Ата - аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметін білім беру ұйымының қажеттілігі негізінде жоспарлау




Презентация қосу
Ата-аналарды педагогикалық
қолдау орталығының қызметін
білім беру ұйымының қажеттілігі
негізінде жоспарлау

АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ

МАҚСАТЫ: балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесі бойынша мектептің
ата-аналармен қарым-қатынасын күшейту, сондай-ақ берекелі отбасы
мәдениетін дамыту

МІНДЕТТЕРІ
:
объединение усилий
1) балалардың әл-ауқатын социальных партнеров в
қамтамасыз ету үшін ата- развитии культуры позитивного
аналардың педагогикалық 2) балаларды тәрбиелеу мен 3) балаларды тәрбиелеу
родительства .
мәдениетін, психологиялық дамытуда орта білім беру мен дамытуда ата-
және әлеуметтік ұйымы мен отбасы арасындағы аналардың
құзыреттерін дамытуда ата- жауапкершілігін арттыру.
өзара іс-қимылды нығайту;
аналарға жүйелі
педагогикалық қолдауды
ұйымдастыру;

1-4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА- 5-9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА- 10-11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-
АНАСЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАРДЫҢ АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАРДЫҢ АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАРДЫҢ
МАЗМҰНЫ МАЗМҰНЫ МАЗМҰНЫ

Отбасы - бақыт бесігі Баланың бас ұстазы – ата-ана. Боламын деген баланың бетін қақпа, белін
Позитивті ата-ана болу: тыңдау, есту, естірте бу...
Ата-ана өмірінің жобасы – бақытты адам білу Тұлға – адамгершілік құндылықтар негізіндегі
Білімдіге дүние жарық. Біліп, тану өзін-өзі дамыту нәтижесі ретінде
Ақыл айтпа, жол көрсет.
қуанышы: сүйсініп оқимыз Көркем мінез – баға жетпес байлық.
Оқудың жаңа шарттары: бала бейімделуден
Әрбір бала – жарық жұлдыз: оны қалай қалай өтеді Эмоционалдық интеллект – табысты тұлғаның
ашамыз негізі
Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап
Баланы жастан... Баланың білімдарлығы бер Сен жанбасаң лапылдап...
мен ептілігін қалай дамытамыз Өз балаңның жүрегіне кілт табу Балаға өз қалауын табуға қалай көмектесеміз
Ойынға тәуелділікті қалай жеңуге болады? Бұлақ көрсең, көзін аш.
Шығармашыл тұлғаны өсіру Құмарлыққа бой алдыру – тәуелділік құрдымы
Жоғары сынып оқушыларының қауіп-қатер
Сенім арту - жетістік кепілі аймақтары
Ақпараттан ақ-қараны ажырату өнері.
Қиын жағдайда баланы қалай демейміз Интернеттегі бала: ортақ шешімге келу Әлеуметтік желілер және интернет-кеңістігі:
жоғары сынып оқушыларының қауіпсіз мінез-
Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз «Әр нәрсенің өлшемі бар...» құлқы
өсер «Керек» пен «қалаймын» арасындағы тепе-
Үлгі болу арқылы тәрбиелеу теңдікті ұстап тұру Күйзелістен шығар жол

Тәлімменен өрілген біздің дәстүр Жасөспірімдермен қарым-қатынас
Дәстүрлер отбасылық саламаттықтың құпиялары. Сүйіспеншілік – сыйластық кілті
негізі ретінде
Отбасы құндылығы - сарқылмас қазына Атадан өсиет, анадан қасиет. Отбасы
дәстүрлері мен құндылықтары

ОРТАЛЫҚТАРДЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚОЛДАУ

«АҮДҰИ» КЕАҚ 2023 ЖЫЛҒЫ ҚЫРКҮЙЕКТЕН БАСТАП:

ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ
ҚОЛДАУ • 44 вебинарлар (қазақ және орыс
тілдерінде)
АҚПАРАТТЫҚ ҚОЛДАУ • 5 өңірлік семинарлар
• 5 шеберлік сағаттары
ӨҢІРЛІК БІЛІМ • 1 педагогтер конференциясын
БЕРУ
ОЗЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ БАСҚАРМАЛАРЫ ӨТКІЗУ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛАДЫ
АНЫҚТАУ, ЖАРИЯ ЕТУ /ҚАЛАЛЫҚ,
АУДАНДЫҚ БІЛІМ Іс-шараларды ұйымдастырудың
БӨЛІМДЕРІ/ түрлері:

ҚЫЗМЕТТІ • Тренингтер
ҰЙЫМДАСТЫРУ • Іскерлік ойындар
САПАСЫНА МОНИТОРИНГ • Дөңгелек үстелдер
ЖҮРГІЗУ • Пікірталастар, талқылаулар, т.б. );

БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМЫНДА «АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ»
ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ

МЕКТЕП ДИРЕКТОРЫНЫҢ ФУНКЦИЯЛАРЫ

ІС-ӘРЕКЕТІ: МЕКТЕП ПЕН ОТБАСЫНЫҢ КЕҢ ӘЛЕУМЕТТІК
1. Педагогикалық қолдау көрсету орталығын СЕРКТЕСТІГІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
ұйымдастыру туралы бұйрық шығару. ата-аналар оқулары, ата-аналар
2. Педагогтерден тұратын шығармашылық жұмыс тобын конференциялары; ата-аналар, әкелер, аналар,
құру. Топтың басшысы және жауапты тұлға ретінде әжелер, аталар форумдары;
директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарын бірлескен жобаларды іске асыру;
тағайындау. консультациялық жұмыс;
3. Сабақ кестесін бекіту, қажетті ресурстары бар ата-аналар мен балалардың қатысуымен
кабинеттерді бекітіп беру (кабинеттер, акт залы, т.б). шығармашылық, спорттық, мәдени іс-шаралар
4. Орталықты құру, оның мақсаты мен міндеттері туралы (концерттер, театрландырылған қойылымдар,
ата-аналарды құлақтандыру мақсатында ата-ана марафондар, жәрмеңкелер, көрмелер,
жұртшылығының белсенділерін қатыстыра отырып, флешмобтар, жорықтар, отбасылық қонақ
жалпы мектептің, сыныптардағы ата-аналар жиналысын бөлмелері);
өткізу. ашық есік күндері, ата-аналар аптасы, ата-
5. БАҚ, әлеуметтік желілерде Орталықтың қызметін аналар марафондары;
көрсету бойынша жұмысты жандандыру. Ата-аналар қауымдастығын құру.

«Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» 1. Орталық қызметін мектепішілік бақылауға алу, мектепішілік бақылау
жұмысын ұйымдастыру, жоспарының бөліміне, тармағына өзгерістер енгізу мектеп директорының
қызметін жүзеге асыру туралы оқу ісі жөнінегі орынбасары ____________ жүктелсін.
(аты-жөні)
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігінің ___________
(хат/бұйрық номері, күні)
7. Педагогтерге ата-аналарға арналған сабақ бағдарламасының
«_________________________________» хатына/бұйрығына байланысты
(хат/бұйрық тақырыбы)
вариативті компонентінің әзірлемесін құрастыруға әдістемелік қолдау
БҰЙЫРАМЫН: көрсету директордың әдістемелік ісі жөнінегі орынбасары
1. 2023-2024 оқу жылында мектепте «Ата-аналарды педагогикалық қолдау ______________
(аты-жөні)
орталығы» (әрі қарай Орталық) жұмысы ұйымдастырылсын.
2. Төмендегі функционалды міндеттермен қоса мектептің ішкі тәртібі бекітілсін:
- Орталық қызметіне басшылық жасау және бақылау мектеп директорына жүктелсін.
жүктелсін; 8. Орталықтың жұмысының мақсаты мен міндеттері туралы түсіндірме
- Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарына: ата-аналар, білім алушылар мен жұмыстарын жүргізу, ата-аналардың қатысуын қамтамасыз ету, ата-
педагогтердің мониторингке қатысуын қамтамасыз ету; Орталық қызметі туралы аналар жиналыстарында Орталық жұмысының тәжірибесімен
ақпаратты жоғары уәкілетті органдарға уақытылы жеткізу жүктелсін; таныстыру сынып жетекшілерге жүктелсін.
- Директордың шаруашылық ісі жөніндегі орынбасарына: Орталық қызметін 9. Орталық қызметі туралы БАҚ мен әлеуметтік желілерде, мектеп
ұйымдастыруда оқу кабинеттерін педагогтерге бекіту, ата-аналармен сабақ өтуі сайтында жариялансын, бірлескен табысты тәжірибе таратылып,
үшін қажетті жабдықтармен қамтамасыз ету, техникалық қызметкерлердің
Орталық қызметіне мектептің өзін-өзі басқару ұйымы, қоғамдық ұйымдар
жауапкершілігін күшейту, сабақ өтуі барысында санитарлық-гигиеналық талаптар
мен мектептің Қамқоршылық кеңесі, әлеуметтік серіктестер мен
мен мектепке бөгде адамдардың кірмеуін қамтамасыз ету жүктелсін;
- Мектеп кітапханашысына: педагогтер мен сынып жетекшілерге ата-аналармен демеушілер тартылсын.
сабақ өтуге қажетті әдебиеттермен қамтамасыз ету жүктелсін. 10. Мектеп әкімшілігі мен педагогикалық ұжым ата-аналардың облыстық,
1. Біліктілікті арттыру курстарынан өткен және шығармашыл педагогтер арасынан республикалық форумында тәжірибе таратуға және Орталық қызметінің
Орталық қызметін қамтамасыз ететін жұмыс тобы құрылып, құрамы бекітілсін. нәтижелігін арттыру бойынша жұмыстарға белсене қатыссын.
2. 2023-2024 оқу жылына Орталық сабақтарының Бағдарламасы вариативті 12. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау өзіме қалдырылсын.
компонентті таңдау мүмкіндігімен және ата-аналарға сабақ беру
бағдарламасының 20-30% әзірлемесі құрастырылып, контенттің мазмұнын сапалы
құрылсын, педагогикалық кеңес отырысында бекітілсін.
3. Орталық жұмысы мектептің тәрбие жоспарына «Ата-аналарды педагогикалық
қолдау орталығы» қызметі негізінде мектеп пен отбасының өзара әрекеттесуі»
жаңа бағыты енгізілсін.

Мектеп директоры қолы Қолтаңбаның толық 6
Мектепішілік
Мектепішілік бақылау
бақылау жоспарының
жоспарының жобасы
жобасы
(6,
(6, 77 бөлімдерге
бөлімдерге келесі
келесі тармақтарды
тармақтарды қосу
қосу ұсынылады)
ұсынылады)

Бақы
Бақылау Орындау Басқару
№ Бақылау лау Бақыла Бақылау Жауап Қарау Екінші
тақырыб мерзімде шылық
р/р мақсаты объек у түрі әдістері тылар орны бақылау
ы рі шешім
тісі
VІ. Мұғалімнің шеберлік және әдістемелік дайындық жағдайының деңгейін бақылау
1. Бақылау
жоспарын
бекіту;
«Ата- 2. Ата-аналардан
«Ата- алынған
аналарды
аналарды сауалнамаларды
педагогик
педагогикал ң талдауы; Директ
алық
ық қолдау Жоба ор Педаго
қолдау 3.Сабақ өтетін
орталығы» лық Жеке қазан орынба гикалық Бұйрық
орталығы кабинеттердің
қызметін топ сарлар кеңес
» жағдайы,
ұйымдастыр ы
қызметін техникалық
у жағдайы
ұйымдаст жабдықталуы
туралы
ыру
4. Ата-
аналардың
сабақтарға
қатысу жағдайы
Мектепішілік
Мектепішілік бақылау
бақылау жоспарының
жоспарының жобасы
жобасы
(6,
(6, 77 бөлімдерге
бөлімдерге келесі
келесі тармақтарды
тармақтарды қосу
қосу ұсынылады)
ұсынылады)
«Ата- Сабақ Жобалы Жеке 1. Мектеп желтоқсан Мектеп Педагогик Хаттама,
аналарды мазмұнының қ топ әкімшілігінің директор алық педагогикал
педагогикал сапасы сабақтарға қатысуы ының кеңес ық кеңес
ық қолдау тәрбиі ісі шешімі
2. Педагогтердің
орталығы» жөніндегі
сабақтарға
» аясында орынбаса
әдістемелік
педагогтерді ры
дайындығының
ң
деңгейі
сабақтарды
өткізу
сапасы

VIІ. Тәрбие үрдісінің процесін, өткізілген іс –шаралардың сапасын бақылау

Мектеп
1. Мектеп директоры
әкімшілігінің ата- Сәуір ның
аналар тәрибе ісі Педагогика Педагогикал
жиналыстарына жөніндегі лық кеңес ық кеңес
Білім Сынып Жеке қатысуы; орынбасар шешімі
алушыларды жетекшіл 2. Сынып ы
ң ата- Сабақ ері жетекшілердің ата-
аналарының мазмұнының аналар
қатысуымен сапасы; жиналыстарына
өтетін Ата-аналардың әдістемелік дайындық
жиналыстар мектеп деңгейі
мен шараларына 3. Әр түрлі деңгейдегі
шараларды қатысуы; ата-аналармен
өткізу сапасы өткізілетін
шаралардың сапасы
4. Ата-аналардың 8
сабаққа қатысуы
_____________
_____________ ОҚУ
ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ
ЖЫЛЫНЫҢ ТӘРБИЕ
ТӘРБИЕ ЖОСПАРЫ
ЖОСПАРЫ (жаңа
(жаңа бағыт
бағыт енгізу)
енгізу)
Бағыт:
Бағыт: «Ата-аналарды
«Ата-аналарды педагогикалық
педагогикалық қолдау
қолдау орталығы»
орталығы»
қызметі
қызметі негізінде
негізінде мектеп
мектеп пен
пен отбасының
отбасының өзара
өзара әрекеттесуі»
әрекеттесуі»
Мақсаты:
Мақсаты: балаларды
балаларды оқыту
оқыту және
және тәрбиелеу
тәрбиелеу мәселесі
мәселесі бойынша
бойынша мектептің
мектептің ата-аналармен
ата-аналармен қарым-қатынасын
қарым-қатынасын күшейту,
күшейту,
сондай-ақ
сондай-ақ берекелі
берекелі отбасы
отбасы мәдениетін
мәдениетін дамыту
дамыту
Міндеттері:
балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін ата-аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық және әлеуметтік
құзыреттерін дамытуда ата-аналарға жүйелі педагогикалық қолдауды ұйымдастыру;
балаларды тәрбиелеу мен дамытуда орта білім беру ұйымы мен отбасы арасындағы өзара іс-қимылды нығайту;
балаларды тәрбиелеу мен дамытуда ата-аналардың жауапкершілігін арттыру.
№ Іс-шара атауы Аяқталу нысаны Жауапты Мерзімі
1. Мектепте келесі бағыттармен «Даналық мектебі» Жалпы мектеп Қыркүйек
клубын құру: жиналысы
- «Аталар мектебі»;
- «Әжелер мектебі»;
- «Аға мектебі»;
-«Жеңге мектебі»
2 «Даналық мектебі» клубының сабақтарын өткізу: Аталар қауымдастығын Директордың тәрбие ісі қазан
- Аталар мектебі «Бабалар дәстүрі – ұрпаққа өсиет» құру жөніндегі орынбасары,
сынып жетекшілері

3 «Даналық мектебі» клубының сабақтарын өткізу: Әжелер Директордың тәрбие ісі қазан
- Әжелер: «Бесік жыры – бар тәлімнің бастауы» қауымдастығын құру жөніндегі орынбасары,
сынып жетекшілері

«Аға мектебі» сабақтарын өткізу Ағалар қауымдастығын Директордың тәрбие ісі қазан
- «Ағасы бардың – жағасы бар» құру жөніндегі орынбасары,
4 сынып жетекшілері
«Жеңге
5 мектебі» сабақтарын өткізу Жеңгелер Директордың тәрбие ісі қазан
- «Қыз–қылығымен көркем» қауымдастығын құру жөніндегі орынбасары,
сынып жетекшілері
«Ата
7 мектебі» сабақтарын өткізу Мектеп оқушылары үшін Директордың тәрбие ісі қараша
- «Ата кәсіп – берекенің бастауы қолөнер көрмесін жөніндегі орынбасары,
ұйымдастыру сынып жетекшілері

«Әжелер
8 мектебі» сабақтарын өткізу – «Әжем Қыздардың қатысуымен Директордың тәрбие ісі қараша
үйреткен...» әжелер шеберлік сыныбы (тамақ әзірлеу, жалпы мектептік іс-шара жөніндегі орынбасары,
тігін тігу мен тоқыма т.б.) сынып жетекшілері

«Жеңге
9 мектебі» сабақтарын өткізу - «Қыздар білуге Жоғары сынып Директордың тәрбие ісі қараша
тиіс... (тұрмыстық қажеттіліктер) оқушыларымен жөніндегі орынбасары,
викториналық байқау сынып жетекшілері

«Аға
1 мектебі» сабақтарын өткізу - «Жақсылық жасап Ағалар мен мектептің Директордың тәрбие ісі қараша
жарысайық
0 жоғары сынып жөніндегі орынбасары,
оқушыларының жарысы сынып жетекшілері

«Даналық
1 мектебі» клубының қатысуымен жаңа Іс-шараларды өткізу Директордың тәрбие ісі желтоқсан
жылдық
1 шараларды өткізу жөніндегі орынбасары,
сынып жетекшілері

Аталар,
1 әжелер мен балалардың туысқандарының Жалпы мектепішілік іс- Директордың тәрбие ісі қараша
бірлескен
2 жетістіктер көрмесін ұйымдастыру шараны өткізу жөнінегі орынбасары

«Даналық
1 мектебі» клубы мүшелерінің қатысуымен Жалпы мектепішілік іс- Директордың тәрбие ісі Наурыз
«Наурыз»
3 мейрамын өткізу шара жөніндегі орынбасары,
сынып жетекшілері

«Әжелер
1 мектебі», «Жеңге мектебі» мүшелерінің «Отбасылық хобби» Директордың тәрбие ісі Наурыз
қатысуымен
4 «8 наурыз – Халықаралық әйелдер күні» көрмесі жөніндегі орынбасары,
мерекесін өткізу сынып жетекшілері
«Аталарға
1 - тағзым!» мерекелік шарасын, «Жеңіс үшін Мектептік іс-шара, Директордың тәрбие ісі Сәуір
рақмет!»
5 челленджін өткізу «Аталар мектебі» жөніндегі орынбасары,
клубының мүшелерімен сынып жетекшілері
челленджді аяқтау

«1
1 мамыр - Қазақстан халқының бірлігі күні» мерекелік Мектептік іс-шара Директордың тәрбие ісі мамыр
шарасын
6 өткізу (шеберлер қалашығы, жөніндегі орынбасары,
шығармашылық және сынып жетекшілері
қолөнер көрмесі)

Функционалды
Функционалды міндеттерге
міндеттерге толықтырулар
толықтырулар енгізу:
енгізу:

Мектеп
Мектеп директоры:
директоры:
1. Орталықтың
Орталықтың қызметіне
қызметіне басшылықты
басшылықты және
және бақылауды
бақылауды жүзеге
жүзеге асырады;
асырады;
2. «Ата-аналарды
«Ата-аналарды педагогикалық
педагогикалық қолдау
қолдау орталығы»
орталығы» қызметіне
қызметіне ғылыми-әдістемелік
ғылыми-әдістемелік және
және
ақпараттық-ресурстық
ақпараттық-ресурстық тұрғыда
тұрғыда қолдауды
қолдауды қамтамасыз
қамтамасыз етеді.
етеді.
3. Позитивті
Позитивті ата-ана
ата-ана мәдениетін
мәдениетін арттырудағы
арттырудағы әлеуметтік
әлеуметтік серіктестікті
серіктестікті дамытады.
дамытады.
4. Ата-аналарға
Ата-аналарға арналған
арналған сабақтарға
сабақтарға ата-аналардың
ата-аналардың назарын
назарын аудару
аудару мақсатында
мақсатында ақпараттық
ақпараттық
науқан
науқан ұйымдастырады.
ұйымдастырады.

Директордың
Директордың тәрбие
тәрбие ісі
ісі жөніндегі
жөніндегі орынбасары:
орынбасары:
5. Орталық
Орталық қызметін
қызметін реттейтін
реттейтін ішкі
ішкі құжаттарын
құжаттарын дайындайды
дайындайды және
және Орталық
Орталық қызметін
қызметін ұйымдастырады;
ұйымдастырады;
6. Орталық
Орталық сабақтарын
сабақтарын өтуге
өтуге педагогтердің
педагогтердің дайындығын
дайындығын жүзеге
жүзеге асырады;
асырады;
7. Педагогтер
Педагогтер арасында
арасында білім
білім беру
беру курсының
курсының сабақтарын
сабақтарын реттейді;
реттейді;
8. Сабақтардың
Сабақтардың кестесін
кестесін құрады
құрады және
және реттейді;
реттейді;
9. Мониторингтік
Мониторингтік зерттеулерге
зерттеулерге педагогтер,
педагогтер, ата-аналар
ата-аналар мен
мен балалардың
балалардың қатысуын
қатысуын қамтамасыз
қамтамасыз етеді;
етеді;
10. Орталық
Орталық қызметін
қызметін БАҚ-та
БАҚ-та және
және әлеуметтік
әлеуметтік желілерде
желілерде насихаттайды;
насихаттайды;
11. Орталық
Орталық қызметі
қызметі туралы
туралы ақпараттарды
ақпараттарды қалалық
қалалық (аудандық)
(аудандық) білім
білім бөлімдеріне
бөлімдеріне дайындайды;
дайындайды;
12. «Ата-аналарды
«Ата-аналарды педагогикалық
педагогикалық қолдау
қолдау орталығы»
орталығы» аясында
аясында ата-аналарға
ата-аналарға білім
білім алуға
алуға мотивация
мотивация беру
беру
мақсатында
мақсатында сынып
сынып жетекшілер
жетекшілер мен мен ата-аналармен
ата-аналармен өзара
өзара іс-қимыл
іс-қимыл жасайды.
жасайды.
13. Ата-аналарға
Ата-аналарға арналған
арналған курстарды
курстарды өткізу
өткізу үшін
үшін педагогтерді
педагогтерді оқытуды
оқытуды ұйымдастырады.
ұйымдастырады.

Функционалды
Функционалды міндеттерге
міндеттерге толықтырулар
толықтырулар енгізу:
енгізу:

Мектептің
Мектептің әлеуметтік
әлеуметтік педагогі:
педагогі:
1. «Ата-аналарды
«Ата-аналарды педагогикалық
педагогикалық қолдау
қолдау орталығы»
орталығы» жобасына
жобасына ата-аналарды
ата-аналарды тарту
тарту үшін
үшін педагогтер
педагогтер мен
мен ата-
ата-
аналармен
аналармен ынтымақтастық
ынтымақтастық орнатады.
орнатады.
2. Орталық
Орталық жұмысының
жұмысының мақсаты
мақсаты мен
мен міндеті,
міндеті, қызметі
қызметі туралы
туралы қоғамда
қоғамда насихат
насихат жұмыстарын
жұмыстарын жасайды
жасайды және
және жобаға
жобаға
әлеуметтік
әлеуметтік серіктестерді
серіктестерді тартады.
тартады.

Мектептің
Мектептің педагог-психологі
педагог-психологі
1. «Ата-аналарды
«Ата-аналарды педагогикалық
педагогикалық қолдау
қолдау орталығы»
орталығы» қызметі
қызметі аясында
аясында ата-аналарға
ата-аналарға психологиялық
психологиялық қолдауды
қолдауды
қамтамасыз
қамтамасыз етеді.
етеді.
2. Орталық
Орталық аясында
аясында педагогтерге
педагогтерге ата-аналарға
ата-аналарға тренингтер,
тренингтер, work-shop,
work-shop, коуч-сессиялар
коуч-сессиялар секілді
секілді сабақтың
сабақтың басқа
басқа да
да
формаларын
формаларын өтуге
өтуге әдістемелік
әдістемелік көмек
көмек көрсетеді.
көрсетеді.

Мектептің
Мектептің сынып
сынып жетекшісі
жетекшісі
1. «Ата-аналарды
«Ата-аналарды педагогикалық
педагогикалық қолдау
қолдау орталығы»
орталығы» жобасына
жобасына ата-аналарды
ата-аналарды қатыстыруды
қатыстыруды қамтамасыз
қамтамасыз етеді.
етеді.
2. «Ата-аналарды
«Ата-аналарды педагогикалық
педагогикалық қолдау
қолдау орталығы»
орталығы» жобасын
жобасын жүзеге
жүзеге асыру
асыру үшін
үшін ата-аналарға
ата-аналарға түсіндірме
түсіндірме
жұмыстарын
жұмыстарын жүргізеді.
жүргізеді.
3. Іс-шаралардың
Іс-шаралардың бекітілген
бекітілген жоспар
жоспар мен
мен сабақ
сабақ кестесіне
кестесіне сәйкес
сәйкес өтуін
өтуін қамтамасыз
қамтамасыз етеді.
етеді.


Ұқсас жұмыстар
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ
Психологиялық - педагогикалық қолдауда кеңінен енгізу проблемалары
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалар
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
АРНАЙЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
ЕББҚ Бар балаларды ППҚ
Ата - аналармен жұмысты ұйымдастырудың негізгі мақсаты
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтары
Пәндер