақытын ұтымсыз пайдалану

Білім деңгейінің жеткіліксіздігі

Slide 16

Жағымсыз эмоционалдық күйлер (ашу, агрессия, ашуланшақтық, ұрысу)

Бір мәселе бойынша көзқарастардың сәйкес келмеуі

Бір медицина қызметкерінің өз лауазымдық нұсқаулықтарын орындамауы, бұл басқа медицина қызметкерінің жұмысты орындай алмауына әкеп соқтырды

Жеке дұшпандық

Этикалық нормаларды бұзу

Тараптар арасындағы өзара іс-қимылдан қанағаттанбау

Жұмыс уақытын ұтымсыз пайдалану

Slide 17

Шамадан тыс талапшылдық, қауіптер;

Теріс эмоционалды күйлер (ұстамау, ашулану, агрессия, ашуланшақтық, ұрысу)

Теріс мінез-құлық реакциялары (қорқыныш, мазасыздықтың жоғарылауы, импульсивті қозғалыс белсенділігі, депрессиялық күй) ;

Науқасқа жеткілікті назар аудармау;

Кәсіби қабілетсіздік;

Медицина қызметкерін манипуляциялауға бейімділік (жағымпаздық, медицина қызметкерінен пайда табуға ұмтылу) .

Slide 18

Науқастардың медициналық ұйымдағы емдік-қорғау режимін сақтауын білмеуі;

Теріс эмоционалды күйлер (ұстамау, ашулану, агрессия, ашуланшақтық, ұрысу) ;

Дәрігер мен пациенттің сипаттамалық ерекшеліктері;

Науқасқа жеткілікті назар аудармау;

Кәсіби қабілетсіздік;

Жас ерекшеліктері (нашар есту, сөйлеудің нашарлауы, танымдық процестердің төмендеуі) ;

Пациенттің емделуге ақпараттық келісімінің болмауы;

Медициналық құжаттаманы жүргізудегі ақаулар.

Slide 19

Жанжалды шешу жанжал жағдайының себебін/көзін жоюға, мақсаттарға қол жеткізуге, толық түсіністікке, жанжалдасушы тараптардың мүдделері мен қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған.

«Жанжалды реттеу» ұғымы неғұрлым кең, жанжалдасушы тараптардың өзара тиімді ұстанымдарына қол жеткізу жөнінде шаралар қабылдауды білдіреді және жанжалдардың алдын алуды ( оның ішінде анықтауды), жанжалдардың алдын алуды, коммуникацияларды жолға қоюды және т. б. қамтиды

Slide 20

ЖАНЖАЛДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ СТИЛЬДЕРІ.

Slide 21

Бәсекелестік немесе бәсекелестік

біржақты пайдаға, жеңіске, өз мүддесін қанағаттандыруға ұмтылу. Серіктеске қысым көрсетуге, басқа тараптың мүдделерін елемей, олардың мүдделерін таңуға ұмтылу. Егер сізде жеткілікті күш пен өкілеттік болса, оны қолдануға болады және сіз ұсынатын шешім ең жақсы екені сізге түсінікті болып көрінеді. .

Slide 22

Ынтымақтастық

барлық стильдердің ішіндегі ең қиыны, бірақ сонымен бірге жанжалды жағдайларды шешуде тиімді. Қарсыластар екі жаққа да қолайлы шешім табады. Қарсыластардың ішінен олар серіктес болады.

Slide 23

Ымыра


Ұқсас жұмыстар
Жанжал себептері
Қақтығыс түрлері
Ұлттар арасындағы жеке тұлғааралық және топаралық қақтығыстардың болуы
Стресс туралы ілім
Құқықтық жанжалдың даму динамикасы, кезеңдері және бағыты
Қайшылықты, күйзелісті және өзгерістерді басқару
Шиеленістерді басқару
Конфликтті зерттеуге социологиялық көзқарас
Ресми және бейресми ұйымдар
Жанжалды шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz