Саралау әдістері
Презентация қосу
Түркістан облысы Жетысай ауданы Т.Рысқұлов
жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі:
Танирбергенова Гулдана Аширбековна
Пәні: Жаратылыстану
Сынып:1
Тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек?
Оқу мақсаты:1.2.3.3. Адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді
анықтау
Сабақтың мақсаты:
Көптеген
оқушылар: Кейбір оқушылар:
Барлық оқушылар: Дұрыс
Адамның өсуі мен Дұрыс тамақтану
тамақтанудың пирамидасын
дамуына керек маңыздылығын
қажеттіліктерді құрастырады
сипаттайды.
анықтайды Пайдалы және
зиянды тағамдарды
сипаттпайды
-Адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді атайды
-Адамның өсіп дамуы үшін орындалатын әрекеттер ді ажыратады
Бағалау критерий -Адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді анықтайды
-Дұрыс тамақтану пирамидасын құрастырады
Белсенді оқу әдістері арқылы білім
алушылардың ішкі уәжін, ашық
сұрақтарды пайдалану белсенділіктерін
арттыруды мақсат еттім
а біріктіру:
еттер арқылы ІІІ
а біріктіру
-жемістер,
-көкөністер,
-тағамдар (ҰЖ ) «Ой қозғау!» әдісімен жаңа сабаққа кіріспе
жасаймын. Бейнероликке назарларын аудартамын
Мақсаты: АКТ дағдысын арттыру, айтылым,
тыңдалым дағдысын дамыту
(ЖЖ) «Жұбыңмен талқыла!» әдісі
№1 Тапсырма:
арқылы жұпқа тапсырма беріледі
Мақсаты:шығармашылық қабілеттерін -Тағамдарға назар аударыңдар
дамыту, өз бетінше жұмыс жасау -Қандай тағам түрлерін білеміз
дағдыларын арттыру Дискриптор: -адамның өсіп дамуы үшін қажет
№3 Тапсырма: тағамдармен танысады.
Үш күнге арнап ас мәзірін дайында. Тек -Жетекші сұрақтарға жауап бере отырып,
пайдалы тағамдарды сұрыпта. паайдалысын ажыратады
Дискриптор: -Адам өсіп дамуы үшін
Қ.Б “Шапалақ ” әдісімен жүргізіледі.
пайдалы таңғы ас дайындайды.
-Тек пайдалы өнімдерді қоса отырып
жазады.
Қ.Б. «Өзара бағалау!» әдісі арқылы
жұптасып отыра бағалайды.
Саралау әдістері
Оқушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін, тұлғалық дербестігін
ескере отыру арқылы саралау әдісінің жеті тәсілі бойынша саралау жұмысын
жүргіземін.
Дескриптер:
(ТЖ) Саралаудың «Тамақтану
Барлық оқушылар:
пирамидасы!» әдісімен топтық
Адамның өсуі мен дамуына керек
жұмыс ұйымдастыру. Саралаудың
қажеттіліктерді анықтайды
«Жіктеу» тәсілін қолдану
Көптеген оқушылар:
Мақсатым: топтық саралау
Дұрыс тамақтанудың
тапсырмаларын бере отырып, әр
маңыздылығын сипаттайды.
оқушының деңгейіне қарай қолдау
Пайдалы және зиянды тағамдарды
көрсету№ 4 тапсырма
сипаттпайды
А тобына берілетін тапсырма
Кейбір оқушылар: Дұрыс
«Дүкенде!» ойынымен азық-түлік
тамақтану пирамидасын
дүкенін ұйымдастыру ҚБЖ
құрастырады
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау – оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік
беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз
етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі.
Қалыптастырушы бағалауды әр түрлі смайлик, “Жұлдызша”,
“Басбармақ” әдістері арқылы бағалаймын.
Бағалау критериі: Дескриптор:
-Адамның өсуі мен -Адамның өсіп
(ҰЖ ) «Ой қозғау!» әдісімен
дамуына керек дамуы үшін қажет
қажеттіліктерді атайды жаңа сабаққа кіріспе
-Адамның өсіп дамуы үшін жасаймын. Бейнероликке тағамдармен
орындалатын әрекеттер ді назарларын аудартамын танысады
ажыратады Мақсаты: АКТ дағдысын -Жетекші
-Адамның өсуі мен арттыру, айтылым, тыңдалым сұрақтарға жауап
дамуына керек дағдысын дамыту
бере отырып
қажеттіліктерді анықтайды пайдалысын
-Дұрыс тамақтану ажыратады
пирамидасын құрастырады
Ықшам сабақ
Неден қиналдым? Не үйрендім? Болашақта
Мен курста ҚМЖ Осы курста алған
оқушылардың білімімді жетілдіруге
жасауда және сабақ мақсатын
ерекшеліктерін есепке
оқушылардың құруда оқушы
ала отырып, саралау қажеттілігін ескере
ерекшелігін ескере
тапсырмасын беруде отырып, бағалау
отырып сабақ
және тапсымаларға критерилерін
мақсатын құруды тақырыпқа сай құруды,
байланысты қысқа
және саралау белсенді оқу ортасын
мерзімді сабақ қалыптастыра отырып,
тапсырмасын
жоспарын жасауда оқушылармен
қиналдым
Болашаққа жоспарым: жаңартылған
беруді,сабақ
оқу
мақсатына жету үшін бағдарламасының
көптеген белсенді тиімділігін жүзеге
әдіс-тәсілдерді асыру барысында
жұмыстар жасауды
қолдауды үйрендім
жоспарлап отырмын
Назар аударып,
тыңдағандарыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz