Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру


Slide 1

Тақырыбы:100 шамасындағы сандарды номерлеуін оқыту әдістемесі.

М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ

ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ

«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ

Орындаған: Бектасова Балнұр

Тобы: ТП-18-2к1

Қабылдаған:Нурбекова Аида

Slide 2

Тақырыптың міндеттері:

Slide 3

Қолданылатын көрнекіліктер:

Slide 4

100 көлеміндегі сандардың нөмірлеуін және олармен математикалық амалдарын орындау эдістемесі.

Slide 5

Оқушылар меңгеруге тиісті:

Slide 6

100 шамасындағы сандарды номерлеуін оқытудың кезектілігі:

Slide 7

21-ден 99-ға дейін сандардың номерленуін оқыту:

Slide 8 Slide 9

- 2 бума және 6 таяқша қойыңдар.

- Неше таяқша қойдыңдар?

- Біз 26 санын құрдық. Санның аталуы екі сөзден тұрады: жиырма және алты (қатар санның жазылған карточканы көрсету керек) .

Жиырма алты.

- Қалай жазылған?

- Алдымен ондықтар, содан кейін бірліктер.

- Сандардың жазылуын да бірге үйрету керек.

21-ден 99-ға дейін сандардың номерленуін оқытқанда М. Н. Перова алдымен екі таңбалы санның аталу қағидасын көрсетуді ұсынады, мысалы, оқушыларға тапсырма беріледі:

Slide 10

Арнайы мектеп оқушыларын сандардың жазылуының әртүрлі формаларымен таныстырған жөн. Мысалы:

Slide 11 Slide 12

100 шамасындағы сандармен қосу және алу арифметикалық амалдарды орындауды оқыту кезектілігі есептің қиындық деңгейіне байланысты. «+» және «-» амалдары қатар оқытылады. 100 шамасындағы «+» және «-» амалдарын оқыту кезектілігі:

«+» және «-» мысалдары, санның ондық құрамына негізделген 10+3, 13-3, 13-10 және сандық қатардың қасиетіне негізделген: 13+1, 14-1. 1. «+» және «-» толық ондықтар 30+20, 50-20;

«+» және «-» разрядтан өтпей

Разрядтан өтіп қосу, алу.

Slide 13 Slide 14 Slide 15

3. Разрядтан өтіп қосу, алу.

Slide 16 Slide 17

100-ге дейін бірліктермен және толық ондықтармен тура, кері санау.

1-еуден, 10-нан ( 2, 5, 20) қоса білу және азайта білу.

Реттік сандармен жұмыс жасау.

100 көлеміндегі сандардың орнын натурал сандар қатарынан таба білу

Санның онлдық құрамын (жүздік, ондық бірлік) білу. 6. Сандарды смалыстыру. 7. Сандарды оқи білу және жаза білу.

100 көлеміндегі сандар нумерациясымен танысуда интеллектісі бұзылған балаларда мынадай білім мен іскерлік қалыптасуы керек:

Slide 18 Slide 19

1. Перова Н. М. Методика преподавания математикти во вспомогательной школе. М., 2001 г.

2. Эк В. В. Обучение математике в младших классах вспомогательной школы. Просвещение М., 1990.

3. Программы специальной школы 1-2-го вида. Алматы 2002.

4. Программы по математике для коррекционных школ 7-го, 8-го вида. Алматы., 2002 г.

5. Стабильные учебники математики для вспомогательной школы.

6. Моро М. И., Пышкало А. М. Методика обучения математике в 1-3 классах. М., Просвещение, 1998.

7. Сүлейменова Р. А., Елисеева И. Г., Карипжанова Ш. Ж. Б19 Математика. Арнайы мектепке арналған байқау бағдарламасы. -Алматы, 2004. - 48 бет.

Әдебиеттер:


Ұқсас жұмыстар
Сандарды смалыстыру
Амалдарды орындауды үйрену кезіндегі сандар нумерациясын бекіту
Оқыту коммуникативті заңдылықтары
Жалпы екілік сандар туралы түсінік беру
Ашық сабақ
Мәтіндік редактор. Мәтіндік редактормен жұмыс жасау
Компьютердің атасы кім
Оқыту әдістемесі
Экскурсия өткізу өткізуге оқушыларды даярлау, оларға жеке тапсырмалар беру Экскурсияны қортындылау
Екі айырма бойынша белгісізді табуға берілген есептерді шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz