Бастауыш мектептегі оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері




Презентация қосу
Тақырыбы:
Бастауыш мектептегі
оқытудың теориялық және
әдістемелік негіздері

Орындаған:Жеткізгенқызы Райхан
Қабылдаған:Туленова.У.Т
Кафедра: Мектепке дейінгі және Бастауыш
білім беру
101топ
Жоспар
1. Баланың шығармашылық қабілеті
2. Оқудағы теориялық және әдістемелік
процес
3. Мұғалім қызметі
4. Қорытынды
• Шығармашылық қабілеті дамыған ұрпақтың болуы –
бүгінгі қоғам талабы
• Баланың шығармашылық қабілетін дамыту деп, ең
алдымен оған қатысты адам сапаларын қалыптастырамыз.
Оған ойлау белсенділігі, тездете үйрену, ептілік пен
тапқырлық, нақтылы практикалық жұмысты орындауға
қажетті білімді игеруге талпыну, еңбексүйгіштік, әр түрлі
құбылыстардағы өзгешелікті көре білу қабілеті және т.б.
жатады. Дербес жасалатын шығармашылық өнім: үлгі,
макет, өлең, ойыншық, т.б. шығармашылық, іскерлік
қызметке қажетті сапалардың осыншалық ауқымды әрі
тиімді дамуының нәтижесі болуы тиіс
Бастауыш мектептегі оқыту өзінің теориялық және
әдістемелік негіздері бойынша сабақ оқытылуы тиіс.
Оқытушылардың бастауыш мектептің оқу жүйесінде
оқыту мақсаттарына жету үшін көмек көрсетуі
міндетті.
Теориялық
негізі
Педагогикалық психология: Кіші жастағы
балалардың психологиялық ерекшеліктерін,
олардың танымдық және эмоционалдық
дамуын түсіну.
Білім беру антропологиясы: Әрбір
оқушының ерекшеліктерін зерттеу,
оқытуды жеке қажеттіліктерге бейімдеу.
Білім әлеуметтануы: Әлеуметтік-мәдени
факторлардың оқу-тәрбие процесіне әсерін
қарастыру.
Әдістемелік
тәсілдер:

Интегративті әдіс: Оқушыларды кең
ойлауға және ақпаратты байланыстыруға
ынталандыру үшін оқу процесінде әртүрлі
білім салаларын біріктіру.
Белсенділік тәсілі: Тәжірибелік жұмыстар,
жобалық жұмыстар және зерттеу
тапсырмалары арқылы оқушылардың оқу
процесіне белсенді қатысуына мән беру.
Дамытушылық тәсілі: Оқушылардың сыни
тұрғыдан ойлау, шығармашылық
қабілеттерімен қатар дағдыларын
дамытуға көңіл бөлінеді.
Бағалау және
диагностикалау:

Оқу жетістіктерін ғана емес, сонымен қатар
оқушы тұлғасының даму деңгейін
көрсететін бағалау жүйесін
әзірлеу.Оқушылардың үлгерімін бақылау
үшін әртүрлі бағалау әдістерін, соның
ішінде формативті бағалауды қолдану.
Педагогикалық теориялар: Оқыту процесін ашу,
оқушыларды жаттығу жолымен жеткізу үшін
педагогикалық теорияларды мемлекеттік
стандарттардың талаптарына сәйкес жатырыс.
Теориялар оқыту жоспарлау, оқыту материалдарын
таңдау және оқыту әдістерін дамыту кезінде
қолданылады.
Оқу жоспары: Бастауыш мектептің оқу жоспары
оқушыларға нерсе білім беру және оларды дамыту
мақсатында жасалады. Оқу жоспары оқу
бағдарламасын, оқу материалдарын, сабақ
жоспарын және оқу процесін таңдау және басқару
үшін қолданылады.
Сабақ жоспарлары: Оқушылардың өзара
өзарарлықты жаттығу жолымен
оқушылардың кездестіруді мақсаттау және
үйрету мазмұнын толтыруда қолданылады.
Сабақ жоспарлары оқу кестесін, сабақ
мақсатын, мазмұнды, сабақтың әдістерін және
мақсаттық саналады.
Тілдік оқу әдістері: Оқушылардың тілдік білім
алу жолында пайдалана отырып, олардың
тілін дамыту үшін әдістемелік құралдарды
пайдалануға мүмкіндік беретін әдістер
толтырылады.
Өзін-өзі тану және оқу: Оқытушылардың
оқушыларға өзін-өзі тану және білім беру
процесін оқушылардың дамуы мен
талаптарына сәйкес жаттығу үшін
оқушыларға қолдау көрсету арқылы оқу
жолын дамыту.
Ұйымдастыру және оқу материалдары: Оқушыларға
қажетті оқу материалдары мен ресурстарды жасау,
таңдау және пайдалану үшін жасалатын тіркемелер
мен мәліметтерді ұйымдастыру.
Оқушылардың біліктілігіні үйрету: Бастауыш
мектептегі оқытушылар оқушылардың критикалық
ойлау, білім жасау, тыңдау және сөйлем құру
көмегімен оқушылардың біліктілігін үйрету
мақсатында әдістемелік құралдарды қолданады.
Оқушыларға қолдау көрсету: Оқушылардың жаңа
білім беру процесінде, олардың дамуы мен тиімділігін
сақтау үшін оқушыларға қолдау көрсету арқылы оқу
жолын дамыту.
Оқу жоспарларын бекіту: Оқу жоспарларын
талаптарға сәйкес жаттығу және оқушылардың
талаптарын қосу мақсатында оқу жоспарларын бекіту
жолымен оқу процесін дамыту.
Дамыта оқытудың жүйесі

Дамыта оқытуда Дамыта оқытуда
білім даяр күйінде оқушы жоғары Оқушы жеке басын
берілмейді.оған қиындықтағы дамытатын басты
оқушы өз оқу мәселелерді шеше құрал-ол өзінің әрекеті
әрекеті арқылы қол отырып өзінің
жеткізеді. санасының
саңылауларын ашады.

Дамыта оқыту жүйесінің
нәтижелі болуы оқушы мен
мұғалімнің арасындағы
жаңаша қарым қатынасы
арқасында ғана өз жемісін
береді.
Озат тәжірибе дегеніміз

Практика Өзгені
Ғылыми зерттеуші жүзінде өзіндік қызықтыратын әдіс
шығармашыл идеясы бар тәсілі бар

Әдістемелік Көптің сұранысын
жинағы бар қажет ететін
Кәсіби
шеберлігін
біліктілігін
арттыру

Өз бетінше Өзіндік
білім танымдық
жетілдірудің шығармашыл
басты ық
бағыттары қасиеттерін
арттыру

Жалпы ой-
өрісін, білімін
көтеру
Білім жетілдірудің негізгі мазмұны

Әдістеме
лік Пәндік
білімін білімін
жетілдір жетілдір
у у

Теориялық Жалпы
білімін мәдени
жетілдіру білімін
жетілдіру
Салауатты Сын
өмір сүру тұрғысында
бағдарламас ойлауды
ын оқыту дамыту

Жаңа
ақпараттық Жаңашыл ұстаздар Жобала
технология ұстанымы п оқыту
енгізу

Қабілетті Деңгейле
оқушыларм п
ен зерттеу саралап
жұмыстары оқыту
Қорытынды:
Қорыта келгенде, бастауыш мектептегі білім берудің теориялық және
әдістемелік негіздері бастауыш мектептегі оқу-тәрбие процесін
ұйымдастырудың негізіне жататын іргелі қағидаларды, теориялар мен
әдістерді білдіреді. Бұл негіздер кіші жастағы балалардың дамуы мен
білім алу ерекшеліктерін ескереді, оқушы тұлғасының барынша
дамуына жағдай жасауға ұмтылады, әр баланың жеке қажеттіліктері
мен қабілеттеріне назар аударады.Теориялық және әдістемелік
негіздер сонымен қатар білімді меңгеруге ғана емес, сонымен қатар
оқушылардың дағдыларын, сыни ойлауын және шығармашылық
әлеуетін дамытуға назар аудара отырып, оқытудың интеграциялық,
белсенді және дамытушылық тәсілдерін білдіреді. Сондай-ақ,
ақпараттық технологияларды енгізу, инклюзивті білім беру және
отбасымен ынтымақтастықты дамыту да бар.Бағалау мен бағалаудың
теңдестірілген және жан-жақты жүйесін құру, сондай-ақ мұғалімдердің
кәсіби дамуын қамтамасыз ету осы негіздердің ажырамас бөлігі болып
табылады. Тұтастай алғанда, бұл негіздер тиімді оқуға ықпал етеді,
балаларды одан әрі білім алуға және табысты әлеуметтік бейімделуге
дайындайды және жалпы білім беруді дамытуға ықпал етеді.
Пайдаланған әдебиеттер
тізімі:
Ш.Т. Таубаева, Б.Т. Барсай, С.Н. Жиенбаева
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері:
оқулық. – Алматы: - 2018 – 300 б.
Жумашева Нұржауған
Бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық қасиеттерін
қоғамдық балалар ұйымы арқылы дамыту
Оқулық - Атырау 2022 ж - 337 б
Назарларыңызға

рахмет

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектептегі
Арнайы мектептегі қазақ тілі әдістемесі жалпы шолу
Александра Платоновна Усова
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Бастауыш мектепгі музыка сабағыныі типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені, мазмұндық сипаты
Бастауыш сыныпқа сан есімді оқыту
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнінен мазмұнды суреттермен жұмыс
Химия оқулықтарының тарихы
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы
Пәндер