Жай бөлшектердің жазылуы



М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ
Тақырыбы:Арнайы мектептерде жай бөлшектерді және ондық бөлшектерді оқыту әдістемесі
Орындаған: Бектасова Балнұр
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған:Нурбекова Аида
Notes: Оригинальные шаблоны для презентаций: https://presentation-creation. ru/powerpoint-templates. html
Бесплатно и без регистрации.



Жай бөлшектерді көбейткенде, оны тексеру үшін қосу амалдарымен тексеруге болатынын айту керек. Мысалы:
7*3=21
7+7+7=21
көбейткіш 7
көбейгіш 3
көбейтіндінің мәні 21
Көбейту есептерін шығаруда мынадай жағдайлармен да шығаруға болады.
(жай бөлшектерді көбейту)

Ақыл ойы қалыс бірліктер үшін көбейту кестелері алдында тұрғаны абзал. Сондай-ақ жай бөлшектерді көбейткенде қысқарту амалдарында қолданыңыз. Мысплы:





Ондық бөлшектерді жазу - үтір арқылы жазылған бөлшек сандар ондық бөлшектер деп аталады. Ондық бөлшектердің жазылуында үтірдің сол жағында- ондық бөлшектің бүтін бөлігі жазылады, ал оң жағында ондық бөлшектің бөлшек бөлігі жазылады.
Мысалы: 1) 2, 3 санында 2- бүтін бөлігі, 3- бөлшек бөлігі 2) 5, 03 санында 5- бүтін бөлігі, 03- бөлшек бөлігі 3) 0, 51 санында 0- бүтін бөлігі, 51- бөлшек бөлігі 4) 0, 219 санында 0- бүтін бөлігі, 219- бөлшек бөлігі

Қорытынды:
Жуық сандарға азайтқанда айырмадағы ондық таңбалар саны берілген жуық сандардағы ең аз ондық таңбалар санына тең.
Жуық сандарды көбейту және бөлу жуық сандарды қосу мен азайтудың өзгеше ереже бойынша орындалады. Жуық сандарды көбейту және бөлуде жуық сандардың мағыналы цифрлары есепке алынады. Жуық сандардың жазылуындағы нөлден өзгеше ең бірінші цифрдың алдындағы және белгісіз цифрлардың орындарына қойылған нөлдерден басқа цифрлардың барлығы мағыналы цифрлар деп аталады.

Мысалы: а=14, 5; b=0, 461; c=0, 03706; а жуық санында үш мағыналы цифр бар. Олар:1, 4, ; 2және 5. b жуық санында үш мағыналы цифр бар. Олар:4, 6, 1 c жуық санында төрт мағыналы цифр бар. Олар 3, 7, 0 және 6

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Қ. С. Тебенова, Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі - Алматы : Дәуір, 2011. 5-212б
Ә. Қ. Қағазбаева Ж. Қайдасов Математиканы оқыту теориясы мен эдістемесі бойынша практикум. Алматы : «Ғылым» ғылыми баспа орталығы 2003-105-109 бет.
М. Ералиева Математиканы оқытуды ізгілендіру. Алматы. «Ғылым» ғылыми баспа орталығы 2003 ж 12-45б
«Математика». Көмекші мектепке арналған байқау бағдарламасы. Алматы- 2004 33-39б
Сүлейменова Р. А., Кэріпжанова Ш. Ж., Жүмағалиева Г. Қ. Маматематика оқулығына арналған эдістемелік нүсқаулар (көмекші мектеп, 1-сынып) -Алматы-2002. 5-57б
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz