Көсемшені табу Көсемшені қолдана



Панорамалық сабақтың презентациясы
Тақырыбы:
“Көсемше”

Басқа ұлт өкілдерін қазақ тіліне нақты үйретуге бола ма?
XXI ғасырдың мектеп оқушыларының пәнге деген қызығушылығын қалай оятамыз?
Оқушылардың шығармашылық қызығушылығын қалай қалыптастырамыз?
Панорамалық сабақтың презентациясы

Блум таксономиясының кезеңдері
1) Білімі: оқушы айтылған ойды, пікірді, терминді ойда сақтап, оны қолдана біледі.
2) Түсінік: оқу материалдарын түрлендіру (түсіндіреді, қысқаша мазмұнын айтады, болжайды)
3) Қолдану: оқушы өзінің білімін белгілі жаңа жағдайларда қолдана алады
4) Талдау: оқушы жалпыны бөлшектеп, олардың арасындағы байланысты, құрылымды анықтап талдайды.
5) Жинақтау: бұл бөлімде оқушы бөлшектерді ортақ ұғымға біріктіреді, жаңа ой енгізеді.
6) Бағалау: оқушы өзін-өзі бағалайды.

Оқу мақсаттарының басты категориялары
Оқу мақсаттарының
жинақтау үлгілері
1. Білімі: Бұл бөлімде оқушы оқылған материалды есте сақтап және мазмұндай білуі керек. Материалдың мазмұны бойынша бөлек факторлар арқылы толық теория жасай алады. Бұл бөлімнің жалпы мақсаты-материалға байланысты ақпараттарды есте сақтау.
Оқушы: Қолданылатын термин, фактілерді, әдістермен түсінік, ережелерді біледі.
2. Түсінігі: Оқылған материалдардың маңызын, мазмұнын түсініп, оны өзгерте, құбылта білу. Түсінік сапасы болып оқушының оқылған материалдың мазмұнын қысқаша айта білуі және оқиғаның өсу, өзгеруін болжай білу. Оқу қорытындысының мұндай түрі материалды жайғана есте сақтаудан да жоғары
Оқушы: Қолданылатын термин, факт, ереже, кесте, диаграммаларды түсініп, бар мәліметтерді қолдана отырып, болашақ өзгеріс, құбылыстарды болжап айта біледі.
3. Қолдануы: Оқылған материалды арнайы және жаңа жағдайларда қолдана білу. Яғни ереже, әдіс, принцип туралы түсініктермен, заң, теорияларды кірістіру. Қорытынды бойынша оқу материалдарын түсініп ғана қоймай, оны жоғары деңгейде игеру.
Оқушы: Түсінігі мен принциптерді, қолдана отырып, заң мен теорияны тәжірибе жүзінде қолданып, әдістерді көрсете білу.
4. Талдау: Оқу материалын бөлімдерге бөле білу, құрылымын сақтау. Яғни бөлімдерге бөле отырып, байланысты табу, ортақ жалпы мазмұнын қорытындылау. Оқу қорытындысы жоғары ой-сананы талап етеді, түсініп және қолданып ғана қоймай, мазмұнын, оның құрылымын толық анықтауды талап етеді.
Оқушы: Жоғары сөйлемді, ойды анықтау, пікірлесуде жіберілген қателерді табу, анықтау кезіндегі айырмашылықты табу, мағынасын бағалай білу.
5. Жинақтау: Жалпы, ортақ жаңашыл түсінік алу үшін, бөлшектерді жинақтай білу. Бұл баяндама, қолда бар мәліметтер бойынша жасалатын қозғалыс жоспары болуы мүмкін. Оқу қорытындысы шығармашылық әрекет, яғни жаңа құрылым мен кесте жасауды талап етеді.
Оқушы: Шығармашылық шығарма жазу, тәжірибенің өткізу жоспарын, жасау түрлері салалардан алған білімін қолдана білу, қойылған сұрақтардың шешу жолының жоспарын салыстыра білу.
6. Бағалау: Оқу материалының мағынасын бағалай білу (көркем шығарма, зерттеу материалы) . Оқушының пікірі анық дәлелдерге жүгінуі керек. Дәлелдерді оқушы өзі анықтауы да мүмкін, не мұғалімнің көмегімен. Бұл бөлімде оқушы жоғарыда айтылған бөлімдер бойынша жоғары оқу нәтижесін көрсете отырып, бағалай білу.
Оқушы: Материалдың құрылысы жазба жұмысы сияқты бағалап, қорытындыны, алынған сапаны, жасалған әрекеттердің маңызын бағалайды.
Блум таксономиясының педагогикалық мақсаттары

7 класс оқушысының даму мониторингі
Сабақ өткен күн:
Экспресс-диагностика
Сабақта 5 4 3 2 1 бағаларына
жұмыс жасауға дайынмын
5
4
3
2
білім түсіну қолдану талдау жинақтау
Қорытынды баға

Мақсаты: Оқушылардың есімше туралы білімдерін тексеру
Бөлім
Тапсырма
Ұпай
Деңгейлік тапсырма
1. Білім
Сөз таптары туралы не білеміз?
5
Есімше дегеніміз не?Мысал келтір
4
3
Етістік дегеніміз не?Сұрақтарын айтМысал келтір
Дара және күрделі етістік дегеніміз не?

Мақсаты: Көсемше туралы түсінік беру
2. Жаңа сабақты игеру
Күрделі етістіктерді, негізгі қимыл амалды білдіретін сөздерді тауып және жасалу жолдарын айту
5
Біздің қаламызда Әбілхан Қастеев көрмесі ашылғалы жатыр.
4
Көрмеге келгендер суретке қарай берді.
3
Мен көрме жабылғанша болды.

Мақсаты: Көсемше туралы түсініктерін кеңейту
Бөлім
Тапсырма
Ұпай
(өзін-өзі бағалау)
Деңгейлік тапсырма
3. Түсіну
Көсемшені табу жұрнақтар арқылы көсемше жасау
5
Көсемшені қолдана отырып диалог құрастыру
4
-ғалы, -гелі, -қалы, -келі жұрнақтарын қолдана отырып сөйлем жаз
3
а, е, й, жұрнақтарын қолдана отырып сөз тіркесін жаса

Мақсаты: Етістікке жұрнақ жалғау арқылы көсемше жасау
4. Қолдану
Мәтінмен жұмыс
5
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz