Бастауыш мектептегі оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері



Тақырыбы: Бастауыш мектептегі оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері
Орындаған:Жеткізгенқызы Райхан
Қабылдаған:Туленова. У. Т
Кафедра: Мектепке дейінгі және Бастауыш білім беру
101топ

Жоспар
Баланың шығармашылық қабілеті
Оқудағы теориялық және әдістемелік процес
Мұғалім қызметі
Қорытынды

• Шығармашылық қабілеті дамыған ұрпақтың болуы - бүгінгі қоғам талабы • Баланың шығармашылық қабілетін дамыту деп, ең алдымен оған қатысты адам сапаларын қалыптастырамыз. Оған ойлау белсенділігі, тездете үйрену, ептілік пен тапқырлық, нақтылы практикалық жұмысты орындауға қажетті білімді игеруге талпыну, еңбексүйгіштік, әр түрлі құбылыстардағы өзгешелікті көре білу қабілеті және т. б. жатады. Дербес жасалатын шығармашылық өнім: үлгі, макет, өлең, ойыншық, т. б. шығармашылық, іскерлік қызметке қажетті сапалардың осыншалық ауқымды әрі тиімді дамуының нәтижесі болуы тиіс

Бастауыш мектептегі оқыту өзінің теориялық және әдістемелік негіздері бойынша сабақ оқытылуы тиіс. Оқытушылардың бастауыш мектептің оқу жүйесінде оқыту мақсаттарына жету үшін көмек көрсетуі міндетті.
Теориялық негізі
Педагогикалық психология: Кіші жастағы балалардың психологиялық ерекшеліктерін, олардың танымдық және эмоционалдық дамуын түсіну.
Білім беру антропологиясы: Әрбір оқушының ерекшеліктерін зерттеу, оқытуды жеке қажеттіліктерге бейімдеу.
Білім әлеуметтануы: Әлеуметтік-мәдени факторлардың оқу-тәрбие процесіне әсерін қарастыру.

Әдістемелік тәсілдер:
Интегративті әдіс: Оқушыларды кең ойлауға және ақпаратты байланыстыруға ынталандыру үшін оқу процесінде әртүрлі білім салаларын біріктіру.
Белсенділік тәсілі: Тәжірибелік жұмыстар, жобалық жұмыстар және зерттеу тапсырмалары арқылы оқушылардың оқу процесіне белсенді қатысуына мән беру.
Дамытушылық тәсілі: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау, шығармашылық қабілеттерімен қатар дағдыларын дамытуға көңіл бөлінеді.

Бағалау және диагностикалау:
Оқу жетістіктерін ғана емес, сонымен қатар оқушы тұлғасының даму деңгейін көрсететін бағалау жүйесін әзірлеу. Оқушылардың үлгерімін бақылау үшін әртүрлі бағалау әдістерін, соның ішінде формативті бағалауды қолдану.

Педагогикалық теориялар: Оқыту процесін ашу, оқушыларды жаттығу жолымен жеткізу үшін педагогикалық теорияларды мемлекеттік стандарттардың талаптарына сәйкес жатырыс. Теориялар оқыту жоспарлау, оқыту материалдарын таңдау және оқыту әдістерін дамыту кезінде қолданылады.
Оқу жоспары: Бастауыш мектептің оқу жоспары оқушыларға нерсе білім беру және оларды дамыту мақсатында жасалады. Оқу жоспары оқу бағдарламасын, оқу материалдарын, сабақ жоспарын және оқу процесін таңдау және басқару үшін қолданылады.

Сабақ жоспарлары: Оқушылардың өзара өзарарлықты жаттығу жолымен оқушылардың кездестіруді мақсаттау және үйрету мазмұнын толтыруда қолданылады. Сабақ жоспарлары оқу кестесін, сабақ мақсатын, мазмұнды, сабақтың әдістерін және мақсаттық саналады.
Тілдік оқу әдістері: Оқушылардың тілдік білім алу жолында пайдалана отырып, олардың тілін дамыту үшін әдістемелік құралдарды пайдалануға мүмкіндік беретін әдістер толтырылады.
Өзін-өзі тану және оқу: Оқытушылардың оқушыларға өзін-өзі тану және білім беру процесін оқушылардың дамуы мен талаптарына сәйкес жаттығу үшін оқушыларға қолдау көрсету арқылы оқу жолын дамыту.

Ұйымдастыру және оқу материалдары: Оқушыларға қажетті оқу материалдары мен ресурстарды жасау, таңдау және пайдалану үшін жасалатын тіркемелер мен мәліметтерді ұйымдастыру.
Оқушылардың біліктілігіні үйрету: Бастауыш мектептегі оқытушылар оқушылардың критикалық ойлау, білім жасау, тыңдау және сөйлем құру көмегімен оқушылардың біліктілігін үйрету мақсатында әдістемелік құралдарды қолданады.
Оқушыларға қолдау көрсету: Оқушылардың жаңа білім беру процесінде, олардың дамуы мен тиімділігін сақтау үшін оқушыларға қолдау көрсету арқылы оқу жолын дамыту.
Оқу жоспарларын бекіту: Оқу жоспарларын талаптарға сәйкес жаттығу және оқушылардың талаптарын қосу мақсатында оқу жоспарларын бекіту жолымен оқу процесін дамыту.

Дамыта оқытудың жүйесі
Дамыта оқытуда білім даяр күйінде берілмейді. оған оқушы өз оқу әрекеті арқылы қол жеткізеді.
Дамыта оқытуда оқушы жоғары қиындықтағы мәселелерді шеше отырып өзінің санасының саңылауларын ашады.
Оқушы жеке басын дамытатын басты құрал-ол өзінің әрекеті
Дамыта оқыту жүйесінің нәтижелі болуы оқушы мен мұғалімнің арасындағы жаңаша қарым қатынасы арқасында ғана өз жемісін береді.

Озат тәжірибе дегеніміз
Ғылыми зерттеуші шығармашыл
Практика жүзінде өзіндік идеясы бар
Өзгені қызықтыратын әдіс тәсілі бар
Әдістемелік жинағы бар
Көптің сұранысын қажет ететін

Өз бетінше білім жетілдірудің басты бағыттары
Кәсіби шеберлігін біліктілігін арттыру
Өзіндік танымдық шығармашылық қасиеттерін арттыру
Жалпы ой-өрісін, білімін көтеру

Білім жетілдірудің негізгі мазмұны
Әдістемелік білімін жетілдіру
Теориялық білімін жетілдіру
Жалпы мәдени білімін жетілдіру
Пәндік білімін жетілдіру

Жаңашыл ұстаздар ұстанымы
Жаңа ақпараттық технология енгізу
Салауатты өмір сүру бағдарламасын оқыту
Сын тұрғысында ойлауды дамыту
Жобалап оқыту
Қабілетті оқушылармен зерттеу жұмыстары
Деңгейлеп саралап оқыту

Қорытынды:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz