Шығармашылық білім беру саласы
Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан
университеті
Тренинг
Тақырыбы: Шығармашылық білім беру саласы
Орындаған: Ораз Г
Тобы: ТП-18-2к1
Қабылдаған: Кабылбекова З
Білім беру саласы: “Шығармашылық”
Оқу қызметі: Сурет салу
Тақырыбы: “Анама арналған
моншақтар”
Мақсаты: Қарандашты дұрыс пайдаланып,
моншақтың суретін салуға үйрету. Бояумен ұқыпты
жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Әсемдікті,
әдептілікті сезіне білуге тәрбиелеу.
Қажетті құрал - жабдықтар:
қуыршақ Айсұлу, түрлі -түсті
моншақтар, әр балаға дайын
салынған моншақ суреті, түрлі-түсті
қарандаштар.
Билингвальді компонент: Моншақ-
бусы.
!
Шаттық шеңбері.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады мағанда.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады сағанда.
Шуағын төгіп нұр
Сәлем күн ана !
-Сәлеметсіз бе апайлар!
-Сәлеметсіздер ме, балалар!
Түрлі-түсті моншақтар мен олардың көлемі мен таныстыру.
Моншақтардан жасалатын бұйымдар мен адамдарға
қажеттілігі
Таңғажайып
сәт.
Қуыршақ
Айсұлу
Таңғажайып сәт.
- Қуыршақ Айсұлу ренжіп келеді. Айсұлу моншақтарын бізге келе
жатқанда үзіп алыпты, сендер сол әдемі моншақтарын тізіп
беруге көмектесе ме екен,- деп үміттеніп келіпті.
-Көмектесеміз бе, балалар?
-Моншақ әшекей бұйымдарға жатады. Моншақты қыз
балалар әдемілікке, сәндікке тағады.Үстеріндегі
көйлектеріне, киімдеріне үйлестіріп тағады.
-Онда біз Айсұлуға әдемі моншақтың суретін салып берейік.
Ол үшін алдарыңдағы қағазға салынған моншақтарды түрлі-
түсті етіп қарандаштармен бояп шығайық.
Биллингвальды компонент: моншақ- бусы.
-Балалар, мұқият әдемілеп саламыз.
Өз бетінше жұмыс жасағандарына мұқият
қарап бақылау.
Балалардың жұмыс барысында ұқыпты
жұмыс істеулері қадағаланады
Моншақты бояуға арналған үлгі
Сергіту сәті
Моншақтарды
алайық,
Мойнымызға
тағайық.
Дөңгелене би билеп,
Көңілденіп алайық.
Дидактикалық ойын: “Моншақты жина”
Керекті құрал-жабдықтар: Қалың баулар мен моншақтар.
Ойын мазмұны: Балаларға моншақты өткізуге арналған
баулар мен өткізуге ыңғайлы моншақтар беріледі, балалар
моншақты тізбектеп өткізеді.
-Балалар ,біздің сабағымызға кім
келді?
- Біз ненің суретін бейнелеп бердік
қуыршаққа?
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне
жақсы қатысқан балаларды жеке-
жеке атап мадақтау, өздері тізбектеп
өткіген моншақтарды сыйға тарту .
.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Моншақтың әшекей зат
екенін.
Қандай түсініктерді игерді:Моншақ
туралы қарапайым түсініктерін
Меңгерген дағдыларымен
іскерліктері: Қарандашты дұрыс
пайдалануды.
Назарларыңызғ
а рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz