Қазіргі бағалау түрлі нысанда болуы керек жиынтық формативті




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
М.ӘУЕЗОВ атындағы ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ

«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛЬТЕТІ
«АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ» КАФЕДРАСЫ

№1 СӨЖ
Тақырыбы:Білім алушылардың оқу əрекетін бағалаудың жалпы
тəсілдері
Орындаған: Бектасова Балнұр
ТП-18-2к1
Қабылдаған: Малгайдарова Г
Қазақстан Республикасы мемлекеттік жалпыға міндетті
бастауыш білім беру стандартының «Білім алушылардың оқу
жетістіктерін бағалау» бөлімінде оқушының оқу жетістігін
бағалау жүйесіне ішкі және сыртқы бағалау енген.Сыртқы
бағалау 4-сыныпты аяқтағаннан кейін (аралық мемлекеттік
бағалау) өткізіледі.
Ішкі бағалауға оқу нәтижесін бағалау мен
бақылаудың мынадай түрі енеді:

ағымдық бағалау;

аралық;

қорытынды.
Оқушының
оқу
жетістігін
бағалау
түрі:

келісілген
балдық портфолио
жүйе
Білім ордасы оқушыларға тек
қана білім беріп қана қоймай,
сонымен бірге оқушылардың
білімін бағалау, оқушыларды
алға ұмтылуға ынталандыру
орталығы болып табылады. Ал,
оқушының дұрыс
қалыптасуындағы шешуші
рөлді бағалау атқарады.

Бағалау ̶ одан арғы оқу
туралы шешімді қабылдау
мақсатымен оқытудың
нәтижелерін жүйелі түрде
жиынтықтауға бағытталған
қызметті белгілеу үшін
қолданылатын термин.
Қазіргі бағалау түрлі нысанда
болуы керек
жиынтық

формативті
Формативті бағалау әр
сабақта және күнде
жүргізіліп тұрады. Оқыту
Жиынтық бағалаудың
үшін бағалау бұл білім
немесе оқытуды
алушылар өздерінің
бағалаудың мақсаты
оқудың қандай сатысында
оқушы қазіргі уақытта не
тұрғанын,қандай бағытта
оқып білгенін жинақтау
даму керек және қажетті
болып табылады. Оны
деңгейге қалай жету керек
мұғалім тест, емтихан т.б.
екендігін анықтау үшін
түрде өткізіп, өзі
оқушылар және олардың
бағалайды.
мұғалімдері қолданатын
мәліметтерді іздеу және
түсіндіру үдерісі.
Формативті бағалау үшін не қажет?
Оқушылардың оқудың мақсатын білуі және түсінуі;

• Мақсат кең және сұрақ түрінде тұжырымдалу керек.Бала қандай
нәтижеге келетінін толық білу керек. Нәтижелер нақты,
бақыланатын, өлшемді мақсатқа жауап беру керек;

Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз
ету;
• Кері байланыс оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен даму
туралы хабарлама беру болып табылады.

«Оқу түбі тоқу» дегендей оқушы алған білімін
қолдана білуі керек.
• «Оқу түбі тоқу» дегендей оқушы алған білімін қолдана білуі керек.
Формативті бағалаудың дәстүрлі бағалау
жүйесінің артықшылығы:

Оқушының өзін өзі
Баланың бағалауы дамып,
Оқушының оны тек сабақ
өзіне деген барысында ғана
жетістік Білімге деген емес,кез келген
сенімділігі
деңгейін ынтасын өмірдегі болып
артып,жауапк жатқан
нақты арттырады;
ершілікті қайшылықтарға
сипаттайды; өзіндік бағалау
сезінеді; жүргізе алатын
тұлға қалыптасады.
Білімді тексеруге қойылатын талаптар:

оқушылардың
теорияны және
фактілерді білуін
тексеру және
бағалау арқылы,
тексерудің және
білімдерінің білім, іскерлік, байқалған
бақылаудың
жалпы және дағдыларды түрлі кемшіліктерді
жүйелілігі,
ақыл-ой тәсілдер арқылы оқушының өзі
тұрақтылығы,
дамуына, жеке тексеру; түзетуі;
міндеттілігі;
тұлғалық
сапаларын
қалыптастыруға
ықпалын, оқуға
мұғалімнің әр бақылау-
оқушыларды тақырыпт бағалау
білімдерін оқушының процесінің
ы оқудың
бақылап, өзін-өзі әрбір
бағалауға, нәтижесін баланың оқу
бағаның және
кемшіліктерд е үлгерімінің
әділ басқаны
і жоюдың мұғалімнің төмендемеуін
әдістемесі қойылуы; бақылауы е, көңіл-
және
мен және күйінің
тәсілдерін оқушылар жақсы
бағалауы;
білуге дың баға болуына
үйрету; беруі; көмектесуі.

Ұқсас жұмыстар
Оқуды бағалау
Критериалды бағалау жүйесі
Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау
Бағалаудың түрлері
Тарихты оқыту әдістемесі
Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі
Жиынтық бағалау үдерісі
Оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау
Критериалды бағалау пайдасы
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
Пәндер