Санның ондық


Slide 1

М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ

ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ

«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ

Тақырыбы: 20 шамасындағы сандарды оқыту әдістемесі.

Орындаған: Бектасова Балнұр

Тобы: ТП-18-2к1

Қабылдаған:Нурбекова Аида

Slide 2

Жоспары:

Екінші концентрдің міндеттері, оның мазмұны

20 көлеміндегі сандардың нөмірленуін оқыту әдістемесі

Slide 3 Slide 4

Міндеттері:

Slide 5

Материалды меңгеру ерекшеліктері:

Slide 6 Slide 7 Slide 8

11-ден 20-ға дейін әр санмен бөлек таныстырамыз. Әр санды оқытуға бірнеше сабақ беріледі. 20 шамасындағы сандардың номерлеуін оқыту:

Slide 9

I. «Ондық» деген түсінікті қайталау.

Кең түрде ондықты және бірліктерді білдіретін көрнекіліктерді пайдалану қажет. Мысалы:

- Таяқшаларды сана. Қанша?

- Он таяқша бір бірден жеке-жеке бірліктерді білдіреді.

- Енді буындар. Бұл тұтас бір ондық болып табылады.

Slide 10

II. Санның құрылуы.

Санның құрылуының жолы қарастырылады. Негізгісі біріншісі болып табылады:

- Ондықта бірнеше бірліктерді қосу арқылы;

- Алдындағы санға бірді қосу жолымен;

- Кейінгі саннан бірді алу жолымен;

Slide 11

III. Санның ондық құрамы.

Санның ондық құрамын анықтау кезінде сандағы ондықтар мен бірліктері анықталады. Мысалы сұрақтар:

- 13 санында неше бірлік бар?

- 13 санында неше ондық бар?

Slide 12

IV. Санды жазу.

Екінші ондықтағы сандарды жазуға үйретуде есеп шотымен, разрядтық кестемен жұмыс жасаған тиімді. Оқушылардың назарын 13 санының жазылуы қалай пайда болғанына аудару керек: алғаш ондықтарды жазамыз, содан кейін бірліктерді.

Slide 13

V. Екі таңбалы санда әр цифр орнын бекіту.

- 13 санын жазуға бізге неше цифр керек болды?

- ол қай цифрлар?

- 13 санындағы 3 цифры нені білдіреді?

- осы сандағы 1 цифры нені білдіреді?

- 13 санында бірліктер қай орында тұрады? (оң жақта бірінші)

- ондық қай орында орналасқан? (оң жақтан екінші)

Мұндай сұрақтар қою арқылы екітаңбалы сандағы цифрлардың орындарының маңызын бекітеміз.

Slide 14

VI. Сан қатардағы санның орнын келесі сұрақтар арқылы бекітеміз.

- 13 саны қай саннан кейін тұрады?

- 13 саны қай санның алдында тұрады?

Slide 15

VII. Сандар мен көптіктерді сәйкестендіру келесі тапсырмалар арқылы жүргізіледі: санға бірнеше затты таңдап алу, керісінше бірнеше затқа соған сәйкес санды таңдау. Мысалы, мен қандай санды көрсетемін, сендер соншалықты шапалақтайсыңдар. Немесе мен бірнеше затты қойып шығамын, сендер соған сәйкес санды таңдайсындар

Slide 16

VIII. Сандарды салыстыру.

Балаларды салыстыруға үйретуде шартты түрде 3 кезеңнен өтеміз:

1-кезең: көрнекі құралдарды қолдану арқылы сандарды салыстырамыз (бумалар мен таяқшалар, брусоктар мен кубиктер, жолақшалар мен квадраттар қолдана отырып) . Разряд бойынша салыстыруды үйретеміз, салыстыруды ондықтар разрядынан бастаймыз.

2-кезеңде көрнекілікті ауыстырамыз, разрядтық кестені сүйеніп салыстыру.

3-кезеңде көрнекі-дидактикалық материалдарды қолданбай, натурал сандардың сандық қатардағы қасиетіне сүйенеміз.

Slide 17

Пайдаланылған әдебиеттер:

Қ. С. Тебенова, Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі

Ә. Қ. Қағазбаева Ж. Қайдасов Математиканы оқыту теориясы мен эдістемесі бойынша практикум.

М. Ералиева Математиканы оқытуды ізгілендіру


Ұқсас жұмыстар
Санау жүйелері: екілік, сегіздік, ондық, он алтылық
Екілік санау жүйесінде сандарды алу
Екілік санау жүйесі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ ЛОГАРИФМ
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Иррационал сандар
Қосу амалдарын орындау
Инженерлік калькулятор
Ондық бөлшектерді салыстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz