Мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл




Презентация қосу
№ 28 «Мақташы» жалпы орта мектебі

Lesson study
Lesson study
Мұғалімдер тәжірибесі
саласындағы білімді
жетілдіруге бағытталған
ынтымақтастық
педагогикалық тәсіл. Бұл
тәсіл ХХІ ғасырдың 70
жылдарында Жапонияда
негізі қаланған.
Lesson study– ерекшелігі
• балалардың білім алғандығының анағұрлым анық,
әр түрлі қырынан көруге
• мұғалім пікірі бойынша балаларды оқыту
барысындағы айырмашылықты көруге
• оқыту нәтижесінде оқушылар қажетіліктерін
қанағаттандыратындай жоспар құру
• мұғалімдердің желілік қоғамдастығын құру
• LS мүмкіндіктерін өзінің педагогикалық
барысындағы айырмашылықты көруге
Lesson study-жоспарлау

•Оқу үдерісінің сапасын арттыру мақсатында
оқудағы жаңа тәсілді пайдалану
•Оқу жоспарының тиімділігін анықтау
•Күтілетін нәтижені анықтау
•Кейс-стади жүргізу үшін оқушы
деңгейін анықтау
Ұсынылатын іс-әрекет
•LS басталмастан бұрын мектепте басқа
мұғалімдерге әдістемені көрсете алады
•LS үдерісін жоспарлау барысында LS тобына
қосыла алатын
•LS тобымен бірлесіп олар дайындаған LS-ді
талқылап педагогикалық әдісті әзірлеу
тәсілдері туралы ұсыныс еңгізе алады
• Сабақ қорытындыларын талқылауға ат
салыса алады
Күтілетін нәтиже
•Әріптестерінің тәжірибесіне сүйеніп өз тәжірибесін

жетілдіре алады
•Оқыту өқу үрдісінде жұмыс тиімділігін арттырады
•Оқушылар белсенділігі артады
•Жылы қарым қатынас орнайды
•Нәтижелі білімге қол жеткізе алады

Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық шеберліктің негізі
Шығармашыл белсенді тұлға мұғалім
Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау
ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасының өзге бағдарламалардан ерекшеліктері
Lesson study үдерісінің маңыздылығын
Төртінші ереже
Саралап оқыту тәсілі Коммуникативтік тәсіл
Мұғалім жеке тұлға – оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
Жоғары мектеп педагогикасының нысаны мен пәні, міндеттері
Пәндер