Математиканы оқытудағы дайындық кезеңі




Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН
УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ

Тақырыбы: Математиканы оқытудағы дайындық
кезеңі.

Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған:Нурбекова Аида
Жоспар:

1. Мүмкіндіктері шектеулі балаларға
пропедевтикалық кезеңнің қажеттілігі, міндеттері,
мазмұны.
2. Пропедевтикалық кезеңде оқыту процесінің
өзгешелігі
3. Қарапайым математикалық түсініктерді
қалыптастыру әдістемесі: сандық, кеңістіктік,
салмақтық ұғымдар.
Мүмкіндігі шектеулі балаларды математикаға оқытудың
пропедевтикалық кезеңі.

Басқалары үйден
яғни
дайындалмаған
Мүмкіндігі шектеулі Оның қажеттілігі
болып
балаларды біздің балалардың Кейбір балалар
қабылданады
математикаға психикалық дамуы бірінші сыныпқа
немесе жалпы білім
оқытудың алдында әр түрлі сатыда арнайы
беру мектептен
міндетті түрде болуы балабақшалардан
материалды
дайындық кезеңі мүмкіндігімен келеді.
меңгере алмаған
болуы керек. дәлелденеді.
балалар
қабылдануы
мүмкін.
Пропедевтикалық кезеңнің
мақсаттары

1. Балалардың даму деңгейін зерттеу.

2.Балалардың қарапайым математикалық
білімдерін, сөз қорын, танымдық
мүмкіншіліктерін анықтау.

3. Оқушыларды оқу-құралдарымен таныстыру,
олармен жұмыс істеуді үйрету.

4. Мүмкіндігі шектеулі балаларды қарапайым
математикалық түсініктерді қалыптастыру
1. Балалардың даму деңгейін
зерттеу. Бұл мақсатты
психологиялық – медициналық
2.Балалардың қарапайым
- педагогикалық құжаттарды
математикалық білімдерін, сөз
зерттеу, балалардың
қорын, танымдық
жұмыстарын қарастыру, ата-
мүмкіншіліктерін анықтау.
аналарымен әңгімелесу,
бақылау арқылы жүзеге
асырады.
4. Мүмкіндігі шектеулі
балаларды қарапайым
математикалық
3. Оқушыларды оқу-
түсініктерді
құралдарымен
қалыптастыру:
таныстыру, олармен
мөлшерлік, сандық,
жұмыс істеуді үйрету.
уақыттық, кеңістіктік,
геометриялық фигуралар
түрлері және т.б.
Пропедевтикалық кезеңде жеке және фронтальды жұмысты
қатар жүргізген жөн. Бұл кезеңде жұмыс тәсілдері мектепке
дейінгі балалармен қолданатын тәсілдермен бірдей: ойын тәсілдері,
сөздік инструкция, тәжірбиелік жұмыс. Сөздік инструкцияға
қойылатын талаптар:

- Инструкция тек бір ғана әрекетке арналуы керек;

- Инструкция бойынша балалар бір уақытта топпен бірдей жұмыс істеуі керек;

- Мұғалім орындаған жұмыстарын сөзбен бақылап қарап тұрады, балалар хормен бірге
жауап береді. Осындай жұмыс балалардың артта қалуына кедергі жасайды;

- Алдын ала қажетті көрнекіліктерді, құрал - жабдықтарды дайындау керек

- Соңында қорытынды шығаруға үйренеді;
Пропедевтикалық кезеңде
сабақтың ұзақтығы 30-35 минут
және де екі сергіту кезеңі болады.

Балалардың іс-әрекеті 3-5 минут
сайын ауысып тұруы керек, өйткені
зейіндері тұрақсыз. Әр сабақтың
үстінде өткен материалдарды
қайталау қажет. Сабақтың үстінде
көптеген әр түрлі көрнекіліктерді
қолданған жөн.
Көрнектіліктің
екі түрі
қолданылады:

санауға арналған
иллюстрациялық
заттар.
Дайындық кезеңінің міндеті-
оқушылардың заттардың пішіні, формасы,
уақыт туралы түсініктерінің көлемі,
кеңістікті бағдарлай алуы, математикалық
ұғымдары туралы мүмкіндіктерін
зерттейді. Пропедевтикалық кезеңде
оқушылардың сан, сапа, көлем, кеңістік
туралы ұғымдары
қалыптасады. Пропедевтикалық кезеңнің
ұзақтығы оқушылардың құрамымен,
олардың мектеп пәндерін игеруге деген
қабілеттіліктерімен, математикалық
елестетулерінің деңгейлерімен
анықталады.
Дайындық класында бір жылға немесе бірінші класта екі
аптадан 1,5 айға дейін созылуы мүмкін. Пропедевтикалық
кезеңнен кейін математикалық бөлімдердің мазмұны
анықталады. Бұл бөлімдер:

А) нумерация,

б) толық
д) геометриялық сандармен
фигуралардың берілген
элементтері; арифметикал
ық амалдар,

в) өлшем
г) бөлшек,
бірліктері,
Оқушылардың
алғашқы
білімдерін тексеру
жұмысының • 1. Заттардың пішіні мен салмағы туралы
қорытындысы білімді тексеру.
күнделікке • 2. Кеңістік және сан туралы ұғымды
белгіленіп, тексеру.
оқушылардың • 3. Санауды білу.
жауаптары да • 4. Цифрларды тануы. Қандай цифрларды
тіркеледі. білесің, көрсет, айт. Цифрларды жаз.
Оқушылардың • 5. Көп заттар мен санды салыстыру.
білімін тексеру • 6. Барлығын және қалғанын табуға
жұмысы белгілі арналған есептер шығару.
тақырыптарға • 7. Геометриялық фигуралар мен
бөлінеді, сол денелерді білуі.
тақыраптардың
реттілігі былайша
құрылады:
Пропедевтикалық кезеңдегі сабақтардың
мақсаты оқушылардың сан туралы ұғымдарын,
кеңістік, уақыт, өлшем бірліктері туралы
ұғымдарын бекіту және дамыту, оқушылардың
жаңа терминалогияны пайдаланып сөздік
қорларын байыту, белсенді сөздік қорды
нығйту, танымдық белсенділікті арттыру,
жалпы оқу дағдылары мен іскерліктерін
қалыптастыру болып табылады.
Пайдаланылған әдебиеттер:

Қ.С. Тебенова, Мүмкіндігі шектеулі балаларға
математиканы оқыту әдістемесі
Ә.Қ. Қағазбаева Ж. Қайдасов Математиканы
оқыту теориясы мен эдістемесі бойынша
практикум.
М. Ералиева Математиканы оқытуды
ізгілендіру

Ұқсас жұмыстар
Арнайы мектепте математиканы оқыту
Математиканы оқытудың мақсаттары
Проблемалық оқыту
Дамыта оқыту технологиялары
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Салыстырулар теориясы
Конкурстық есептер
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясы
Оқыту әдістемесі
Пәндер