Кәсіпорындағы баға саясаты: детерминанттар, баға қалыптастыру әдістері және бейімделу стратегиялары


Slide 1

Кәсіпорындағы баға саясатын талдау

Slide 2

Жоспар:

Негізгі факторлар, мақсаттар, қиындықтар және баға мәселелері.

Бағаны қалыптастыру әдістері.

Бағаның бейімделуі. Сұраныстың баға икемділігі, бағаның өзгеруін қабылдау және тұтынушылардың жауаптары.

Бәсекеге қабілетті бағалар.

Slide 3

ДЕТЕРМИНАНТЫ ЦЕНОВОЙ ПОЛИТИКИ

Slide 4

БАҒА САЯСАТЫНЫҢ ДАМЫТУ КЕЗЕҢДЕРІ

тапсырмаларды таңдау және мақсаттарды қалыптастыру

нарық талаптарын анықтау және ескеру

шығындарды белгілеу

бағаны талдау

баға белгілеу әдісін таңдау

түпкілікті бағаны анықтау

Slide 5

БАҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ

бағалар тізімі

бәсекеге қабілетті баға белгілеу

тарату серіктестерінің талаптарын салыстыру әдісі

психологиялық баға белгілеу әдістері

Slide 6

БАҒА БЕЙМДЕЛУ

географиялық бейімделу

функционалдық жеңілдіктер, жаппай жеңілдіктер, уақытша жеңілдіктер, адалдық жеңілдіктері

дискриминациялық баға стратегиялары

күрделі өнім бағасы

міндетті түрде қажетті тауарларға баға белгілеу

тауарларды жеткізу және төлеу шарттарын пайдалана отырып бейімдеу

Slide 7

Қорытынды

1. Баға сұраныс пен ұсынысты тепе-теңдік, тепе-теңдік жағдайына келтірудің негізгі құралы. Бағаны белгілеу кезінде анықтаушы факторлар: тауардың өзіндік құны; фирманы қанағаттандыратын пайда нормасы; бәсекелестердің бағасы және алмастырғыштардың, осы өнімнің аналогтарының бағасы; тиімді сұраныс жағдайы; басқару органдарының және басқа да мемлекеттік мекемелердің талаптары; өнімнің белгілі бір сапаларының бірегейлігі.

2. Бағаны қалыптастырудың нарықтық әдістері нарықтық жағдайға негізделген. Өнімнің бағасы баға деңгейін эксперименталды түрде өзгерту және пайданы математикалық күтуді оңтайландыру арқылы қалыптасуы мүмкін. Белгілі тауардың тұрақты нарығында бәсекеге қабілетті баға әдісі және тауарды бөлуге қатысушылардың пайда туралы талаптарын келісу рәсімдері қолданылады. Бағаны қалыптастырудың психологиялық әдістері тұтынушылардың жекелеген мақсатты топтары бағаны қабылдау ерекшеліктерін ескере отырып, сатып алушылардың тауардың қабылданатын құнын өлшеуге негізделген. Бұл ретте тауар құнының субъективті деңгейін көтеру үшін бағалық емес маркетинг құралдары қолданылады және осы деңгейге сәйкес баға тағайындалады.

Slide 8

Қорытынды

3. Бағалардың бейімделуі, олардың өзгермелі жағдайлар мен мүмкіндіктерге бейімделуі бірқатар стратегиялық мүмкіндіктер арқылы жүзеге асырылады: географиялық бейімделу; үстеме бағалар мен жеңілдіктер; ынталандырушы баға белгілеу, кемсітушілік баға белгілеу және өнім бағасының кешенді стратегиясы.

4. Нарық конъюнктурасының өзгеруін болжаудың ең маңызды құралы сұраныстың бағалық икемділік коэффициенті болып табылады. Дегенмен, бағаның өзгеруіне нарықтық реакциялар әрқашан сұраныстың икемділігі тұрғысынан сипатталған сипатқа ие бола бермейді және басқа факторлардың, соның ішінде психологиялық факторлардың күшті және сызықты емес әсерін сезінеді.

5. Бағалық бәсеке нарықтық бәсекенің және фирманың стратегиялық мақсаттарына жетудің қуатты құралы болып қала береді. Сонымен қатар, қазіргі заманғы мысалдар, егер тауардың сапа факторлары бір мезгілде тартылса, және кәсіпорынның өзі де өзара тиімді серіктестік қатынастарды шебер пайдаланса, баға бәсекесінде табыс әлдеқайда үлкен болуы мүмкін екенін көрсетеді.


Ұқсас жұмыстар
Маркетингтегі баға саясаты: баға белгілеудің мақсаттары, стратегиялары және әсер етуші факторлар
Баға саясаты: бағаның жіктелуі мен баға белгілеу әдістері
Баға және баға белгілеу: теориясы, факторлары мен стратегиялары
Баға ұғымы, теориялары және баға қалыптастыру қағидалары
Кәсіпорын өнімдерінің бағасын қалыптастыру және баға саясаты: функциялары, әдістері мен нарықтық ерекшеліктері
Фирманың баға саясаты мен стратегиясы: функциялар, мақсаттар және қалыптастыру кезеңдері
Нарықтық экономикада баға және баға белгілеу: түрлері, факторлары және стратегиялары
Маркетингтің баға және тауар саясаты: ассортимент, бренд, жарнама және өткізу стратегиялары
Бағаны басқару: баға белгілеу әдістері, стратегиялары және әсер ететін факторлар
Бәсекелестік ортадағы баға саясаты: түрлері, әдістері және кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz