Саралау әдістері



Түркістан облысы Жетысай ауданы Т. Рысқұлов жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Танирбергенова Гулдана Аширбековна
Пәні: Жаратылыстану
Сынып:1
Тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек?
Оқу мақсаты:1. 2. 3. 3. Адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді анықтау
Барлық оқушылар: Адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді анықтайды
Көптеген оқушылар:
Дұрыс тамақтанудың маңыздылығын сипаттайды. Пайдалы және зиянды тағамдарды сипаттпайды
Кейбір оқушылар: Дұрыс тамақтану пирамидасын құрастырады
Сабақтың мақсаты:
-Адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді атайды
-Адамның өсіп дамуы үшін орындалатын әрекеттер ді ажыратады
-Адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді анықтайды
-Дұрыс тамақтану пирамидасын құрастырады
Бағалау критерий

Белсенді оқу әдістері арқылы білім алушылардың ішкі уәжін, ашық сұрақтарды пайдалану белсенділіктерін арттыруды мақсат еттім
Топқа біріктіру:
Суреттер арқылы ІІІ топқа біріктіру
1топ-жемістер,
2топ-көкөністер,
3топ-тағамдар
(ЖЖ) «Жұбыңмен талқыла!» әдісі арқылы жұпқа тапсырма беріледі Мақсаты:шығармашылық қабілеттерін дамыту, өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын арттыру
№3 Тапсырма:
Үш күнге арнап ас мәзірін дайында. Тек пайдалы тағамдарды сұрыпта.
Дискриптор: -Адам өсіп дамуы үшін пайдалы таңғы ас дайындайды.
-Тек пайдалы өнімдерді қоса отырып жазады.
Қ. Б. «Өзара бағалау!» әдісі арқылы жұптасып отыра бағалайды.
(ҰЖ ) «Ой қозғау!» әдісімен жаңа сабаққа кіріспе жасаймын. Бейнероликке назарларын аудартамын
Мақсаты: АКТ дағдысын арттыру, айтылым, тыңдалым дағдысын дамыту
№1 Тапсырма:
-Тағамдарға назар аударыңдар
-Қандай тағам түрлерін білеміз
Дискриптор: -адамның өсіп дамуы үшін қажет тағамдармен танысады.
Жетекші сұрақтарға жауап бере отырып, паайдалысын ажыратады
Қ. Б “Шапалақ ” әдісімен жүргізіледі.

Дескриптер:
Барлық оқушылар:
Адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді анықтайды
Көптеген оқушылар:
Дұрыс тамақтанудың маңыздылығын сипаттайды. Пайдалы және зиянды тағамдарды сипаттпайды
Кейбір оқушылар: Дұрыс тамақтану пирамидасын құрастырады
(ТЖ) Саралаудың «Тамақтану пирамидасы!» әдісімен топтық жұмыс ұйымдастыру. Саралаудың «Жіктеу» тәсілін қолдану
Мақсатым: топтық саралау тапсырмаларын бере отырып, әр оқушының деңгейіне қарай қолдау көрсету№ 4 тапсырма
А тобына берілетін тапсырма «Дүкенде!» ойынымен азық-түлік дүкенін ұйымдастыру ҚБЖ
Саралау әдістері
Оқушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін, тұлғалық дербестігін ескере отыру арқылы саралау әдісінің жеті тәсілі бойынша саралау жұмысын жүргіземін.

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау - оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін, білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етіп, үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі.
(ҰЖ ) «Ой қозғау!» әдісімен жаңа сабаққа кіріспе жасаймын. Бейнероликке назарларын аудартамын
Мақсаты: АКТ дағдысын арттыру, айтылым, тыңдалым дағдысын дамыту
Дескриптор:
-Адамның өсіп дамуы үшін қажет тағамдармен танысады
-Жетекші сұрақтарға жауап бере отырып пайдалысын ажыратады
Қалыптастырушы бағалауды әр түрлі смайлик, “Жұлдызша”, “Басбармақ” әдістері арқылы бағалаймын.
Бағалау критериі:
-Адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді атайды
-Адамның өсіп дамуы үшін орындалатын әрекеттер ді ажыратады
-Адамның өсуі мен дамуына керек қажеттіліктерді анықтайды
-Дұрыс тамақтану пирамидасын құрастырады

Ықшам сабақ
Болашаққа жоспарым:
Неден қиналдым?
Не үйрендім?
Болашақта
Мен курста ҚМЖ жасауда оқушылардың ерекшелігін ескере отырып сабақ мақсатын құруды және саралау тапсырмасын беруді, сабақ мақсатына жету үшін көптеген белсенді әдіс-тәсілдерді қолдауды үйрендім
оқушылардың ерекшеліктерін есепке ала отырып, саралау тапсырмасын беруде және тапсымаларға байланысты қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауда қиналдым
Осы курста алған білімімді жетілдіруге және сабақ мақсатын құруда оқушы қажеттілігін ескере отырып, бағалау критерилерін тақырыпқа сай құруды, белсенді оқу ортасын қалыптастыра отырып, оқушылармен жаңартылған оқу бағдарламасының тиімділігін жүзеге асыру барысында жұмыстар жасауды жоспарлап отырмын

Назар аударып, тыңдағандарыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz