Оқушының бағалаудан




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
“М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ”

Тақырыбы:Бағалаудың құралдары мен кезеңдері

Орындаған: Бектасова Б.
Тобы: ТП 18-2к1
Қабылдаған:Малгайдарова Г.
Жоспар:
I.Кіріспе
1. Критериалды бағалау жүйесі.
II. Негізгі бөлім
1.Критериалды бағалау жүйесінің
құрылымы,функциялары,құралдары.
2.Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі.
3. Критериалды бағалаудың маңыздылығы
III. Қорытынды.
Критериалды бағалау
Критериалды бағалаужүйесінің
жүйесініңқұрылымы
құрылымы

Критериалды бағалау
Критериалды бағалау

Қалыптастырушы бағалау-оқушы
Қалыптастырушы бағалау-оқушы Жиынтық бағалау-белгілі
Жиынтық бағалау-белгілібір
біроқу
оқу
мен мұғалім
мұғалім арасындағы
арасындағыкері
кері кезеңі (тоқсан,триместр,қу
кезеңі (тоқсан,триместр,қужылы,
жылы,
байланысты қамтамасыз
байланысты қамтамасызөтеді,оқу
өтеді,оқу орта білім
білім беру
беру деңгейі)
деңгейі) аяқталғанда
аяқталғанда
балл және
үдерісін балл және баға
бағақоймай-ақ
қоймай-ақ оқу бағдрламасындағы
бағдрламасындағыбөлімдер
бөлімдер
дер кезінде
кезінде түзетуге
түзетуге мүмкіндік
мүмкіндік тақырыптар бойынша
/ортақ тақырыптар бойыншабаллбалл
және мұғалім
береді және мұғалім үздіксіз
үздіксізткізіп
ткізіп және баға
баға қою
қою арқылы
арқылыөткізіледі.
өткізіледі.
отырады.
отырады.

Бөлім /ортақ
Бөлім /ортақ Білім беру
Білім беру деңгейлерінің
деңгейлерінің
тақырыптар бойынша
тақырыптар бойынша Тоқсандық жиынтық
Тоқсандық жиынтық соңындағы жиынтық
соңындағы жиынтық
жиынтық бағалау
жиынтық бағалау бағалау
бағалау бағалау
бағалау
Әр тоқсанда
тоқсанда мұғалім
мұғалім -2-
-2- Әр тоқсанды
тоқсанды аяқтаған
аяқтаған Бастауыш, негізгі,
Бастауыш, негізгі, жоғарғы
жоғарғы
3 рет
рет өткізеді.
өткізеді. кезде мұғалім
мұғалім өткізеді.
өткізеді. сыныпты аяқтаған
сыныпты аяқтаған кезде
кезде
(Оқу жылы
(Оқу жылы қорытындысы
(Тоқсан қорытындысы сыртқы ұйым
сыртқы ұйым өткізеді.
өткізеді.
қорытындысы бойынша
қорытындысы бойынша бойынша баға)
бойынша баға) (Аттестаттық
(Аттестаттық
баға
баға қорытынды бойынша
қорытынды бойынша баға
баға))
Оқушыны
Оқушыны
ң
күнделігі
күнделігі

Оқушыны
Оқушыны
Оқушыны
Оқушыны ң
ң табелі
табелі портфоли
портфоли
бағалау
бағалау
осы
құралдары
құралдары
на
на

Электрон
Электрон Сынып
Сынып
дық
дық журналы
журналы
журнал
журнал
Критериалды бағалаудың
Критериалды бағалаудың
құралдары
құралдары

• •Критерий-Оқытудың
Критерий-Оқытудыңміндеттерін
міндеттерін жүзеге
жүзеге
асыратын
асыратынөлшемдер,
өлшемдер,оқушылар
оқушылар жұмыс
жұмыс
1. барысында
барысындаорындайтын
орындайтын іс-әрекеттер
іс-әрекеттер тізбесі.

• •Дискриптор-Оқушының
Дискриптор-Оқушының критерийлер
критерийлер бойынша
ең
еңжоғарғы
жоғарғыжетістіктерге
жетістіктерге жету
жету қадамдарын
қадамдарын
2. көрсетеді.
көрсетеді.

•• Рубрикатор-Оқушының
Рубрикатор-Оқушының білімін
білімін
бағалауға
бағалауғаарналған
арналған критерийлер
критерийлер
3. жиынтығы.
жиынтығы.
Белсенділі
Белсенділі
Ынталандыру
Ынталандыру к
Критериалды
бағалаудың
функциялары

Түзету Дамытушы
Дамытушы

реірі
пптет
нцции
аалла
рриин
уаупп Нақтылық
Нақтылық

Әділдік
баағғ

Әділдік
ыыб
аллдд
ррииа

Жүйелік
Жүйелік
ииттее
ККрр
Критериалды бағалаудың
Критериалды бағалаудыңпайдасы
пайдасы

Оқушының бағалаудан
Оқушының бағалауданжағымсыз
жағымсызсезімде
сезімде
болмауы,психологиялықжайлы
болмауы,психологиялық жайлыортаның
ортаның
қалыптасуы.
қалыптасуы.

Қиындықты жеңуге
Қиындықты жеңуге деген
дегенқұштарлық.
құштарлық.

Кері байланыстың
байланыстың жиілігі,
жиілігі,рефлексия.
рефлексия.

Сын тұрғысынан
тұрғысынан ойлау
ойлау қабілетінің
қабілетінің
дамуы.
Критериалды бағалаудың
Критериалды бағалаудыңерекшелігі
ерекшелігі

Анық
Анық Бағаның әділдігі
әділдігі
айқындылығы
айқындылығы

тұлға ғана
Жеке тұлға ғана
жұмыс Өзін бағалауға
бағалауға
емес жұмыс
бағаланады..
бағаланады мүмкіндік берілуі
мүмкіндік берілуі

байланыс
Кері байланыс
асады.
жүзеге асады.
Критериалды бағалау
Критериалды бағалаумаңыздылығы
маңыздылығы

Бағаның
Бағаның
әділдігіне
әділдігіне
етеді.
ықпал етеді.

Бағалауды
Бағалауды
Білім беру
Білім беру
бәріне
бәріне
сапасын
сапасын түсінікті
түсінікті
арттырады..
арттырады береді.
береді.

Өз еңбегіне
Өз еңбегіне
Оқуға деген
Оқуға деген
жауапты
жауапты уәжді
уәжді
болуға
болуға арттырады.
арттырады.
тәрбиелейді.
тәрбиелейді.
Бағалау жүйесіндегі
Бағалау жүйесіндегіжаңа жаңатәсілдер
тәсілдер
Критериалды бағалау қағидалары
Критериалды бағалау қағидалары

Шынайылық, анықтық
Шынайылық, анықтықжәнежәневалидтілік.
валидтілік.
Оқыту мен
Оқыту мен бағалаудың
бағалаудыңөзара
өзара Бағалау дәл
Бағалау дәл және
және сенімді
сенімдіақпаратты
ақпаратты
байланысы. Бағалау
байланысы. Бағалау оқытудың
оқытудың ұсынады. Қолданылатын
Қолданылатынкритерийлердің,
критерийлердің,
ажырамас бір
ажырамас бір бөлігі
бөлігіболып
болып құралдардың оқу
құралдардың оқу мақсаттарына
мақсаттарынажетуге,
жетуге,
табылады, ол
табылады, ол оқу
оқу күтілетін нәтижелерді
күтілетін нәтижелерді бағалайтынына
бағалайтынына
бағдарламасындағы мақсаттармен,
бағдарламасындағы мақсаттармен, сенімділігі болады.
сенімділігі болады.
күтілетін нәтижелермен
күтілетін нәтижелерментікелей
тікелей
байланысты
байланысты

Ашықтық және және қолжетімділік.
қолжетімділік.Бағалау
Бағалау Үздіксіздік. Бағалау
Үздіксіздік. Бағалаубілім
білім
айқын ақпараттарды
түсінікті, айқын ақпараттардыұсынады,
ұсынады, алушылардың оқу
алушылардың оқу жетістігінің
жетістігінің
сондай-ақ, барлық
сондай-ақ, барлық оқу
оқуүдерісіне
үдерісіне ілгерілеуін дер
ілгерілеуін дер кезінде
кезінде және
жәнежүйелі
жүйелі
қатысушылардың қызығушылығын,
қатысушылардың қызығушылығын, қадағалап отыруға
отыруға мүмкіндік
мүмкіндікберетін
беретін
жауапкершілігін арттырады.
жауапкершілігін арттырады. үздіксіз үдеріс
үздіксіз үдеріс болып
болыптабылады.
табылады.

Ұқсас жұмыстар
Сабақты талдау түрлері
Критериалды бағалау технологиясы
Жалпы білім беретін орта мектептерде оқушылардың білімін бағалау мәселелері
ҚАЛЫПТАСТЫР УШЫ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӘДІСТЕРІ
Критериалды бағалау жүйесінің мүмкіндіктері
Жиынтық бағалау үдерісі
Оқушыларды ақпараттандыру
Мақсат - дуальды жүйенің әдістерін үйрену
Өзін-өзі тану ілімінің ғылыми негіздері туралы ақпарат
Тұлғаның дүниетанымын қалыптастыру
Пәндер