Құм терапияның түрлері



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«М. ӘУЕЗОВ атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті»
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
«АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ» КАФЕДРАСЫ
Тақырыбы: Құм терапиясы
Абдукаримова Улжан Ануаровна

Жоспары:
І. Кіріспе
Құм терапиясы
ІІ. Негізгі бөлім
Құм терапияның түрлері
Құм терапияның артықшылықтары
Сурдопедагогикадағы құм терапияны қолдану ерекшеліктері
ІІІ. Қорытынды
Ұсынылған әдебиеттер тізімі

Ұсынылатын әдебиеттер тізімі:
1. Абдукаримова У. А. «Сурдопедагогикадағы арттерапиялық әдістемелер» 5В010500-«Дефектология» мамандығының студенттері үшін практикалық сабақты ұйымдастыруға арналған әдістемелік нұсқау.
2. Бетенски М. Что ты видишь? Новые методы арт-терапии / М. Бетенски; Пер. С англ. М. Злотник. - М. : Изд-во ЭКСМО-Пресс, 2002. - 256 с.
3. Дженнингс С. Сны, маски и образы. Практикум по арт-терапии /С. Дженнингс, А. Минде; Пер. С англ. И. Динерштейн. - М. : Эксмо, 2003. - 384 с.








«Қиялдау- ол барлық мүмкіндіктердің анасы, онда қарама- қарсы сыртқы және ішкі дүние бірге қосылады» (К. Г. Юнг. ) К. Г. Юнгпен ұсынылған белсенді қиялдау техникасы құм терапиясының теориялық негізі ретінде қарастырыла алады.
Бұл әдістің авторы швейцар аналитигі Дора Калфф - «дербес және қорғалған кеністікті болдыруды» деген негізгі жұмысына салынған басты принципі деп санайды, онда бала немесе ересек адам өз дүниесіндеге тәжірибесі мен қобалжуларын, жиі мазалайтын және елестейтін түсініксіз бейнелерді көрсетеді.

Карл густав юнг 1875-1961
ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫ НЕГІЗІН САЛУШЫ




Әрекет үстіндегі құмды қолдану



Құм ойындары

Қорытынды.
Қорыта айтқанда «Құм терапиясының» негізін қалаушы Карл Густав Юнг «Қиялдау - ол барлық мүмкіндіктердің анасы, онда қарама-қарсы сыртқы және ішкі дүние бірге қосылады» деген. Демек бала қиялындағы сөзбен айтып жеткізе алмайтын дүниесін құмға түсіре алатындығына көзім жетті.
Бала қолымен және табиғатпен жасалған шынайы, тартымды және тартымсыз пішіндерді қолданады, ал қолдан жасалған заттар шындықты қабылдауға көмектеседі.
Құм терапиясы арқылы баланың мынадай құзіреттіліктері дамиды:
● Шығармашылық
● Танымдық
● Интеллектуалдық
● қарым-қатынас

Құмзар ойындарды, жаттығуларды пайдалану балалардың эмоциясын, шығармашылығын, зейіндерін, қабілеттерін дұрыс көзқарастарын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады.
Педагогикалық процестің негізгі бағыты әрбір жеке тұлғаның мәдениетін тәрбиелеу, әрбір баланың жеке дара ерекшелігін ескере отырып, қойылған міндеттерді іске асыруда жеке тұлғаны жан - жақты етіп қалыптастыру бірлікте шешімін табады. Заманауи инновациялық әдістерді мектеп жасына дейінгі балалардың дамуында қолдану арқылы, балаларды шаршатпай, жалықтырмай, жан - жақты дамуына «Құм терапиясының» тигізер үлесі өте зор.



Құм терапиясын қандай бұзылыстары(қиындықтар) бар балаларға қолданады?

Мінез-құлқында түрлі бұзылыстары бар
Ересектермен (ата-аналар, тәрбиешілер, мұғалімдер) және құрдастарымен өзара әрекеттесуі қиын
Психосоматикалық аурулар
Жоғары мазасыздану, қорқыныш
Отбасылық және әлеуметтік жағдаяттардағы өзгерістерге байланысты қиындықтар
Невроздар

Құм терапиясын қолданудың қандай маңыздылығы бар?

Құм терапиясының маңызы: Бала өзін жайлы, қорғалған күйде сезініп, шығармашылық белсенділік танытатын табиғи стимулдық орта қалыптастырады және танымдық, психикалық процестерді дамытады ол түйсік (форманы, түсті, тұтас түйсік), есті, зейінді, қиялды, кеңістік түсінікті, тактильді-кинестетикалық сезімділік пен қолдардың ұсақ моторикасын дамиды.

Балаларға құм терапиясын қолданудың негізгі мақсатын атаңыз

Құм терапиясының мақсаты:
Балалардың құм терапиясында қиял, көрнекі - бейнелік ойлауды, сөздік - логикалық ойлауды, көрнекі іс-әрекеттік ойлауды, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауды дамыту

Құм терапиясын қолданудың әдіс - тәсілдері:

Әңгімелесу
Түрлі - түсті құммен сурет салу
Танымдық ойындар
Коммуникативтік ойындар
Пікірталастар

Құмдағы ойындардың негізгі принциптерін ата

1. Шығармашылық белсенділік таныта отырып, бала өзін ыңғайлы әрі қорғалған күйде сезінетін табиғи ынталандыратын орта жасау.
Бұл үшін біз баланың мүмкіншіліктеріне сәйкес келетін тапсырмаларды таңдаймыз; ертегі түріндегі ойындарға нұсқаулық құрамыз, оның нәтижесін, идеялары мен әрекетін жағымсыз бағалауға жол бермейміз.
2. Ертегі ойындарының кейіпкерлерімен бірге әртүрлі жағдаяттарды ойнау, шынайы «бірге тұру».
Осы принциптің негізінде қиялдағыдан шынайылыққа және керісінше өзара ауысу жүзеге асырылады. Мысалы, Ханшайымның құтқарушысы ролінде болып, бала жағдайдан шығатын жолды ұсынады, сонымен бірге оны құмда шағын фигуралардың көмегімен шынайы ойнайды. Сонымен, ол өзінің ісі мен таңдаған жолының дұрыстығы не қателігіне көз жеткізеді.

ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫ НЕГІЗІН САЛУШЫ КІМ?

Карл густав юнг 1875-1961
ҚҰМ ТЕРАПИЯСЫ НЕГІЗІН САЛУШЫ

Құммен ойнау кеңестік әдіс ретінде нешенші жылы кім сипаттама берген?

1939 жылы ағылшын педиатры Маргарет Ловенфельд сипаттама берген.

Құм терапиясын қанша жастан бастауға болады?

3 жастан

Құм терапиясы арқылы баланың қандай құзіреттіліктері дамиды?

Шығармашылық
Танымдық
Интеллектуалдық
қарым -қатынас

Ойын түрлері:

1. «Ненің ізі».
2. «Келесіге бер»
3. «Сезімтал алақандар»
4. Еркін ойындар»

Ұсақ моториканы дамыту жаттығулары:

1. «Коктейль трубочкалары»
2. «Моншақтар»
3. «Фасольды теру»
4. «Жіпті орау»
5. Сусымалы заттарды сапыру»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz