Арнайы мектептерде жай және ондық бөлшектерді оқыту әдістемесі


Slide 1

М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ

ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ

«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ

Тақырыбы:Арнайы мектептерде жай бөлшектерді және ондық бөлшектерді оқыту әдістемесі

Орындаған: Бектасова Балнұр

Тобы: ТП-18-2к1

Қабылдаған:Нурбекова Аида

Notes: Оригинальные шаблоны для презентаций: https://presentation-creation. ru/powerpoint-templates. html

Бесплатно и без регистрации.

Slide 2 Slide 3 Slide 4

Жай бөлшектерді көбейткенде, оны тексеру үшін қосу амалдарымен тексеруге болатынын айту керек. Мысалы:

7*3=21

7+7+7=21

көбейткіш 7

көбейгіш 3

көбейтіндінің мәні 21

Көбейту есептерін шығаруда мынадай жағдайлармен да шығаруға болады.

(жай бөлшектерді көбейту)

Slide 5

Ақыл ойы қалыс бірліктер үшін көбейту кестелері алдында тұрғаны абзал. Сондай-ақ жай бөлшектерді көбейткенде қысқарту амалдарында қолданыңыз. Мысплы:

Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10

Ондық бөлшектерді жазу - үтір арқылы жазылған бөлшек сандар ондық бөлшектер деп аталады. Ондық бөлшектердің жазылуында үтірдің сол жағында- ондық бөлшектің бүтін бөлігі жазылады, ал оң жағында ондық бөлшектің бөлшек бөлігі жазылады.

Мысалы: 1) 2, 3 санында 2- бүтін бөлігі, 3- бөлшек бөлігі 2) 5, 03 санында 5- бүтін бөлігі, 03- бөлшек бөлігі 3) 0, 51 санында 0- бүтін бөлігі, 51- бөлшек бөлігі 4) 0, 219 санында 0- бүтін бөлігі, 219- бөлшек бөлігі

Slide 11

Қорытынды:

Жуық сандарға азайтқанда айырмадағы ондық таңбалар саны берілген жуық сандардағы ең аз ондық таңбалар санына тең.

Жуық сандарды көбейту және бөлу жуық сандарды қосу мен азайтудың өзгеше ереже бойынша орындалады. Жуық сандарды көбейту және бөлуде жуық сандардың мағыналы цифрлары есепке алынады. Жуық сандардың жазылуындағы нөлден өзгеше ең бірінші цифрдың алдындағы және белгісіз цифрлардың орындарына қойылған нөлдерден басқа цифрлардың барлығы мағыналы цифрлар деп аталады.

Slide 12

Мысалы: а=14, 5; b=0, 461; c=0, 03706; а жуық санында үш мағыналы цифр бар. Олар:1, 4, ; 2және 5. b жуық санында үш мағыналы цифр бар. Олар:4, 6, 1 c жуық санында төрт мағыналы цифр бар. Олар 3, 7, 0 және 6

Slide 13

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР

Қ. С. Тебенова, Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі - Алматы : Дәуір, 2011. 5-212б

Ә. Қ. Қағазбаева Ж. Қайдасов Математиканы оқыту теориясы мен эдістемесі бойынша практикум. Алматы : «Ғылым» ғылыми баспа орталығы 2003-105-109 бет.

М. Ералиева Математиканы оқытуды ізгілендіру. Алматы. «Ғылым» ғылыми баспа орталығы 2003 ж 12-45б

«Математика». Көмекші мектепке арналған байқау бағдарламасы. Алматы- 2004 33-39б

Сүлейменова Р. А., Кэріпжанова Ш. Ж., Жүмағалиева Г. Қ. Маматематика оқулығына арналған эдістемелік нүсқаулар (көмекші мектеп, 1-сынып) -Алматы-2002. 5-57б


Ұқсас жұмыстар
Математика сабағында тесттік технология көмегімен ондық және жай бөлшектерді оқыту практикумы
Есту қабілеті бұзылған оқушыларды арнайы мектептерде коррекциялық оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық аспектілері
5-сынып математика сабағы: Ондық бөлшектерді қосу
Ондық бөлшектерді салыстыру әдістері: сабақ жоспары мен тапсырмалар
Сабақ жоспары: Жай бөлшектерді қосу
5-сынып: Ондық бөлшектерді оқу және жазуды пысықтау
Жай бөлшектерді қосу: бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді қосу әдістері
Ондық бөлшектерді қосу және азайту: математикалық диктант, жаттығулар және бағалау
Ондық бөлшектерді натурал және ондық бөлшекке бөлу: әдістері мен қолданбалы есептер
Жай бөлшектерді қайталау және амалдар қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz