Мектеп - интернат тәрбиеленушілерімен педагогтың тәрбие жұмысының диагностикасы
Презентация қосу
Аудан: Мақат ауданы, Доссора поселкесі
Мектеп : С.Шарипов атындағы Доссор мектеп-интернаты
Дайындаған: Қосмағанбетова Мөлдір
Мектеп – интернат тәрбиеленушілерімен
педагогтың тәрбие жұмысының диагностикасы
Жоспар
I . Кіріспе
Тәрбие – білім бастауы
II. Негізгі бөлім
Заманауи сынып жетекшісінің қызметтері
Педагогикалық модельдеу қағидалары – сынып жетекші іс –
әрекетінің негізі
« Ел боламын десең бесігіңді түзе »
III. Қорытынды
IV . Пайдаланылған әдебиеттер
Тәрбие – білім бастауы
Оқу мен тәрбие егіз, оларды бір – бірінен
бөліп қарауға болмайды. Ұлы данамыз
Әл – Фараби «Адамға ең бірінші білім 1.Қазақстандық
5.Еңбек экономикалық
емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз патриотизм және
азаматтық,құқықтық
және экологиялық
берілген білім адамзаттың қас жауы»
тәрбие тәрбие
десе, ал В. Белинский «Бала тәрбиесіне
ерекше мән берілуі керек, тәрбиенің
Бағыттары
арқасында болашақ адамзат 2. Рухани – 6.Зияткерлік,
тағдырының негізгі мәселесі шешіледі» адамгершілік ақпараттық мәдениет
деп айтқан болатын. Бүгінгі бәсекеге тәрбие тәрбиесі
қабілеттілікті талап еткен қоғамда жас
ұрпақты сол қоғам мүддесіне сай, оның
7.Көпмәдениетті және
мұң – мұқтажын өтерлік, елін, жерін, 3.Ұлттық
халқын көзінің қарашығындай көркем эстетикалық
тәрбие
қорғайтын ұлтжанды, отаншыл азамат тәрбие
етіп тәрбиелеу көзделінеді. Сондықтан
ұстаздар қауымының мақсаты: бүгінгі
ұрпақ – еліміздің болашағын – қазіргі
8.Дене тәрбиесі,
4.Отбасы
қоғам мұратына сай жан – жақты салауатты өмір салтын
тәрбиесі
жарасымды тұлға етіп өсіру. қалыптастыру.
Оқушылардың тәрбие бағытындағы
диагностикасы
Ряд 1
100%
90%
80%
70% Ряд 1
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
Қорытынды
Қорыта келгенде , О Бальзактың « ұдай еңбек ету –
онердің де , өмірдің де заңы » дегеніндей,
оқушылардың шығармашылық қабілеті мен
белсенділігін арттыруда мұғалімге үнемі ізденуге,
тұрақты еңбек етуді міндеттейді. Әрине
атқарылған жұмыстар аз емес.Дегенмен , әлі де
атқарар іс- шаралар мен міндеттерім өте көп. Атап
айтқанда , олар- білім сапасын арттыру,
оқушылардың біліміне, ойлау сапасына қарап
деңгейлеп оқыту, ғылыми ізденіс қабілеттерін
дамыту.Өйткені қазіргі заман – білімділер заманы.
Ендеше бізге ой – өрісім дамыған , зерделі, жан –
жақты дамыған , парасатты ұрпақ керек.
Назарларыңызға рахмет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz