Сапаға жол




Презентация қосу
Білім алушылардың білім
жетістіктеріне мониторинг
(МОДО)
«Сапаға жол»
Жаңа технологиялардың білім
сапасын көтерудегі үлесі
Ой қозғау

Ол бәрінде бар, тек ол ешкімдікі
емес.
Түрлі техника, технология мен
құрал қолдансақ та ол бізге
жетпейді.

Біреу үшін, біреу үшін өтпейді.
Мақсаты: Ұстаздармен өз тәжірибемізде оқушылардың
ББЖМ-ға дайындық сапасын және белсенділігін арттыруда
қолданылып жүрген қарапайым әрі нәтижелі тиімді
әдістермен бөлісу.
Міндеттері:
- Тиімді әдіс-тәсілдерді тәжірибеде қолдану;
- Педагог қызметкерлер арасында түсіндірме жұмыстарын
жүргізу;
- Пән мұғалімдерінің өзара тәжірибе алмасуын қамтамасыз
ету.
Күтілетін нәтиже: мұғалімдер тәжірибе алмасады, ой
бөліседі, әдістемелік көмектер алады.
«Кейс-
«Кейс- «Броундық
«Броундық
стади»
стади» қозғалыс»
қозғалыс»

Оқушыларды
Оқушыларды «Құрастыр
«Құрастыр
дайындаудағы
дайындаудағы және жауап
жауап
«Бір минут»
минут» тиімді әдіс-
тиімді әдіс-
бер»
бер»
тәсілдер
тәсілдер

«Терминдер
«Терминдер
«Аквариум»
«Аквариум» конверті»
конверті»
«Құрастыр және жауап бер»

Тестке дайындалғанда оқушылар өз
сұрақтарын құрастырады да, сосын соларға
жауап беріп жаттығады. Бұл оларды бағалау
құрылымы туралы және өзі жұмыс істеп
отырған материал туралы тереңірек ойлауға
жетелейді.
«Терминдер конверті»

Ортаға өз қалауларымен 10 оқушы шығады. Мұғалімнің қолындағы
10 конвертті алып, әрқайсысы ішіндегі 10 терминді сыныптастарына
түсіндіру керек. Терминнің өзін айтпайды. Тек сол жайлы айтады.
Сыныптастар қандай термин екенін табу керек. Бұл тестке
дайындыққа жақсы көмектеседі.

«Броундық қозғалыс»

Сынып ішіне тақырыпқа қатысты мәліметтер мен ақпараттар
орналастырылады. Оқушылар бүкіл сынып ішінде қозғала жүріп,
берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды.
«Аквариум» әдісі

Оқушыларға проблеманы талқылауға еркін кіруге және шығуға мүмкіндік
береді.

Өткізу кезеңдері
Оқушылар мұғаліммен бірге екі шеңбер құрады: сыртқы (бақылаушылар)
және ішкі (белсенді қатысушылар).
Ішкі шеңбердің мүшелері мұғаліммен ұсынылған сұрақты талқылауға
белсенді қатысады. Басқа оқушылар бақылайды және
олардың қайсысының нұсқасы қызықтырғанда ғана сөз сөйлейді;
олар толықтырады, сұрақтар қояды, нақтылайды. Сонымен қатар оны өз
нұсқасымен қызықтырған «бақылаушы» белсенді қатысушының қасына
тұруға тиіс.
Бір проблеманы (сұрақты) талқылағаннан кейін, оқушылар орындарын
ауыстырады ( шеңберден алыс тұрғандар шеңберге отырады).
Мүмкіндігінше, барлық оқушылар шеңберде болуы керек.
«БІР МИНУТ» әдісі
Бұл әдіс оқушыларда оқылған материалдан түйінді, басты ақпаратты іріктей білу дағдыларын
қалыптастыруға көмектеседі, сондай-ақ белсенді тыңдау дағдысын дамытады. Аталған әдісті
«Ыстық орындық» тапсырмасымен байланыстыруға болады. Сыныпты жоспарлау топқа
қаратып бір «ыстық» орындық қойылады. Сондай-ақ барынша жайлы қарым-қатынасты
қамтамасыз ету мақсатында «ыстық» орындықты дөңгеленіп отырған балалардың ортасына
қоюға болады.

Әдісті жүзеге асыру алгоритмі
Оқушылар тиісті тақырыпты зерделеп, өздері негізгі деп санайтын ақпаратты атап көрсетеді.
Оқушыларға рөлді топта немесе жеке зерттеуіне болады.
Оқуға берілген уақыттан кейін оқушылар «ыстық» орындыққа отырып, бір минуттың ішінде
өздерінің басты қорытындысын/ақпаратын ұсынады.
Басқа оқушылар мұқият тыңдаулары керек, егер де олар «ыстық» орындықтағы баланың
тақырыптан ауытқығанын немесе қайталанғанын, күмәнді деректер келтіргенін аңғарса, олар
наразылық білдіре алады. Мұндай жағдай орын алса, уақыт тоқтатылады.

Ұйымдастырушы наразылықтың дұрыс/бұрыстығын шешіп, өз шешімін дәйектеуі қажет.
Егер де наразылық дұрыс деп танылса, онда «ыстық» орындықтағы оқушы ойыннан шығып,
орындықты босатады. Наразылық танытқан оқушы ұпай алады.
Егер де наразылықтан бас тартылса, онда оқушы басқа наразылық білдірілгенше дейін немесе
бір минут аяқталғанша өз сөзін жалғастырады. Егер оқушы өзіне тиесілі минут бойынша
«ыстық» орындықта отыра алса, ұпай алады.
«Кейс-стади» әдісі
Тиімділігі: Оқушылардың есте сақтау қабілеті
сақталады. Мәселелерді шешуге, баламасын анықтауға,
мақсаттарын айтуға, талдауға мүмкіндік береді.

Қолданылуы: Жұмысты жүргізу үшін жағдаят
ұсынылады, оны бөліп-бөліп кезекпен оқиды немесе
айтады, қалғандары талдау жасап, өз ойларын ортаға
салады.
forms.google.
forms.google.
quizizz.com
quizizz.com com
com

Платформаның
Платформаның
plikers.com
plikers.com bilimland.kz
bilimland.kz
түрлері
түрлері

kahoot
kahoot wordwall.net
wordwall.net
«Quizizz.com» платформасы арқылы тест
тапсырмалары

Биология 9 кл 2 тоқсан | Quizizz
Қорытындылай келе, жоғарыда
айтылған әдіс-тәсілдер мен
платформаларды пайдалану арқылы
білім алушылардың ойлау, есте
сақтау,білімділік дағдыларын
қалыптастыруға, дайындық сапасы
мен белсенділігін арттыруға болады.

Ұқсас жұмыстар
Менің болашақ мамандығым Құрылысшы
:Өнім сапасын арттырудың шетелдік тәжірибес
ІРІМШІКТЕРДІҢ МИКРОФЛОРАСЫ
Жеке тұлға және оның дамуы
Еуразиялық Экономикалық Одақ
Гетероскедастикалықты түзету тәсілдері
Жеке тұлғаның дамуы
Объективтік факторлар
Даму мәселесін қарастырудың негізгі көзқарастар, тұлғаның дұрыс және ауытқушылық дамудың көрсеткіштері мен жағдайлары
Өнім сапасын арттырудың шетелдік тәжірбиесі
Пәндер