Бір таңбалы сандар нешеу




Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН
УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ

10 саны және цифры

Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған: Малгайдарова Гүлсара
Сабақтың тақырыбы: 10 саны мен цифры
Сабақтың мақсаты:
Оқу мақсаты
1.1.1.1 санау барысында натурал сандардың
реттік номері анықталатындығын түсіну;10
көлемінде тура және кері санау; олардың
натурал сандар қатарындағы орнын
анықтау;
1.1.1.2 **біртаңбалы және екітаңбалы
сандарды оқу, жазу және салыстыру
Сабақ мақсаттары
Екі таңбалы сан ұғымын білу; 10 санының орнын
сан түзуінде табу; 10 санының құрамын
анықтау;10 цифрын жазу.
Барлық оқушылар: санау барысында натурал
сандардың реттік номерін анықтайды.
Біртаңбалы және екітаңбалы сандарды оқиды,
жазады және салыстырады.
Көптеген оқушылар: 10 көлемінде тура және
кері санайды, натурал сандар қатарындағы
орнын анықтайды.
Кейбірі: 10-ға дейінгі сандардан өрнек құстыра
алады. Сандардың құрамын табады.
Жетістік критерийлері
Санау барысында натурал сандардың реттік
номері анықталатындығын түсінеді;
10 көлемінде тура және кері санайды, олардың
натурал сандар қатарындағы орнын
анықтайды;
Біртаңбалы және екітаңбалы сандарды оқу,
жазу және салыстыра алады.

Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдер:
көрнекілік, әңгімелеу, көркем сөз, ойын
Қолданылатын көрнекіліктер:

1,2 қима сандар

Интерактивті тақта

Бейнематериал
Таратпа материалдар
Плакаттар
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу.

Оқушылардың назарын
сабаққа аудару.

Оқу – құралдарын
алдыру;

Шаттық шеңбері ;
Шаттық шеңбері . «Ыстық алақан»
Бір, екі, үш,
Сынып іші тып – тыныш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
Сандар арқылы топқа бөлу
ІІ Өткен материалды қайталау.
Оң және кері санау. Топтық
жұмыс.
1 қатар – 1 ден 8 – ге дейін және кері санау
2 қатар – 1 ден 9 – ге дейін және кері санау
Домино тастарына сәйкес цифрды көрсет.
ІІІ. Жаңа сабақ
Бүгін сабақта 10 санымен таныысамыз, 10 саны
құрамын білетін боламыз.

0-ден 10-ға дейінгі сандарды тура және кері жазу.
0,1,2,3,4,5,6,7,8,9- бұл бір таңбалы сандар.Бұл сандар
бір ғана цифрмен жазылады.
10 (он)- екі таңбалы сан. Ол екі цифрмен жазылады.
Дәптермен жұмыс. (34б)
Сан түзуіндегі сандарды жазу.
Сан түзуінде 1-ден 10-ға дейінгі сандарды
орналастыру. және 10 санының орнын
табу.10 санын айналдыра қоршау.
«Миға шабуыл» әдісі.
Суретте барлығы неше сан бар?
Бір таңбалы сандар нешеу?
Екі таңбалы сандар нешеу?

6 5 29
3 10 7
0
Оқушылар ендігі кезекте
тапсырмаларды орындаймыз. Әр
тапсырманы орындаған оқушы бір
жұлдыздан алу арқылы балл жинайды.
«Бір жұлдыз» - 10 балл
№1. Сұрақ белгісінің орнына қандай санды қоямыз?

10 10

? 2 9 ?

10 10

? 5 ? 3

6 ?
№2. Сандарды салыстыр. ≥, = , ≤
белгілерін қой.

10*9 4*10 10*8
2*10 0*10 3*10
10*5 10*6
10*10 7*10
Сергіту
сәті(видео)
№3 Қанша жеміс бар?
Жемістерді сана. Жемістердің әрқайсысы он-оннан болу
үшін тағы қанша жемістерден қосу керек (35б)
№4. Кестеге қарап мысалдар құратсыр.
10 санын алудың барлық жолдарын айт(37б)
№5. Көршісін тап

2 3 4 4 5 6 1 2 3

4 5 6 3 4 5

5 6 7 7 8 9 7 8 9

9 10
Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып
сызыңыз. Сандарды оқыңыз.

7 3 1 5 4
№6. «Қызықты математика»
Саянда болды 8 алма
Сайданға берді 4 алма.
Ойланып, кәне, көрейік -
Саянда қалды қанша алма?

8 - 4 =4
№7. Бәйгеге шықты жануарлар
Алға шықты бесеуі.
Қосылды оған екеуі
Мәреге келді нешеуі?

5 +2=7
№8. Айманда болды бес алмұрт,
Әселге берді екі алмұрт.
Айманның қалды қолында
Неше алмұрт тез ойла?

5 - 2=3
№9. Сегіз қияр базардан
Сатып алды Сәлімжан.
Бес қиярды алғанда
Қанша қалды дорбада?

8 – 5=3
Өрнектерді салыстыру.

7–1*7–5 5–1*5+1
7–2*6-2
3+1*3+2 4+3*4+1
1+6*1+2
Тапсырмалардан жинаған баллдарының
қорытындысы

100 балл- «5»
90балл – «5»
80 балл- «4»
70 балл- «4»
60 балл- «3»
Кері байланыс
Рефлексия
-Бүгінгі сабақ кімге
қиын болды?

-Кім түсінбеді?

-Кімде сұрақ бар?
-Кім бәрін түсінді,
алға қарай жылжып
басқа білім алуға
дайын?
Үйге тапсырма
Оқулықтағы 34-35 беттегі тапсырмаларды
орындау

Ұқсас жұмыстар
Сандарды салыстыр
Кейбір оқушылар
Оқыту әдістемесі
Төртбұрыштың бұрышы нешеу
Химия әлемі
“Жанұя және математика”
Бұрыштың биссектрисасы
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Семантикалық картамен жұмыс
Пәндер