Әріптестермен қарым - қатынас жасауда педагогтер




Презентация қосу
ШӘКӘРІМ ЖОҒАРЫ КОЛЛЕДЖІ

Тақырыбы:
Педагогикалық әдеп»

Оқыған: Садвакасова К.С.

Педагогтің кәсіби іс-әрекетіндегі
педагогикалық әдептің кейбір
мәселелері

Қр-ның Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 11 мамырдағы №190
бұйрығы. ҚР-ның 2020 жылғы 12
мамырда №20619 болып тіркелді.
Мақсаты:
Мұғалім мен
оқушының, мұғалім
мен мұғалімнің қарым-
қатынасындағы
педагогикалық
этиканың рөлі туралы
түсінік беру

Тыңдаушыларды
ң педагогикалық
этика мен Интеллектуал-
мәдениет туралы дық мәдениетті
білімдерін көтеру; қалыптастыру.
Педагогикалық әдеп
дегеніміз не?

Педагогикалық әдеп этика ғылымының
бөлігі болып табылады және
педагогикалық адамгершіліктің
ерекшеліктерін зерттейді, педагогикалық
еңбектегі адамгершіліктің ортақ
қағидаларының жүзеге асырылуын
қадағалайды, оның негізгі қызметтерін
және этикалық категорияларды
қарастырады.
ҮНЕМІ ЖЫЛЫ ШЫРАЙ ТАНЫТУ:

Оқытушының әрбір сөзі оның көңіл
күйін білдіреді. Оның жылы шырай
танытуы оның сөйлеген сөзінен,
дауыс ырғағынан, қимыл –
қозғалысынен көрінеді. Білім
алушылар туралы айтқан әрбір сөзі
оған деген көзғарасын білдіреді.
ҮНЕМІ МАДАҚТАП ОТЫРУ :

Білім алушыны үнемі мақтап, оның әрбір
іс -әрекетіне көңіл бөлу, оның рухани өсуіне
жақсы әсер етеді. Студент өзіне сеніп
тапсырылған әрбір іске сеніммен кірісіп өзінің
қабілетін толық ашуға ұмтылады. Оқытушы
қолдап отырғанда білім алушылар өздерінің
біліктерін бұрынғыдан да табысты іске асырады.
Мақтау оларға қанат бітіріп қабілеті мен
мүмкіншілігін арттырады.

ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ

Оқытушы білім алушыларға сабағын қызықты
өткізе білсе, студент сол оқытушының сабағына
жақсы дайындалып келеді. Егер оқытушы сабағын
дұрыс ұйымдастыра алмаса, білім алушыларға
қалай болса солай сөйлесе, орынсыз балағаттай
берсе, олармен тіл табыса алмаса, сабақ үстінде әр
түрлі сылтаумен сабақ өтілмесе, оқытушының
студент алдында беделі төмендеп оны сабағына
қызықтыра алмайды. Сондықтан ынтымақтастық
мұғалімнің негізгі құралы.

ОҚЫТУМЕН ТӘРБИЕЛЕУ ҮРДІСІ:

Білім берудегі негізгі мақсат білім
алушыларды зерделі де, өнегелі маман болып
өсуіне тәрбиелеу. Біліммен қатар оларға
адамгершілік негіздерімен өнегелі өмір
принциптерін бағалап, өздері таңдауына жол беру
керек. Оларды өз ойларын, өз пікірлерін, өз
сезімдерін дәл айтып беруге үйрету қажет. Сонда
ғана олар басқалардың көңіл күйін бөлісе алады.
Өзіне сенімді, өз сезімдерін шын айта алады,
дұрыс пікірлерін айтып басқаларға көмектесе
алады. 9
Білім алушылармен қарым-қатынаста
мақтауды, мадақтауды,
қолдау көрсетуді, мақұлдауды
қолданыңыз

Оларды ести және тыңдай
алу керек

Жиі-жиі күліп жүріңіз, күлкі
басқалармен
тілдесуге, қарым-қатынас жасауға
көмектеседі
КӘСІБИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ

Педагог кәсіптің беделі туралы ойлайды,
әріптестерінің абыройы мен қадір-қасиетін құрметтейді,
мұғалімнің беделіне нұқсан келтіретін іс-әрекеттерге
жол бермейді.
Қандай да бір нысанда өз әріптестерінің сенімін теріс
пайдалануға, олардың кәсіби міндеттерін атқаруына
кедергі жасауға, оларға қандай да бір шығын келтіруге
жол бермейді. Педагог өз әріптестерінің теориялық және
әдістемелік шеберлік деңгейін арттыруға,
шығармашылық қабілетін дамытуға жәрдем көрсетеді,
қиын жағдайға тап болған әріптестеріне көмекке келеді.
Кәсіби ынтымақтастық жалғандық пен әділетсіздікті
ақтауға қызмет етпейді 11
ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУ

Педагог өзінің кәсіби
шеберлігін, зияткерлік,
шығармашылық және жалпы
ғылыми деңгейін жетілдіреді.

Әріптестермен қарым-қатынас
жасауда педагогтер:

1) жалпы қабылданған моральдық-әдептілік нормаларын,
сыпайылық пен биязылықты сақтайды;
2) басқа педагогтің кәсіби біліктілігіне көпшілік алдында күмән
келтірмейді;
3) дәйексіз және дәлелсіз шағымдардан бас тартады,
педагогикалық әдіптің бұзылғанына шағым жасаған адамға
қарсы жауап шараларын қабылдамайды.
10. Педагогикалық этиканы бұзғаны үшін педагогтер
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес
жауапкершілікке тартылады.
11. Педагогикалық әдепті сақтау мониторингі Қазақстан
Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен білім
беру ұйымдарының тиісті Педагогикалық әдеп жөніндегі
кеңестері жүзеге асырады. 13
Педагогикалық іс-әрекеттің нәтижесі үшін
атқарылатын кәсіптік жауапкершіліктің
көрсеткіштері

кәсіпке, қоғамға
деген қарым-қатынас

Тәртіпті болу,
өзіне және
білім алушыларға Ұжымдағы
сенімділікпен әріптестермен
қарау жақсы
қарым-қатынас
Эмоцияналдық
байсалдылық,
әдептілік

Педагогикалық әдеп

тілдесу, қарым-қатынас
жасау кезінде

сөйлесу икемділігінде

білім алушылардың іс-әрекеттерін
ұйымдастыра алу икемділігінде

өзін-өзі ұстай алу және
талап ету икемділігінде 15
Педагог қызметінде өз пәнін
жетік білу және оқытудың әдіс-
тәсілдерін жақсы меңгеру
маңызды ма, әлде оның
педагогикалық мәдениеті мен
өмірлік ұстанымы маңызды ма?
Педагогтың бойында қандай
этикалық қасиеттер болуы
керек?

Қатынас жасау, тілдесу өнері

өз мінез-құлқын, сезімдерін басқара
алу
бақылай, қадағалай алу
назарды басқа жаққа аудара білу
тәрбиеленушілердің ішкі жан дүниесін
түсіне білу және оны ескере білу
“жүзіне қарап оқи алу”
оқушылармен байланыс жасай алу
Педагогикалық техника педагог іс-
әрекетінің ішкі мазмұны мен сыртқы
көрінісінің үйлесімді бірігуіне ықпал
жасайды

Педагогтың Педагогтың
киімі жүзі жайдарлы,
эстетикалық қозғалыстары
жағынан жинақы болғаны
әсерлі, әдемі, Педагогтың шаш дұрыс.
жарасымды үлгісі де, Педагог
болу керек киген киімі де, өзіне-өзі сенімді
таққан болуы керек
әшекейлері де
Білім алушыларға
ықпал ету
мақсатында
таңдалу керек
Педагогтың дене күйі, тұрған тұрысы

Түзу дене күй – сенімділік, зеректік,
кішіпейілділік
Оқушыларға теріс қарап тұрып сөйлеу
– қызығушылықтың жоқтығы
Қырымен тұру – теріс, негативті
қарым-қатынас
Сұрақ қойғанда алдыға қарай еңкею –
дұрыс, оң қарым-қатынас
Зейін қойып
тыңдағандарыңыз үшін
үлкен рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Алғашқы қадам бағдарламасы
Педагогиканың адамгершілік әдіснамасын негіздеу
Мектепке дейінгі мекемелердегі негізгі құжаттамалар
Ата - аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметін білім беру ұйымының қажеттілігі негізінде жоспарлау
Педагогикалық әдеп
Бағалау шкаласы
Медицина қызметкерінің коммуникативті білгерлігі - кәсіби маңызды қасиет
Педагогикалық менеджменттің принциптері
Менеджмент мектептері
Менің мәселем
Пәндер