Қалыптастырушы мұғалім мен оқушы бағалау бағасыз бағалау қызметін түзету
Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
«М.ӘУЕЗОВ атындағы Оңтүстік
Қазақстан университеті»
«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА»
ФАКУЛЬТЕТІ
«АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ
ПСИХОЛОГИЯ» КАФЕДРАСЫ
Тақырыбы:Оқушылардың оқу
жетістіктерін бағалаудың мəні,
рөлі, қызметтері.
Орындаған: Бектасова Б
ТП-18-2К1
Қабылдаған:Малгайдарова Г
Бағалау –оқу туралы шешімді қабылдау
мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі
түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті
белгілеу үшін қолданылатын термин.
Білім сапасын көтерудің бір үлкен көрсеткіші -
бағалау
«Оқу жетістігін бағалау» -
білім алушының кері
байланыс арқылы оқу
мақсаттарына сәйкес
жоспарланған білім беру
үдерісін реттеу және
түзету арқылы нақты қол
жеткізген нәтижесін
белгілеу үдерісі.
Бағалау тарихы
Ресейде алғашқы рет 1737
Бағалаудың алғашқы жүйесі
жылдан бастап білімді
Германияда пайда болған. Ол
Уақыт өте орташа разрядты бағалай бастаған. Бағалар ол
үш ұпайдан тұрған,
екі класқа бөледі, өйткені кезде сөздік түрде, «жақсы-
әрқайсысы разрядтарды
оқушылардың көпшілігі осы жаман» ұғымдары
білдірген. Осы разрядтар
разрядта болған. Осылай бес шеңберінде болған. Кейінгі
бойынша оқушылар үздіктер,
ұпайлық шкала пайда болған уақыттарда ресейлік бағалау
орташалар және нашарларға
3-, 5-, 8-, 10-, 12-ұпайлық
бөлінген.
жүйеден өткен
Бағалау түрлері
Диагностикалық бағалау – бұл оқушының
білім, білік, дағдылары мен құзыреттіліктері
қалыптасуының бастапқы деңгейін анықтау.
Диагностикалық бағалау әдеттегідей оқу
жылының басында немесе жаңа тақырыптың,
бөлімнің, тараудың бірінші сабағында өткізіледі
Диагностикалық бағалау – бұл
оқушының білім, білік,
дағдылары мен құзыреттіліктері
қалыптасуының бастапқы
деңгейін анықтау.
Диагностикалық бағалау
әдеттегідей оқу жылының
басында немесе жаңа
тақырыптың, бөлімнің, тараудың
бірінші сабағында өткізіледі.
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы
(формативтік) бағалау
Қалыптастырушы
– бұл баланың оқуын
бағалау мақсаты – оқу
үздіксіз бақылау үдерісі.
үдерісінің барысында
Қалыптастырушы
мұғалім мен оқушы
бағалау бағасыз бағалау
қызметін түзету.
болып табылады, ол
Қалыптастырушы
критерийлерге сәйкес
бағалау оқу нәтижесін
бағалауға негізделеді
жақсартуға бағытталған.
және кері байланысты
меңзейді.
Кері байланыс – бұл мақсатқа алып баратын нақты
әрекеттер, жағдайлар туралы пікірлерді
(комментарийлерді) беру және алу үдерісі. Кері
байланыс мұғалімге оқыту үдерісі қалай жүріп
жатқаны туралы, оқушылардың жетістіктері мен
проблемалары туралы түсінік береді. Кері байланыс
екі түрде өтеді:
• ауызша;
• жазбаша.
Талаптары:
Нақты, түсінікті, дер кезінде және тақырып бойынша болуы тиіс.
Жетістіктер мен кемшіліктер туралы ақпараттандыруы керек.
Бірін-бірі сыйлау жағдайында өтуі керек.
Оқушыға дұрыс жауап беруге, қателерді түзетуге немесе ойлау
бағытын өзгертуге уақыт берілуі керек.
Жетістікті қамтамасыз етуі керек.
Критериалды бағалау - оқу
бағдарламасындағы күтілетін
нәтижелерге жету мақсатында
оқушылардың білім алудағы жеке даму
жолына түзетулер енгізуге мүмкіндік
беретін, оқушының оқу жетістігін алдын-
ала нақты анықталған бағалау
критерийлерімен сәйкестігін бағалау
болып табылады.
Жиынтық бағалау
мақсаты – белгілі уақыт
ішінде оқушының білім,
білік, дағдылары мен
құзыреттіліктері
қалыптасу деңгейін және
алынған нәтижелердің
стандарт талаптарына
сәйкестігін анықтау.
Оқу нәтижелерін бағалау оқу үдерісінің бір жақты
сипаты болып табылады:
баға қоюда
баға қою
қолданылатын
мерзімділігі;
меже;
оқушылардың
білім беру
қаншалықты
үдерісі
табысты
субъектілері
оқитындығын
арасындағы
өз бетімен
байланыс
анықтау
механизмі;
механизмі..
Бағалау жүйесі – бұл білім беру үдерісін өз
бетімен реттеудің табиғи ішкі механизмі;
субъектілік оқу үдерісінің сәттілігіне
барынша кері әсерін тигізеді.
Қорытынды
Оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау.
Алынған білімдік нәтижелердің алдын ала
жоспарланған нәтижелерге сәйкестік
дәрежесін анықтау. Қатысушыларға оқытуды
бағалау суммативті, формативті,
критериалды бағалаудың сабақ үрдісіндегі
маңыздылығын көрсету.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz