Тәрбие мақсаты және оның әлеуметтік зерттелуі: ғылыми дүниетанымның зияткерлік дамуға әсері


Slide 1

Тәрбиенің мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыда зерттелуі. Ғылыми дүниетаным - оқушының интеллектуалды дамуының негізі

Slide 2

Жоспар:

9. 1 Тәрбиенің мақсаты - тұтас педагогикалық үдерістің жүйетүзуші факторы. Педагогика тарихындағы тәрбие мақсаты туралы ойлар

9. 2 Дүниетанымды қалыптастырудың әдіснамалық негіздері

Slide 3

Қазіргі қоғамда тәрбие адамның зияткерлік, адамгершілік, әлеуметтік және мәдени қасиеттерін дамытуға бағытталған тұлғаны қалыптастырудың маңызды факторы болып табылады.

Білім беру процесінің негізгі құрамдас бөлігі ретінде тәрбиенің мақсаты қоғамға сәтті бейімделе алатын және оның дамуына үлес қоса алатын үйлесімді тұлғаны құру болып табылады.

Slide 4

Тәрбиенің мақсаты:

Тәрбиенің мақсаты-азаматтық бірегейлікті қалыптастыру, шығармашылық ойлауды, ақпаратты сыни қабылдауды, әлеуметтік жауапкершілік пен адамгершілік құндылықтарды дамыту. Бұл білімді игеруді ғана емес, сонымен қатар әлеуметтік дағдыларды игеруді, этикалық принциптер мен өзін-өзі түсінуді қалыптастыруды қамтиды.

Slide 5

Тәрбиенің мақсатын әлеуметтік зерттеу:

Тәрбиенің мақсатын әлеуметтік зерттеу әлеуметтік-мәдени ортаның жеке тұлғаны қалыптастыруға әсерін талдауды қамтиды. Әлеуметтану, Психология және педагогика саласындағы зерттеулер әртүрлі әлеуметтік-мәдени контексттердегі оқу процестерінің ерекшеліктерін анықтауға мүмкіндік береді. Білім беру мақсатын әлеуметтік зерттеудің өзектілігі қоғамдағы өзгерістерге, жаһандануға және мәдени тәжірибелердің алуан түрлілігіне байланысты.

Slide 6

Ғылыми дүниетаным оқушының интеллектуалды дамуының негізі ретінде:

Ғылыми дүниетаным-бұл ғылыми принциптер мен әдістерге негізделген білім жүйесі. Бұл оқушының интеллектуалды дамуын қалыптастырудың негізгі элементі, аналитикалық ойлауды, ақпаратты сыни қабылдауды және айналадағы әлемді өз бетінше зерттеу қабілетін дамытуға ықпал етеді.

Slide 7

Зияткерлік дамудағы ғылыми дүниетанымның рөлі:

Ғылыми дүниетаным білімді жүйелі қабылдауды қалыптастыруға, ақпаратты өз бетінше іздеу және өңдеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Ол сондай-ақ сыни ойлауды қалыптастыруға, негізделген шешім қабылдау қабілетіне және ғылыми принциптерді құрметтеуге ықпал етеді.

Slide 8

Қорытынды:

Тәрбиенің мақсаты, әлеуметтік зерттеу және ғылыми дүниетаным бір-бірімен тығыз байланысты, білім беру процесінің негізгі компоненттерін білдіреді. Олар өзін-өзі дамытуға қабілетті, сыни ойлауы бар және қоғамға құнды үлес қоса алатын үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға негіз жасайды.


Ұқсас жұмыстар
Тәрбие үдерісінің мақсаты мен міндеттері және оның әлеуметтік сипаты
Жаһандану дәуіріндегі әлеуметтік желілердің ұлттық дамуға әсері
Оқушылардың интеллектуалды дамуы және ғылыми дүниетанымның қалыптасу ерекшеліктері
Тәрбие әлеуметтік құбылыс ретінде: мақсаты мен міндеттері
Ғылыми-техникалық прогресс пен оның табиғатқа және қоғамға әсері
Әлеуметтік қолдаудың әлеуметтік-экономикалық дамуға әсері: Қазақстанның саясаты мен Шығыс Қазақстан облысының 2001-2009 жж. демографиялық талдауы
ХХІ ғасыр көшбасшысы зияткерлік сайысының мақсаты мен кезеңдері
Қазіргі мектептегі ғылыми дүниетаным және азаматтық-патриоттық тәрбие жүйесі
Дүниетанымның мәні, түрлері, типтері және қызметтері
Семіздік және оның денсаулыққа әсері: Семей қаласы №2 кешкі мектебінің ғылыми жобасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz