Музыканың емдік күші




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
«М.ӘУЕЗОВ атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті»
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ»
КАФЕДРАСЫ

Тақырыбы:Сурдопедагогикадағы музыкотерапия мәселесі

Орындаған: Бектасова Балнұр Мұратқызы
ТП-18-2К1
Қабылдаған: Абдукаримова Улжан Ануаровна
«Терапия» – латын тілінен аударғанда емдеу деген
ұғымды білдіреді, сонда музыкалық терапия
дегеніміз музыкамен емдеу болып шығады. Адамзат
музыканың емдік қасиетін барын тым ертеде-ақ
білген. Адам тәнін музыкалық аспап ретінде
қарастырсақ жүректің соғуы ең үлкен ырғақ болады.
Сонымен қатар адам қорыққанда, уайымдағанда
немесе қуаныпшаттанғандағы жүректің соғуы нағыз
ырғақтық музыкаға айналады. Жаны жоқ дейтін
өсімдіктерде жақсы музыкамен тез өсіп, жақсы өнім
беретіні белгілі. Музыка жан-жануарларға да әсер
ете алатыны бүгінгі күні жаңалық емес. Адамның
жан-жүйкесіне, сезімі мен көңіл-күйіне әсер ететін
музыканы – қазақтар тәңірдің күбіріне теңеген.
Ежелгі гректердің ұлы ойшылдары Демокрит:
«Флейтаның сиқырлы сазымен кейбір ауруларды
емдеуге болады» десе, Гиппократ музыканы барлық
ауруды емдеуге қолданған. Платон, Аристотель және
Пифагор музыканың емдік қасиеті барын
мойындаса, Гомер жағымсыз эмоциялармен күресуге
музыканың көп көмегі барын айтқан.
Музыканың емдік күші
Музыкалық ежелгі түріктерге,
терапия – ақыл-ой египеттіктерге,
мен эмоциялық үндістерге, қытайларға,
әрекетке байланысты парсы, гректерге мәлім
ауруларды ғасырлар болған. Әуен арқылы
бойы анықталған адам психикасына оң әсер
етуді музыкалық терапия
емдеудің түрі. деп те атайды.
Музыкалық терапия
Музыкалық терапия жүздеген жылдар бойы өнер
сөзін қазақшаға тікелей адамдар үшін әуезден,
әуеннен ләззат алу көзі
аударғанда «музыкамен, болды, ал өнердің
әуезбен емдеу» деген көмегімен емдеу
мағынаны білдіреді. салыстырмалы түрде жаңа
құбылыс болып табылады.
Балаға музыка арқылы жағымды
Музыка терапиясы адамның әсер етудің өзіндік әдіс-тәсілдері
бар. Бұл әдісті белгілі бір жүйемен
жүйке жүйесінің шаршауы қолдана білу аса маңызды. Ол үшін
мен қажуын, көңіл-күйін баланың жас ерекшелігі, дәл сол
ретке келтіру мақсатында сәттегі жағдайы, психикалық
қолданатын өзгерістері, оның себептері туралы
мәліметпен таныс болу шарт,
психотерапиясының бір әйтпесе, кез келген жағдайда
әдісі. музыка терапиясын қолдану өз
нәтижесін бере бермейді.
Музыка арқылы балаға психологиялық әсер
етуде әуенді үш түрлі сипатта қолдану
керек:
тыныштандыратын әуендер;

жігерлілік тудыратын әуендер;

босаңсытуға арналған әуендер.
Музыкалық терапияны
қолданудың төмендегідей
әсері бар:
Психологиялық
Адам арасындағы қарым-
қорғаныстан өтуге
қатынастардың орнап,
мүмкіндік береді –
дамуына, психология және
тыныштандыру
басқа адамдармен қарым-
немесе жандандыру,
қатынастарды нығайтуға
қызықтыру немесе
жәрдемдеседі.
көңіл соқтыру.

Адамдардың
Эмпатикалық шығармашылық
мүмкіндіктерді және қарымқатынас
дамытады. мүмкіндіктерін
дамытуға көмектесу.

Өзін-өзі кемелдендіру
Сезімдерді әсерлетіп
негізінде өзін
шығаруға септігін
бағалауды
тигізеді.
жоғарылатады.
Музыкалық терапия арттерапияның
бір түрі, емдеу немесе түзету
мақсатында қолданады. Олар үш
формада жүзеге асырылады:

Интегративті
Белсенді
(музыкалық
Арнайы рецепт (музыкалық іс-
изотерапия,
бойынша (музыка әрекет,
музыкалық тустер
тыңдау, музыканы музыкалық
терапиясы мен
қабылдау, аспаптарда ойнау,
арнайы рецепт
музыканы сезіну). мелотерапия,
формаларының
хореотерапия);
бірігуі).
Пайдаланылған әдебиеттер:

1. Абдукаримова У.А. «Сурдопедагогикадағы
арттерапиялық әдістемелер»
5В010500-«Дефектология» мамандығының
студенттері үшін практикалық сабақты
ұйымдастыруға арналған әдістемелік нұсқау.
2. Киселова М.В. Арт-терапия в практической
психологии и социольной работе – СПб.: Речь, 2007.
–336 с.
3. Бапаева Г. Музыкалық терапияның адам
психикасына жағымды әсерлері. «Жантану
мәселелері». – №4 (20). –
4. Ченемисова Л. Музыка адамның жан арқауы. –
«Жантану мәселелері». – №5. – 2013. – 13 б.
5. Халабузарь П., Попов В., Добровольская Н.
Методика музыкального воспитания. – М.:
Музыка, 1990.
6. http://apreleva.com/musictherapy

Ұқсас жұмыстар
бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы 1-4 сынып
Салауатты өмір салтына тәрбиелеу
Музыкалық қабылдау - әлеумет - мәдениеттік және психологиялық-педагогикалық мәселесі. Музыкалық қабылдаудың түрлері
Музыкалық қабылдаудың түрлері
Музыканы қабылдаудың төрт кезеңі
Музыканың ағзаға әсері
Ішкі жұқпайтын ауруларда қолданылатын физикалық күштер
Электр және магнит өрісінің тірі организмге әсері
Электр өрісі - электрмагниттік өрістің дербес бір түрі
Дәріні ағзаға енгізу жолдары
Пәндер