ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛТТЕТІ
Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ
«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛТТЕТІ
«ЖАЛПЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ
БӨЖ
Тақырыбы:МШ балаларға өзін-өзі тәрбиелеу жұмыстарының
ұйымдастырудың негізгі бағыттары формалары, әдістері, мазмұны
Орындаған: Бектасова Балнұр Мұратқызы
ТП-18-2к1
Қабылдаған:Құлжабаева Гүлсезім Ажығалиқызы
Жоспар
• І.Кіріспе.
• 1. Өзін-өзі тәрбиелеу.
• ІІ.Негізгі бөлім.
• 1. Оқушылардың өздерін-өздері тәрбиелеуін ұйымдастыру
• 2. Өзін-өзі тәрбиелеу әдіс-тәсілдері
• ІІІ.Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Өзін-өзі тәрбиелеу — адамның өз тұлғасын қалыптастыруға,
өмірдегі өз орнын өзі белгілеуіне, өзін-өзі дамытуға, өз қабілеттерін
өзі іске асыруға бағытталған мақсатты, саналы, жүйелі түрде
өздігінен жүргізетін іс-әрекеті. Өзінөзі тәрбиелеу тәрбие
процессінің құрамды белігі және тұлғаның өзін-өзі дамытуындағы
ең маңызды күш болып саналады.
Өзін-өзі тәрбиелеу оқушы
тұлғасын жан- жақты
Тұлғаның сапалық
тәрбилеу мен дамытуға
қасиеттерінің
ықпал етеді.Мысалы,оқушы
қалыптасуының шын
дамуы мен қалыптасуына
денгейін есепке алмай
байланысты өзінің тәртібі
жалпылама жүргізілген
және мінез-құлқындағы
тәрбие жұмысының
кемшіліктерімен іс-
салалары тәрбие міндеттерін
әрекетіндегі сетсіздіктеріне
шешуде кемшілік-тердің
сын көзбен қарап,оларды
орнын толтырады.
болдырмаудың тиімді
жолдарын іздестіреді.
«Көктің бергенінің бәрі табиғат деп
аталады, табиғатқа табыну - бұл
борыш жолы, осы жолды қолдап
отыру оқыту мен тәрбиелеу болып
табылады, ал өз кезегінде оқыту мен
тәрбиелеу өзін-өзі жетілдіру құралы».
Конфуций
Классик психологтар мен философтардың
адамның әлеуметтік табиғаты және оның
санасы мен іс-әрекетінің дамуы жайлы
зерттеулеріне сүйене отыра, Л. И.
Рувинский өзін-өзі тәрбиелеудің жетекші
факторларын атап өтті:
Өзін-өзі тәрбиелеу құбылысының даму негізінде
адамның сыртқы ортамен өзара іс-әрекеттестікте өз
позицияларын өзгерту және өз тұлғасын тануының
өзара байланысты үдерістерінің қалыптасуы мен
өзгеруі жатыр. Әрбір жасқа сыртқы ортамен іс-
әрекеттестіктегі өз позициясын өзгерту және өз
тұлғасын танудың белгілі мүмкіндіктері және өзін-
өзі тәрбиелеу ерекшеліктері тән. Өзін-өзі тәрбиелеу
қоғамдық жағдайлармен, тәрбиемен әрекеттесе
отыра, өз дамуында тікелей сыртқы ықпалдармен
салыстырғанда тұрақты болып қалыптасады».
Кез келген кемшілікті жою үшін мынадай өзін-өзі
тәрбиелеу әрекетінің бірізділігін қолдануға болады:
1. Өз іс-әрекетіндегі немесе мінез-
құлқындағы кемшілікті табу және
себептерін анықтау.
2. Осы кемшілікке деген эмоциялық қатынас,
оны жағымсыз қасиет ретінде сезіну
3. Келесі әрекет - өзін-өзі өзгерту
ұстанымдарын анықтау.
4. Кемшілікті жою тәсілдерін анықтау.
Оқушылардың өздерін-өздері тәрбиелеуін ұйымдастыру
мақсатында мұғалім ең алдымен төмендегідей өзара
байланысты міндеттерді жүзеге асыру керек
оқушылардың өзін-өзі тарбиелеуге ұмтылуын
жандандыру;
өзіне-өзі ықпал ету құралдарын (өзін-өзі талдау,өзіндік
міндеттеме,өзіндік бұйыру,өзіндік есеп беру және т.б.)
менгеруге көмек беру;
өзін-өзі тәрбиелеудегі қоғамдық құнды іс-әрекеттерді
тудырып отыру.
Өзін-өзі
тәрбиелеу
әдістері
1.Өзін-өзі тану 2.Өзін - 3.Өзін-өзі
және өзін-өзі
өзі ынталандыру. бағдарламалау
бағалау.
• Өзіне-өзі бұйыру Өзін-өзі құптау Өзін-
Өзін-өзі бағалау, өзі түзету Өзін-өзі бағалау адамның
өзін басқа адамдармен салыстыру
баға беру арқылы қалыптасады жіәне осындай
салыстыру табиғыи түрде жүргізіледі
• Өзіне-өзі бұйыру адам өзін нақты ты
Өзіне-өзі бұйыру бір іс - әрекет жасауға болмайды деп
сезгенде ғана қолданылады
• Өзін-өзі құптау адамның есінде
Өзін-өзі құптау өзінің жеткен үлкен жетістіктері
қалады
• Өзін-өзі түзету - адамға өз мінез –
құлқын,кемшіліктерін,қателіктерін
Өзін-өзі түзету және басқа адамға деген қарым -
қатынасын өзгертуге мүмкіндік
береді
Оқыту және тәрбиелеу мәселелерімен
шұғылданған әлемге әйгілі ғұламалар
Я.А.Коменский, Ж.Руссо, Песталоций,
Дистервег, орыс ғалымдары К.Ушинский,
Л.Толстой, А.Макаренко, В.Сорока-
Росинский, В.Сухомлинский, т.б. “егер кез
келген адам өзін-өзі тәрбиелеу дәрежесіне
жеткен күнде оны тәрбиелеудің қажеті жоқ,
өйткені оны тәрбиелеу аяқталды” деген пікірді
дәріптеген. Өйткені “оның тәрбиесімен басқа
біреулердің шұғылдануының қажеті жоқ, ол
енді өзін-өзі
тәрбиелей алады” деген пікірге келгені
педагогиканың тарихынан белгілі.
Пайдаланылған әдебиеттер
Әбенбаев С. Тәрбие теориясы мен әдістемесі: Оқу құралы. – Алматы:
Дарын, 2004.
Шолпанқұлова Г.К. «Тәрбие тоериясы мен әдістемесі» курсы
бойынша практикум. – Алматы: Абай атындағы ҚазҰПУ «Ұлағат»
баспасы, 2013. – 105б.
Калюжный А.А., Тажбаева С.Г., Алимбаева А.А. Классный
руководитель. – Алматы: АГУ им. Абая, 2000.
Методика воспитатальной работы: учебное пособие для студ. высш.
учеб. заведений/ Л.А. Байкова, Л.К. Гребенкина и.д.; под ред.
А.Сластенина 3- е изд.,стер-М.:изд.центр «Академия», 2005.
Сумина Т. Г. Теория и методика воспитательной работы [Текст]:курс
лекций / Т. Г. Сумина Екатеринбург: Изд-во Рос. гос. проф.-пед. ун-та,
2010. 124 с.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz