Педагогиканың шығу тарихы



1-ТОП
Педагогика пәні, оның негізгі ұғымдары

Жоспар
Педагогика пәні, оның негізгі ұғымдары.
ПЕДАГОГИКАНЫҢ ШЫҒУЫ ЖӘНЕ ДАМУЫ.
ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ САЛАЛАРЫ.

Педагогика пәні
Педагогика пәні - адамның жеке тұлғасының оның оқыту, білім алу, тәрбиелену шарттарында дамуға және қалыптасуға бағытталған үрдіс, немесе қысқаша, адамды тәрбиелеу - қоғамның ерекше қызметі; адам дамуын қамтамасыз ететін тәрбиелік қатынастар

Педагогиканың шығу тарихы
Педагогикалық ойлар алғашқыда философия, діни ілімдер жүйесінде, саясаттануда, құқықтануда, әдебиетте дамыды. 12 ғасырдың басында жеке ғылым болып бөлініп шықты. Ф. Бэконның, Я. Коменскийдің еңбектерінде Педагогиканың дербестігі беки түсті. Олардың ізінше Джон Локк, Жан Жак Руссо, И. Песталоцци, И. Гербард, А. Дистерверг еңбектері жарық көрді.
Орта ғасырларда жастарға білім және тәрбие беру ісі діни орындардың қолында болды. Мешіт жанынан медреселер, шіркеу жанынан приходтық, соборлық, монастырлық мектептер ашылды. Олардың бәрінде дерлік құдай заңы, төрт амалды есеп, таза жазу, еңбекке үйрету пәндері оқытылды.

Педагогиканың негізгі ұғымдары.
Білім беру ұғымын педагогикаға тұңғыш енгізген И. Песталоцци.
Білім беру - оқыту мен тәрбие жұмысын біріктіретін және жеке бастық дамуына ықпал жасайтын процесс.
Оқыту - білім берудің негізгі жолы.
"Тәрбие" ұғымы тар мағынада "Тәрбиеші тәрбиелейді", кең мағынада "Өмір тәрбиелейді' деп қолданудық тәрбие жайлы ұғымды анықтауда зор мәні бар.

Педагогиканың даму кезеңдері
Алғашқы арнайы білім беру құрылымдары Ежелгі дүниенің б. з. д. ІІІ мыңжылдығында пайда болды. Онда білімді оқытудың жеңілдетілген формалары мен тәсілдері болды, мысалы үлкендер үлгісіне еліктеу, көрсеткенді қайталау, бұйрықты орындау, талап еткенге бағыну және т. б.
Бұл кезеңде педагогикалық білім философ иялық және саяси білімнің бөлігі болды.
Атақты Ежелгі Грек ойшылдары Пифагор (б. з. д V ғ. ), Гераклит (б. з. д. 520-460), Демокрит (б. з. д. 460-370), ғалым-сопылар (б. з. д. V-IV ғ), Платон (б. з. д. 427-347), Аристотель (б. з. д. 384-322 жж. ) әр түрлі сұрақтар бойынша философиялық ойларымен қатар білімнің мазмұны, оқытудың тәсілдері жайлы педагогикалық көзқарастарын айтты.
Қайта өрлеу дәуіріне сәйкес келеді. Қайта өрлеу кезеңіндегі педагогикалық ойлардың ғұлама өкілдері - педагог ойшылдар, испан философы, психолог, педагог, оқыту үдерісінің мәселелерін ойлап табушы - Х. Л. Вивес (1492-1540), неміс педагогы, классикалық гимназияның негізін қалаушы - И. Штурм (1507-1587), италияндық философ, саяси қайраткер, балаларды тәрбиелеуге баса назар аударған, оқытуда көрнекілік әдісін қолдануды ұсынған - Т. Кампанелла (1568-1639)
N°1
N°2
N°3

ПЕДАГОГИКАНЫҢ ДАМУ КЕЗЕҢДЕРІ
педагогиканың жеке ғылыми теория ретінде қалыптасуы. Бұл чех педагогы Ян Амос Коменскийдің атымен байланысты. «Ұлы дидактика» кітабында (1628 ж. ) Я. А. Коменский педагогикалық білімге ғылыми негіз салуға тырысты. Коменскийдің еңбегі педагогиканы ғылым ретінде жүйелеудің жолын тапқан алғашқы жетекші оқулықтардың бірі болды
педагогика ғылымының маңызды құрылымы - дидактиканың дамуына көптеген үлестерін қосқан белгілі педагогтар И. Ф. Гербарттың (1776-1841), И. Г. Песталоццидің (1746-1827), А. Дистервергтің (1790-1816) есімдерімен байланысты. И. Г. Песталоцци - швед педагогы, бастауышты оқыту әдістемесінің негізін қалады;
педагогиканың ғылым ретінде дамуы ХХ ғасырдың басындағы тарихи жайт - 1917 жылғы Ұлы Қазан төңкерісімен байланысты. 1918-1931 жж. білім беру мен оқытуды түбегейлі қайта құру жүйесінің жылдары болды. Мектептің өзі алдыңғы жалпы білім беретін орындардың (гимназия, лицей, училищелер, шіркеулік және жергілікті мектептер және т. б. ) типтерін ауыстырып, бірыңғай еңбектік болып аталды.
N°4
N°5
N°6

07
ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ САЛАЛАРЫ
Дефектология - педагогика ғылымынының арнаулы саласы. Дефектология көру, есту, сөйлеу мүшелерінде және ақыл ойында табиғи кемістігі бар балаларды оқыту, тәрбиелеу мәселерін зәрттеп жетілдіреді. Дефектология төрт салаға бөлінеді.
Педагогика тарихы - педагогика ғылымының жеке бір саласы. Педагогика тарихы тәрбиенің шығуы мен дамуының тарихын, қалыптасуын зерттейді.
Олигофренопедагогика -ақыл-ойы кеміс балаларға білім және тәрбие беру мәселерін зерттейтін педагогика саласы.
Логопедия- тілінің кемісі бар балаларға білім беру және тәрбиелеу мәселесін зерттейтін педагогикасы.
Сурдопедагогика - саңырау, мылқау және керең балаларға білім беру және тәрбиелеу мәселесін зерттейтін педагогика саласы.
Тифлопедагогика - көру қабілеті нашар және соқыр балаларды тәрбиелеу және білім беру мәселесін зерттейтін педагогика саласы.

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz