Оқушының бағалаудан


Slide 1

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

“М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ”

Тақырыбы:Бағалаудың құралдары мен кезеңдері

Орындаған: Бектасова Б.

Тобы: ТП 18-2к1

Қабылдаған:Малгайдарова Г.

Slide 2

Жоспар:

I. Кіріспе

1. Критериалды бағалау жүйесі.

II. Негізгі бөлім

1. Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы, функциялары, құралдары.

2. Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі.

3. Критериалды бағалаудың маңыздылығы

III. Қорытынды.

Slide 3

Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы

Критериалды бағалау

Қалыптастырушы бағалау-оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз өтеді, оқу үдерісін балл және баға қоймай-ақ дер кезінде түзетуге мүмкіндік береді және мұғалім үздіксіз ткізіп отырады.

Жиынтық бағалау-белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, триместр, қу жылы, орта білім беру деңгейі) аяқталғанда оқу бағдрламасындағы бөлімдер /ортақ тақырыптар бойынша балл және баға қою арқылы өткізіледі.

Бөлім /ортақ тақырыптар бойынша жиынтық бағалау

Әр тоқсанда мұғалім -2-3 рет өткізеді.

(Оқу жылы қорытындысы бойынша баға

Тоқсандық жиынтық бағалау

Әр тоқсанды аяқтаған кезде мұғалім өткізеді.

(Тоқсан қорытындысы бойынша баға)

Білім беру деңгейлерінің соңындағы жиынтық бағалау

Бастауыш, негізгі, жоғарғы сыныпты аяқтаған кезде сыртқы ұйым өткізеді.

(Аттестаттық қорытынды бойынша баға )

Slide 4 Slide 5

Критериалды бағалаудың құралдары

Slide 6 Slide 7

Критериалды бағалау принциптері

Slide 8

Критериалды бағалаудың пайдасы

Slide 9

Критериалды бағалаудың ерекшелігі

Анық айқындылығы

Бағаның әділдігі

Жеке тұлға ғана емес жұмыс бағаланады.

Өзін бағалауға мүмкіндік берілуі

Кері байланыс жүзеге асады.

Slide 10

Критериалды бағалау маңыздылығы

Slide 11

Критериалды бағалау қағидалары

Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы. Бағалау оқытудың ажырамас бір бөлігі болып табылады, ол оқу бағдарламасындағы мақсаттармен, күтілетін нәтижелермен тікелей байланысты

Шынайылық, анықтық және валидтілік. Бағалау дәл және сенімді ақпаратты ұсынады. Қолданылатын критерийлердің, құралдардың оқу мақсаттарына жетуге, күтілетін нәтижелерді бағалайтынына сенімділігі болады.

Ашықтық және қолжетімділік. Бағалау түсінікті, айқын ақпараттарды ұсынады, сондай-ақ, барлық оқу үдерісіне қатысушылардың қызығушылығын, жауапкершілігін арттырады.

Үздіксіздік. Бағалау білім алушылардың оқу жетістігінің ілгерілеуін дер кезінде және жүйелі қадағалап отыруға мүмкіндік беретін үздіксіз үдеріс болып табылады.

Бағалау жүйесіндегі жаңа тәсілдер


Ұқсас жұмыстар
Сабақты талдау түрлері
Критериалды бағалау технологиясы
Жалпы білім беретін орта мектептерде оқушылардың білімін бағалау мәселелері
ҚАЛЫПТАСТЫР УШЫ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӘДІСТЕРІ
Қалыптастырушы бағалаудың әдіс - тәсілдері
Критериалды бағалау жүйесінің мүмкіндіктері
Жиынтық бағалау үдерісі
Оқушыларды ақпараттандыру
Мақсат - дуальды жүйенің әдістерін үйрену
Өзін-өзі тану ілімінің ғылыми негіздері туралы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz