Инклюзивті білім берудің мақсаты
Презентация қосу
Инклюзивті білім
беру
Инклюзивті білім беру дегеніміз –
балалардың жынысына, жас
ерекшеліктеріне, географиялық
тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық
және ақыл-есінің жағдайына,
әлеуметтік-экономикалық жағдайына
қарамастан, сапалы білім алу және
өздерінің потенциалдық дамыту
мүмкіндігіне ие болу.
Инклюзивті білім беруді
жүзеге асырудағы
мемлекеттік
Біздің мемлекетімізді инклюзивті саясат
білім беру қәзіргі кезде өте
жүйелі түрде қолға алынған.Барлық балаларды,соның ішінде
мүмкіндігі шектеулі оқушыларды ортаға бейімделуі.Қазақстанда
мүмкіндіктері шектеулі балаларды біріктіріп оқытудың
модульдік бағдарламалары жасалынуда. Инклюзивті білім беруді
дамытуға арналған жағымды жағдайларды қамтамасыз ететін
институционалдық ортаны жетілдіру қаралуда. Ерекше оқытуды
қажет ететін адамдарға сапалы білім берудің қол жетімділігін
қамтамасыз етудің ғылыми-педагогикалық, кадрлық және оқу
әдістемелік әлеуетін нығайтудың негіздері әзірленуде.
Мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларды кәсіби-еңбекке даярлауға,
әлеуметтендіруге қажетті жағдай туғызу. Инклюзивті білім
беруді дамытудың теориялық және әдістемелік мәселелері
бойынша ғылыми зерттеулер жүргізілуде.
Инклюзивті оқыту:
Инклюзивті оқыту - барлық балаларға мектепке дейінгі оқу орындарында,
мектепте және мектеп өміріне белсене қатысуға мүмкіндік береді.
Инклюзивті оқыту - оқушылардың тең құқығын анықтайды және ұжым іс -
әрекетіне қатысуға мүмкіндік береді.
Инклюзивті оқыту - адамдармен қарым - қатынасына қажетті қабілеттілікті
дамытуға мүмкіндік береді.
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері:
1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен
жетістіктерімен анықталады.
2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
3. Әрбір адам қарым - қатынасқа құқылы.
4. Барлық адам бір - біріне қажет.
5. Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде жүзеге асады.
6. Барлық адамдар құрбы - құрдастарының қолдауы мен достығын қажет
етеді.
7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне қарай орындай
алатын әрекетін жүзеге асыру.
8. Жан - жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.
Осы бағдарлама төңірегінде инклюзивті білім беруді жетілдіру мәселелері қарастырылып, 2015
жылға мына міндеттерді шешу көзделген:
-мүмкіндіктері шектеулі балаларды біріктіріп оқытудың модульдік бағдарламалары жасалады;
- мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беретін ортада біріктіріп оқыту ережесі
әзірленеді;
- түрлі кемістігі бар балалар үшін бірігу нысандары анықталады;
-мүгедек балаларға қашықтықтан білім беруді ұйымдастыру қағидалары әзірленеді.
Мемлекеттік бағдарлама негізінде 2020 жылға қарай мектептерде мүгедек балалар үшін
көтергіш жабдықтар, пандустар, санитарлық бөлмелерде арнайы құралдар орнату,
тұтқалармен, арнайы парталармен, үстелдермен және басқа да арнайы компенсаторлық
құралдармен жабдықтау арқылы «кедергісіз аймақтар» құруы жоспарланған.
Принциптері:
1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен,
жеткен жетістіктерімен анықталады.
2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.
3. Әрбір адам қарым-қатынасқа құқылы.
4. Барлық адам бір-біріне қажет.
5. Білім шынайы қарым-қатынас шеңберінде жүзеге асады.
6. Барлық адамдар құрбы-құрдастарының қолдауы мен достығын
қажет етеді.
7.Әрбір оқушы үшін жетістік кежетуөзінің мүмкіндігіне қарай
орындай алатын әрекетін жүзеге асыру.
8. Жан- жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.
Инклюзивті білім берудің
мақсаты:
Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты
балалармен бірге білім беру. Яғни адамның
жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең
құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып
табылады. Инклюзивті білім беру- мүмкіндігі
шектеулі балаларды оқытып-үйретудің бір
формасы.Бұл арнаулы білім беу жүйесінде дәстүрлі
түрде қалыптасқан және даму үстіндегі формаларды
ығыстырмайды. Нағыз инклюзивті білім берудің 2
жүйесін жалпы және арнаулы жүйелерді бір-біріне
жақындастырады. Жалпы білім беретін мектепте
мүмкіндігі шектеулі оқушыларды
бірлесіп( интеграциялы түрде) оқуын ұйымдастыру
боп табылады.
Педагогтар мен дефектологтардың пікірінше, біздің елімізде мұндай балалармен
жұмыс жүргізетін жаңа, нәтижелі бағдарламалар мен әдістемелер жоқтың қасы.
Мүмкіндігі шектеулі балалардың педагогикалық проблемаларын зерттеп, оларды
шешуде әлемдік тәжірибеге сүйене отырып, отандық төл мамандарды тарту,
бірлесе жұмыс жасау – бүгінгі күн тәртібіндегі ең өзекті мәселе. Оқу орындарында
педагогикалық-психологиялық кеңес беретін орталықтар ашып, дефектолог,
сурдопедагог, тифлопедагог және т.б. мамандарды тартып, бірлесе жұмыс жасау
қажет. Профессор-оқытушылар құрамының біліктілігін жоғарылату мақсатында
қайта даярлық курстарынан өткізген жөн. Инклюзивті білім саласына қатысты
мәліметтерде жоғары оқу орындарында инклюзивті білім мазмұны үш түрлі
бағдарлама бойынша жалпы жоғары оқу орындарына арналған типік оқу
бағдарламалары, мүмкіндігі шектеулі балалардың ақаулық типтеріне сәйкес
арнаулы білім беру бағытындағы оқу бағдарламалары, мүмкіндігі шектеулі
балалардың психологиялық-физикалық ерекшіліктерін есепке ала отырып
әзірленетін оқытудың жеке бағдарламасы бойынша реттелетіндігі сөз болады.
Демек, оқу бағдарламаларын да қайта қарау қажеттілігі туындайды. Инклюзивті
білім беруге дайындық жасау барысында туындайтын екінші бір мәселе оқу
орнының талапқа сай жабдықталуы. Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың
жалпы дамуы және бұзылысын түзету мақсатында жаңа компьютерлік
Орындаған:Абылгазиев Исатай
Канатович
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz