Сандарды смалыстыру



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«М. ӘУЕЗОВ атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті»
«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛЬТЕТІ
«АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ» КАФЕДРАСЫ
Тақырыбы: 100 шамасындағы сандарды номерлеуін оқыту әдістемесі.
Орындаған: Бектасова Б
ТП-18-2К1
Қабылдаған: Нурбекова Аида

Тақырыптың міндеттері:

Қолданылатын көрнекіліктер:

- 100 көлеміндегі сандарды қосу мен азайтудың ауызша жэне жазбаша эдістерінің арасындағы айырмашылығы;
- жағдайға сэйкес көбейту бөлу кестесін жатқа білу, көбейту мен бөлудің құрамдас бөліктерін атау;
- бірінші жэне екінші сатылы амалдары бар, жақшалы жэне жақсасыз есептерде амалдарды орындау тэртібін;
- белгісіз қосылғышты, азайтқышты, айырманы, табу тэсілдерін;
- ұзындық, баға, уақыт бірліктерінің арасындағы қатынасын;
- төртбүрыштың элементтерін атау.
100 көлеміндегі сандардың нөмірлеуін және олармен математикалық амалдарын орындау эдістемесі.

- Көбейтудегі көбейткіштердің орын ауыстыруы қасиеттерін пайдалану;
-100 саны көлемінде разрядтан аттап жазба түрінде қосу жэне азайту амалдарын орындау; разрядтан аттамай ауызша амалдарды орындау;
- үзындықты, бағаны, массаны, уақытты бір жэне екі өлшем бірлігімен есептегенде алынған санды тани білу;
- Баға, сан қүн өлшемдерінің арасындағы байланысты пайдалана білу;
-2-3 арифметикалық амалдардан түратын бөлу амалына арналған жай арифметикалық сөздік есептерді шығару; -Үзындық өлшемдерін (метр, дициметр, сантиметр, милиметр ) пайдалана кесінділерді өлшеу ;
- үшбүрышты сызғыштың көмегімен жақтарының берілген үзындығына қарай шаршыны сызу.
- 5 минутқа дейінгі дэлдікпен сағатқа қарап уақытты анықтау, өлшем бірліктерінің таңбалаларын қолдана білу.
Оқушылар меңгеруге тиісті:

100 шамасындағы сандарды номерлеуін оқытудың кезектілігі:

21-ден 99-ға дейін сандардың номерленуін оқыту:


- 2 бума және 6 таяқша қойыңдар.
- Неше таяқша қойдыңдар?
- Біз 26 санын құрдық. Санның аталуы екі сөзден тұрады: жиырма және алты (қатар санның жазылған карточканы көрсету керек) .
Жиырма алты.
- Қалай жазылған?
- Алдымен ондықтар, содан кейін бірліктер.
- Сандардың жазылуын да бірге үйрету керек.
21-ден 99-ға дейін сандардың номерленуін оқытқанда М. Н. Перова алдымен екі таңбалы санның аталу қағидасын көрсетуді ұсынады, мысалы, оқушыларға тапсырма беріледі:

Арнайы мектеп оқушыларын сандардың жазылуының әртүрлі формаларымен таныстырған жөн. Мысалы:
3 ондық 6 бірлік.
36=30+6; 36.


100 шамасындағы сандармен қосу және алу арифметикалық амалдарды орындауды оқыту кезектілігі есептің қиындық деңгейіне байланысты. «+» және «-» амалдары қатар оқытылады. 100 шамасындағы «+» және «-» амалдарын оқыту кезектілігі:
«+» және «-» мысалдары, санның ондық құрамына негізделген 10+3, 13-3, 13-10 және сандық қатардың қасиетіне негізделген: 13+1, 14-1. 1. «+» және «-» толық ондықтар 30+20, 50-20;
«+» және «-» разрядтан өтпей
Разрядтан өтіп қосу, алу.



3. Разрядтан өтіп қосу, алу.


100-ге дейін бірліктермен және толық ондықтармен тура, кері санау.
1-еуден, 10-нан ( 2, 5, 20) қоса білу және азайта білу.
Реттік сандармен жұмыс жасау.
100 көлеміндегі сандардың орнын натурал сандар қатарынан таба білу
Санның онлдық құрамын (жүздік, ондық бірлік) білу. 6. Сандарды смалыстыру. 7. Сандарды оқи білу және жаза білу.
100 көлеміндегі сандар нумерациясымен танысуда интеллектісі бұзылған балаларда мынадай білім мен іскерлік қалыптасуы керек:


1. Перова Н. М. Методика преподавания математикти во вспомогательной школе. М., 2001 г.
2. Эк В. В. Обучение математике в младших классах вспомогательной школы. Просвещение М., 1990.
3. Программы специальной школы 1-2-го вида. Алматы 2002.
4. Программы по математике для коррекционных школ 7-го, 8-го вида. Алматы., 2002 г.
5. Стабильные учебники математики для вспомогательной школы.
6. Моро М. И., Пышкало А. М. Методика обучения математике в 1-3 классах. М., Просвещение, 1998.
7. Сүлейменова Р. А., Елисеева И. Г., Карипжанова Ш. Ж. Б19 Математика. Арнайы мектепке арналған байқау бағдарламасы. -Алматы, 2004. - 48 бет.
Әдебиеттер:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz