Ата - аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметін білім беру ұйымының қажеттілігі негізінде жоспарлау


Slide 1

1

Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметін білім беру ұйымының қажеттілігі негізінде жоспарлау

Slide 2

АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ

МАҚСАТЫ: балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесі бойынша мектептің ата-аналармен қарым-қатынасын күшейту, сондай-ақ берекелі отбасы мәдениетін дамыту

МІНДЕТТЕРІ :

объединение усилий социальных партнеров в развитии культуры позитивного родительства.

балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін ата-аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық және әлеуметтік құзыреттерін дамытуда ата-аналарға жүйелі педагогикалық қолдауды ұйымдастыру;

2) балаларды тәрбиелеу мен дамытуда орта білім беру ұйымы мен отбасы арасындағы өзара іс-қимылды нығайту;

3) балаларды тәрбиелеу мен дамытуда ата-аналардың жауапкершілігін арттыру.

3

Slide 3

3

1-4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАСЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАРДЫҢ МАЗМҰНЫ

5-9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАРДЫҢ МАЗМҰНЫ

10-11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАРДЫҢ МАЗМҰНЫ

Отбасы - бақыт бесігі

Ата-ана өмірінің жобасы - бақытты адам

Білімдіге дүние жарық. Біліп, тану қуанышы: сүйсініп оқимыз

Әрбір бала - жарық жұлдыз: оны қалай ашамыз

Баланы жастан. . . Баланың білімдарлығы мен ептілігін қалай дамытамыз

Ойынға тәуелділікті қалай жеңуге болады?

Сенім арту - жетістік кепілі

Қиын жағдайда баланы қалай демейміз

Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер

Үлгі болу арқылы тәрбиелеу

Тәлімменен өрілген біздің дәстүр

Дәстүрлер отбасылық саламаттықтың негізі ретінде

Баланың бас ұстазы - ата-ана.

Позитивті ата-ана болу: тыңдау, есту, естірте білу

Ақыл айтпа, жол көрсет.

Оқудың жаңа шарттары: бала бейімделуден қалай өтеді

Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер

Өз балаңның жүрегіне кілт табу

Бұлақ көрсең, көзін аш.

Шығармашыл тұлғаны өсіру

Ақпараттан ақ-қараны ажырату өнері.

Интернеттегі бала: ортақ шешімге келу

«Әр нәрсенің өлшемі бар. . . »

«Керек» пен «қалаймын» арасындағы тепе-теңдікті ұстап тұру

Жасөспірімдермен қарым-қатынас құпиялары.

Отбасы құндылығы - сарқылмас қазына

Боламын деген баланың бетін қақпа, белін бу. . .

Тұлға - адамгершілік құндылықтар негізіндегі өзін-өзі дамыту нәтижесі ретінде

Көркем мінез - баға жетпес байлық.

Эмоционалдық интеллект - табысты тұлғаның негізі

Сен жанбасаң лапылдап. . .

Балаға өз қалауын табуға қалай көмектесеміз

Құмарлыққа бой алдыру - тәуелділік құрдымы

Жоғары сынып оқушыларының қауіп-қатер аймақтары

Әлеуметтік желілер және интернет-кеңістігі: жоғары сынып оқушыларының қауіпсіз мінез-құлқы

Күйзелістен шығар жол

Сүйіспеншілік - сыйластық кілті

Атадан өсиет, анадан қасиет. Отбасы дәстүрлері мен құндылықтары

Slide 4

4

ОРТАЛЫҚТАРДЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚОЛДАУ

ӨҢІРЛІК БІЛІМ БЕРУ БАСҚАРМАЛАРЫ /ҚАЛАЛЫҚ, АУДАНДЫҚ БІЛІМ БӨЛІМДЕРІ/

ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ҚОЛДАУ

АҚПАРАТТЫҚ ҚОЛДАУ

ОЗЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ АНЫҚТАУ, ЖАРИЯ ЕТУ

ҚЫЗМЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУ САПАСЫНА МОНИТОРИНГ ЖҮРГІЗУ

«АҮДҰИ» КЕАҚ

2023 ЖЫЛҒЫ ҚЫРКҮЙЕКТЕН БАСТАП:

44 вебинарлар (қазақ және орыс тілдерінде)

5 өңірлік семинарлар

5 шеберлік сағаттары

1 педагогтер конференциясын

ӨТКІЗУ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛАДЫ

Іс-шараларды ұйымдастырудың түрлері:

Тренингтер

Іскерлік ойындар

Дөңгелек үстелдер

Пікірталастар, талқылаулар, т. б. ) ;

Slide 5

БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНДА «АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ» ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

5

МЕКТЕП ДИРЕКТОРЫНЫҢ ФУНКЦИЯЛАРЫ

ІС-ӘРЕКЕТІ:

1. Педагогикалық қолдау көрсету орталығын ұйымдастыру туралы бұйрық шығару.

2. Педагогтерден тұратын шығармашылық жұмыс тобын құру. Топтың басшысы және жауапты тұлға ретінде директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарын тағайындау.

3. Сабақ кестесін бекіту, қажетті ресурстары бар кабинеттерді бекітіп беру (кабинеттер, акт залы, т. б) .

4. Орталықты құру, оның мақсаты мен міндеттері туралы ата-аналарды құлақтандыру мақсатында ата-ана жұртшылығының белсенділерін қатыстыра отырып, жалпы мектептің, сыныптардағы ата-аналар жиналысын өткізу.

5. БАҚ, әлеуметтік желілерде Орталықтың қызметін көрсету бойынша жұмысты жандандыру.

МЕКТЕП ПЕН ОТБАСЫНЫҢ КЕҢ ӘЛЕУМЕТТІК СЕРКТЕСТІГІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

ата-аналар оқулары, ата-аналар конференциялары; ата-аналар, әкелер, аналар, әжелер, аталар форумдары;

бірлескен жобаларды іске асыру;

консультациялық жұмыс;

ата-аналар мен балалардың қатысуымен шығармашылық, спорттық, мәдени іс-шаралар (концерттер, театрландырылған қойылымдар, марафондар, жәрмеңкелер, көрмелер, флешмобтар, жорықтар, отбасылық қонақ бөлмелері) ;

ашық есік күндері, ата-аналар аптасы, ата-аналар марафондары;

Ата-аналар қауымдастығын құру.

Slide 6

6

«Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы»

жұмысын ұйымдастыру,

қызметін жүзеге асыру туралы

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігінің

(хат/бұйрық номері, күні)

«» хатына/бұйрығына байланысты

(хат/бұйрық тақырыбы)

БҰЙЫРАМЫН:

2023-2024 оқу жылында мектепте «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» (әрі қарай Орталық) жұмысы ұйымдастырылсын.

Төмендегі функционалды міндеттермен қоса мектептің ішкі тәртібі бекітілсін:

- Орталық қызметіне басшылық жасау және бақылау мектеп директорына жүктелсін;

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына: ата-аналар, білім алушылар мен педагогтердің мониторингке қатысуын қамтамасыз ету; Орталық қызметі туралы ақпаратты жоғары уәкілетті органдарға уақытылы жеткізу жүктелсін;

Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасарына: Орталық қызметін ұйымдастыруда оқу кабинеттерін педагогтерге бекіту, ата-аналармен сабақ өтуі үшін қажетті жабдықтармен қамтамасыз ету, техникалық қызметкерлердің жауапкершілігін күшейту, сабақ өтуі барысында санитарлық-гигиеналық талаптар мен мектепке бөгде адамдардың кірмеуін қамтамасыз ету жүктелсін;

Мектеп кітапханашысына: педагогтер мен сынып жетекшілерге ата-аналармен сабақ өтуге қажетті әдебиеттермен қамтамасыз ету жүктелсін.

Біліктілікті арттыру курстарынан өткен және шығармашыл педагогтер арасынан Орталық қызметін қамтамасыз ететін жұмыс тобы құрылып, құрамы бекітілсін.

2023-2024 оқу жылына Орталық сабақтарының Бағдарламасы вариативті компонентті таңдау мүмкіндігімен және ата-аналарға сабақ беру бағдарламасының 20-30% әзірлемесі құрастырылып, контенттің мазмұнын сапалы құрылсын, педагогикалық кеңес отырысында бекітілсін.

Орталық жұмысы мектептің тәрбие жоспарына «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» қызметі негізінде мектеп пен отбасының өзара әрекеттесуі» жаңа бағыты енгізілсін.

Орталық қызметін мектепішілік бақылауға алу, мектепішілік бақылау жоспарының бөліміне, тармағына өзгерістер енгізу мектеп директорының оқу ісі жөнінегі орынбасары жүктелсін.

(аты-жөні)

7. Педагогтерге ата-аналарға арналған сабақ бағдарламасының вариативті компонентінің әзірлемесін құрастыруға әдістемелік қолдау көрсету директордың әдістемелік ісі жөнінегі орынбасары

(аты-жөні)

жүктелсін.

8. Орталықтың жұмысының мақсаты мен міндеттері туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізу, ата-аналардың қатысуын қамтамасыз ету, ата-аналар жиналыстарында Орталық жұмысының тәжірибесімен таныстыру сынып жетекшілерге жүктелсін.

9. Орталық қызметі туралы БАҚ мен әлеуметтік желілерде, мектеп сайтында жариялансын, бірлескен табысты тәжірибе таратылып, Орталық қызметіне мектептің өзін-өзі басқару ұйымы, қоғамдық ұйымдар мен мектептің Қамқоршылық кеңесі, әлеуметтік серіктестер мен демеушілер тартылсын.

10. Мектеп әкімшілігі мен педагогикалық ұжым ата-аналардың облыстық, республикалық форумында тәжірибе таратуға және Орталық қызметінің нәтижелігін арттыру бойынша жұмыстарға белсене қатыссын.

12. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау өзіме қалдырылсын.

Мектеп директоры қолы Қолтаңбаның толық жазылуы

Таныстырылды:

Slide 7

7

Мектепішілік бақылау жоспарының жобасы

(6, 7 бөлімдерге келесі тармақтарды қосу ұсынылады)

№ р/р

Бақылау тақырыбы

Бақылау мақсаты

Бақылау объектісі

Бақылау түрі

Бақылау әдістері

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Қарау орны

Басқару шылық шешім

Екінші бақылау

VІ. Мұғалімнің шеберлік және әдістемелік дайындық жағдайының деңгейін бақылау

«Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы»

қызметін ұйымдастыру

«Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы»

қызметін ұйымдастыру жағдайы туралы

Жобалық топ

Жеке

1. Бақылау жоспарын бекіту;

2. Ата-аналардан алынған сауалнамалардың талдауы;

3. Сабақ өтетін кабинеттердің жағдайы, техникалық жабдықталуы

4. Ата-аналардың сабақтарға қатысу жағдайы

қазан

Директор орынбасарлары

Педагогикалық кеңес

Бұйрық

Slide 8

8

Мектепішілік бақылау жоспарының жобасы

(6, 7 бөлімдерге келесі тармақтарды қосу ұсынылады)

«Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы»

» аясында педагогтердің сабақтарды өткізу сапасы

Сабақ мазмұнының сапасы

Жобалық топ

Жеке

1. Мектеп әкімшілігінің сабақтарға қатысуы

2. Педагогтердің сабақтарға әдістемелік дайындығының деңгейі

желтоқсан

Мектеп директорының тәрбиі ісі жөніндегі орынбасары

Педагогикалық кеңес

Хаттама, педагогикалық кеңес шешімі

VIІ. Тәрбие үрдісінің процесін, өткізілген іс -шаралардың сапасын бақылау

Білім алушылардың ата-аналарының қатысуымен өтетін жиналыстар мен шараларды өткізу сапасы

Сабақ мазмұнының сапасы;

Ата-аналардың мектеп шараларына қатысуы;

Сынып жетекшілері

Жеке

1. Мектеп әкімшілігінің ата-аналар жиналыстарына қатысуы;

2. Сынып жетекшілердің ата-аналар жиналыстарына әдістемелік дайындық деңгейі

3. Әр түрлі деңгейдегі ата-аналармен өткізілетін шаралардың сапасы

4. Ата-аналардың сабаққа қатысуы (пайыздық қатынас)

Сәуір

Мектеп директорының тәрибе ісі жөніндегі орынбасары

Педагогикалық кеңес

Педагогикалық кеңес шешімі

Slide 9

9

ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ ТӘРБИЕ ЖОСПАРЫ (жаңа бағыт енгізу)

Бағыт: «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы»

қызметі негізінде мектеп пен отбасының өзара әрекеттесуі»

Мақсаты: балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесі бойынша мектептің ата-аналармен қарым-қатынасын күшейту, сондай-ақ берекелі отбасы мәдениетін дамыту

Міндеттері:

балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін ата-аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық және әлеуметтік құзыреттерін дамытуда ата-аналарға жүйелі педагогикалық қолдауды ұйымдастыру;

балаларды тәрбиелеу мен дамытуда орта білім беру ұйымы мен отбасы арасындағы өзара іс-қимылды нығайту;

балаларды тәрбиелеу мен дамытуда ата-аналардың жауапкершілігін арттыру.

Іс-шара атауы

Аяқталу нысаны

Жауапты

Мерзімі

1.

Мектепте келесі бағыттармен «Даналық мектебі» клубын құру:

- «Аталар мектебі»;

- «Әжелер мектебі»;

- «Аға мектебі»;

-«Жеңге мектебі»

Жалпы мектеп жиналысы

Қыркүйек

2

«Даналық мектебі» клубының сабақтарын өткізу:

- Аталар мектебі «Бабалар дәстүрі - ұрпаққа өсиет»

Аталар қауымдастығын құру

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері

қазан

Slide 10

10

3

«Даналық мектебі» клубының сабақтарын өткізу:

- Әжелер: «Бесік жыры - бар тәлімнің бастауы»

Әжелер қауымдастығын құру

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері

қазан

4

«Аға мектебі» сабақтарын өткізу

- «Ағасы бардың - жағасы бар»

Ағалар қауымдастығын құру

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері

қазан

5

«Жеңге мектебі» сабақтарын өткізу

- «Қыз-қылығымен көркем»

Жеңгелер қауымдастығын құру

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері

қазан

7

«Ата мектебі» сабақтарын өткізу

- «Ата кәсіп - берекенің бастауы

Мектеп оқушылары үшін қолөнер көрмесін ұйымдастыру

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері

қараша

8

«Әжелер мектебі» сабақтарын өткізу - «Әжем үйреткен. . . » әжелер шеберлік сыныбы (тамақ әзірлеу, тігін тігу мен тоқыма т. б. )

Қыздардың қатысуымен жалпы мектептік іс-шара

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері

қараша

9

«Жеңге мектебі» сабақтарын өткізу - «Қыздар білуге тиіс. . . (тұрмыстық қажеттіліктер)

Жоғары сынып оқушыларымен викториналық байқау

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері

қараша

10

«Аға мектебі» сабақтарын өткізу - «Жақсылық жасап жарысайық

Ағалар мен мектептің жоғары сынып оқушыларының жарысы

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері

қараша

Slide 11

11

11

«Даналық мектебі» клубының қатысуымен жаңа жылдық шараларды өткізу

Іс-шараларды өткізу

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері

желтоқсан

12

Аталар, әжелер мен балалардың туысқандарының бірлескен жетістіктер көрмесін ұйымдастыру

Жалпы мектепішілік іс-шараны өткізу

Директордың тәрбие ісі жөнінегі орынбасары

қараша

13


Ұқсас жұмыстар
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ
Психологиялық - педагогикалық қолдауда кеңінен енгізу проблемалары
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалар
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
АРНАЙЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
ЕББҚ Бар балаларды ППҚ
Ата - аналармен жұмысты ұйымдастырудың негізгі мақсаты
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz