Көсемшені табу Көсемшені қолдана




Презентация қосу
Панорамалық
сабақтың
презентациясы
Тақырыбы:
“Көсемше”
Панорамалық сабақтың презентациясы

Басқа ұлт өкілдерін қазақ тіліне нақты
үйретуге бола ма?
XXI ғасырдың мектеп оқушыларының
пәнге деген қызығушылығын қалай
оятамыз?
Оқушылардың шығармашылық
қызығушылығын қалай
қалыптастырамыз?
Блум таксономиясының
кезеңдері
1) Білімі: оқушы айтылған ойды, пікірді, терминді
ойда сақтап, оны қолдана біледі.
2) Түсінік: оқу материалдарын түрлендіру
(түсіндіреді, қысқаша мазмұнын айтады, болжайды)
3) Қолдану: оқушы өзінің білімін белгілі жаңа
жағдайларда қолдана алады
4) Талдау: оқушы жалпыны бөлшектеп, олардың
арасындағы байланысты, құрылымды анықтап
талдайды.
5) Жинақтау: бұл бөлімде оқушы бөлшектерді
ортақ ұғымға біріктіреді, жаңа ой енгізеді.
6) Бағалау: оқушы өзін-өзі бағалайды.
Блум таксономиясының
педагогикалық мақсаттары
Оқу мақсаттарының басты категориялары Оқу мақсаттарының
жинақтау үлгілері
1.Білімі: Бұл бөлімде оқушы оқылған материалды есте сақтап және мазмұндай білуі керек. Оқушы: Қолданылатын термин, фактілерді, әдістермен
Материалдың мазмұны бойынша бөлек факторлар арқылы толық теория жасай түсінік, ережелерді біледі.
алады. Бұл бөлімнің жалпы мақсаты-материалға байланысты ақпараттарды есте
сақтау.

2. Түсінігі: Оқылған материалдардың маңызын, мазмұнын түсініп, оны өзгерте, құбылта Оқушы: Қолданылатын термин, факт, ереже, кесте,
білу. Түсінік сапасы болып оқушының оқылған материалдың мазмұнын қысқаша диаграммаларды түсініп, бар мәліметтерді қолдана
айта білуі және оқиғаның өсу, өзгеруін болжай білу. Оқу қорытындысының мұндай отырып, болашақ өзгеріс, құбылыстарды болжап айта
түрі материалды жайғана есте сақтаудан да жоғары біледі.

3. Қолдануы: Оқылған материалды арнайы және жаңа жағдайларда қолдана білу. Яғни Оқушы: Түсінігі мен принциптерді, қолдана отырып, заң
ереже, әдіс, принцип туралы түсініктермен, заң, теорияларды кірістіру. Қорытынды мен теорияны тәжірибе жүзінде қолданып, әдістерді
бойынша оқу материалдарын түсініп ғана қоймай, оны жоғары деңгейде игеру. көрсете білу.

4. Талдау: Оқу материалын бөлімдерге бөле білу, құрылымын сақтау. Яғни бөлімдерге Оқушы: Жоғары сөйлемді, ойды анықтау, пікірлесуде
бөле отырып, байланысты табу, ортақ жалпы мазмұнын қорытындылау. Оқу жіберілген қателерді табу, анықтау кезіндегі
қорытындысы жоғары ой-сананы талап етеді, түсініп және қолданып ғана қоймай, айырмашылықты табу, мағынасын бағалай білу.
мазмұнын, оның құрылымын толық анықтауды талап етеді.

5. Жинақтау: Жалпы, ортақ жаңашыл түсінік алу үшін, бөлшектерді жинақтай білу. Бұл Оқушы: Шығармашылық шығарма жазу, тәжірибенің
баяндама, қолда бар мәліметтер бойынша жасалатын қозғалыс жоспары болуы өткізу жоспарын, жасау түрлері салалардан алған
мүмкін. Оқу қорытындысы шығармашылық әрекет, яғни жаңа құрылым мен кесте білімін қолдана білу, қойылған сұрақтардың шешу
жасауды талап етеді. жолының жоспарын салыстыра білу.

6. Бағалау: Оқу материалының мағынасын бағалай білу (көркем шығарма, зерттеу Оқушы: Материалдың құрылысы жазба жұмысы сияқты
материалы). Оқушының пікірі анық дәлелдерге жүгінуі керек. Дәлелдерді оқушы өзі бағалап, қорытындыны, алынған сапаны, жасалған
анықтауы да мүмкін, не мұғалімнің көмегімен. Бұл бөлімде оқушы жоғарыда әрекеттердің маңызын бағалайды.
айтылған бөлімдер бойынша жоғары оқу нәтижесін көрсете отырып, бағалай білу.
7 класс оқушысының
даму мониторингі
Сабақ өткен күн:__________________________

Экспресс-диагностика
Сабақта 5 4 3 2 1 бағаларына
жұмыс жасауға дайынмын

білім түсіну қолдану талдау жинақтау

Қорытынды баға___________
Мақсаты: Оқушылардың есімше
туралы білімдерін тексеру
Бөлім Тапсырма Ұпай Деңгейлік
тапсырма

Сөз таптары 5 Есімше дегеніміз
1.Білім туралы не не?Мысал келтір
білеміз?

4 Етістік дегеніміз
не?Сұрақтарын
айтМысал келтір
3 Дара және
күрделі етістік
дегеніміз не?
Мақсаты: Көсемше туралы
түсінік беру

2. Күрделі 5 Біздің қаламызда Әбілхан
Жаңа етістіктер Қастеев көрмесі
ді, негізгі ашылғалы жатыр.
сабақт
қимыл
ы амалды 4 Көрмеге келгендер
игеру суретке қарай берді.
білдіретін
сөздерді
тауып 3 Мен көрме жабылғанша
және болды.
жасалу
жолдарын
айту
Мақсаты: Көсемше туралы
түсініктерін кеңейту
Бөлім Тапсырма Ұпай Деңгейлік тапсырма
(өзін-өзі
бағалау)
Көсемшені табу Көсемшені қолдана
3. Түсіну жұрнақтар 5 отырып диалог
арқылы көсемше құрастыру
жасау

4 -ғалы,-гелі,-қалы,-келі
жұрнақтарын қолдана
отырып сөйлем жаз

3 а,е,й, жұрнақтарын
қолдана отырып сөз
тіркесін жаса
Мақсаты: Етістікке жұрнақ жалғау
арқылы көсемше жасау

4.Қолдану Мәтінмен 5 Етістіктерді теріп
жұмыс жазып, көсемше
жасап, сөз
құрамына талдау
4 Етістіктерді теріп
жазып, көсемше
жасаңдар
3 Мәтіннен көсемшені
тауып жазыңдар
“Мәтіннен көсемшені
теріп жазыңдар”
тапсырмасының дұрыс
жауабы
Дамығалы,
қалғалы,
бейнеленгелі
“Есімшені теріп жазып,
көсемше жасаңдар”
тапсырмасының дұрыс
жауабы
Дамыған - дамығалы,
қаланған - қаланғалы,
бейнеленген - бейнеленгелі
“Есімшені теріп жазып,
көсемше жасап, сөз
құрамына талдау”
тапсырмасының дұрыс
жауабы

Дамыған - дамығалы,
қаланған - қаланғалы,
бейнеленген - бейнеленгелі
Мақсаты: көсемшені сөз
құрамына талдау

Бөлім Тапсырма Ұпай Деңгейлік
(бірін-бірі тапсырма
бағалау)
5. Мақал- Барлығына
мәтелден бірдей
Талдау көсемшені тапсырма
тауып
талдау
(схема)
Мақсаты: Алған білімдерін
қорыта отырып жинақтау
Бөлім Тапсырм Ұпай Деңгейлік
а (бірін-бірі тапсырма
бағалау)

6. Әңгіме Топпен Барлығына
жазу жұмыс бірдей
Жинақтау тапсырма,
тақырыбы
“Өнерлі өрге
жүзер”
Сен қандай өнер түрін
білесің?
Өнердің қай түрі саған
ұнайды?
Қазақстан республикасының
әйгілі өнер адамдарын ата.
Өнерлі болу үшін не істеу
керек?
Әңгімені бағалау
критериялары
1. Сұрақтарға нақты, толық
жауап берілуі
2. Көсемшенің жұрнақтарын
дұрыс қолдану
3. Тақырып мазмұнын ашу

Ұқсас жұмыстар
Үстеу туралы түсінік
Үстеу тyралы түсінік
Көсемшенің қимыл - сын пысықтауыштық қызметі
Бейнелеу өнері
Әбілхан Қастеев. Көсемшені қайталау
Туынды табу ережелерін пайдаланып есептер шығару
Санның квадратын табу
Құзыреттілік - әр баланың өзіндік ерекшеліктеріне қарай жеке тұлғаға бағытталған оқыту арқылы оқушының білімді жан-жақты меңгеруінен көрінетін білім нәтижес
Мәтіннен түсіндерме
Логарифмдік теңдеулерді шешу туралы ақпарат
Пәндер