Мектептегі қолдау




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы білім және ғылым
министрлігі
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік
педагогикалық университеті

ТАҚЫРЫБЫ:Ерекше қажеттіліктері бар
балалардың білім сапасын арттыру.

Орындаған:Бектасова Б.М
Тобы:М1901-13

Қабылдаған:Боранбаева А.Р.

Шымкент2023
Жоспар:
1. •БҰҰ«17 тұрақты даму мақсаттары» - 4 мақсаты «Сапалы білім беру».

2. •Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жеке мектепішілік үрдісті құрайтын модельдері.

3. •Қазіргі таңда инклюзивті білім беруде балаларды дамытуға арналған әртүрлі әдістер .

4. •Қорытынды.

5. •Пайдаланылған әдебиеттер.
БҰҰ Бас Ассамблеясы 2030 жылға дейін барша халықтың жайлы әрі
тұрақты болашағына қол жеткізу жоспары ретінде 17 мақсат әзірлеген.
Олардың қатарында «Сапалы білім беру» 4-ші мақсаты «сапалы
білімнің баршаға тең қолжетімді болуын қамтамасыз ету және өмір
бойы білім алу мүмкіндігін ынталандыруды» көздейді. Және сол
мақсатқа қол жеткізу үшін бірқатар міндеттер анықталған. Біздің еліміз
де бұл ұстанымды қолдайды
Мемлекет басшысы Қ.К. Тоқаев
2021 жылғы 1 қыркүйектегі
Қазақстан халқына Жолдауында:
«Біздің білім беру жүйеміз
қолжетімді әрі инклюзивті болуға
тиіс» деп атап өтті.
ҚР «Білім туралы» заңында
инклюзивті білім беру – ерекше
білім беру қажеттіліктері мен
жеке-дара мүмкіндіктерін ескере
отырып, барлық білім алушылар
үшін білім алуға тең
қолжетімділікті қамтамасыз ететін
процесс деп анықталған.
Осы жылы «Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап
отыру қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6
бұйрығы қабылданды.
Оған сәйкес қолдау келесі кезеңдерде іске асырылады:

ерекше білім табысты оқыту,
педагогтар мен дамыту және
беру білім алушының
қажеттіліктерін әлеуметтендіру
отбасына үшін
анықтауды және консультативтік-
бағалауды әлеуметтікпсихо
әдістемелік логиялық және
көмек көрсетуді педагогикалық
жағдайлар
жасауды
қамтиды
Психологиялық-педагогикалық қолдауды қамтамасыз етуді
білім беру ұйымының педагогтары мен мамандары жүзеге
асырады.

мектеп әкімшілігі, педагог-ассистент

педагогикалық ұжымы
(педагогтар,
білім алушылар
тәрбиешілер, психолог

ерекше білім беру
арнайы педагог қажеттіліктері бар
балалар

әлеуметтік олардың ата-аналары
педагог (заңды өкілдері) кіреді
2.Мектептегі
қолдау

3.Мектептен
1.Сыныпта тыс қолдау
қолдау (жеке қолдау),

Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі ,
мектеп ішіндегі бағалау мен қолдаудың мәселелерін кезеңдеп
шешетін үш жеке мектепішілік үрдісті құрайтын модельден тұрады:
Инклюзивті білім беру Ерекше білім беруді
жағдайындағы қажет ететін балалардың
психологиялық-
педагогикалық қолдау
сапалы білім алуына тең
қызметі барлық балалардың жағдай жасау олардың
ерекше білім беру келешек өмірі үшін
қажеттіліктерін маңызды. Бұл, ең
қанағаттандыру және алдымен, табысты
мұғалімдерді қолдау
саласында сапалы
әлеуметтік бейімделуге
нәтижелерге қол жеткізуге және өз қабілеттерін іске
бағытталған. асыруға мүмкіндік береді

Инклюзивті ортада білім Қазақстан
ала отырып, ерекше білім Республикасының осы
беруді қажет ететін балалар бағыттағы саясаты барлық
ашық болуға үйренеді, азаматтардың әлеуметтік,
қажетті коммуникация экономикалық, мәдени
дағдыларын меңгереді, мәртебесіне қарамастан
айналасындағы тең дәрежеде сапалы білім
адамдармен қарым- алу құқықтарын
қатынасқа түсуге қамтамасыз етуге
дағдыланады. бағытталған.
Балалар жаңа ортаға
биімделуі және жаңа
материалды игеруіне
қажетті жағдай –
сабақта орындалатын
тапсырма түрлері мен
орындау
формаларының үнемі
өзгеріп тұруы.

Бұл барлық балаларға
психологиялық
жайсыздықты
жеңілдетуге, зейінді
арттыруға мүмкіндік
береді.

Әрі ерекше
қажеттіліктері бар
оқушының сабаққа
деген
қызығушылығын
арттырады.
Тәжірибелі мұғалімдер оқушының сабаққа деген қызығушылығын
арттырудың әртүрлі педагогикалық «құпияларын» қолданады.

- сабақ барысында балаларға еркіндік
беру

оқушылар тапсырма орындау кезінде өздеріне
ыңғайлы жағдайды таңдауына рұқсат етіледі

Өз қалауы бойынша жұмыс орнын ауыстыру,
сәл демалу, тұру немесе жүру және т. б.
Қазіргі таңда инклюзивті білім беруде балаларды дамытуға әртүрлі
әдістер бар және қолданылуда. Соның ішінде ерекше білімді қажет
ететін балаларды психологиялық түзету- дамыту барысында

Нейробика Кинезиологиялық
жаттығулары жаттығулар
Нейробика жаттығуы

Есте сақтау қабілетін арттыратын, қосымша қуат көзін
ашатын, мидың жұмысын жақсартатын жаттығулар
кешені.
Телефонда, компьютер алдында сағаттап отырудың
салдары ойлау жүйесін және есте сақтауды тежейді, міне
осы кезде миға жаттығу жасап, оны оятып, қарқынды
жұмыс жасауына көмек береді.
Кинезиологиялық жаттығулар

Арнайы қозғалыс жаттығулары арқылы психикалық
қабілеттер мен дене саулығын дамыту .
Кинезиологиялық әдістер психикалық қабілеттер мен
физикалық денсаулықты дамытуға ғана әсер етпейді, олар
ми қыртысының әр түрлі бөліктерін белсендіруге мүмкіндік
береді, бұл психиканың әр түрлі салаларындағы мәселелерді
түзетуге ықпал етеді
жаттығулар мидың оң және сол жақ жарты шарларын бірдей
дамытады. Бұл жаттығуларды үнемі жиі орындау әр баланы
жетістікке жеткізеді.
Қорытынды

Бала Ата-ана педагог

отбасы және білім беру ұйымдар арасындағы сабақтастықтың ойдағыдай
жүзеге асуы тұлғаның әлеуметтік бейімделуінің алғы шарттарының бірі
болмақ. Мемлекетіміздің азаматы – ұлттық құндылықтарымыз, әр баласы
еліміздің ертеңі екенін ескерсек әрбір мүмкіндігі шектеулі балалардың сапалы
білім алып, азамат болып қалыптасуына жағдай жасау біздің міндетіміз.
Пайдаланылған әдебиеттер.
1.Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың «Халық бірлігі және жүйелі реформалар
– ел өркендеуінің берік негізі» 2021 жылғ 1 қыркүйектегі Қазақстан халқына Жолдауы.
https://www.akorda.kz/kz/memleket-basshysy-kasym
zhomarttokaevtynkazakstan-halkyna-zholdauy-183555

2.Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің «Білім беру ұйымдарында
психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын 21 бекіту туралы» 2022 жылғы
12 қаңтардағы № 6 бұйрығы: https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2200026513

3.Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға жалпы білім беру мектебінде
психологиялық педагогикалық қолдау көрсету. Әдістемелік нұсқаулық ,Алматы 2019.

4.«ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МЕН ТӘЖІРИБЕНІ ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ»
I республикалық ғылыми-практикалық конференциясының жинағы. Павлодар 2022
https://special-edu.kz/kz/news/6

Ұқсас жұмыстар
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқытудың тұғырлары
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Бастауыш мектептегі оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері
Психологиялық денсаулық
Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау көрсетудің бірінші деңгейі
Мектептерді басқарудың ерекшеліктері
Мeктeптeгі пcихологиялық қызмeтті бacқaру жәнe ұйымдacтыру
Ата - аналарға арналған психологиялық кеңес беру пункті жұмысын ұйымдастыру
Мектеп психологының рөлі
ЕББҚ Бар балаларды ППҚ
Пәндер