Оқытудың инновациялық әдістері


Slide 1

Инновациялық білім беру технологиясы

Slide 2

1-ші КҮН

Танысу

Инновацилық білім беру технологиясы

Оқытудың дәстүрлі әдістері

Оқытудың инновациялық әдістері

Slide 3

Инновация - (латынның «innovation» - жаңаны енгізу, өзгерту, жаңарту) жүйенің бір жағдайдан екінші жағдайға өзгеруін тудыратын, енгізу ортасына жаңа элементтерді мақсатты түрде енгізетін жаңа нәрсені құру, игеру, қолдану және тарату бойынша іс-әрекет

Инновациялық технология - бұл білім беру жүйесі үшін жаңа өндіріс немесе жаңа нәрсені ойлап табу

Білім берудегі инновациялық технология - бұл білім берудегі тиімділіктерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін және сапалы түрдегі әдістер, тәсілдер, қағидалар мен технологиялардан құрылған білім беру үрдісін ұйымдастыру

Slide 4

Білім берудің қазіргі заманғы формуласы

Білім АЛУ →

Оны ҚОЛДАНУ →

Жаңа білімдерді ТУДЫРУ

Slide 5

«Жақсы толыққан миға қарағанда, жақсы реттелген ми жоғары бағаланады»

М. Монтень

Slide 6

Инновациялық технологияның мақсаты:

өз іс-әрекетінің жоспарын өзі құруын;

өз міндеттерін шешу үшін қажетті ақпараттарды өзі табуы;

ақпарат ала және бере білу;

өз еңбегінің нәтижесін сапалы, тиімді көрсете білу;

кез-келген таныс емес кәсіби салада дұрыс шешім таба білу.

техникалық құралдарды (компьютер, сканер т. б. ) кез-келген жағдайда пайдалана білуге үйрету.

Slide 7 Slide 8

Оқытудың дәстүрлі әдістері

Оқытушының ақпараттық-көрнекі қызметіне (әңгіме, көрсету, пікірлесу) және білім алушының репродуктивтік әрекетіне НЕГІЗДЕЛЕДІ. Білім алушы өзіне таныс емес фактілермен танысады, пайымдай отырып, міндеттерді шешеді және оларды ой елегінен өткізеді, сонымен қатар қолданады. Бұл кезде студент ДАЙЫН БІЛІМДІ алып отырғандықтан, оның ассоциациялық жадысы ғана жұмыс істейді.

Slide 9

Оқытудың дәстүрлі әдістері

Дәріс

Семинар

Кеңестер беру

Оқу дискуссиясы

Кітаппен жұмыс

Көрсету (көрнекіліктер арқылы)

Жаттығулар

Лабораториялық жұмыс

Практикалық жұмыс

Өзіндік жұмыс

Slide 10

Оқытудың дәстүрлі әдістерінің басты кемшілігі:

бұл - білім алушылардың бір-біріне жалғасы жоқ, тез ұмыт болатын білім-көшірмені алуы. Ақпараттық-репродуктивтік оқыту дамытушы болып табылмайды.

Slide 11

Дәстүрлі оқытудың кемшіліктері

1) материалды игерудің ынталы жалпы қарқыны;

2) білім алушылар игеретін білім көлемінің бірыңғай болуы;

3) білім алушылардың материалды өз бетінше емес, дайын күйінде игеруі, салдарынан білім алушының «ойлау қабілеті төмендейді»;

4) оқытушы өзінің берген білімін білім алушының толық игеріп жатқанын мүлдем білмеуі;

Slide 12

Дәстүрлі оқытудың кемшіліктері

5) материалды баяндауда ауызша әдістердің басым болуы, бұл білім алушының назарын шашыратады;

6) оқу материалдарының жеткілікті түрде ретті болмауынан білім алушылар оқулықпен жұмыс істеуде қиыншылық тудырады;

7) материалды жаттап айту қажет болғандықтан, жадыға басым салмақ түсіру.

Slide 13

Инновациялық оқытудың ерекшеліктері:

Білім алушының ойлау белсенділігін арттыру;

Дамудың алдын алып, озық болуға жұмыс істеу;

Тұлғаға, оның дамуына бағытталуы;

Мақсатқа жетуге ынталандыру;

Міндетті түрде шығармашылық элементтерінің болуы;

Нақты өмірде болатын жағдайды жобалау;

Оқытушы мен білім алушы арасындағы үздіксіз байланыс;

Түпкі мақсатқа жетуге арнайы жол салу.

Slide 14

ЯҒНИ, БІЗ ӨТЕМІЗ

Slide 15

Сіз бір нәрсені оқығаннан кейін, сіз 10 %-ын есте сақтап қаласыз;

Сіз бір нәрсені естігеннен кейін, сіз 20 %-ын есте сақтап қаласыз;

Сіз бір нәрсені көргеннен кейін, сіз 30 %-ын есте сақтап қаласыз;

Сіз бір нәрсені көргеннен және естігеннен кейін, сіз 50 %-ын есте сақтап қаласыз;

Сіз бір нәрсені өзіңіз жасағаннан кейін, сіз 70%-ын есте сақтап қаласыз;

Сіз бір нәрсені өзіңіз жасағаннан кейін, және оны басқа біреулерге түсіндіргеннен кейін сіз 90%-ын есте сақтап қаласыз.

Slide 16

Оқытудың үш моделі: 1) пассивті - білім алушы «объект» рөлінде (тыңдайды және көреді)

Оқытушы

Студент

Студент

Студент

Slide 17

Белсенді - білім алушы «субъект» ретінде (өзіндік жұмыс, шығармашылық тапсырмалар)

Оқытушы

Студент

Студент

Студент

Slide 18

ИНТЕРАКТИВТІ - білім алушы ықпал ету объектісінен өзара ықпал ету субъектісіне айналады

Оқытушы

Студент

Студент

Студент

Slide 19

Инновациялық үрдіс заңдары

Педагогикалық инновациялық ортаның қайтымсыз тұрақсыздану заңы;

Инновациялық үрдістің соңғы (мәрелік) іске асу заңы;

Педагогикалық инновациның стереотиптену заңы;

Педагогикалық инновациның жаңа жағдайлардағы циклдік қайталану және қайта айналып келу заңы

Slide 20

Инновациялық үрдістің қағидалары

Білім беру жүйесі жағдайының басқармалық инновациялық өзгеру қағидасы;

Ақпараттық, материалдық-техникалық және кадрлық қамтамасыздық қағидасы;

Үрдістердің қайтымдылығын және қайтымсыздығын болжау қағидасы;

Инновацилық үрдістердің тұрақтылығын күшейту қағидасы;

Білім берудегі жаңа енгізілім үрдісін дамытуды жетілдіру қағидасы.

Slide 21

Оқытушының инновациялық іс-әрекет деңгейлері

Slide 22

“Педагог-қамқоршыдан” “педагог-менеджерге” ауысу тұжырымдамасы

Сипаттама

“педагог-қамқоршы”

“педагог-менеджер”

Білім алушыға деген қарым-қатынасы

“Бастысы-баланы сүю, және оны өзім қалағандай ету”

“Бастысы-баланы сыйлау, оның даму қажеттіліктеріне бағдар беру”

Әсер етудегі стратегиялық тәсіл

“Мен қалай айттым, солай жаса”

“Сен басты ережелер мен салдарын білесің, енді таңдауды өзің жаса”

Оқу материалын беру тәсілін таңдау

Оқу бағдарламасы мен оқу құралына бағытталған

Білім алушылардың қажеттіліктеріне бағытталған

Бағалау тәсілі

Білім алушыларды бір-бірімен салыстыру және бекітілген тәртіп бойынша бағалау

Білім алушылардың жетістігін алдыңғы жетістіктерімен салыстыру

Қорытынды бағалау

Оқытушы өзінің жеке пікірі бойынша бағалайды

Тест - мұнда педагогтың пікірі әсер етпейді.

Slide 23

Оқытудың инновациялық әдістері

Шағын топтармен жұмыс

Жобалық технология

Case-study (нақты жағдайларға талдау жасау)

Рольдік және іскерлік ойындар

Ой талқы

Мастер класс

Модульдік оқыту

Проблемалық оқыту

Өзіндік жұмыс

Тәжірибе негізінде оқыту

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

(IT- әдістер)

Slide 24

Шағын топтармен жұмыс

Іс-әрекет түрін және тапсырмаларды нақты белгілеп алу;

Шағын топ құру (3-5 адам немесе одан да көп болуы мүмкін) ;

Нақты нұсқаулар бойынша жұмыс жасау;

Үйлестіру және көмек беру;

Талқылау және тексеру

Slide 25

Жобалық технология

- өзінің қабілеті мен қызығушылығына қарай тақырыпты еркін таңдау; - өз бетінше алдына қойған мақсатына жету және жүзеге асыру жолдарын іздестіру; - мәліметтерді жинап, жүйелеп және сыни ойлауға үйрену; - аудиторияның алдында сөйлеуге, ойын дәлелді және логикалық жүйелікпен жеткізуге, аудиторияны өзіне қарата білуге дағдылану; - өзгелерді тыңдап, айтқандарын ой елегінен өткізуге дағдылану; - шешімі қиын сұрақтарды өз бетінше шеше білу; -өз көзқарасын дәлелдеп, шешімінің дұрыстығына тыңдаушылардың көзін жеткізуге тырысу.

Slide 26

Case-study

Case-study - шын және ойдан шығарылған жағдайларға негізделген қысқа мерзімді оқытуға арналған интерактивтік технология

МАҚСАТЫ:

Білім алушының бойында жаңа қасиеттер мен іскерліктерді қалыптастыру;

Әр түрлі проблемаларды талдау және оларды шеше білу қабілетін дамыту;

Ақпаратпен жұмыс жасауды үйрету;

Үрдістің аяқталуы - ұсынылған алгоритмдерді бағалау және олардың ең үздігін таңдап алу

Slide 27

Рөлдік және іскерлік ойындар


Ұқсас жұмыстар
Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Проблемалық оқыту
Инновациялық оқыту технологиялары
Оқытудың компьютерлік технологиясы
педагогикалық инновация
Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында Биология пәнінен зертханалық оқу үрдісін ұйымдастыруда басшылыққа алатын инновациялық әдіс - тәсілдер
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
Оқытудың белсенді әдістері
Педагогикалық технологияның негізгі деңгейлерімен танысу
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz