Білім беру менеджментінде ақпараттық технологияларды қолдану




Презентация қосу
Білім беру менеджментінде
ақпараттық технологияларды
қолдану

Дайындаған:Қуандық Нұргүл
Қуандыққызы
7M01703 Шетел тілдері және
мәдениетаралық коммуникация, 2 курс
Қабылдаған: пс.ғ.к., Иманғалиева Нурсулу
Темирболатовна
Ақпараттық технологиялар адам қызметінің
барлық салаларында қолданылады, қоғамдағы
ақпараттық ағындардың көмегімен таралады және
әлемдік ақпараттық кеңістікті құрайды. Олар
бүгінде әлемде кеңінен таралуда, өйткені қоғам
ақпараттың жаңартылуын қажет етеді. Қоғамның
барлық дерлік салаларында ақпараттық
технологиялар қолданылады. Бұл процестің
орталық бөлігі білім беруді компьютерлендіру
болып табылады..
ІТ-ді тәжірибеге енгізу
– жаңғыртудың маңызды
бағыттарының бірі. Ол білім
деңгейін көтеруге ғана емес,
ақпараттық құзыреттілігін
дамытуға, жеке тұлғаның
интеллектуалдық әлеуетін
ашуға мүмкіндік береді.
Ақпараттық технологияларға бағдарламалық және
техникалық құралдарды пайдалану негізінде
пайдаланушыларға қойылатын талаптарға сәйкес
деректерді, ақпаратты және білімді жинау, жинақтау,
сақтау, іздеу, өңдеу, талдау, шығару әдістері мен
құралдары жатады. Ақпараттық технологияның
мынадай үш негізгі құрамдас бөлігі бар: техникалық
құралдар жиынтығы; бағдарламалық қамтамасыз ету;
ұйымдастыру-әдістемелік қамтамасыз ету жүйелері.
Байланыс құралдары мен ақпарат
тасымалдаушылардың көмегімен ақпараттық
технологиялар адамдардың тек қазіргі уақытта ғана
емес, өткендегі оқиғалардан хабардар болуына
мүмкіндік береді. Ақпараттық технологиялар екі
түрге бөлінеді: аналогтық, сандық. Аналогтық
технологиялар үздіксіз кездейсоқ шама түріндегі
ақпарат ақпаратын білдіреді;
Әрбір мектеп пәнінде графикалық, аудио
және бейне файлдарды көрсетуге
мүмкіндік беретін компьютерлік
технология үлкен көмек көрсете алады.
Сонымен қатар, объектілік модельдерді
жан-жақты қарастыруға, кез келген
құбылысты модельдеуге болатын көптеген
әртүрлі бағдарламалар бар, кез келген
күрделі есептеулерді орындау және егжей-
тегжейлі аналитиканы қамтамасыз ету.
Мұның бәрі жиі жетіспейтін уақытты
айтарлықтай үнемдеуге мүмкіндік береді,
ол нақты өмірде жиі не қиын, не істеу
мүмкін емес нәрсені жасауға мүмкіндік
береді
Қазіргі білім беру жүйелерінде кең
тараған көп функционалды кеңсе
қосымшалары мен АТ құралдары

- электрондық кестелер;
- мәтіндік редакторлар;
- презентацияларды дайындау
бағдарламалары;
- ұйымдастырушылар;
- мәліметтер қорын басқару жүйелері;
- графикалық пакеттер.
Оқу процесінде АТ-ны қолдану мыналарға көмектеседі:

- танымдық белсенділікті арттыру;
- студенттердің болуы;
- модельдеу мен визуализацияны қарастыру күрделі процестер мен құбылыстарды бөлу;
- оқуға қызығушылық таныту кез келген заттар;
- Интернетті пайдалану қажетті ақпаратты табу.
АТ пайдаланудың артықшылықтары:

- аудио және бейне ақпаратты пайдалану
- сабақ кезіндегі сабақтастық;
- графиканың көмегімен пәнді меңгеру;
- ақпарат;
- дифференциалды қолдану мүмкіндігі дайындығы
әртүрлі деңгейдегі студенттерге
нақышталған көзқарас;
- ең жылдам әрекет ету мүмкіндігі
- мұғалімдер мен студенттер арасындағы әдептілік
Қазіргі кездегі ең көп тарағаны – қашықтан оқыту. Оқытудың
бұл формасының ұтымдылығы туралы идея мен пікір өте
әртүрлі және көбінесе толығымен диаметральды. Себебі,
соңғы кезге дейін оқытудың кез келген әдісі дерлік
қашықтықтан оқыту болып саналды, онда материалдардың аз
ғана бөлігі өз бетінше оқуға беріледі. Қашықтықтан оқыту
жабық оқыту жүйесімен көбірек байланысты. Онда
ақпаратпен қамтамасыз етудің негізгі байланыс құралы
– Интернет.
Арнайы құрастырылған қабық жеке оқытуға мүмкіндік
беретін құралдар жиынтығын, оқуға, тексеруге және өзін-өзі
тексеруге қажетті ақпараттық қамтамасыз етуді, қорытынды
бақылау әрекеттерінің жүйесін және т.б. Бұл үшін қаражат
жеткілікті.
Сондай-ақ ақпараттық технология ойын тәсілдерін дамытуға
және оқушылардың ұжымдық әрекеті ретінде оқуды
ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Қазіргі қоғамдағы ақпараттық
технологиялардың орны мен рөлі жоғары, себебі ақпараттың
рөлі жоғары. Білім берудегі ақпараттық технологиялар білім
беру жүйесінің маңызды құрамдас бөлігінің арқасында
неғұрлым егжей-тегжейлі ақпарат алу үшін нысандар мен
оқыту
әдістерінің палитрасын әртараптандыруға мүмкіндік береді,
ақпараттық технологияның толық көлемде қамтамасыз ете
алатын көрнекілігі.
Қорытындылай келе, ақпараттық технология негізгі білім беру
қызметімен қатар оқушының шығармашылық қабілетін дамытып, ой-
өрісін кеңейтеді. Негізгі пәндерден басқа студент қосымша білім ала
алады, мысалы, бағдарламалау тілін үйренуге кіріседі, онлайн курстарды,
тренажерларды, кез келген әлеуметтік желідегі хабарламаларды пайдалана
алады . Тұрғылықты жері мен жасына қарамастан білім алуға болады.
Қазіргі уақытта дүниежүзілік желі және әртүрлі бағдарламалық өнімдер өз
ассортименті бойынша алуан түрлі. Дәл ақпараттық технологиялардың
дамуының арқасында қосымша білім беруді жалғастыру идеясы
толығымен жүзеге асырылуда. Сондай-ақ, ақпараттық
технология адамдарды оқуға, әртүрлі ғылыми жобаларды жүргізуге,
инновациялық жобалар мен мақалалар жасауға көбірек талдайды.
Әдебиеттер тізімі

1. Әбдеев Р.Ф. Ақпарат философиясы өркениеттер: оқулық. жәрдемақы. – М.: ВЛАДОС. 1994 жыл.– 336 б.
2. Алешин Л.И. Ақпараттық технология г.: Оқулық / Л.И. Алешин. – М.: Нарық ДС, 2011. – 384 б.
3. Захарова И.Г. Ақпараттық технология білім берудегі геология / И.Г. Захаров. - 4-ші басылым, Sr. – М., 2008. – 192 б.
4. Жалпы орта білім беруді ақпараттандыру вания: Ғылыми-әдістемелік құрал / ред. Д.Ш. Теңізші. - М .: Ресейдің педагогикалық
қоғамы, 2004.
5. Коваленко А.А., Красовская Л.В. Про- Қазіргі мектепте информатиканы оқыту мәселелері //
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды іске асырудың жүйелі ғылыми - әдістемелік жолын анықтау
Ақпараттық технологиялардың пайдасы
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Ақпараттық технологиялар
Ақпараттық комуникациялық технология
Ақпараттық құзіреттілік
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Нәтижені талдау Ақпаратты талдау
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Пәндер