Мектептегі қолдау



Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
ТАҚЫРЫБЫ:Ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім сапасын арттыру.
Орындаған:Бектасова Б. М
Тобы:М1901-13
Шымкент2023
Қабылдаған:Боранбаева А. Р.

Жоспар:

БҰҰ Бас Ассамблеясы 2030 жылға дейін барша халықтың жайлы әрі тұрақты болашағына қол жеткізу жоспары ретінде 17 мақсат әзірлеген. Олардың қатарында «Сапалы білім беру» 4-ші мақсаты «сапалы білімнің баршаға тең қолжетімді болуын қамтамасыз ету және өмір бойы білім алу мүмкіндігін ынталандыруды» көздейді. Және сол мақсатқа қол жеткізу үшін бірқатар міндеттер анықталған. Біздің еліміз де бұл ұстанымды қолдайды

Мемлекет басшысы Қ. К. Тоқаев 2021 жылғы 1 қыркүйектегі Қазақстан халқына Жолдауында: «Біздің білім беру жүйеміз қолжетімді әрі инклюзивті болуға тиіс» деп атап өтті.
ҚР «Білім туралы» заңында инклюзивті білім беру - ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке-дара мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білім алуға тең қолжетімділікті қамтамасыз ететін процесс деп анықталған.

ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтауды және бағалауды
Осы жылы «Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы қабылданды.
Оған сәйкес қолдау келесі кезеңдерде іске асырылады:
педагогтар мен білім алушының отбасына консультативтік-әдістемелік көмек көрсетуді
табысты оқыту, дамыту және әлеуметтендіру үшін және педагогикалық жағдайлар жасауды қамтиды

мектеп әкімшілігі,
педагогикалық ұжымы (педагогтар, тәрбиешілер, психолог
арнайы педагог
әлеуметтік педагог
педагог-ассистент
білім алушылар
ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар
олардың ата-аналары (заңды өкілдері) кіреді
Психологиялық-педагогикалық қолдауды қамтамасыз етуді білім беру ұйымының педагогтары мен мамандары жүзеге асырады.

Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі, мектеп ішіндегі бағалау мен қолдаудың мәселелерін кезеңдеп шешетін үш жеке мектепішілік үрдісті құрайтын модельден тұрады:
1. Сыныпта қолдау
2. Мектептегі қолдау
3. Мектептен тыс қолдау (жеке қолдау),



Тәжірибелі мұғалімдер оқушының сабаққа деген қызығушылығын арттырудың әртүрлі педагогикалық «құпияларын» қолданады.
- сабақ барысында балаларға еркіндік беру
оқушылар тапсырма орындау кезінде өздеріне ыңғайлы жағдайды таңдауына рұқсат етіледі
Өз қалауы бойынша жұмыс орнын ауыстыру, сәл демалу, тұру немесе жүру және т. б.

Нейробика жаттығулары
Кинезиологиялық жаттығулар
Қазіргі таңда инклюзивті білім беруде балаларды дамытуға әртүрлі әдістер бар және қолданылуда. Соның ішінде ерекше білімді қажет ететін балаларды психологиялық түзету- дамыту барысында

Нейробика жаттығуы
Есте сақтау қабілетін арттыратын, қосымша қуат көзін ашатын, мидың жұмысын жақсартатын жаттығулар кешені.
Телефонда, компьютер алдында сағаттап отырудың салдары ойлау жүйесін және есте сақтауды тежейді, міне осы кезде миға жаттығу жасап, оны оятып, қарқынды жұмыс жасауына көмек береді.

Кинезиологиялық жаттығулар
Арнайы қозғалыс жаттығулары арқылы психикалық қабілеттер мен дене саулығын дамыту .
Кинезиологиялық әдістер психикалық қабілеттер мен физикалық денсаулықты дамытуға ғана әсер етпейді, олар ми қыртысының әр түрлі бөліктерін белсендіруге мүмкіндік береді, бұл психиканың әр түрлі салаларындағы мәселелерді түзетуге ықпал етеді
жаттығулар мидың оң және сол жақ жарты шарларын бірдей дамытады. Бұл жаттығуларды үнемі жиі орындау әр баланы жетістікке жеткізеді.

Қорытынды
отбасы және білім беру ұйымдар арасындағы сабақтастықтың ойдағыдай жүзеге асуы тұлғаның әлеуметтік бейімделуінің алғы шарттарының бірі болмақ. Мемлекетіміздің азаматы - ұлттық құндылықтарымыз, әр баласы еліміздің ертеңі екенін ескерсек әрбір мүмкіндігі шектеулі балалардың сапалы білім алып, азамат болып қалыптасуына жағдай жасау біздің міндетіміз.

Пайдаланылған әдебиеттер.
1. Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың «Халық бірлігі және жүйелі реформалар - ел өркендеуінің берік негізі» 2021 жылғ 1 қыркүйектегі Қазақстан халқына Жолдауы. https://www. akorda. kz/kz/memleket-basshysy-kasym -halkyna-zholdauy-183555
2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің «Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдап отыру қағидаларын 21 бекіту туралы» 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 6 бұйрығы: https://adilet. zan. kz/kaz/docs/V2200026513
3. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға жалпы білім беру мектебінде психологиялық педагогикалық қолдау көрсету. Әдістемелік нұсқаулық, Алматы 2019.
4. «ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МЕН ТӘЖІРИБЕНІ ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ»
I республикалық ғылыми-практикалық конференциясының жинағы. Павлодар 2022
https://special-edu. kz/kz/news/6
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz