ДӘРІЛІК ЗАТТАРДЫ ЖАРНАМАЛАУ


Slide 1

Дәлелді медицинаны дәрілік заттарды қолдану құралы ретінде. Дәрілік заттарды жарнамалау.

С. Ж. АСФЕНДИЯРОВ АТЫНДАҒЫ

ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ

КАЗАХСКИЙ НАЦИОНАЛЬНЫЙ МЕДИЦИНСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ ИМЕНИ С. Д. АСФЕНДИЯРОВА

Орындаған: Утепова Қ

Топ: 003-2

Тексерген: Юсупова Н

Slide 2

Жоспар

I. Кіріспе:

Дәлелді медицина термині.

II. Негізгі бөлім:

Дәрілік жарнамаға сипаттама беру;

Дәрілік заттардың медициналық практикада қолданылуы;

Дәрілік заттарды пайдаланудың тәжірибесі;

Дәрілік заттардың жанама әсері.

Жағымды және жағымсыз жарнамаға сипаттама беру.

III. Қорытынды.

IV. Қолданылған әдебиеттер.

Slide 3

Дәлелді медицина термині

Бұл терминді Торонто қаласындағы Мак Мастер университетінің ғалымдары 1990ж ұсынды. Ғалымдардың пікірінше: Дәлелді медицина-дегеніміз дәлелдерге негізделген медицина, ол клиникалық зерттеулер жүргізіп, оларға баға беру және нәтижесін қолдануға бағытталған әдістердің жиынтығы.

Slide 4

Дәлелді медицина принцптерін қолдана отырып эффективсіз немесе дурыс емес емдеу әдістерін пайдаланбауға мумкіндік береді. Сонымен қатар ол жағары эффективті дәрілік заттарды және технологияларды табуда көмегін тигізеді.

Slide 5

Дәлелді медицина қолданылады

препараттарды тіркеуге алуда шешім қабылдауда

Емдеу жумыстары бойынша рекомендация жасаганда

Емдеу стандартын жасағанда және емдеу схемас жайлы шешім қабылдауда

Профилактика программасы бойынша шешім кабылдағанда: вакцинация, скрининг

Дәрілік зат өндірісінде өндірушілерге жаңа препарат алуда және

Десаулықты сақтау жүйесінің зерттеулерінде

Slide 6

Дәрілік заттар деп - химиялық және физикалық құрылымнан құралған, емдік мақсатта қолдануға болатын, адам ағзасына енгізуге болатын дәрілік сипаты бар заттарды атайды.

Slide 7

Жалпы дәрілердің барлығы үш тобқа бөлеміз:

(А) :тізімі - уытты заттар.

(Б) :тобы - қатты әсер ететін заттар.

Жалпы топқа - қатты әсер етпейтін заттар жатады.

Рецептсіз босатылатын дәрілік заттар жалпы топқа жатады. 110 бұйрық бойынша осы дәрілік заттардың тізімі берілген.

Slide 8

Дәрілік заттардың адам ағзасы үшін әсері көріністері және ерекшелігі

Жасы

Жынысы

Генетикалық факторлар

Ағзаның жағдайы

Тәуліктік ырғақтың маңызы

Slide 9

Дәрілік заттарды рационалды колдану - оны клиникалық корсеткіштеріне сай, дозасын дурыс, пациенттің ерекшеліктерін ескеріп, белгілі бір уакыт аралығында және колжетімді бағада қолдану болып табылады.

Slide 10 Slide 11

Дәрілік заттардың жанама әсері

БДҰ-ның анықтамасы бойынша, дәрілік заттардың жанама немесе дәрілік заттар тудыратын жағымсыз реакциялар - бұл жанама әсерлер дәрілік заттарды ауруларды емдеуде және алдын-алуда ұсынылған мөлшерлерде қолданғанда пайда болатын әсерлер.

Дәрі-дәрмектердің жанама әсерлерінің 4 түрі бар:

А-типті - жиі кездесетін болжамалы реакциялар, олар кез-келген адамдадәрілік затардың фармакологиялық белсенділігіне байланысты байқалуы мүмкін.

В-типті - сирек, болжауға келмейтін реакциялар, тек жоғары сезімтал адамдарда кездеседі.

С-типті - ұзақ уақытты емдерде байқалады (дәріге тәуелділік) .

D-типті - канцерогенді, мутогенді және тератогенді әсерлер.

Slide 12

Жарнама

Жарнама (реклама) (франц. Reclamе, лат. Reclamо -жар саламын) - тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын хабарлама. Жарнама көпшілік ақпарат құралдары ( теледиар, радио, газет, интернет, плакаттар, т. б. ) арқылы жүзеге асатын коммуникацияның ақылы түрі болып табылады.

Slide 13

Дәрілік заттарды жарнамалау ережесі

"Қазақстан Республикасында дәрілік заттардың жарнамасына рұқсаттар беру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2004 жылғы 18 тамыздағы N 640 бұйрығында корсетілген.

Slide 14

Дәрілік заттардың жарнамасына қойылатын жалпы талаптар

жарнамалатын зат дәрілік зат болып табылатыны және медицинада қолданылатыны айқын түсінікті болатындай нысанда ұсынылуы қажет.

ұтымды қолданылуына ықпал етуі, дәрілік зат туралы дұрыс ақпарат беруі, терапиялық қасиеттерін асыра көрсетпеуі тиіс.

Жарнаманың нысанына қарамастан, дәрілік заттың жарнамаланатын қасиеттері клиникалық зерттеулерде алынған және қолдану жөніндегі нұсқаулықта көрсетілген деректерге сәйкес келуі тиіс.

Slide 15

Дәрігерлердің рецептері бойынша босатылатын құрамында есірткі құралдары, психотроптық заттар, прекурсорлар бар дәрілік заттар және дәрілік заттардың жарнамасы тек қана медицина және фармацевтика қызметкерлеріне арналып есептелген мамандандырылған басылымдарда жүзеге асырылуы мүмкін.

дәрілік заттардың жарнамасына мемлекеттік органның рұқсатын бергеннен кейін ғана жарнаманы орналастыруға құқылы.

Slide 16

Жарнама түрлері

Дәрілік заттардың жарнамасы

мамандарға арналған жарнама

халық арасында таратылатын жарнама деп бөлінеді.

Slide 17
Ұқсас жұмыстар
Дәрілік заттарды, медициналық мақсаттағы бұйымдар мен медициналық техниканы көтерме және бөлшек саудада өткізу қағидаларын бекіту туралы
Дәрілік заттар айналымы саласындағы қатынастарды мемлекеттік реттеу
ЕМХАНАДА ДӘРІЛІК ҚҰРАЛДАРДЫ САҚТАУ
ҚР-ның Дәрілік заттар туралы Заңы
Дәрілер технологиясының міндеттері
ДӘРІЛІК ЗАТТАРДЫҢ СИНТЕЗДЕЛУ ӘДІСІ
Дәрілік заттардың организмнен шығу жолдары
Құрамында наркотикалық құралдар, психотроптық заттар және прекурсорлар бар дәрілік заттармен жұмыс істеуге рұқсат етілген тұлғалардың тізімі
Дәріханада рецептерді қабылдау
Ветеринарияда пайдаланылатын дәрілік заттар мен биологиялық препараттар қауіпсіздігіне қойылатын талаптар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz