Сынып жетекшісі қызметінің тәрбиелік міндеті сынып ұжымын қалыптастыру мен дамыту




Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН
МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛТТЕТІ
«ЖАЛПЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ»
КАФЕДРАСЫ

БӨЖ
Тақырыбы:Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын
жоспарлау барысындағы типтік қателері

Орындаған: Бектасова Балнұр
ТП-18-2к1
Қабылдаған:Құлжабаева Гүлсезім Ажығалиқызы
Сынып жетекшісінің қызметі

Сынып жетекшісі жалпы
білім беретін мектепте -
сабақтан тыс тәрбие
жұмысын
ұйымдастырушы,
үйлестіруші және
өткізуші педагог

Сынып жетекшісі – мектеп пен
баланың арасындағы қарым-қатынас
жүйесін сынып ұжымының тәрбиелік
қызметінің санқырлы түрлері арқылы
ұйымдастыратын кәсіби педагог, әрбір
оқушының жеке қабілеттерін ашуға
жағдай жасайды және өз қызметін
мектептің оқу-тәрбие жұмысының
бірыңғай жүйесі арқылы жүзеге
асырады.
Сынып жетекшісі қызметінің мақсаты – оқушының өзін-өзі
дамытуына және өзін-өзі жүзеге асыруына, оның қоғамда табысты
әлеуметтенуіне жағдай жасау.

Баланың қабілеті мен оптималды даму мүмкіндіктерінің дер кезінде
анықталуына, олардың қорғалуы мен қауіпсіздігіне, эмоционалдық
жайлылықтарына психологиялық-педагогикалық жағдай туғызу.

Тәрбиеленушілердің әлеуметтік ортада қолдана алатын өмір
тәжірибесінің: қазіргі және болашақ ересек өмірінде өзін-өзі
дамытудағы, өзін-өзі анықтаудағы және өзін-өзі жүзеге асырудағы
білімінің, біліктілігі мен дағдыларының қайнары ретіндегі саналуан
шығармашылық, тұлғалық және қоғамдық маңызды қызметтерін
ұйымдастыру.

Өзара байланыста тәрбиеленушілердің әлеуметтік құнды
қарым-қатынасын ұйымдастыру.
Сынып жетекшісі қызметінің тәрбиелік
міндеті

сынып ұжымын қалыптастыру мен дамыту;

тұлғаның дамуына, әрбір оқушының өз орнын табуына, оның қайталанбас
потенциалдық қабілеттерінің сақталуы мен ашылуына қолайлы
психологиялық-педагогикалық жағдай туғызу;

салауатты өмір салтын қалыптастыру;

қарым-қатынас жүйесін сынып ұжымының тәрбиелік қызметінің әртүрлі
формалары арқылы ұйымдастыру;
оқушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғау;

оқушылармен сыныпта жүйелі жұмыс ұйымдастыру;

оқушылар арасындағы және оқушылар мен педагог
қызметкерлер арасындағы қарым-қатынасты гуманизациялау;

оқушыларда адамгершілік құндылықтар мен рухани бағдарлар
қалыптастыру;

оқушылардың әлеуметтік маңызды, шығармашылық қызметтерін
ұйымдастыру
Сынып жетекшісінің негізгі қызметіне жататындар

сынып ұжымы қызметін ұйымдастыру;

сынып ұжымының оқу жұмысын
ұйымдастыру;

сыныптың оқудан тыс өмірін ұйымдастыру;

оқушы тұлғасын зерттеу.

оқушыларды әлеуметтік қорғау.

ата-анамен жұмыс.
Сынып жетекшісінің құжаттары:

сынып журналы;
тәрбие
шараларының
папкасы, сыныпты
сынып ұжымымен
педагогикалық және
тәрбие жұмысының
әлеуметтік-
жоспары;
психологиялық
зерттеудің
қорытындылары.

оқушылардың оқушылардың жеке
күнделіктері; іс қағаздары;

оқушы тұлғасын
ата-аналар зерттеудің
жиналысының психологиялық-
хаттамалары; педагогикалық
картасы;
Тәрбие жоспарына қойылатын
талаптар. Жоспар алты бөлімнен
тұрады:
Өткен жылғы тәрбие жоспарының талдауы.

Тәрбие қызметінің мақсаты мен міндеті.

Сынып қоғамдастығының негізгі бағыттары мен
істері.

Оқушылармен жеке жұмыс.

Ата-аналармен жұмыс.

Сыныптағы тәрбие үрдісінің жағдайын және
тиімділігін зерттеу.
Ұйымдастыру сәті Кіріспе бөлім
(...мин) (...мин)
Тәрбие
шарасының
өту барысы

Негізгі бөлім Қорытынды бөлім
(...мин) (...мин)
Сынып тәрбие ісінің негізгі мақсатын, міндеттерін, маңызын біліп, түсіну, өзекті
жетекшісі мәселелерін көре білу. Оқу-тәрбие жұмысының тиімді әдістері мен қажетті
тәрбие түрлерін пайдалану әдістемесін меңгеріп алуы;
процестерінің талдау барысында тәрбие ісінің белгіленген мақсатқа сәйкестігін анықтау,
ерекшеліктерін кемшіліктерінің себептерін түсіну. Мұғалімнің тәрбиелік іс-шараны талдау
ескере отырып, шеберлігі, өзінің көзқарасын қорғап, дәлелдей алуы;
тәрбие ісін тәрбие ісінің нақты бағдарламасын жасауы. Оқушылардың көзқарасын
мынадай қалыптастыру жолдарын тереңнен ойластыруы;
бірізділікпен
басқарса жұмыс сынып жетекшісі іс-әрекетті ұйымдастырып қана қоймай, оқушылардың
нәтижелі жақсы қасиеттерінің дамуына жағдай жасауға тиіс. Істі қорытындылағанда,
болады: оқушылардың жетістіктеріне аса көңіл бөлген жөн;
тәрбиелеу барысында мұғалімнің өзінің күшті және әлсіз жақтарын ескеруі;

тәрбие ісін жетілдіру мақсатымен мезгіл-мезгіл өз жұмысын өзі тексеріп,
талдап, оқушылардың даму деңгейін зерттеп отыруы;

оқушыларды зерттеу арқылы тәрбиелік міндеттерді анықтауы.

Ұқсас жұмыстар
Сынып жетекшісінің қызметін ұйымдастыру
Сынып жетекшісі қызметін ұйымдастыру
Мектеп тәрбие жүйесі ретінде
Тәрбие процесі
Сынып жетекшісі
Сыныптағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушы
Сынып жетекшісінің қызметі
Сынып сағаты
Сынып сағаттарын өткізу формалары
Сынып жетекшісінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Пәндер