С. Шарипов атындағы Доссор мектеп-интернатының тәрбиелік жұмысының диагностикасы


Slide 1

Аудан: Мақат ауданы, Доссора поселкесі

Мектеп : С. Шарипов атындағы Доссор мектеп-интернаты

Дайындаған: Қосмағанбетова Мөлдір

Мектеп - интернат тәрбиеленушілерімен педагогтың тәрбие жұмысының диагностикасы

Slide 2

Жоспар

I . Кіріспе

Тәрбие - білім бастауы

II. Негізгі бөлім

Заманауи сынып жетекшісінің қызметтері

Педагогикалық модельдеу қағидалары - сынып жетекші іс - әрекетінің негізі

« Ел боламын десең бесігіңді түзе »

III. Қорытынды

IV . Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3

Тәрбие - білім бастауы

Оқу мен тәрбие егіз, оларды бір - бірінен бөліп қарауға болмайды. Ұлы данамыз Әл - Фараби «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы» десе, ал В. Белинский «Бала тәрбиесіне ерекше мән берілуі керек, тәрбиенің арқасында болашақ адамзат тағдырының негізгі мәселесі шешіледі» деп айтқан болатын. Бүгінгі бәсекеге қабілеттілікті талап еткен қоғамда жас ұрпақты сол қоғам мүддесіне сай, оның мұң - мұқтажын өтерлік, елін, жерін, халқын көзінің қарашығындай қорғайтын ұлтжанды, отаншыл азамат етіп тәрбиелеу көзделінеді. Сондықтан ұстаздар қауымының мақсаты: бүгінгі ұрпақ - еліміздің болашағын - қазіргі қоғам мұратына сай жан - жақты жарасымды тұлға етіп өсіру.

6. Зияткерлік, ақпараттық мәдениет тәрбиесі

5. Еңбек экономикалық және экологиялық тәрбие

2. Рухани -адамгершілік тәрбие

3. Ұлттық тәрбие

7. Көпмәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие

4. Отбасы тәрбиесі

8. Дене тәрбиесі, салауатты өмір салтын

қалыптастыру.

Бағыттары

1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие

Slide 4

Оқушылардың тәрбие бағытындағы диагностикасы

Slide 5 Slide 6

Қорытынды

Қорыта келгенде, О Бальзактың « ұдай еңбек ету - онердің де, өмірдің де заңы » дегеніндей, оқушылардың шығармашылық қабілеті мен белсенділігін арттыруда мұғалімге үнемі ізденуге, тұрақты еңбек етуді міндеттейді. Әрине атқарылған жұмыстар аз емес. Дегенмен, әлі де атқарар іс- шаралар мен міндеттерім өте көп. Атап айтқанда, олар- білім сапасын арттыру, оқушылардың біліміне, ойлау сапасына қарап деңгейлеп оқыту, ғылыми ізденіс қабілеттерін дамыту. Өйткені қазіргі заман - білімділер заманы. Ендеше бізге ой - өрісім дамыған, зерделі, жан - жақты дамыған, парасатты ұрпақ керек.

Slide 7

Назарларыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Мектептегі тәрбие жұмысының психолого-педагогикалық диагностикасы мен әдістемесі
№6 орта мектеп жанындағы интернатының ұзартылған күн тобы тәрбиешісінің шығармашылық есебі: ұлттық рух пен имандылықты тәрбиелеу
Мектеп пен отбасының тәрбиелік ынтымақтастығы
Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмысының теориялық негіздері мен ұйымдастыру жолдары
Сыныптың оқу-тәрбиелік жұмысының әлеуметтік-педагогикалық және социометриялық талдауы
Мектеп жанындағы жазғы лагерьді ұйымдастыру: тәрбие жұмысының әдістемесі мен Н. Бекбауовтың тәжірибесі
Мақал-мәтелдердің тәрбиелік мәні мен мектеп тәрбиесіндегі рөлі
Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесінің құрылымы, компоненттері және басқару шарттары
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың психологиялық диагностикасы және ерте оқыту педагогикасы
С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университетінің Құқықтану кафедрасы: заңгер мамандығы, оқу бағдарламасы және еңбек нарығындағы мүмкіндіктер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz