Оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеуін ұйымдастырудың негізгі бағыттары, формалары, әдістері және мазмұны


Slide 1

М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТі

«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛТТЕТІ

«ЖАЛПЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ

БӨЖ

Тақырыбы:МШ балаларға өзін-өзі тәрбиелеу жұмыстарының ұйымдастырудың негізгі бағыттары формалары, әдістері, мазмұны

Орындаған: Бектасова Балнұр Мұратқызы

ТП-18-2к1

Қабылдаған:Құлжабаева Гүлсезім Ажығалиқызы

Slide 2

Жоспар

І. Кіріспе.

1. Өзін-өзі тәрбиелеу.

ІІ. Негізгі бөлім.

1. Оқушылардың өздерін-өздері тәрбиелеуін ұйымдастыру

2. Өзін-өзі тәрбиелеу әдіс-тәсілдері

ІІІ. Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3 Slide 4 Slide 5 Slide 6 Slide 7

Кез келген кемшілікті жою үшін мынадай өзін-өзі тәрбиелеу әрекетінің бірізділігін қолдануға болады:

Slide 8 Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12

Пайдаланылған әдебиеттер

Әбенбаев С. Тәрбие теориясы мен әдістемесі: Оқу құралы. - Алматы: Дарын, 2004.

Шолпанқұлова Г. К. «Тәрбие тоериясы мен әдістемесі» курсы бойынша практикум. - Алматы: Абай атындағы ҚазҰПУ «Ұлағат» баспасы, 2013. - 105б.

Калюжный А. А., Тажбаева С. Г., Алимбаева А. А. Классный руководитель. - Алматы: АГУ им. Абая, 2000.

Методика воспитатальной работы: учебное пособие для студ. высш. учеб. заведений/ Л. А. Байкова, Л. К. Гребенкина и. д. ; под ред. А. Сластенина 3- е изд., стер-М. :изд. центр «Академия», 2005.

Сумина Т. Г. Теория и методика воспитательной работы [Текст] :курс лекций / Т. Г. Сумина Екатеринбург: Изд-во Рос. гос. проф. -пед. ун-та, 2010. 124 с.


Ұқсас жұмыстар
Өзін-өзі тану - тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының негізгі шарты
Өзін-өзі тәрбиелеу: тұжырымдама, қағидаттары және педагогикалық әдістері
Өзін-өзі тану сабағының бас кезеңін ұйымдастырудың дидактикалық және әдістемелік тәсілдері
Бастауыш мектепте оқытудың әдістері, мазмұны және ұйымдастыру формалары
Жоғары оқу орындарында оқыту үдерісін ұйымдастырудың тиімді формалары мен әдістері
Оқыту деңгейлері бойынша Өзін-өзі тану пәнінің оқу бағдарламасы: мазмұны, мақсаттары және негізгі құзыреттері
Өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытудағы педагогикалық қолдаудың принциптері
Мұғалімнің өзін-өзі жетілдіруі: кәсіби өсу шарттары, формалары және нәтижелері
Балабақшада сабақ ұйымдастыруының формалары, мазмұны және әдістері
Арнайы тәрбие: әдістері, формалары, мазмұны және жіктелуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz