Арнайы мектептердегі тәрбие жұмысының тиімді моделі


Slide 1

М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТі

«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛТТЕТІ

«ЖАЛПЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ

Тақырыбы: Қазіргі арнайы мектептердегі тәрбие жұмысының тиімді моделі

БӨЖ

Орындаған: Бектасова Балнұр . Бегендік Назипа.

Османова Дурдона . Пернебаева Нұрайша

ТП-18-2к1

Қабылдаған:Құлжабаева Гүлсезім Ажығалиқызы

Slide 2 Slide 3 Slide 4 Slide 5

Модельдің мазмұны - қазіргі ұлттық тәлім-тәрбие, салт-дәстүрлерге орай ұлттық қасиеттерді қалыптастыру. Тәрбие жұмысының моделін кұрайтын бөліктер

Slide 6

Педагогикалық модельдеуде сынып жетекшісі іс-әрекеті

Әрекеттің негізгі бағыттары

Міндеттері

Міндеттерді жүзеге

асыру құралдары

Сынып оқушыларын, олардың қарым-қатынасын, бір-бірімен тілдесуін, сыныптағы әрекетін зерттеу

Сынып қауымдастығының тіршілік әрекетін, келешегін, мақсат, міндеттерін жобалау, бағытын анықтау

Сыныпты ұжым ретінде қалыптастырудағы, топтастырудағы, дамуға қолайлы орта құрудағы біріккен әрекет

Сынып оқушыларының қызығушылығын, қажеттілігін, икемділігін, басқа жеке ерекшеліктерін зерттеу

Сыныптың ұжым ретінде қалыптасу деңгейін, бір-бірімен қалыптасқан өзара қарым-қатынас жағдайын анықтау

Сыныптың жалпы тіршілігіне қатысы бар ата-аналардың, басқа да адамдардың тәрбиелеу мүмкіндіктерін анықтау

Тәрбие жұмысының әсерін, тиімділігін анықтау

Сынып ішіндегі күнделікті әрекетті, тіршілікті оқушыларға жағымды етіп ұйымдастыру арқылы сынып бейнесін қалыптастыру

Мектептің тәрбие кеңістігінде сыныптың орнын анықтау

Сынып ұжымының дамуында қоршаған ортаның жағымды әсер ету мүмкіндіктерін

анықтау

Сауалнама, танымдық-дамыту ойындары, қоғамдық белсенділігін, шараларға қатысу себебін зерттеу әдісмемесі, қызығушылығы мен әуестігінің картасын құру

Танысу, өзінің қабілетін, мүмкіндігін ашуға бағытталған сынып сағаттары

Социометрия әдісі арқылы сынып белсенділері мен қамтылмай қалған оқушыларды жалпы сыныптың ұжым ретінде қалыптасу деңгейін анықтау

Сыныптың шығармашылық бірлескен әрекеттері (мерекелер, қойылым дайындау т. б. )

Тест, сауалнама арқылы оқушылар мен ата-аналардың сыныптың тәрбие жұмысымен, жалпы тіршілігімен қанағаттану деңгейін анықтау

Оқушыларды ұйымдастыру, әрекетке баулу ойындары. Ұжымдық-шығармашылық шаралар

Slide 7 Slide 8

Қазіргі заманғы оқу-тәрбие процесі моделінің талаптары

Slide 9

Мұғалім

Оқушы

Оқушы

Оқушы

Мұғалім

Оқушы

Оқушы

Оқушы

Пассивті әдіс

Белсенді әдіс

Қазіргі заман талабы оқу-тәрбие процесіне түбегейлі өзгертуді талап етіп отыр.

Slide 10

Үш байланыс

Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін. » В. А. Сухомлинский

Ата-ана

Уақыт бөлу Бағыттау

Қадағалау

Көмектесу

Slide 11

Жеке тұлғаны тәрбиелеу бағыттары

Психологиялық

дайындық

құрылым

компоненттері

“МЕН”

тұжырым-

дамасының

компоненттері

Психотерапиялар

Коррекциялық

дамыту,

ағарту

жұмыстары

Мектептегі тәрбие

орталықтары

а) жеке дайындық

ә) зияткерлік

дайындық

б) әлеуметтік -

психологиялық

дайындық

в) физиологиялық

дайындық

өзін-өзі тәрбиелеу

өзін-өзі басқару

өзін-өзі реттеу

өз ісін жоспарлау

өзін-өзі бағалау

өзін-өзі тексеру

ойын терапиясы

библиотерапия

музтерапия

психогимнастика

Семинар

Тренинг

Тәрбие сағаттары

Сайыс

Байқау жарыстар

Оқушылардың

“Шұғыла” өзін-өзі

басқару қоғамы

“Жас ұрпақ”

қоғамдық

бірлестігі

Slide 12

М. Монтессори жүйесін негізінде 3 басты қағида құрайды:

Slide 13

М. Монтессори жүйесіне қосамын:


Ұқсас жұмыстар
Арнайы мектептердегі ұлттық тәрбиеге негізделген тәрбие жұмысының тиімді моделі
Сынып жетекшісінің кәсіби моделі, тәрбие жұмысының мақсаттары және кезеңдері
Арнайы мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балаларға қосымша білім беру және отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері
Мектепке дейінгі мекемедегі әдістемелік кабинет жұмысының ұйымдастырылуы және әдіскердің кәсіби моделі
Мектептегі тәрбие жұмысының формалары мен бағыттары
Мектептегі дарынды балалармен тәрбие жұмысының жүйесі
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының жоспары мен әдістемесі
Сынып жетекшісінің қызметін ұйымдастыру және тәрбие жұмысының әдістемелік негіздері
Мектептегі тәрбие жұмысының психолого-педагогикалық диагностикасы мен әдістемесі
Арнайы тәрбие: әдістері, формалары, мазмұны және жіктелуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz