Қазіргі арнайы мектептердегі тәрбие жұмысының тиімді моделі




Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН
МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛТТЕТІ
«ЖАЛПЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ»
КАФЕДРАСЫ

БӨЖ
Тақырыбы: Қазіргі арнайы мектептердегі тәрбие жұмысының тиімді
моделі

Орындаған: Бектасова Балнұр . Бегендік Назипа.
Османова Дурдона . Пернебаева Нұрайша
ТП-18-2к1
Қабылдаған:Құлжабаева Гүлсезім Ажығалиқызы
Тәрбиенің негізгі мақсаты - дені сау, ұлттық сезімі
оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті,
парасатты, ар ожданы мол, еңбекқор, іскер, бойында
басқа да қасиеттер қалыптастқан адам тәрбиелеу.

Тәрбие жұмысының негізгі мақсаты -
дүниетанымдық мүмкіндігі зор, кәсіптік,
интеллектуалдық және әлеуметтік шағармашылыққа
қабілетті, әлеуметтік белсенділігі мол, денсаулығы
шыныққан, кәсіптік бағыттылығы, мен кәсіптік
құзыреттілігі орныққан, кәсіби және мәдени
бейімделген болашақ маман тұлғасын даярлау
болып табылады
Тәрбие жұмысының моделі

Іс-әрекет
Тәрбиеші Оқушы

Коллективті әрекет Жеке бастың дамуы
Педагогикалық модельдеу қағидалары –
сынып жетекшісі іс-әрекетінің негізі
Модельдер

дидактикалық
табиғи және таңбалы және
эвристикалық
жасанды заттық-
техникалық
Модельдің мазмұны - қазіргі ұлттық тәлім-тәрбие, салт-дәстүрлерге
орай ұлттық қасиеттерді қалыптастыру.
Тәрбие жұмысының моделін кұрайтын бөліктер

• алдын-ала бұрын болған нәрсемен, бүгінгі күнгі • балаларды
жағдайын жоспарлау үшін, оқушылардың қазіргі қатыстыра отырып,
деңгейін салыстыра отырып озат мұғалімдердің
іс-тәжірибелеріне арқа сүйеу.
қызықтыратын
сыныптан тыс
жұмыс түрін ойлану,
Диагностикалық
Жоспарлау балалардың талап
жұмыстар тілегін ескеру.

Қорытындыт Ұйымдастыру
алдау жұмыстары • бір ғана мектеп
• жетістіктер мен кемшіліктерді тәрбиешілері емес, тәрбие
айту, түзету жұмыстарды жұмысында ата-
аналардың да көмегі керек.
жүргізу. Өйткені қазіргі ата-баба
салтын, дәстүрін
отбасыда да пайдалану
керек.
Педагогикалық модельдеуде сынып жетекшісі іс-әрекеті
Әрекеттің негізгі Міндеттері Міндеттерді жүзеге
бағыттары асыру құралдары
Сынып оқушыларын, олардың Сынып оқушыларының • Сауалнама, танымдық-дамыту
қарым-қатынасын, бір-бірімен қызығушылығын, қажеттілігін, ойындары, қоғамдық белсенділігін,
тілдесуін, сыныптағы әрекетін икемділігін, басқа жеке шараларға қатысу себебін зерттеу
зерттеу ерекшеліктерін зерттеу әдісмемесі, қызығушылығы мен
Сынып қауымдастығының Сыныптың ұжым ретінде әуестігінің картасын құру
тіршілік әрекетін, келешегін, қалыптасу деңгейін, бір-бірімен Танысу, өзінің қабілетін, мүмкіндігін
мақсат, міндеттерін жобалау, қалыптасқан өзара қарым-қатынас ашуға бағытталған сынып сағаттары
бағытын анықтау жағдайын анықтау Социометрия әдісі арқылы сынып
Сыныпты ұжым ретінде Сыныптың жалпы тіршілігіне белсенділері мен қамтылмай қалған
қалыптастырудағы, қатысы бар ата-аналардың, басқа да оқушыларды жалпы сыныптың
топтастырудағы, дамуға қолайлы адамдардың тәрбиелеу ұжым ретінде қалыптасу деңгейін
орта құрудағы біріккен әрекет мүмкіндіктерін анықтау анықтау
Тәрбие жұмысының әсерін, Сыныптың шығармашылық
тиімділігін анықтау бірлескен әрекеттері (мерекелер,
Сынып ішіндегі күнделікті қойылым дайындау т.б.)
әрекетті, тіршілікті оқушыларға Тест, сауалнама арқылы оқушылар
жағымды етіп ұйымдастыру мен ата-аналардың сыныптың тәрбие
арқылы сынып бейнесін жұмысымен, жалпы тіршілігімен
қалыптастыру қанағаттану деңгейін анықтау
Мектептің тәрбие кеңістігінде Оқушыларды ұйымдастыру, әрекетке
сыныптың орнын анықтау баулу ойындары. Ұжымдық-
Сынып ұжымының дамуында шығармашылық шаралар
қоршаған ортаның жағымды әсер
ету мүмкіндіктерін
анықтау
Рухани-адамгершілік
тәрбие

Патриотизм және
азаматтық
Ұлттық тәрбие
тәрбие,құқықтық
тәрбие

Дене
тәрбиесі,салауатты
Тәрбие Отбасы тәрбиесі

бағыттары
өмір салты

Зияткерлік Еңбек экономикалық
тәрбие,Ақпараттық және экологиялық
мәдениет тәрбиесі тәрбие

Көпмәдениетті және
көркем-эстетикалық
тәрбие
Қазіргі заманғы оқу–тәрбие процесі моделінің талаптары
Функциональдық
сауаттылық

Қазіргі заманғы Оқыту процесін
технологияларды ұйымдастыру мен
сабақтарға енгізу нәтижелерін
(Сын тұрғысынан бағалаудың құралы
ойлау т. б.) мен формалары

ақпараттық-
коммуникативті Жаңа формация
технологияларды мұғалімі
сабақта пайдалану

Мұғалімдердің
”Оқушы- мұғалім- кәсибі
ата- ана” үштігі біліктіліктерін үнемі
(қоғамдастық) арттыруы
(деңгейлік курстар)
Қазіргі заман талабы оқу–тәрбие процесіне түбегейлі
өзгертуді талап етіп отыр.
Пассивті әдіс Белсенді әдіс

Оқушы Оқушы

Мұғалім Оқушы Мұғалім Оқушы

Оқушы Оқушы
Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы

Үш байланыс күш-жігерді біріктіру арқасында
мұғалімдер балаларға үлкен адамдық
бағыт беруі мүмкін.»
В.А.Сухомлинский

Денсаулық
сақтау М
ат
Ата-ана л-
кү
й
ды ери
ң і қ ал
Кө

Ата-ана

Мұғалі Уақыт бөлу
Оқушы
м Бағыттау
Қадағалау
Көмектесу
Жеке тұлғаны тәрбиелеу бағыттары

Психологиялық “МЕН” Коррекциялық
дайындық тұжырым- дамыту, Мектептегі тәрбие
Психотерапиялар
құрылым дамасының ағарту орталықтары
компоненттері компоненттері жұмыстары

а) жеке дайындық
ә) зияткерлік - өзін-өзі тәрбиелеу - Семинар Оқушылардың
дайындық - өзін-өзі басқару - ойын терапиясы - Тренинг “Шұғыла” өзін-өзі
б) әлеуметтік – - өзін-өзі реттеу - библиотерапия - Тәрбие сағаттары басқару қоғамы
психологиялық - өз ісін жоспарлау - музтерапия - Сайыс “Жас ұрпақ”
дайындық - өзін-өзі бағалау - психогимнастика - Байқау жарыстар қоғамдық
в) физиологиялық - өзін-өзі тексеру бірлестігі
дайындық
М. Монтессори жүйесін негізінде 3 басты қағида құрайды:

• Әр баланың жеке ерекшеліктерін
ескерту

• Даму еркіндігімен қамтамасыз ету;
• Баланың әрі қарайғы интеллектуалды
дамуының негізі ретінде сенсорлық
және дене тәрбиесінің мүмкіндіктерін
3 кеңінен қолдану
М. Монтессори жүйесіне қосамын:

• Әр баланың жеке қызығушылығын ескерту
• Әр баланы жеке дамыту үшін арнайы әдістерді түрлендіру

• Баланың диагнозына қарай ынталадырып, оған бағыт
бағдар беру
• Баланың жағдайын ескере бағалау, өзін- өзі бағалауға
2 мүмкіндік беру

• МШ балаларды қоғамға қосу

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие жұмысының моделін кұрайтын бөліктер
Педагогикалық тәжірибені оқып үйрену және жинақтау әдістері
Құқықтық тәрбие
Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі. Педагогикалық еңбектердің көрнекті шеберлері
Назарбаев Зияткерлік мектептеріндегі тәрбие жұмысының негізгі бағыттары
ТАБЫСТЫ МЕКТЕП ҚАҒИДАЛАРЫ
Әлемдік ұлттық білім беру жүйелері
Ауызша тіл дамыту
Сынып оқушыларының жетістіктері
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу құқықтары
Пәндер