Бір таңбалы сандар нешеу


Slide 1

М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ

ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ

«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ

Орындаған: Бектасова Балнұр

Тобы: ТП-18-2к1

Қабылдаған: Малгайдарова Гүлсара

10 саны және цифры

Notes: Оригинальные шаблоны для презентаций: https://presentation-creation. ru/powerpoint-templates. html

Бесплатно и без регистрации.

Slide 2

Сабақтың тақырыбы: 10 саны мен цифры Сабақтың мақсаты: Оқу мақсаты

1. 1. 1. 1 санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну; 10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;

1. 1. 1. 2 **біртаңбалы және екітаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

Slide 3

Сабақ мақсаттары

Екі таңбалы сан ұғымын білу; 10 санының орнын сан түзуінде табу; 10 санының құрамын анықтау; 10 цифрын жазу.

Барлық оқушылар: санау барысында натурал сандардың реттік номерін анықтайды. Біртаңбалы және екітаңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады.

Көптеген оқушылар: 10 көлемінде тура және кері санайды, натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.

Кейбірі: 10-ға дейінгі сандардан өрнек құстыра алады. Сандардың құрамын табады.

Slide 4

Жетістік критерийлері

Санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсінеді;

10 көлемінде тура және кері санайды, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды;

Біртаңбалы және екітаңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыра алады.

Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақта қолданылатын әдіс - тәсілдер: көрнекілік, әңгімелеу, көркем сөз, ойын

Slide 5

Қолданылатын көрнекіліктер:

1, 2 қима сандар

Бейнематериал

Интерактивті тақта

Slide 6

Таратпа материалдар

Slide 7

Плакаттар

Slide 8

Сабақтың барысы:

Slide 9

Шаттық шеңбері . «Ыстық алақан» Бір, екі, үш,

Сынып іші тып - тыныш.

Жалқаулықты тастаймыз,

Сабақты біз бастаймыз.

Slide 10

1

Сандар арқылы топқа бөлу

2

Slide 11

ІІ Өткен материалды қайталау. Оң және кері санау. Топтық жұмыс. 1 қатар - 1 ден 8 - ге дейін және кері санау 2 қатар - 1 ден 9 - ге дейін және кері санау

Slide 12

Домино тастарына сәйкес цифрды көрсет.

Slide 13

Бүгін сабақта 10 санымен таныысамыз, 10 саны құрамын білетін боламыз.

0-ден 10-ға дейінгі сандарды тура және кері жазу.

0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9- бұл бір таңбалы сандар. Бұл сандар бір ғана цифрмен жазылады.

10 (он) - екі таңбалы сан. Ол екі цифрмен жазылады.

ІІІ. Жаңа сабақ

Slide 14 Slide 15

Дәптермен жұмыс. (34б)

Сан түзуіндегі сандарды жазу.

Сан түзуінде 1-ден 10-ға дейінгі сандарды орналастыру. және 10 санының орнын табу. 10 санын айналдыра қоршау.

Slide 16 Slide 17 Slide 18

«Миға шабуыл» әдісі.

Суретте барлығы неше сан бар?

Бір таңбалы сандар нешеу?

Екі таңбалы сандар нешеу?

Slide 19

Оқушылар ендігі кезекте тапсырмаларды орындаймыз. Әр тапсырманы орындаған оқушы бір жұлдыздан алу арқылы балл жинайды. «Бір жұлдыз» - 10 балл

Slide 20

№1. Сұрақ белгісінің орнына қандай санды қоямыз?

Slide 21

10*9

2*10

10*5

10*10

4*10

0*10

10*6

7*10

10*8

3*10

№2. Сандарды салыстыр. ≥, =, ≤ белгілерін қой.

Slide 22

Сергіту сәті(видео)

Slide 23

№3 Қанша жеміс бар?

Жемістерді сана. Жемістердің әрқайсысы он-оннан болу үшін тағы қанша жемістерден қосу керек (35б)

Slide 24

№4. Кестеге қарап мысалдар құратсыр.

10 санын алудың барлық жолдарын айт(37б)

Slide 25 Slide 26

№5. Көршісін тап

2

4

4

1

3

5

4

5

6

Slide 27

Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып сызыңыз. Сандарды оқыңыз.

Slide 28

№6. «Қызықты математика» Саянда болды 8 алма Сайданға берді 4 алма. Ойланып, кәне, көрейік - Саянда қалды қанша алма?

8 - 4 =4

Slide 29

№7. Бәйгеге шықты жануарлар Алға шықты бесеуі. Қосылды оған екеуі Мәреге келді нешеуі?

5 +2=7

Slide 30

№8. Айманда болды бес алмұрт, Әселге берді екі алмұрт. Айманның қалды қолында Неше алмұрт тез ойла?

5 - 2=3

Slide 31

№9. Сегіз қияр базардан Сатып алды Сәлімжан. Бес қиярды алғанда Қанша қалды дорбада?

8 - 5=3

Slide 32

Өрнектерді салыстыру.

7 - 1 * 7 - 5 5 - 1 * 5 + 1 7 - 2 * 6 - 2

3 + 1 * 3 + 2 4 + 3 * 4 + 1 1 + 6 * 1 + 2

Slide 33

100 балл- «5»

90балл - «5»

80 балл- «4»

70 балл- «4»

60 балл- «3»

Тапсырмалардан жинаған баллдарының қорытындысы

Slide 34

Кері байланыс

Slide 35

-Бүгінгі сабақ кімге қиын болды?

-Кім түсінбеді?

-Кімде сұрақ бар?

-Кім бәрін түсінді, алға қарай жылжып басқа білім алуға дайын?

Рефлексия

Slide 36

Үйге тапсырма

Оқулықтағы 34-35 беттегі тапсырмаларды орындау


Ұқсас жұмыстар
Сандарды салыстыр
Кейбір оқушылар
Оқыту әдістемесі
Төртбұрыштың бұрышы нешеу
Химия әлемі
“Жанұя және математика”
Бұрыштың биссектрисасы
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Семантикалық картамен жұмыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz