Гримотерапияның түрлері
Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
«М.ӘУЕЗОВ атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті»
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ» КАФЕДРАСЫ
Тақырыбы: Гримотерапия
Орындаған: Бектасова Балнұр Мұратқызы
ТП-18-2К1
Қабылдаған: Абдукаримова Улжан Ануаровна
Жоспары:
Гримотерапияның түрлері
Гримотерапияның артықшылықтары
Сурдопедагогикадағы
гримотерапияны қолдану
ерекшеліктері
Әлеуметте өмір
Маска «Персон» сүріп отырған
Маска- өзінің
архетипінің адам копинг-
нағыз бейнесін
бейнесі болып механизмдердің
көрсетпей,
табылады. Мен бірі ретінде
жасырынуға,
өзімді маскалардың
бетперделенуге
басқаларға белгілі бір
мүмкіндік
осылай жиынтығын
беретін нәрсе.
көрсетемін. қажетті түрде
иеленеді.
Психотерапияда
(арттерапияда)
маскаларды қолдану өте
кең таралған: ересектер Психологиялық даму
мен жеткіншектермен үрдісінің, индивидуация
жұмыс кезінде, топтық үрдісінің мақсаты кез-
және жеке жұмыстарда, келген және барлық
психосоматикалық маскаларды алып тастау,
бұзылыстарға дейінгі өзіне ұқсау, дәлдік.
мәселелердің кең
аумағындағы
жұмыстарда.
Маскаларды даярлау
тәсілдері: қағаз,
картон, пластиктерге
сурет салу; дайын
маскаларды пайдалану;
папье-маше, саз, гипс
және басқалардан
даярлау.
Әрбір материалдың
өзіндік ішкі метафорасы
болатынын білеміз.
1.Маскаға берілетін тапсырмалар
нұсқасы
Мен өзімді осылай білмеймін
Мен мұндай өзімнен қорқамын.
Менің сүйікті маскам.
Сенің сүйікті маскаң.
Мен өзімді бұлай көргенін қаламаймын.
Мен өзімді сіздің бұлай көргеніңізді
қаламаймын.
Мұндай мені ешкім білмейді және
басқалар.
2.маскалар диалогы.
3.Рефлексия "Сенің арқаңда мен
білдім…"
4.Репертуарды кеңейту (рөл, жеке
тұлға, жағдай бойынша маскалар
жинағын даярлау).
5.Дайын маска бойынша амплуа
таңдау (сөзсіз этюд).
6. Көлеңке (архетиптік амплуа).
Гримге арналған тапсырмалардың
мүмкін болатын нұсқалары:
1. Бетті сызықпен екіге бөлу және гримирлеу (мен өзімді мұндай
білмеймін, білемін, жақсы көремін және жақсы көрмеймін,
басқаларға көрсетемін және көрсетпеймін және т.б.).
2. “Менің сүйікті маскам”
3. Өзара жұптық гримирлеу (“Мен сені осылай көремін, көргім
келеді, көргім келмейді және т.б.).
4. “Қорқыныш маскасы”
5. Беттегі шиеленіскен және әлсіз зоналарды (өзіне
немесе басқаға) гримирлеу.
6. Фантазиялық гримирлеу (өзіне немесе
басқаға).
7. “Көлеңке”.
8.“Шайқас” (кикілжіңді субтұлғалар бір
мезгілде).
9. Берілген тақырып бойынша өзіне грим
(махаббать, ашу, келісу, мақтаныш, тепе-теңдік,
тұйықтық және басқалар).
Комментарий. Иллюстрация. Ұсыныстар
Драмалық Арт-терапевттік
импровизация жұмыстың бұл
әдетте топ кезеңінде
қатысушыларының агрессивті
ішкі әлемінің инстинктің
өзгеше индикаторы символдық арналар
Бұл техниканың ретінде бойынша
диагностикалық қарастырылады. сублимациясы мен
мүмкіндіктеріне Әрқайсысының арналануы жүреді.
назар аудару керек. қалай жұмыс Бұл тақырыпты
істегені, бұл ретте таңдауды және
қандай эмоция аффектіні бастан
көрсеткені, кешудің адекватты
қорқыныш түрлерін іздеуді
суретімен қандай анықтайтын
әрекет еткені бейсаналық
маңызды. үрдістер.
Сублимация —
психологиялық қорғаныс
механизмдерінің бірі.
Сублимация үрдісінде, дейді
Барлық қорғаныс Э. Крамер, асоциальдық
механизмдері жеке адамға импульстер қайта құрылады
мазасыздануды түзетуге және басқа, әлеуметтік
көмектескенімен, маңызды мінез-құлық
сублимация біршама формаларын ынталандыруға
адаптивті, өйткені бағытталады, бұл осы
әлеуметтік мақұлданған импульстердің себебі болып
нәтижелерге алып келеді. табылатын бастапқы
(бірінші) қажеттіліктердің
компромистік
қанағаттануына алып
келеді.
Соңы бақытты
болып аяқталатын
Өнер бірмезгілде «қорқынышты»
Сублимация
ашу, ауырсыну, оқиғаларды ойлап
жағдайларының
мазасыздану, және айта
бірі —
қорқыныш секілді отырып,
шығармашылық,
сезімдерді қатысушылар бұзу
оның барысында
туғызады, және мен агрессияға
автор өз қиялын
мұнан өзге бағытталған
көркем
оларды көрсету психикалық
бейнелерге
мен тануға энергиядан
айналдырады.
көмектеседі. арылады
(«мортидо», Э.
Берн бойынша).
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Абдукаримова У.А. «Сурдопедагогикадағы арттерапиялық
әдістемелер» 5В010500-«Дефектология» мамандығының
студенттері үшін практикалық сабақты ұйымдастыруға
арналған әдістемелік нұсқау.
2. Бетенски М. Что ты видишь? Новые методы арт-терапии / М.
Бетенски; Пер. С англ.М. Злотник. - М.: Изд-во ЭКСМО-Пресс,
2002. - 256 с.
3. Дженнингс С. Сны, маски и образы. Практикум по арт-
терапии /С. Дженнингс, А. Минде; Пер. С англ.И. Динерштейн. -
М.: Эксмо, 2003. - 384 с.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz