Таным білім беру саласы




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан Университеті
«Тарих және педагогика» факультеті
«Психология және арнайы педагогика» кафедрасы

«Таным» білім беру саласы

Орындаған: Бегендік Н.М.
Тобы: ТП18-2к1
Қабылдаған: Қабылбекова З.Б.

Шымкент 2022ж
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың
мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
(Қ.Р.Үкіметінің 2016 жылғы «13» мамырдағы №
292 қаулысына 1-қосымша ) ( Қазақстан
Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы «23»
тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген)
Стандарт дегеніміз:

Балалардың Мектепке дейінгі
жасына қарай оқу мекеменің отбасымен,
жүктемесіне қоғаммен
сәйкес дамуының ынтымақтастықта
тәрбиелеу-оқыту үрдісі
міндетті көлемі арқылы рөлін анықтау
Мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың мемлекеттік жалпыға
міндетті стандарты (бұдан әрі –
стандарт) «Білім туралы» 2007 жылғы
27 шілдедегі Қазақстан
Республикасының Заңына сәйкес
әзірленді және мектеп жасына дейінгі
балалардың дайындық деңгейіне,
мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың мазмұнына, оқу
жүктемесінің ең жоғарғы көлеміне
қойылатын талаптарды айқындайды.
Индикатор –
баланың
даму
деңгейінің
көрсеткіші
Білім беру Интеграция –
траекториясы –
педагогтің ата- мазмұнның
аналармен және
басқа мамандармен
Стандартта «Білім құрылымдық
бөліктері
бірлесіп белгілі бір
мақсатқа қол туралы» арасындағы
байланысты
жеткізу үшін
межелеген бала
дамуының үздіксіз
Қазақстан жасайтын
процесі Республикасының процесс

Заңына сәйкес
терминдер
қолданылады .
Білім беру ортасы –
балалардың тиімді
тұлғалық, эмоциялық, инклюзивті білім беру –
әлеуметтік және ерекше білім беру
зияткерлік дамуы үшін қажеттіліктері мен жеке
пайдаланылатын мүмкіндіктері ескеріле
перспективалық отырып, барлық
міндеттер мен құралдар балалардың тәрбие мен
жиынтығы қисынында оқытуға тең қол
құрылған мектепке жеткізуін қамтамасыз
дейінгі ұйымның ішкі ететін процесс
өмірінің тұтас
сипаттамасы
Ұйымдастырылған оқу қызметі –
педагог ұйымдастырған және
тәжірибеде қолдануға қажетті
білім, білік, дағдыларды меңгеруге
бағытталған әрекеттің бір түрі

Мектепке дейінгі ұйымда
балалардың тіршілік
Үлгілік оқу жоспары – әрекетін ұйымдастыру –
стандарттың негізінде балалардың жас
жасалған мектепке дейінгі ерекшеліктерін ескеріп,
ұйымдарда білім беру олардың физикалық,
процесін қамтамасыз ететін адамгершілік және
мемлекеттік нормативтік зияткерлік дамуы үшін
құжат уақытты үйлесімді бөлу
және қолайлы жағдайларды
жасау

Күн тәртібі – бұл баланың
қалыпты дамуына және оның Заттық-кеңістіктік дамытушы
денсаулығын нығайтуға орта – бұл мектеп жасына
мүмкіндік беретін тәулік бойғы дейінгі балалардың тұлғалық,
уақытты ұтымды бөлу және эмоциялық, әлеуметтік және
түрлі әрекет түрлері мен зияткерлік дамуын қамтамасыз
демалыстың дұрыс өзара ететін жағдайлардың жүйесі
сабақтастығы
Стандартқа

Үлгілік жоспарына
Мектепке дейінгі
ұйымдар білім беру
қызметін
Жалпы білім беретін оқу
бағдарламасына
Қазақстан
Республикасының
мектепке дейінгі тәрбие
мен оқыту саласындағы
басқа да нормативтік
құқықтық актілеріне
сәйкес жүзеге асырады
Мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытудың мемлекеттік жалпыға
міндетті стандарты

Оқу жүктемесінің ең жоғары
көлеміне, заттық-кеңістіктік
дамытушы ортаның мазмұнына,
Мектепке дейінгі тәрбие мен
тәрбиеленушілердің дайындық
оқытудың мазмұнын
деңгейіне, мектепке дейінгі
айқындайды
ұйымдарда білім беру процесін
ұйымдастыруға қойылатын
талаптарды белгілейді
Мектепке дейінгі
тәрбие мен оқытудың
мазмұны әртүрлі іс-
әрекеттерді
ұйымдастыру
арқылы кіріктіру жол
дарымен іске
асырылатын

«Әлеумет»
«Шығармашыл білім беру
«Денсаулық» «Коммуникация» «Таным»
ық» саласына
негізделген
«Таным» білім беру саласы.
Мақсаты: қоршаған әлеммен өзара іс-қимыл үшін қажетті танымдық
әрекеттің қарапайым дағдыларын меңгерген мектепке дейінгі
тұлғаны қалыптастыру.
«Таным» білім беру саласы қарапайым математикалық ұғымдарды
қалыптастыруды: жиынтық туралы түсініктерді, сандық есептеу
дағдыларын жетілдіруді, геометриялық пішіндер туралы түсініктерді
қалыптастыруды, кеңістікті және уақытты бағдарлауды; құрылыс,
табиғи және қалдық материалдар және конструктордың бөліктерінен
құрастыруды; тірі және өлі табиғат заттары мен маусымдық
құбылыстар, өсімдіктер туралы білімін кеңейтуді, қазақ және басқа
халықтардың әлеуметтік-мәдени құндылықтары, дәстүрлері мен
мерекелері туралы, адамдардың ортақ мекені ретінде Жер
планетасы, оның табиғатының ерекшеліктері туралы
түсініктерін кеңейтуді қамтиды.
“ Таным” білім беру саласының ұйымдастырылған оқу
қызметі
қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру ,
бөбек жасы топтарында (1 жастан 3 жасқа дейін) – сенсорика;
құрастыру
жаратылыстану

Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
Алғашқы қадам бағдарламасы
Ғылымның тарихы
Теория негізі
Ғылыми зерттеудің мәні
Оқыту процесінің мәні
Педагогиканың ғылыми таным саласы - тәрбие
Оқытудың заңдылықтары және қағидалары
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекет бойынша білім берудің бес саласы- бала тәрбиесінің басты құралы
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУ НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕР
Пәндер