Сандарды қосу және азайту
Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН
УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА»
КАФЕДРАСЫ
Сандарды қосу және
азайту . Қосу және
азайту дағдыларын
дамыту
Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған:Нурбекова Аида
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Дaмытушылығы: Тәрбиелігі:
• Сандарды • Ойын арқылы • Оқушыларды
қосу,азайту оқушылардың шапшаңдыққа,
ережесін жылдам және адамгершілікке,
түсіндіру, ауызша ұқыптылыққа,
топтық , жұптық есептеу, ойлау ізденімпаздыққа
және • қабілеттерін тәрбиелеу.
жекелеген дамыту,танымдық
тапсырмалар
орындау. қызығушылығын
артты-
рып,ой-өрісін
кеңейту.
Сабақтың көрнекілігі:
Интерактивті тақта
Бейнематериал
Таратпа материалдар:
III. Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылар бір-біріне жүректен шыққан жылы
лебіздерін білдіреді. Психологиялық дайындық.Оқушы назарын
сабаққа аудару.
ә) Өткенді қайталау.
Cандарды өсу және кему ретінде ауызша санап шығу.
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
Топқа бөлу:
Жаңа сабақ
Кім жылдам?
2+4= 3+3=
2+5= 3+2=
2+2= 3+5=
2+8= 3+10=
2+7= 3+6=
2+3= 3+4=
2+1= 3+1=
2+9= 3+9=
«Қосу-алу» ойыны
Мұғалім сөзді атайды . Оқушылардың міндеті – ал дұрыс
таңбаны таңдау. Егер + болса, балалар қол соғады, егер –
болса, балалар аяқтарын тоқылдатады.
5*1=6 10*6=19
8*6=2 15*9=24
10*5=15 19*4=15
20*9=11 25*7=32
«Тез,ойла»
Өрнектердің мәнін табыңыз.
І-топ
ІІ-топ
ІІІ-топ
№3 тапсырма
№4 тапсырма
9 2
8 3
+1
7 4
6 5
Сергіту сәті
(видео)
«Қызықты математика»
Саянда болды 8 алма
Сайданға берді 4 алма.
Ойланып, кәне, көрейік -
Саянда қалды қанша алма?
8 - 4 =4
Бәйгеге шықты жануарлар
Алға шықты бесеуі.
Қосылды оған екеуі
Мәреге келді нешеуі?
5 +2=7
Айманда болды бес алмұрт,
Әселге берді екі алмұрт.
Айманның қалды қолында
Неше алмұрт тез ойла?
5 - 2=3
Сегіз қияр базардан
Сатып алды Сәлімжан.
Бес қиярды алғанда
Қанша қалды дорбада?
8 – 5=3
Үйге тапсырма
Дәптермен жұмыс
97-98-беттер бойынша жұмыс жүргізіп,
тапсырмаларды орындау.
Кері байланыс
Рефлексия
-Бүгінгі сабақ кімге қиын болды?
-Кім түсінбеді?
-Кімде сұрақ бар?
-Кім бәрін түсінді, алға қарай
жылжып басқа білім алуға дайын?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz