Ғылыми дүниетаным оқушының интеллектуалды дамуының негізі ретінде
Презентация қосу
Тәрбиенің мақсаты, оның
әлеуметтік тұрғыда
зерттелуі. Ғылыми
z дүниетаным – оқушының
интеллектуалды
дамуының негізі
z
Жоспар:
9.1 Тәрбиенің мақсаты – тұтас
педагогикалық үдерістің жүйетүзуші
факторы. Педагогика тарихындағы
тәрбие мақсаты туралы ойлар
9.2 Дүниетанымды қалыптастырудың
әдіснамалық негіздері
z
Қазіргі қоғамда тәрбие адамның зияткерлік,
адамгершілік, әлеуметтік және мәдени қасиеттерін
дамытуға бағытталған тұлғаны қалыптастырудың
маңызды факторы болып табылады.
Білім беру процесінің негізгі құрамдас бөлігі ретінде
тәрбиенің мақсаты қоғамға сәтті бейімделе алатын
және оның дамуына үлес қоса алатын үйлесімді
тұлғаны құру болып табылады.
z
Тәрбиенің мақсаты:
Тәрбиенің мақсаты-азаматтық бірегейлікті
қалыптастыру, шығармашылық ойлауды, ақпаратты
сыни қабылдауды, әлеуметтік жауапкершілік пен
адамгершілік құндылықтарды дамыту. Бұл білімді
игеруді ғана емес, сонымен қатар әлеуметтік
дағдыларды игеруді, этикалық принциптер мен өзін-өзі
түсінуді қалыптастыруды қамтиды.
z
Тәрбиенің мақсатын
әлеуметтік зерттеу:
Тәрбиенің мақсатын әлеуметтік зерттеу әлеуметтік-
мәдени ортаның жеке тұлғаны қалыптастыруға әсерін
талдауды қамтиды. Әлеуметтану, Психология және
педагогика саласындағы зерттеулер әртүрлі әлеуметтік-
мәдени контексттердегі оқу процестерінің
ерекшеліктерін анықтауға мүмкіндік береді. Білім беру
мақсатын әлеуметтік зерттеудің өзектілігі қоғамдағы
өзгерістерге, жаһандануға және мәдени тәжірибелердің
алуан түрлілігіне байланысты.
z
Ғылыми дүниетаным оқушының
интеллектуалды дамуының
негізі ретінде:
Ғылыми дүниетаным-бұл ғылыми принциптер мен
әдістерге негізделген білім жүйесі. Бұл оқушының
интеллектуалды дамуын қалыптастырудың негізгі
элементі, аналитикалық ойлауды, ақпаратты сыни
қабылдауды және айналадағы әлемді өз бетінше
зерттеу қабілетін дамытуға ықпал етеді.
z
Зияткерлік дамудағы
ғылыми дүниетанымның
рөлі:
Ғылыми дүниетаным білімді жүйелі қабылдауды
қалыптастыруға, ақпаратты өз бетінше іздеу және
өңдеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Ол сондай-ақ
сыни ойлауды қалыптастыруға, негізделген шешім
қабылдау қабілетіне және ғылыми принциптерді
құрметтеуге ықпал етеді.
z
Қорытынды:
Тәрбиенің мақсаты, әлеуметтік зерттеу және ғылыми
дүниетаным бір-бірімен тығыз байланысты, білім беру
процесінің негізгі компоненттерін білдіреді. Олар өзін-
өзі дамытуға қабілетті, сыни ойлауы бар және қоғамға
құнды үлес қоса алатын үйлесімді тұлғаны
қалыптастыруға негіз жасайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz