Сандарды қосу және азайту




Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН
УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА»
КАФЕДРАСЫ

Сандарды қосу және
азайту . Қосу және
азайту дағдыларын
дамыту

Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған:Нурбекова Аида
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Дaмытушылығы: Тәрбиелігі:

• Сандарды • Ойын арқылы • Оқушыларды
қосу,азайту оқушылардың шапшаңдыққа,
ережесін жылдам және адамгершілікке,
түсіндіру, ауызша ұқыптылыққа,
топтық , жұптық есептеу, ойлау ізденімпаздыққа
және • қабілеттерін тәрбиелеу.
жекелеген дамыту,танымдық
тапсырмалар
орындау. қызығушылығын
артты-
рып,ой-өрісін
кеңейту.
Сабақтың көрнекілігі:

Интерактивті тақта
Бейнематериал
Таратпа материалдар:
III. Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылар бір-біріне жүректен шыққан жылы
лебіздерін білдіреді. Психологиялық дайындық.Оқушы назарын
сабаққа аудару.
ә) Өткенді қайталау.
Cандарды өсу және кему ретінде ауызша санап шығу.

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
Топқа бөлу:
Жаңа сабақ
Кім жылдам?

2+4= 3+3=
2+5= 3+2=
2+2= 3+5=
2+8= 3+10=
2+7= 3+6=
2+3= 3+4=
2+1= 3+1=
2+9= 3+9=
«Қосу-алу» ойыны
Мұғалім сөзді атайды . Оқушылардың міндеті – ал дұрыс
таңбаны таңдау. Егер + болса, балалар қол соғады, егер –
болса, балалар аяқтарын тоқылдатады.

5*1=6 10*6=19
8*6=2 15*9=24
10*5=15 19*4=15
20*9=11 25*7=32
«Тез,ойла»
Өрнектердің мәнін табыңыз.

І-топ
ІІ-топ
ІІІ-топ
№3 тапсырма
№4 тапсырма
9 2

8 3
+1

7 4
6 5
Сергіту сәті
(видео)
«Қызықты математика»

Саянда болды 8 алма
Сайданға берді 4 алма.
Ойланып, кәне, көрейік -
Саянда қалды қанша алма?

8 - 4 =4
Бәйгеге шықты жануарлар
Алға шықты бесеуі.
Қосылды оған екеуі
Мәреге келді нешеуі?

5 +2=7
Айманда болды бес алмұрт,
Әселге берді екі алмұрт.
Айманның қалды қолында
Неше алмұрт тез ойла?

5 - 2=3
Сегіз қияр базардан
Сатып алды Сәлімжан.
Бес қиярды алғанда
Қанша қалды дорбада?
8 – 5=3
Үйге тапсырма

Дәптермен жұмыс
97-98-беттер бойынша жұмыс жүргізіп,
тапсырмаларды орындау.
Кері байланыс
Рефлексия
-Бүгінгі сабақ кімге қиын болды?

-Кім түсінбеді?

-Кімде сұрақ бар?
-Кім бәрін түсінді, алға қарай
жылжып басқа білім алуға дайын?

Ұқсас жұмыстар
Амалдарды орындауды үйрену кезіндегі сандар нумерациясын бекіту
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Сан амалдың нәтижесі екенін көрсету
Рационал сандарды азайту
Аралас сандарды қосу тақырыбын бекіту
Оқушы назар сабаққа аудару
Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ
Екі таңбалы санды қосу және азайту
01012 екілік сандарды азайтыңдар
Пәндер