Мектеп - интернат тәрбиеленушілерімен педагогтың тәрбие жұмысының диагностикасы




Презентация қосу
Аудан: Мақат ауданы, Доссора поселкесі
Мектеп : С.Шарипов атындағы Доссор мектеп-интернаты
Дайындаған: Қосмағанбетова Мөлдір

Мектеп – интернат тәрбиеленушілерімен
педагогтың тәрбие жұмысының диагностикасы
Жоспар

I . Кіріспе
Тәрбие – білім бастауы

II. Негізгі бөлім
Заманауи сынып жетекшісінің қызметтері
Педагогикалық модельдеу қағидалары – сынып жетекші іс –
әрекетінің негізі
« Ел боламын десең бесігіңді түзе »

III. Қорытынды
IV . Пайдаланылған әдебиеттер
Тәрбие – білім бастауы
Оқу мен тәрбие егіз, оларды бір – бірінен
бөліп қарауға болмайды. Ұлы данамыз
Әл – Фараби «Адамға ең бірінші білім 1.Қазақстандық
5.Еңбек экономикалық
емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз патриотизм және
азаматтық,құқықтық
және экологиялық
берілген білім адамзаттың қас жауы»
тәрбие тәрбие
десе, ал В. Белинский «Бала тәрбиесіне
ерекше мән берілуі керек, тәрбиенің

Бағыттары
арқасында болашақ адамзат 2. Рухани – 6.Зияткерлік,
тағдырының негізгі мәселесі шешіледі» адамгершілік ақпараттық мәдениет
деп айтқан болатын. Бүгінгі бәсекеге тәрбие тәрбиесі
қабілеттілікті талап еткен қоғамда жас
ұрпақты сол қоғам мүддесіне сай, оның
7.Көпмәдениетті және
мұң – мұқтажын өтерлік, елін, жерін, 3.Ұлттық
халқын көзінің қарашығындай көркем эстетикалық
тәрбие
қорғайтын ұлтжанды, отаншыл азамат тәрбие
етіп тәрбиелеу көзделінеді. Сондықтан
ұстаздар қауымының мақсаты: бүгінгі
ұрпақ – еліміздің болашағын – қазіргі
8.Дене тәрбиесі,
4.Отбасы
қоғам мұратына сай жан – жақты салауатты өмір салтын
тәрбиесі
жарасымды тұлға етіп өсіру. қалыптастыру.
Оқушылардың тәрбие бағытындағы
диагностикасы
Ряд 1

100%
90%
80%
70% Ряд 1
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
Қорытынды

Қорыта келгенде , О Бальзактың « ұдай еңбек ету –
онердің де , өмірдің де заңы » дегеніндей,
оқушылардың шығармашылық қабілеті мен
белсенділігін арттыруда мұғалімге үнемі ізденуге,
тұрақты еңбек етуді міндеттейді. Әрине
атқарылған жұмыстар аз емес.Дегенмен , әлі де
атқарар іс- шаралар мен міндеттерім өте көп. Атап
айтқанда , олар- білім сапасын арттыру,
оқушылардың біліміне, ойлау сапасына қарап
деңгейлеп оқыту, ғылыми ізденіс қабілеттерін
дамыту.Өйткені қазіргі заман – білімділер заманы.
Ендеше бізге ой – өрісім дамыған , зерделі, жан –
жақты дамыған , парасатты ұрпақ керек.
Назарларыңызға рахмет

Ұқсас жұмыстар
Тәрбие жұмыстары бағытында озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтап қорытындылау
ОҚУШЫЛАРЫМЕН ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ДИАГНОСТИКАСЫ
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ЖОСПАРЛАУ
Сынып жетекшісі қызметін ұйымдастыру
Психологиялық-педагогикалық практикум пәніне кіріспе
Ата - анамен жұмыс түрлері
Жоғары мектеп педагогикасының әдіснамасы
Мұғалім жеке тұлға – оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
ТӘРБИЕ ПРОЦЕССІ
Сынып жетекшісінің қызметі
Пәндер