Жиынтық бағалау үдерісі


Slide 1

Тақырыбы: Критериалды бағалау

технологиясының моделі

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

М. ӘУЕЗОВ атындағы ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ

«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛЬТЕТІ

«АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ» КАФЕДРАСЫ

Орындаған: Бектасова Балнұр

ТП-18-2к1

Қабылдаған: Малгайдарова Г

Slide 2

І. Кіріспе

Бағалау. Критериалды бағалау

ІІ. Негізгі бөлім

Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны

Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:

Критериалды оқытудың маңыздылығы

Критериалды бағалаудың пайдасы, функциялары, құралдары

Формативті және суммативті бағалаудың арасындағы түйінді айырмашылық

ІІІ. Пайдаланылған әдебиеттер

Жоспары:

Slide 3

Бағалау - оқыту нәтижесін анықтау үшін қолданылатын тәсіл, оқушының берілген тақырыпты меңгерудегі кемшіліктерін жоюда, оның үлгерімінің нәтижелі болуына ықпал ететін фактор. Бағалау, көбінесе, баға қоюдың синтездік түрі (1-ден 5-ке дейін) арқылы жүзеге асады. Сондай-ақ, мектеп тәжірибесіндегі бағалау баға қоюмен ғана шектелетін тәсіл емес, ол материалды меңгеру, меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі болып табылады. Жоғары оқу орындарында бағалау рейтингтік әдіс арқылы жүргізіледі;

І. Кіріспе

Slide 4

Критериалды бағалау - оқу бағдарламасындағы күтілетін нәтижелерге жету мақсатында оқушылардың білім алудағы жеке даму жолына түзетулер енгізуге мүмкіндік беретін, оқушының оқу жетістігін алдын-ала нақты анықталған бағалау критерийлерімен сәйкестігін бағалау болып табылады.

Slide 5 Slide 6 Slide 7

ҚР МЖМБС. Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне қойылатын талаптар (күтілетін нәтижелер Б. Блум таксономиясына негізделген)

7

Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны

Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез, бағалау

Сөйлеу әрекетінің түрлері: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым

Балдар

Әр бөлім және тоқсан бойынша

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Әр бөлім және тоқсанды аяқтау бойынша

Баға

Оқу жылын аяқтау бойынша

Slide 8

Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы

Slide 9

Қалыптастырушы бағалау үдерісі

Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру тәжірибесіндегі түйінді мәселелер

Slide 10

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ

Өткізіледі

Ақпараттандырады

Оқушының қызметі

Мұғалім және оқушының қатысуымен тоқсан барысында өткізеді

материалды оқу барысында тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағаны жөнінде оқушылар ақпарат алады;

оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім ақпарат алып, оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе алады.

Оқу үдерісіне белсене қатысады;

Бағалау критерийлері мен дескрипторларды түсінеді;

өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі бағалайды.

Мұғалімнің қызметі

оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анық жазады;

бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар құрастырады;

тапсырмаға дескриптор құрастырады;

оқушыларға тиімді кері байланыс береді;

оқыту мен бағалау үдерісіне түзету енгізеді;

Өткізілу формасы

жеке

жұппен

топпен

ауысатын топтар құрамында

Notes: Включить определение Формативное оценивание

Текущее оценивание обучения, которое обеспечивает учителей, обучающихся и других участников педагогического процесса информацией, необходимой для совершенствования обучения. Формативное оценивание осуществляется в процессе повседневной работы в классе, является показателем текущей успеваемости обучающихся, обеспечивает обратную связь между учеником и учителем и позволяет своевременно корректировать учебный процесс

Slide 11

Жиынтық бағалау үдерісі

Slide 12

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:

Slide 13

Критериалды оқытудың маңыздылығы:

Slide 14

Критериалды бағалаудың пайдасы

Slide 15

Критериалды бағалаудың функциялары:

Slide 16 Slide 17

Формативті және суммативті бағалаудың арасындағы түйінді айырмашылық

Slide 18

Оқудағы жетістікті бағалу үшін (A - D)

критерийлер қолданылады.

A Білу және түсіну

B Қолдану

C Анализ және синтез

D Деректерді өңдеу, коммуникациялау

Бағалау

Slide 19

ІІІ. Пайдаланылған әдебиеттер

1. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии. - М. : Педагогика, 1989. - 199 с.

2. Воспитание и обучение детей во вспомогательной школе. / Под ред. В. В. Воронковой. - М: Школа-пресс, 1994, - 416 с.

3. Елисеева И. Г., Даурцева Г. Ю. Организация мониторинга и оценка уровня функциональной грамотности школьников с нарушением интеллекта. - Алматы. САТР. 2015. - 32 с.

4. Красноборова А. А. Критериальное оценивание в школе: учебное пособие. - Пермь, 2010. -84 с.

5 Методические рекомендации по системе критериального оценивания учебных достижений детей с ограниченными возможностями. - Астана: Национальная академия образования им. И. Алтынсарина, 2015. - 54 с.


Ұқсас жұмыстар
Жоспар Тоқсандық жиынтық бағалауды жоспарлау және ұйымдастыру
Тоқсандық жиынтық бағалау
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Критериалды бағалау (қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау)
Оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау
Қалыптастырушы мұғалім мен оқушы бағалау бағасыз бағалау қызметін түзету
Критерийлер бағалау
Бағалау үдерісі
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
Оқу үшін бағалау негізінде жататын негізгі қағидаттар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz