Қазақстанда арнайы оқыту жүйесінің құрылуы



ОҢТҮСТIК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТIК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ИНСТИТУТЫ
Арнайы білім берудің теориялық негіздері
Тақырыбы: Әр түрлі санаттағы балаларға арнайы білім берудің қалыптасуы мен даму тарихы
Орындаған: Бектасова Б. М
М 1901-13
Қабылдаған: Мамадалиева С. Т

Жоспары:

ЕБҚБ балаларға арнайы білім берудің алғышарттары

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балалардың төмендегідей топтары көрсетіледі:
02
Оқытудағы ерекше қиындықтары, мінез-құлық және эмоциялық проблемалары бар балалар
01
Психикалық және дене дамуында түрлі бұзылымдары бар балалар: көру, есту, сөйлеу бұзылымдары, зияты, тірек-қозғалыс аппараты, психикалық дамуы тежелген және эмоционалды-ерік-жігер аясы зақымдалған балалар
03
Әлеуметтік-психологиялық, экономикалық, тілдік, мәдени ерекшеліктерінен туындайтын ерекше білім беруге қажеттілігі туындайтын балалар.
ІІІ топқа микроәлеуметтік және педагогикалық қараусыз қалған нашар отбасынан шыққан немесе бала тәрибесіне көңіл аудармайтын отбасылардан, әлеуметтік қатерлі топтағы отбасы балалары (ішімдікке, нашақорлыққа жақын ата-аналар), сонымен бірге жергілікті әлеуметке бейімделуде қиындықтары бар (босқындар, мигранттар, оралмандар) немесе оқу тілін түсінбейтін және бұл тілде сөйлемейтін балалар кіргізіледі.




Қазақстанда арнайы оқыту жүйесінің құрылуы

Ерекше білім алу қажеттілігі бар балаларды мемлекет тарапынан қамқорлыққа алу арнайы ұйымдастырылмаған.
Ағартушы тұлғалардың ерекше білім алу қажеттілігі бар балалардың проблемасына көңіл бөлгенін теріске шығаруға болмайды.
Ерекше білім алу қажеттілігі бар балаларға жеке ұйымдастырылған көмек түрлері болды
Ерекше білім алу қажеттілігі бар балаларды және ересектерді оқыту және тәрбиелеу тәжірибесі есепке алынған жоқ
Төңкеріске дейін Қазақстанда

Қазақстанда ғылыммен ағартушылықтың дамуына сол кезеңнің белсенді данышпандары
Ж. Аймауытов
А. Байтұрсынов
М. Жұмабаев


1921 жылы Орынборда


1946-1970 жылы отандық арнайы білім беру жүйесінің дамуы

1945-1946 оқу жылдарында арнайы мектептер жүйесі:

1949-1950
1958-1966
1960
1956-1960
1953-1954
оқу жылдарында шамамен 900-ден аса мектеп жасындағы ерекше білім алу қажеттілігі
бар балалар анықталған
оқу жылдарында барлық ерекше білім алу қажеттілігі
бар балаларға арнайы білім беруді қамтамасыздандыру мәселесі қарнастырылды.
жылдары көмекші мектептер саны 2-ден 21-ге дейін өсті
жылдың қазан айында Кеңес Министрлігі «Ақыл-ойы кем, естімейтін, көрмейтін балаларға арналған мектептер жұмысы мен жағдайын жақсарту туралы»
жылы Республикада мектеп жасындағы 1190 ақыл-ойы кем бала, 620 естімейтін 209 көрмейтін бала білім алуан қалды.


Өз елімізде дефектолог мамандарды даярлау ең алғаш Абай атындағы Қазақ педагогикалық институтында бастаған.
1976-1977 жылы бөлім, кейін дефектология факультеті қазақстандық арнайы білім беру жүйесіне дефектолог мамандарды оқыту тәжірибесінің іргетасын қалаған

КазПИ - дің дефектология факультетінін ашуға белсенді қатысып, дамуына еңбектерін аямаған озат дефектолог-ғалымдар:
Намазбаева Ж. И
Сүлейменова Р. А

Өмірбекова Қ. Қ
Бектаева Қ. Ж
Буфетов Н. М

80-ші жылдары психология саласында психикалық дамуы тежелген балаларды зерттеу жұмыстары көптеген нәтижелер көрсетті. Нақты М. Ш. Адилова кіші мектеп жасындағы ПДТ балалардың психомоторикалық ерекшеліктерін зерттеген, бұл еңбектің психомоториканы дамыту мен түзету теориясы мен тәжірибесіне практикалық маңызы зор.

Қолданылған әдебиеттер тізімі:
Х. С. Замский история олигофренопедагогики. М. П. 1980.
https://pedlib. ru/Books/4/0174/index. shtml
2. Назарова Н. М. «Специальная педагогика», М., 2006.
https://school-107. ru/книги/08_спец. %20педагогика%20Назарова. pdf
3 Байтұрсынова А. А. Арнайы педагогика : проблемалармен даму болашағы. Алматы 2008.
http://sp. kaznpu. kz/docs/jurnal_file/file20190529012356. pdf
4. . Сулейменова Р. А. «Система ранней коррекционной помощи детям с ограниченными возможностямив Казахстане: проблемы создания и развития», Алматы 2001.
https://ds4tmr. edu. yar. ru/bazovaya_ploshchadka/ssilki_na_literaturu/. pdf
5. Выготский Л. С. Основы дефектологии. Просвещение, 1983.
https://pedlib. ru/Books/1/0453/index. shtml
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz