СЕНДІРУ ӘДІСІНІҢ ТӘРБИЕ ЖҮЙЕСІНДЕГІ АЛАТЫН ОРНЫ




Презентация қосу
СЕНДІРУ ӘДІСІНІҢ ТӘРБИЕ ЖҮЙЕСІНДЕГІ АЛАТЫН
ОРНЫ

КОШКАРБАЕВА ЗАУРЕ
СЕНДІРУ ҰҒЫМЫ

Сендіру (Иландыру) — бір адамның мағынасыз түрде басқа адамның психологиясы мен
қылығын белгілі дәрежеге өзгерту. Сендіру адамда қажетті қасиеттерді дамыту мақсатында, оның
санасына, еркіне және сезіміне жан-жақты әсер ету.
Сендіру -
1) адамның өз көзқарасын өзгелерге қабылдатуға бағытталған іс- әрекеті. Сендіру адамның танымдық,
сезімдік және ерік қасиеттерінің деңгейіне тікелей тәуелді;
2) бір нәрсеге сенімділік;
3) Баланың сана, сезім, тәжірибесіне бағытталған тәлімдік әсер әдісі;
4) ақпараттық қабылдаудың белгілі бір кезеңі.
СЕНДІРУ

Сендіру – бұл тәрбие әдісін өзіне түсіндіру және дәлелдеу, яғни нақты үлгілерді көрсету жатады, бала
белгілі түсініктерден, әрекеттен, күдіктенбеуі тиіс, жайлап рухани тәжірибе жинап, кейін оны басқаруға
қолданады.
Оқушыға сабаққа кешігудің зияндығын дәлелдеу үшін: "Бәріміздің ойымызды бөліп жіберетіндіктен,
адамдардың кешіккені ұнамайды,", - дейді.
Мәдениеттіліктің пайдасына оқушының көзін жеткізу үшін, мұғалім: "Суды стақанмен іш, шишаның аузынан
ішуге болмайды", - дейді.
Мұғалім балаға қарым-қатынастың маңызын ашу үшін: "Сен газетті үйіңе ұмытып кеткендіктен, сынып
сағатымыз ойдағыдай өтпейді" - дейді.
СЕНДІРУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Сендірудің мазмұны мен формасы тұлғаның
Сендіру принциптер мен ережелер ретінде
жас ерекшелігінің деңгейіне сәйкес келуі
болуы керек, және нақты фактілер, үлгілер
керек (бастауыш мектеп жасындағыларға
болуы керек; бастауыш мектеп
мысалы ертек, қиял-ғажайып әңгімелер, ары
жасындағыларғакөрнекі-бейнелі
қарай шындық дүние әлемін оқып үйрену,
материалдардың рөлі үлкен.
т.б)
Сендіруде әңгімелесушіге белгілі нәрсені
Сендіру тәрбиеленушінің жеке
факті ретінде алып, талдау жиі кездеседі; бұл
ерекшеліктерін есепке алумен құрылуы тиіс;
мүмкін болады-ау деген күдікті тұсаулауға
оқушының шын өмірлік бағытын білу қажет;
көмектеседі.
СЕНІМ ШЫНАЙЫ ЖӘНЕ ЖАЛҒАН БОЛАДЫ.

Шынайы сенім Жалған сенім
Шынайы сенім шынайы Жалған сенім, ең алдымен
дүниемен сәйкес болады және ұжымға да зиянды және
адам тұлғасын қоғамдық қоғамға да. Бұл өзінің және
құндылық ретінде басқалардың жағымсыз
қарастырады. Адам өзінің көзқарастарынан жәнеөмірлік
шынайы сенімін қорғау үшін тәжірибе синтезінен пайда
болады.
өлімге де басын тігеді.
Сендірудің нәтижелі болмағы мұғалім сөзі мен оның әрекетінің қалай болатындығына байланысты.
Тәрбиешінің сөзі мен ісінің алшақтығы кешірімсіз нәрсе. Мысалы, тәрбиеші балаларға уәде берді оны
орындамады және т.б. Балалар мұндай педагогтардың сөзін тыңдамайтын болады. Егер мұғалім жақсы, дұрыс
сөздерді айтып, егер олар мұғалім әрекетінде көрінбесе бұдан өткен сорақылық жоқ. Мұндай мұғалімдер
қоғамға үлкен зиян келтіреді.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Педагогикада тәрбие әдістерінің түрлері
Отбасы және отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ФОРМАЛАРЫ
Оқушылардың жобалау және зерттеу жұмысының мәдениеті критериялары
Тәрбие әдістерінің түрлеріне анықтама беру, кесте түрінде көрсету
Тәрбие әдістері және құралдары
Тәрбие әдістері туралы түсінік
Тәрбие заңдылықтары
Тәрбие әдістері жайлы
ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІ
Пәндер