ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ




Презентация қосу
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА
АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН
ҰЙЫМДАСТЫРУ

Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы –
ата-аналар қауымын, отбасын нығайтуға, отбасылық және қоғамдық тәрбие
байланысына мүдделі әкімшілік және педагогикалық қызметкерлерді біріктіреді және
балалардың заңды өкілдерінің құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған, білім
алушыларды тәрбиелеу, дамыту және оларға білім беру мәселелерін тиімді шешуге
мүмкіндік береді.

Мақсаты: балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесі бойынша мектептің ата-аналармен
қарым-қатынасын күшейту, сондай-ақ берекелі отбасы мәдениетін дамыту

Міндеттері:
1) балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін ата-аналардың педагогикалық
мәдениетін, психологиялық және әлеуметтік құзыреттерін дамытуда ата-аналарға жүйелі
педагогикалық қолдауды ұйымдастыру;
2) балаларды тәрбиелеу мен дамытуда орта білім беру ұйымы мен отбасы арасындағы
өзара іс-қимылды нығайту;
3) балаларды тәрбиелеу мен дамытуда ата-аналардың жауапкершілігін арттыру.

Психологиялық-педагогикалық ағартудың мазмұны

Ата-аналарды оқытуға арналған қосымша
Ата аналарды қолдау материалдар Орталықтың цифрлық
балалардың жас платформасында орналастырылады.
ерекшелігіне сай білім беру
курстарының бірін таңдауға
сәйкес жүзеге асырылады: Көлемі 8 сағаттық курсты оқу ұзақтығы –
бір оқу жылы.
1-4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ

5-9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ
«Даналық мектебі» клубы:
10-11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ «Аталар мектебі», «Әжелер мектебі», «Ағалар
мектебі», «Жеңгелер мектебі»

1-4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА- 5-9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА- 10-11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-
АНАСЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАРДЫҢ АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАРДЫҢ АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАРДЫҢ
МАЗМҰНЫ МАЗМҰНЫ МАЗМҰНЫ

Отбасы - бақыт бесігі Баланың бас ұстазы – ата-ана. Боламын деген баланың бетін қақпа, белін
Позитивті ата-ана болу: тыңдау, есту, естірте бу...
Ата-ана өмірінің жобасы – бақытты адам білу Тұлға – адамгершілік құндылықтар негізіндегі
Білімдіге дүние жарық. Біліп, тану өзін-өзі дамыту нәтижесі ретінде
Ақыл айтпа, жол көрсет.
қуанышы: сүйсініп оқимыз Көркем мінез – баға жетпес байлық.
Оқудың жаңа шарттары: бала бейімделуден
Әрбір бала – жарық жұлдыз: оны қалай қалай өтеді Эмоционалдық интеллект – табысты тұлғаның
ашамыз негізі
Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап
Баланы жастан... Баланың білімдарлығы бер Сен жанбасаң лапылдап...
мен ептілігін қалай дамытамыз Өз балаңның жүрегіне кілт табу Балаға өз қалауын табуға қалай көмектесеміз
Ойынға тәуелділікті қалай жеңуге болады? Бұлақ көрсең, көзін аш.
Шығармашыл тұлғаны өсіру Құмарлыққа бой алдыру – тәуелділік құрдымы
Жоғары сынып оқушыларының қауіп-қатер
Сенім арту - жетістік кепілі аймақтары
Ақпараттан ақ-қараны ажырату өнері.
Қиын жағдайда баланы қалай демейміз Интернеттегі бала: ортақ шешімге келу Әлеуметтік желілер және интернет-кеңістігі:
жоғары сынып оқушыларының қауіпсіз мінез-
Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз «Әр нәрсенің өлшемі бар...» құлқы
өсер «Керек» пен «қалаймын» арасындағы тепе-
Үлгі болу арқылы тәрбиелеу теңдікті ұстап тұру Күйзелістен шығар жол

Тәлімменен өрілген біздің дәстүр Жасөспірімдермен қарым-қатынас
Дәстүрлер отбасылық саламаттықтың құпиялары. Сүйіспеншілік – сыйластық кілті
негізі ретінде
Отбасы құндылығы - сарқылмас қазына Атадан өсиет, анадан қасиет. Отбасы
дәстүрлері мен құндылықтары

ОРТАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТӘРТІБІ

Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту жөніндегі
Республикалық кеңесті құрады және қызметін үйлестіреді;

ҚАЗАҚСТАН Орталық туралы ережені
РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ- бекітеді;
АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
жобаны басқарудың кешенді Орталық қызметінің іске асырылуын бақылауды жүзеге
жүйесін нормативтік-құқықтық асырады;
қамтамасыз етуді және
бақылауды жүзеге асырады: Орталық қызметін іске асыру үшін ҚР Оқу-ағарту
министрлігінен жауапты мамандарды тағайындайды;

мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнайы, қосымша,
техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру
ұйымдарының педагогтері жүргізуге міндетті құжаттар
тізбесіне және олардың нысандарына өзгерістер енгізеді (ҚР
Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130
бұйрығы).
ОРТАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТӘРТІБІ

Орталықтың мақсаты мен оның қызметін ұйымдастырудың
ерекшеліктері туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізеді;
Орталықтың аймақтағы/қаладағы/аудандағы қызметін
ұйымдастыруға жауапты маман тағайындайды;
қалалық (аудандық) білім бөлімдерімен, оқу-әдістемелік
орталықтармен, білім беру ұйымдарымен байланысты
ОБЛЫСТЫҚ, АСТАНА, АЛМАТЫ, қамтамасыз етеді;
ШЫМКЕНТ ҚАЛАЛАРЫНЫҢ
БІЛІМ БАСҚАРМАЛАРЫ біліктілікті арттыру курстарының тыңдаушыларының тізімін
өңірлердегі Орталық қызметін қалыптастырады;
үйлестіруді және бақылауды Орталық қызметін ұйымдастыру сапасына мониторингті
жүзеге асырады: жүзеге асырады;

қалалық (аудандық) білім бөлімдеріне және оқу-әдістемелік
орталықтарға, білім беру ұйымдарына материалдар таратуды
қамтамасыз етеді;
ҚР Оқу-ағарту министрлігі мен «Өркен» ұлттық институтына
Орталықтың қызметі туралы ақпарат дайындайды;

Орталықтың қызметін БАҚ пен әлеуметтік желілерде
насихаттайды.
ОРТАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТӘРТІБІ

ата-аналарды психологиялық-педагогикалық ағарту
бағдарламаларын, ОӘК әзірлейді;

ғылыми-әдістемелік және бейнематериалдар дайындайды;

вебинарлар, семинарлар, шеберлік сыныптары,
«ӨРКЕН» ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ-
конференциялар өткізеді;
ПРАКТИКАЛЫҚ БАЛАЛАРДЫҢ
ӘЛ-АУҚАТЫН АРТТЫРУ
білім беру ұйымдарында Орталық қызметінің тиімділігіне
ИНСТИТУТЫ
мониторинг жүргізеді;
ғылыми-әдістемелік және
ақпараттық-ресурстық
әзірленген білім беру бағдарламалары негізінде педагогтердің
сүйемелдеуді жүзеге асырады:
біліктілігін арттыру курстарын өткізеді;

интернет-порталын әзірлейді және толтырады;

Орталық қызметін БАҚ пен әлеуметтік желілерде
насихаттайды.

ОРТАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТӘРТІБІ

орта білім беру ұйымының директоры Орталықтың қызметіне
басшылық пен бақылауды жүзеге асырады; Орталықты ашу
және құрамына Орталықтың қызметін ұйымдастыратын
әкімшілік, педагогтер қатарынан жауапты тұлғалар кіретін
жұмыс тобын құру туралы бұйрық шығарады;

директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Орталықтың
қызметін ұйымдастыруға және оның қызметін реттейтін ішкі
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫ құжаттарды дайындауға; педагогтерді Орталықта сабақ
ата-аналарды ағарту өткізуге дайындауға; педагогтерге білім беру курстарын
жұмыстарын практикалық түрде бекітуге; «Даналық мектебі» клубының қызметін
жүзеге асырады: ұйымдастыруға жауапты;

педагогтердің, ата-аналар мен балалардың мониторингке
қатысуын, Орталықтың қызметін БАҚ пен әлеуметтік
желілерде жариялауды қамтамасыз етеді; қаланың
(ауданның) білім бөліміне Орталық қызметі туралы ақпарат
дайындайды.

БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНДА «АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ»
ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

МЕКТЕП ДИРЕКТОРЫНЫҢ ФУНКЦИЯЛАРЫ

ІС-ӘРЕКЕТІ: МЕКТЕП ПЕН ОТБАСЫНЫҢ КЕҢ ӘЛЕУМЕТТІК
1. Педагогикалық қолдау көрсету орталығын СЕРКТЕСТІГІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
ұйымдастыру туралы бұйрық шығару. ата-аналар оқулары, ата-аналар
2. Педагогтерден тұратын шығармашылық жұмыс тобын конференциялары; ата-аналар, әкелер, аналар,
құру. Топтың басшысы және жауапты тұлға ретінде әжелер, аталар форумдары;
директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарын бірлескен жобаларды іске асыру;
тағайындау. консультациялық жұмыс;
3. Сабақ кестесін бекіту, қажетті ресурстары бар ата-аналар мен балалардың қатысуымен
кабинеттерді бекітіп беру (кабинеттер, акт залы, т.б). шығармашылық, спорттық, мәдени іс-шаралар
4. Орталықты құру, оның мақсаты мен міндеттері туралы (концерттер, театрландырылған қойылымдар,
ата-аналарды құлақтандыру мақсатында ата-ана марафондар, жәрмеңкелер, көрмелер,
жұртшылығының белсенділерін қатыстыра отырып, флешмобтар, жорықтар, отбасылық қонақ
жалпы мектептің, сыныптардағы ата-аналар жиналысын бөлмелері);
өткізу. ашық есік күндері, ата-аналар аптасы, ата-
5. БАҚ, әлеуметтік желілерде Орталықтың қызметін аналар марафондары;
көрсету бойынша жұмысты жандандыру. Ата-аналар қауымдастығын құру.

Орталықтың ашылуы жөнінде бұйрық шығару.

Орталықтың қызметін үйлестіретін жұмыс тобын құру.
Педагогтердің лауазымдық міндеттеріне ата-аналарды
психологиялық-педагогикалық ағарту жөніндегі функцияларды
қосу.

Мектептің тәрбие жұмысы жоспарына және мектепішілік
бақылау жоспарына Орталық қызметі туралы толықтырулар
енгізу.
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА
ОРТАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІН Сынып жетекшісінің, педагог-психологтің, әлеуметтік педагогтің
жоспарларына Орталық қызметі туралы толықтырулар енгізу.
АТА-АНАЛАРДЫҢ
СҰРАНЫСТАРЫН ЕСКЕРЕ
ОТЫРЫП ЖОСПАРЛАУ Орталықтағы сабақтарды мұғалімдер арасында бөлу .

Ата-аналармен кездесу өткізу, бағдарламалардың мазмұнын
таныстыру.
Курс бағдарламаларын бекіту (ата-аналардың сұраныстарына
сәйкес 30% өзгеріс енгізу).
Сабақ кестесін жасау және өткізу орнын анықтау.

Орталық қызметін БАҚ және әлеуметтік желілерде жариялау.
ОРТАЛЫҚТАРДЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚОЛДАУ

«АҮДҰИ» КЕАҚ 2023 ЖЫЛҒЫ ҚЫРКҮЙЕКТЕН БАСТАП:

ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫ
Қ ҚОЛДАУ • 44 вебинарлар (қазақ және орыс
тілдерінде)
АҚПАРАТТЫҚ ҚОЛДАУ • 5 өңірлік семинарлар
• 5 шеберлік сағаттары
ӨҢІРЛІК БІЛІМ • 1 педагогтер конференциясын
БЕРУ
ОЗЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ БАСҚАРМАЛАРЫ ӨТКІЗУ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛАДЫ
АНЫҚТАУ, ЖАРИЯ ЕТУ /ҚАЛАЛЫҚ,
АУДАНДЫҚ БІЛІМ Іс-шараларды ұйымдастырудың
БӨЛІМДЕРІ/ түрлері:

ҚЫЗМЕТТІ • Тренингтер
ҰЙЫМДАСТЫРУ • Іскерлік ойындар
САПАСЫНА • Дөңгелек үстелдер
МОНИТОРИНГ ЖҮРГІЗУ • Пікірталастар, талқылаулар, т.б. );

Біз туралы Ата-аналарға Педагогтерге Жасөспірімдерге Сенім телефондары

АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУДА ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ

АНОНСТАР 1-4-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА- КОНСУЛЬТАЦИЯҒА ЖАЗЫЛУ
АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАР

ВЕБИНАРЛАР
5-9-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-
АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАР

ЖЕЛІЛІК ҚАУЫМДАСТЫҚ
10-11-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-
ПАЙДАЛЫ РЕСУРСТАР АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАР

ДАНАЛЫҚ МЕКТЕБІ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
ОРТАЛЫҒЫНА ҚОШ
КЕЛДІҢІЗДЕР ЧАТ-БОТЫ
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ
Ата - аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметін білім беру ұйымының қажеттілігі негізінде жоспарлау
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
Репродуктивтік денсаулық және тәлім-тәрбие
Қазақстан Республикасында кәсіпкерлікті қолдау
Акционерлік қоғам жайлы
Балалар және жастар шығармашылық орталығы
Зейнетақы төлеу жөнінде мемлекеттік орталық
Ауыл шаруашылық кәсіпкерлік қызметінің жекелеген түрлерін құқықтық реттеу
Балалар және жастар шығармашылық орталығының ерекшеліктері
Пәндер