Педагогиканың шығу тарихы




Презентация қосу
1-ТОП

Педагогика пәні, оның
негізгі ұғымдары

беру
• Тәрбие
ру
• Білім бе
• Оқыту
Жоспар

1 Педагогика пәні, оның негізгі
ұғымдары.

ПЕДАГОГИКАНЫҢ ШЫҒУЫ ЖӘНЕ
ДАМУЫ.

3 ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ
САЛАЛАРЫ.
Педагогика пәні
Педагогика пәні - адамның жеке
тұлғасының оның оқыту, білім алу,
тәрбиелену шарттарында дамуға
және қалыптасуға бағытталған үрдіс, Tomas Chloe
немесе қысқаша, адамды тәрбиелеу -
қоғамның ерекше қызметі; адам
дамуын қамтамасыз ететін тәрбиелік
қатынастар
Педагогиканың шығу
тарихы
• Педагогикалық ойлар алғашқыда философия, діни ілімдер жүйесінде,
саясаттануда, құқықтануда, әдебиетте дамыды. 12 ғасырдың басында
жеке ғылым болып бөлініп шықты. Ф.Бэконның, Я.Коменскийдің
еңбектерінде Педагогиканың дербестігі беки түсті. Олардың ізінше
Джон Локк, Жан Жак Руссо, И.Песталоцци, И.Гербард, А.Дистерверг
еңбектері жарық көрді.

• Орта ғасырларда жастарға білім және тәрбие беру ісі діни
орындардың қолында болды. Мешіт жанынан медреселер, шіркеу
жанынан приходтық, соборлық, монастырлық мектептер ашылды.
Олардың бәрінде дерлік құдай заңы, төрт амалды есеп, таза жазу,
еңбекке үйрету пәндері оқытылды.
Тәрбие
білім
Педагогиканың беру
Оқыту

негізгі ұғымдары.

• "Тәрбие" ұғымы тар мағынада
"Тәрбиеші тәрбиелейді", кең мағынада
"Өмір тәрбиелейді' деп қолданудық
тәрбие жайлы ұғымды анықтауда зор • Білім беру ұғымын педагогикаға тұңғыш
мәні бар. енгізген И. Песталоцци.
• Білім беру - оқыту мен тәрбие жұмысын
біріктіретін және жеке бастық дамуына
ықпал жасайтын процесс.
• Оқыту - білім берудің негізгі жолы.

Time: 5 minutes
Педагогиканың даму кезеңдері

Алғашқы арнайы білім беру Қайта өрлеу дәуіріне сәйкес келеді. Қайта өрлеу
Бұл кезеңде педагогикалық білім
құрылымдары Ежелгі дүниенің философ иялық және саяси білімнің бөлігі
кезеңіндегі педагогикалық ойлардың ғұлама
өкілдері – педагог ойшылдар, испан философы,
б.з.д. ІІІ мыңжылдығында пайда болды. психолог, педагог, оқыту үдерісінің мәселелерін
болды. Онда білімді оқытудың ойлап табушы – Х.Л. Вивес (1492-1540), неміс
Атақты Ежелгі Грек ойшылдары Пифагор (б.з.д V педагогы, классикалық гимназияның негізін
жеңілдетілген формалары мен ғ.), Гераклит (б.з.д. 520-460), Демокрит (б.з.д. 460- қалаушы – И. Штурм (1507-1587), италияндық
тәсілдері болды, мысалы үлкендер 370), ғалым-сопылар (б.з.д. V-IV ғ), Платон (б.з.д. философ, саяси қайраткер, балаларды
427-347), Аристотель (б.з.д. 384-322 жж.) әр түрлі
үлгісіне еліктеу, көрсеткенді тәрбиелеуге баса назар аударған, оқытуда
сұрақтар бойынша философиялық ойларымен көрнекілік әдісін қолдануды ұсынған – Т.
қайталау, бұйрықты орындау, талап қатар білімнің мазмұны, оқытудың тәсілдері Кампанелла (1568-1639)
еткенге бағыну және т.б. жайлы педагогикалық көзқарастарын айтты.

N°1 N°2 N°3
ПЕДАГОГИКАНЫҢ ДАМУ
КЕЗЕҢДЕРІ

педагогика ғылымының маңызды педагогиканың ғылым ретінде дамуы ХХ ғасырдың
пе даг ог иканы ң жеке ғы лым и теория ре ті н де
құрылымы – дидактиканың дамуына басындағы тарихи жайт – 1917 жылғы Ұлы Қазан
қалыптасуы. Бұ л чех п ед аг ог ы Ян Ам ос
Коме н скийді ң атым ен б айланы сты. «Ұ лы
көптеген үлестерін қосқан белгілі төңкерісімен байланысты. 1918-1931 жж. білім беру
дидактика» кі таб ын да ( 1628 ж.) Я.А. педагогтар И.Ф. Гербарттың (1776- мен оқытуды түбегейлі қайта құру жүйесінің
Коме н ский п ед аг ог икалық б і л і мг е ғылы ми 1841), И.Г. Песталоццидің (1746- жылдары болды. Мектептің өзі алдыңғы жалпы білім
не гі з салуға тыр ысты. Коме нскийді ң е ңб е гі 1827), А. Дистервергтің (1790-1816) беретін орындардың (гимназия, лицей, училищелер,
п едаг ог икан ы ғылы м ре ті нд е жүйе ле уді ң есімдерімен байланысты.И.Г.
шіркеулік және жергілікті мектептер және т.б.)
жолын тап қан алғашқы же те кші Песталоцци – швед педагогы,
типтерін ауыстырып, бірыңғай еңбектік болып
оқулықтардың б і рі б олд ы бастауышты оқыту әдістемесінің
аталды.
негізін қалады;

N°4 N°5 N°6
ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ САЛАЛАРЫ

Дефектология - педагогика
Педагогика тарихы – ғылымынының арнаулы саласы.
педагогика ғылымының жеке Дефектология көру, есту, сөйлеу
бір саласы. Педагогика тарихы мүшелерінде және ақыл ойында
тәрбиенің шығуы мен табиғи кемістігі бар балаларды
дамуының тарихын, оқыту, тәрбиелеу мәселерін зәрттеп
қалыптасуын зерттейді. жетілдіреді. Дефектология төрт
салаға бөлінеді.

Олигофренопедагогика -ақыл-
ойы кеміс балаларға білім және Сурдопедагогика -
тәрбие беру мәселерін зерттейтін саңырау, мылқау және
педагогика саласы. керең балаларға білім беру
Логопедия- тілінің кемісі бар Тифлопедагогика - көру және тәрбиелеу мәселесін
балаларға білім беру және қабілеті нашар және зерттейтін педагогика
тәрбиелеу мәселесін зерттейтін
педагогикасы. соқыр балаларды саласы.
тәрбиелеу және білім
беру мәселесін
зерттейтін педагогика
саласы.
07
Назарларыңызғ
а рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Психологиялық-педагогикалық коррекция пәніне кіріспе
Этнопедагогиканың негізі ұлттық тәлім - тәрбие
ДЕФЕКТОЛОГИЯ
Педагогика ғылымы
Теория негізі
Педагогика - тәрбие және оқыту туралы ғылым
Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
Педагогика ғылымның әдіснамасы
Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Педагогика ғылымының дамуы мен міндеттері
Пәндер