Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК
ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ
ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ
Тақырыбы:100 шамасындағы сандарды номерлеуін
оқыту әдістемесі.
Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған:Нурбекова Аида
Тақырыптың міндеттері:
1. Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру;
2. Натурал сан ұғымымен таныстыру, 10 бірлік - тондық құрайтынын
меңгеру;
3. Толық ондықтар қатарымен жэне оларға 10-ды қосу жэне азайту
тэсілдерімен таныстыру;
4. Таңбалы сандарды оқуға, жазуға, салыстырыуға үйрету; 100 санын жазуға
үйрету; 100 көлеміндегі ең кіші, ең үлкен санды анықтауға үйрету;
5. Сан мен цифр арасындағы айырмашылықты меңгерту, цифрдың
ондық мэні;
6. Номерлеу негізінде 2 таңбалы сандарды қосу, азайту білімдерін
қалыптастыру;
7. Шама тақырыбы номерлеу тақырыбымен байланыстырып
қарастыру.1м=10дм=100см. 100 бірлік =10 ондық=10 жүздік.
Қолданылатын көрнекіліктер:
1. жеке (10) таяқша жэне 10-
н буылған таяқша;
2. Абак (Ондық. Бірлік)
3. Кеспе цифрлар, 2 таңбалы
сан жазылған топшамалар.
100 көлеміндегі сандардың нөмірлеуін және олармен
математикалық амалдарын орындау эдістемесі.
- 100 көлеміндегі сандарды қосу мен азайтудың
ауызша жэне жазбаша эдістерінің арасындағы
айырмашылығы;
- жағдайға сэйкес көбейту бөлу кестесін жатқа
білу, көбейту мен бөлудің құрамдас бөліктерін
атау;
- бірінші жэне екінші сатылы амалдары бар,
жақшалы жэне жақсасыз есептерде
амалдарды орындау тэртібін;
- белгісіз қосылғышты, азайтқышты , айырманы,
табу тэсілдерін;
- ұзындық , баға, уақыт бірліктерінің арасындағы
қатынасын;
- төртбүрыштың элементтерін атау.
Оқушылар меңгеруге тиісті:
- Көбейтудегі көбейткіштердің орын ауыстыруы қасиеттерін пайдалану;
-100 саны көлемінде разрядтан аттап жазба түрінде қосу жэне азайту амалдарын орындау; разрядтан аттамай ауызша
амалдарды орындау;
- үзындықты, бағаны , массаны, уақытты бір жэне екі өлшем бірлігімен есептегенде алынған санды тани білу;
- Баға , сан қүн өлшемдерінің арасындағы байланысты пайдалана білу;
-2-3 арифметикалық амалдардан түратын бөлу амалына арналған жай арифметикалық сөздік есептерді
шығару; -Үзындық өлшемдерін (метр, дициметр, сантиметр, милиметр ) пайдалана кесінділерді өлшеу ;
- үшбүрышты сызғыштың көмегімен жақтарының берілген үзындығына қарай шаршыны сызу.
- 5 минутқа дейінгі дэлдікпен сағатқа қарап уақытты анықтау, өлшем бірліктерінің таңбалаларын қолдана білу.
100 шамасындағы сандарды номерлеуін оқытудың
кезектілігі:
1. 10 және 20 3. 21-ден 99-
2. Толық
шамасындағы ға дейін
ондықтарды
сандардың сандардың
номерлеуін
номерленуін номерленуін
оқыту.
қайталау. оқыту
21-ден 99-ға дейін сандардың номерленуін оқыту:
a) 20-дан б) 30-дан в) 40-тан
30- ға дейін 40-қа дейін 50ге дейін
е) 70-тен 80- д) 60-тан 70- г) 50-ден 60-
ге дейін ке дейін қа дейін
з) 90-нан
ж) 80-нен
100-ге
90-ға дейін
дейін.
3-сыныптың 1-тоқсанының
бәрі қайталауға кетеді. 100
шамасындағы сандарды
номерленуін оқытуда 20
шамасындағы сандардың
номерленуін оқытуда
қарастырылған әдістемелік
кезеңдер қарастырылады.
Толық ондықтардың
номерленуін оқытуға 3-4
сабақ беріледі.
21-ден 99-ға дейін сандардың номерленуін оқытқанда
М.Н.Перова алдымен екі таңбалы санның аталу қағидасын
көрсетуді ұсынады, мысалы, оқушыларға тапсырма беріледі:
- 2 бума және 6 таяқша қойыңдар.
- Неше таяқша қойдыңдар?
- Біз 26 санын құрдық. Санның
аталуы екі сөзден тұрады: жиырма
және алты (қатар санның жазылған
карточканы көрсету керек).
Жиырма алты.
- Қалай жазылған?
- Алдымен ондықтар, содан кейін
бірліктер.
- Сандардың жазылуын да бірге
үйрету керек.
Арнайы мектеп оқушыларын сандардың жазылуының
әртүрлі формаларымен таныстырған жөн. Мысалы:
3 ондық 6 бірлік.
36=30+6; 36.
Оқушыларды 100 шамасындағы сандарды номерленуін оқытқанда
«разряд» ұғымымен таныстырады, бірліктер бірінші разрядқа
жатады және санды жазғанда оң жақтан бірінші жазылады, ондық
екінші разрядқа жатады, оңың екінші жазылатындығын айтады,
жүздіктер үшінші разрядқа жатады, оң жақтан үшінші боп
орналасқан.
100 шамасындағы сандармен қосу және алу арифметикалық
амалдарды орындауды оқыту кезектілігі есептің қиындық деңгейіне
байланысты. «+» және «-» амалдары қатар оқытылады. 100
шамасындағы «+» және «-» амалдарын оқыту кезектілігі:
1. «+» және «-» мысалдары, санның ондық құрамына
негізделген 10+3, 13-3, 13-10 және сандық
қатардың қасиетіне негізделген: 13+1, 14-1. 1. «+»
және «-» толық ондықтар 30+20, 50-20;
2. «+» және «-» разрядтан өтпей
3. Разрядтан өтіп қосу,алу.
ә) екі таңбалы санға
бір таңбалы және екі
а) екі таңбалы санға
таңбалы саннан қосу;
бір таңбалы және екі
екі таңбалы саннан
таңбалы саннан қосу;
екі және бір таңбалы
екі таңбалы саннан
санды азайту: 30+5,
бір таңбалы санды
35-5, 35-30 30+26, 56-
азайту: 5+2; 17-2.
30, 56-26, 47-2, 47-45
45+32, 77-32, 77-45
б) сомма толық
ондық шығады, в) «-» екі
толық ондықтан таңбалы саннан
азайту. 15+5, 20- екі таңбалы
5 12+8, 20-8 санды азайту:
35+5, 40-5 18-13, 16-14.
35+45,40-20-3
3. Разрядтан өтіп қосу,алу.
ә) екі таңбалы
санға бір таңбалы
а) бір таңбалы
санды қосу 27+5 б)
сандарды қосу
екі таңбалы саннан
7+5=12 5=3+2
бір таңбалы санды
7+3=10 10+2=12
азайту 12-5=7 72-
5=67
б) екі таңбалы
в) екі таңбалы г) екі таңбалы
саннан бір
санға екі саннан екі
таңбалы
таңбалы таңбалы
санды азайту
санды қосу санды азайту:
12-5=7 72-
47+28=75 72-25
5=67
100 көлеміндегі сандар нумерациясымен танысуда
интеллектісі бұзылған балаларда мынадай білім мен
іскерлік қалыптасуы керек:
1. 100-ге дейін бірліктермен және толық ондықтармен тура, кері
санау.
2. 1-еуден, 10-нан ( 2, 5, 20) қоса білу және азайта білу.
3. Реттік сандармен жұмыс жасау.
4. 100 көлеміндегі сандардың орнын натурал сандар қатарынан таба
білу
5. Санның онлдық құрамын (жүздік, ондық бірлік) білу. 6.Сандарды
смалыстыру. 7.Сандарды оқи білу және жаза білу.
100 көлеміндегі сандар нумерациясымен Толық ондықтармен танысу сабақтарында
таныстыру әдістемесінің реттілігі 10 және толық ондықтардың атауы, жазылуы
20 көлеміндегі сандарды қайталау, толық түсміндіріледі. Толық ондықтармен
ондық сандардың нумерациясын қайталау, санауды, есептеуді үйренгеннен кейін 21-
21-ден 99-ға дейінгі сандар нумерациясын ден 99-ға дейінгі сандар нумерациясымен
оқу (ауызша, екінші жазбаша түрде). жұмыс басталады.
Әдебиеттер:
1.Перова Н.М. Методика преподавания математикти во вспомогательной
школе. М., 2001 г.
2.Эк В.В. Обучение математике в младших классах вспомогательной
школы. Просвещение М., 1990.
3.Программы специальной школы 1-2-го вида. Алматы 2002.
4.Программы по математике для коррекционных школ 7-го, 8-го вида.
Алматы., 2002 г.
5.Стабильные учебники математики для вспомогательной школы.
6.Моро М.И., Пышкало А.М. Методика обучения математике в 1-3 классах.
М., Просвещение, 1998.
7. Сүлейменова Р.А., Елисеева И.Г., Карипжанова Ш.Ж. Б19 Математика.
Арнайы мектепке арналған байқау бағдарламасы. -Алматы, 2004. - 48 бет.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz