Бастауыш мектептегі оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері


Slide 1

Тақырыбы: Бастауыш мектептегі оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері

Орындаған:Жеткізгенқызы Райхан

Қабылдаған:Туленова. У. Т

Кафедра: Мектепке дейінгі және Бастауыш білім беру

101топ

Slide 2

Жоспар

Баланың шығармашылық қабілеті

Оқудағы теориялық және әдістемелік процес

Мұғалім қызметі

Қорытынды

Slide 3

• Шығармашылық қабілеті дамыған ұрпақтың болуы - бүгінгі қоғам талабы • Баланың шығармашылық қабілетін дамыту деп, ең алдымен оған қатысты адам сапаларын қалыптастырамыз. Оған ойлау белсенділігі, тездете үйрену, ептілік пен тапқырлық, нақтылы практикалық жұмысты орындауға қажетті білімді игеруге талпыну, еңбексүйгіштік, әр түрлі құбылыстардағы өзгешелікті көре білу қабілеті және т. б. жатады. Дербес жасалатын шығармашылық өнім: үлгі, макет, өлең, ойыншық, т. б. шығармашылық, іскерлік қызметке қажетті сапалардың осыншалық ауқымды әрі тиімді дамуының нәтижесі болуы тиіс

Slide 4

Бастауыш мектептегі оқыту өзінің теориялық және әдістемелік негіздері бойынша сабақ оқытылуы тиіс. Оқытушылардың бастауыш мектептің оқу жүйесінде оқыту мақсаттарына жету үшін көмек көрсетуі міндетті.

Теориялық негізі

Педагогикалық психология: Кіші жастағы балалардың психологиялық ерекшеліктерін, олардың танымдық және эмоционалдық дамуын түсіну.

Білім беру антропологиясы: Әрбір оқушының ерекшеліктерін зерттеу, оқытуды жеке қажеттіліктерге бейімдеу.

Білім әлеуметтануы: Әлеуметтік-мәдени факторлардың оқу-тәрбие процесіне әсерін қарастыру.

Slide 5

Әдістемелік тәсілдер:

Интегративті әдіс: Оқушыларды кең ойлауға және ақпаратты байланыстыруға ынталандыру үшін оқу процесінде әртүрлі білім салаларын біріктіру.

Белсенділік тәсілі: Тәжірибелік жұмыстар, жобалық жұмыстар және зерттеу тапсырмалары арқылы оқушылардың оқу процесіне белсенді қатысуына мән беру.

Дамытушылық тәсілі: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау, шығармашылық қабілеттерімен қатар дағдыларын дамытуға көңіл бөлінеді.

Slide 6

Бағалау және диагностикалау:

Оқу жетістіктерін ғана емес, сонымен қатар оқушы тұлғасының даму деңгейін көрсететін бағалау жүйесін әзірлеу. Оқушылардың үлгерімін бақылау үшін әртүрлі бағалау әдістерін, соның ішінде формативті бағалауды қолдану.

Slide 7

Педагогикалық теориялар: Оқыту процесін ашу, оқушыларды жаттығу жолымен жеткізу үшін педагогикалық теорияларды мемлекеттік стандарттардың талаптарына сәйкес жатырыс. Теориялар оқыту жоспарлау, оқыту материалдарын таңдау және оқыту әдістерін дамыту кезінде қолданылады.

Оқу жоспары: Бастауыш мектептің оқу жоспары оқушыларға нерсе білім беру және оларды дамыту мақсатында жасалады. Оқу жоспары оқу бағдарламасын, оқу материалдарын, сабақ жоспарын және оқу процесін таңдау және басқару үшін қолданылады.

Slide 8

Сабақ жоспарлары: Оқушылардың өзара өзарарлықты жаттығу жолымен оқушылардың кездестіруді мақсаттау және үйрету мазмұнын толтыруда қолданылады. Сабақ жоспарлары оқу кестесін, сабақ мақсатын, мазмұнды, сабақтың әдістерін және мақсаттық саналады.

Тілдік оқу әдістері: Оқушылардың тілдік білім алу жолында пайдалана отырып, олардың тілін дамыту үшін әдістемелік құралдарды пайдалануға мүмкіндік беретін әдістер толтырылады.

Өзін-өзі тану және оқу: Оқытушылардың оқушыларға өзін-өзі тану және білім беру процесін оқушылардың дамуы мен талаптарына сәйкес жаттығу үшін оқушыларға қолдау көрсету арқылы оқу жолын дамыту.

Slide 9

Ұйымдастыру және оқу материалдары: Оқушыларға қажетті оқу материалдары мен ресурстарды жасау, таңдау және пайдалану үшін жасалатын тіркемелер мен мәліметтерді ұйымдастыру.

Оқушылардың біліктілігіні үйрету: Бастауыш мектептегі оқытушылар оқушылардың критикалық ойлау, білім жасау, тыңдау және сөйлем құру көмегімен оқушылардың біліктілігін үйрету мақсатында әдістемелік құралдарды қолданады.

Оқушыларға қолдау көрсету: Оқушылардың жаңа білім беру процесінде, олардың дамуы мен тиімділігін сақтау үшін оқушыларға қолдау көрсету арқылы оқу жолын дамыту.

Оқу жоспарларын бекіту: Оқу жоспарларын талаптарға сәйкес жаттығу және оқушылардың талаптарын қосу мақсатында оқу жоспарларын бекіту жолымен оқу процесін дамыту.

Slide 10

Дамыта оқытудың жүйесі

Дамыта оқытуда білім даяр күйінде берілмейді. оған оқушы өз оқу әрекеті арқылы қол жеткізеді.

Дамыта оқытуда оқушы жоғары қиындықтағы мәселелерді шеше отырып өзінің санасының саңылауларын ашады.

Оқушы жеке басын дамытатын басты құрал-ол өзінің әрекеті

Дамыта оқыту жүйесінің нәтижелі болуы оқушы мен мұғалімнің арасындағы жаңаша қарым қатынасы арқасында ғана өз жемісін береді.

Slide 11

Озат тәжірибе дегеніміз

Ғылыми зерттеуші шығармашыл

Практика жүзінде өзіндік идеясы бар

Өзгені қызықтыратын әдіс тәсілі бар

Әдістемелік жинағы бар

Көптің сұранысын қажет ететін

Slide 12

Өз бетінше білім жетілдірудің басты бағыттары

Кәсіби шеберлігін біліктілігін арттыру

Өзіндік танымдық шығармашылық қасиеттерін арттыру

Жалпы ой-өрісін, білімін көтеру

Slide 13

Білім жетілдірудің негізгі мазмұны

Әдістемелік білімін жетілдіру

Теориялық білімін жетілдіру

Жалпы мәдени білімін жетілдіру

Пәндік білімін жетілдіру

Slide 14

Жаңашыл ұстаздар ұстанымы

Жаңа ақпараттық технология енгізу

Салауатты өмір сүру бағдарламасын оқыту

Сын тұрғысында ойлауды дамыту

Жобалап оқыту

Қабілетті оқушылармен зерттеу жұмыстары

Деңгейлеп саралап оқыту

Slide 15

Қорытынды:


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектептегі
Арнайы мектептегі қазақ тілі әдістемесі жалпы шолу
Александра Платоновна Усова
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Бастауыш мектепгі музыка сабағыныі типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені, мазмұндық сипаты
Бастауыш сыныпқа сан есімді оқыту
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнінен мазмұнды суреттермен жұмыс
Химия оқулықтарының тарихы
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz