Мектепке дейінгі ұйымдарда дамытушы ортаның дәстүрі




Презентация қосу
“Мектепке дейінгі
ұйымдарда дамытушы
ортаның дәстүрі”
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА
ДАМЫТУШЫ ОРТАНЫҢ МАҚСАТЫ:
Ұйымдастырылған дамытушы орта
баланың үйлесімді дамуы мен
тəрбиеленуінде үлкен рөл атқарады. Дұрыс
ұйымдастырылған дамытушы орта
балаларда қуаныш сезімін балабақшаға
деген жағымды эмоциялық қарым-
қатынасты, оған келуге деген тілекті
шақырады, жаңа əсерлер жəне білімдермен
байытады, белсенді шығармашылық
əрекетті тудырады, мектепке дейінгі
балалардың зияткерлік жəне əлеуметтік
дамуына мүмкіндік береді.
Өзектілігі Мектепке дейінгі ұйымдардағы дамытушы ортаның бала
тұлғасының дамуына әсер ету маңыздылығы мен мәселесінің
әдістемелік әдебиетте жергілікті қарастырылмағандығы;

Мектепке дейінгі ұйымдарда ерте жастағы балаларды дамыту
үдерісін оңтайлы қамтамасыз ететін дамытушы ортаны құру
моделін іздеу, дайындау және меңгеру қажеттілігі мен тиісті
әдістеменің болмауы;

Мектепке дейінгі ұйымдарда дамытушы орта жайлы ортақ
қалыптасқан модел, нақты ортақ түсініктін болмауы;
ЖАҢАШЫЛДЫҒЫ:
Мектепке дейінгі ұйымдардағы дамытушы
ортаның бала тұлғасының дамуына әсер ету
маңыздылығы мен мәселесінің әдістемелік
әдебиетте жергілікті қарастыру жұмыстарын
енгізу;
Мектепке дейінгі ұйымдарда ерте жастағы
балаларды дамыту үдерісін оңтайлы
қамтамасыз ететін дамытушы ортаны құру
моделін іздеу, дайындау және меңгеру
қажеттілігі мен тиісті әдістемелерді ойлап
табу;
Мектепке дейінгі ұйымдарда дамытушы орта
жайлы ортақ қалыптасқан моделдерді, нақты
ортақ қалыптасқан түсініктерді енгізу;
ДАМЫТУШЫ ОРТА ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
Дамытушы орта — педагогикалық үрдісті жүзеге
асыруға қажетті уақыт пен кеңістік жағынан жүйелі
ұйымдастырылған, қажетті заттармен, ойын
құралдарымен жабдықталған эстетикалық,
психологиялық-педагогикалық шарттардың жиынтығы.
Бұндай ортада бала белсенді танымдық,
шығармашылық іс-əрекетке қосылады, қызығушылығы
дами түседі, қиялы, ақыл-ой жəне бейнелік қабілеттері,
қарым-қатынас жасау дағдысы дамиды, ең бастысы,
үйлесімді тұлға дамуы жүзеге асады.
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАҒА
ДАМЫТУШЫ ОРТАНЫҢ
ҚАЖЕТТІЛІГІ
Жеке дамуындағы нақты кезеңдердегі
қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін. Жинақталған
орта жағдайындағы іс-əрекет балаға таным
белсенділігін, қоршаған ортаны еркін тануға деген
қызығушылығын, еркін дамуы, денсаулығы мықты
да саналы азамат болып тәрбиеленуі үшін қажет;
ДАМЫТУШЫ ОРТАНЫ ҚҰРУ КЕЗІНДЕ КЕЛЕСІДЕЙ
ҚАҒИДАТТАРДЫ БАСШЫЛЫҚҚА АЛУ ҚАЖЕТ:
• Ортаның жартылай функционалдығы:
дамытушы орта көптеген мүмкіндіктерді ашып,
тәрбиелеу - білім беру үдерісінің барлық
құраушыларын қамтамасыз етуі тиіс, осы
мағынада көп функционалды болуы тиіс;
• Ортаның жартылай функционалдығымен
байланысты оның түрленуі бұл жағдай бойынша
бірінші орынға кеңістіктің қандай да бір
функциясын шығаруға мүмкіндік беретін
өзгеру мүмкіндігі;
• Кеңістікті икемді және вариативті қолдану қажет.
Орта баланың қызығушылықтары мен
қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналуы тиіс.
• Топтың дамытушы ортасы балалардың жас
ерекшеліктерін, оқу кезеңі мен білім беру
бағдарламасына байланысты ауысуы тиіс.
Тəрбиешінің қызметі дамытушы ортаны жəне оның құралдарын
пайдалана отырып, мектеп жасына дейінгі баланың өз бетінше оған
табиғатынан тəн қасиеттерін анықтауға жəне дамытуға көмектесу
болып есептеледі. Сондықтан мектеп жасына дейінгі баланың
шығармашылық белсенділігін өзіндік дамыту жəне білім алуы жүзеге
асатын дамытушы ортаны ұйымдастыруға балабақшада ерекше көңіл
бөлінеді.
Тəрбиеші арнайы құрастырылған дамытушы ортада тəрбиелеу жəне
білім беру үдерісін ұйымдастырудың түрлі əдіс-тəсілдерді, формаларын
пайдалануы қажет.
Тəрбиешінің мақсаты: мектепке дейінгі мекемедегі тəрбиеленуші
дамуының əрбір кезеңінде жеке шығармашылығын
қалыптастыруды жүзеге асыру үшін дамытушы ортаны
көп кезеңді, көп қызметті етіп құрастыру.
"Денсаулық"
Дамытушы орта мазмұны баланың денсаулығын сақтауға және
нығайтуға; тұрмыста, көшеде, табиғат жағдайларында қауіпсіз
мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға және балалардың қимыл-
қозғалыс тәжірибесін негізгі қимылдарды жетілдіру арқылы
байытуға; тәрбиеленушілердің қимыл белсенділігіне сұраныстарын
жетілдіруге бағытталған.

"Коммуникация" "Таным"
Балалар әрекетінің сөйлеуді,
Қарапайым математикалық ұғымдарды
шығармашылық сөйлеу әрекетін
дамытуды; тілдің дыбыстық қалыптастыруды: жиынтық туралы
мәдениетін тәрбиелеуді; белсенді түсініктерді, сандық есептеу дағдыларын
сөздікті байытуды, балалар жетілдіруді, геометриялық пішіндер
әдебиетімен таныстықты туралы түсініктерді қалыптастыруды,
кеңістікті және уақытты бағдарлауды;
дамытуды, мәнерлеп оқуды және
тірі және өлі табиғат заттары мен
мазмұндауды дамытушы ортада
маусымдық құбылыстар, өсімдіктер
меңгереді.
туралы білімін кеңейтуді дамытушы
ортада меңгереді.

"Шығармашылық"
"Әлеумет"
Сурет салу; мүсіндеу, жапсыру
және өнер туындыларын қабылдау Жалпы адамзаттық құндылықтарды
мен түсінуді дамытуды, қоршаған меңгеруді, баланың ересектермен және
ортаға эстетикалық қатынасты құрбыларымен қарым-қатынас жасай
қалыптастыруды; өнер түрлері білуін; дербес болуын, өзінің
туралы қарапайым түсініктерді қылықтарына жауап беруін, өзінің
қалыптастыруды, балалардың туыстары мен жақындарына құрметпен
өзіндік шығармашылық қызметін қарауды, салт-дәстүрлерді сақтауды және
іске асыруын қамтиды. құрметтеуді меңгереді.
ҚОРЫТЫНДЫ:
Баланың жақсы тәрбиеленіп оқуы тек
әдейіліп құрылған дамытушы ортамен
байланысты. Мектепке дейінгі жастағы
баланың психофизикалық ерекшелігі
әр балаға жеке қазіргі замандығы іс-әрекеттің
пәндердің мінездемелік бағытына сүйенеді,
оның маңыздылығы психикалық және
өзіндік дамуында. Сондықтан тәрбиелеу
мен оқыту барысындағы
ұйымдастырушыларға бәрінен бұрын
сабақ өтетін және сол ортаны құрастыру
қажет. Дамытушы ортаның бала дамуына
тигізер пайдасы ұшан-теңіз.

Ұқсас жұмыстар
Таным білім беру саласы
Денсаулық сақтау технологиясы
Ойын материалдарының түрлері
Білім беру салаларының мазмұнын кіріктіру
Монтессори педагогикасының негізгі принципі
Бағдарламаның өзгеше тарауы - Естіп кабылдауын дамыту мен дыбыс айтуға үйрету
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУ НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕР
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ
Тәрбиешінің мінсіз тәрбиеші туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу
Ақпараттық технологиялар
Пәндер