Жиынтық бағалау үдерісі



Тақырыбы: Критериалды бағалау
технологиясының моделі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
М. ӘУЕЗОВ атындағы ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ
«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛЬТЕТІ
«АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ» КАФЕДРАСЫ
Орындаған: Бектасова Балнұр
ТП-18-2к1
Қабылдаған: Малгайдарова Г

І. Кіріспе
Бағалау. Критериалды бағалау
ІІ. Негізгі бөлім
Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны
Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:
Критериалды оқытудың маңыздылығы
Критериалды бағалаудың пайдасы, функциялары, құралдары
Формативті және суммативті бағалаудың арасындағы түйінді айырмашылық
ІІІ. Пайдаланылған әдебиеттер
Жоспары:

Бағалау - оқыту нәтижесін анықтау үшін қолданылатын тәсіл, оқушының берілген тақырыпты меңгерудегі кемшіліктерін жоюда, оның үлгерімінің нәтижелі болуына ықпал ететін фактор. Бағалау, көбінесе, баға қоюдың синтездік түрі (1-ден 5-ке дейін) арқылы жүзеге асады. Сондай-ақ, мектеп тәжірибесіндегі бағалау баға қоюмен ғана шектелетін тәсіл емес, ол материалды меңгеру, меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі болып табылады. Жоғары оқу орындарында бағалау рейтингтік әдіс арқылы жүргізіледі;
І. Кіріспе

Критериалды бағалау - оқу бағдарламасындағы күтілетін нәтижелерге жету мақсатында оқушылардың білім алудағы жеке даму жолына түзетулер енгізуге мүмкіндік беретін, оқушының оқу жетістігін алдын-ала нақты анықталған бағалау критерийлерімен сәйкестігін бағалау болып табылады.



ҚР МЖМБС. Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне қойылатын талаптар (күтілетін нәтижелер Б. Блум таксономиясына негізделген)
7
Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны
Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез, бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
Балдар
Әр бөлім және тоқсан бойынша
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Әр бөлім және тоқсанды аяқтау бойынша
Баға
Оқу жылын аяқтау бойынша

Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы

Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру тәжірибесіндегі түйінді мәселелер

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Өткізіледі
Ақпараттандырады
Оқушының қызметі
Мұғалім және оқушының қатысуымен тоқсан барысында өткізеді
материалды оқу барысында тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағаны жөнінде оқушылар ақпарат алады;
оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім ақпарат алып, оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе алады.
Оқу үдерісіне белсене қатысады;
Бағалау критерийлері мен дескрипторларды түсінеді;
өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі бағалайды.
Мұғалімнің қызметі
оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анық жазады;
бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар құрастырады;
тапсырмаға дескриптор құрастырады;
оқушыларға тиімді кері байланыс береді;
оқыту мен бағалау үдерісіне түзету енгізеді;
Өткізілу формасы
жеке
жұппен
топпен
ауысатын топтар құрамында
Notes: Включить определение Формативное оценивание
Текущее оценивание обучения, которое обеспечивает учителей, обучающихся и других участников педагогического процесса информацией, необходимой для совершенствования обучения. Формативное оценивание осуществляется в процессе повседневной работы в классе, является показателем текущей успеваемости обучающихся, обеспечивает обратную связь между учеником и учителем и позволяет своевременно корректировать учебный процесс

Жиынтық бағалау үдерісі

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:

Критериалды оқытудың маңыздылығы:

Критериалды бағалаудың пайдасы

Критериалды бағалаудың функциялары:


Формативті және суммативті бағалаудың арасындағы түйінді айырмашылық

Оқудағы жетістікті бағалу үшін (A - D)
критерийлер қолданылады.
A Білу және түсіну
B Қолдану
C Анализ және синтез
D Деректерді өңдеу, коммуникациялау
Бағалау

ІІІ. Пайдаланылған әдебиеттер
1. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии. - М. : Педагогика, 1989. - 199 с.
2. Воспитание и обучение детей во вспомогательной школе. / Под ред. В. В. Воронковой. - М: Школа-пресс, 1994, - 416 с.
3. Елисеева И. Г., Даурцева Г. Ю. Организация мониторинга и оценка уровня функциональной грамотности школьников с нарушением интеллекта. - Алматы. САТР. 2015. - 32 с.
4. Красноборова А. А. Критериальное оценивание в школе: учебное пособие. - Пермь, 2010. -84 с.
5 Методические рекомендации по системе критериального оценивания учебных достижений детей с ограниченными возможностями. - Астана: Национальная академия образования им. И. Алтынсарина, 2015. - 54 с.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz