ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ



АДАМНЫҢ ҮЙЛЕСІМДІ ДАМУЫ ҰЛТТЫҚ ИНСТИТУТЫ
Алматы 2023 жыл
АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ

Толық емес (жалғызбасты аналар) отбасылардың өсу тенденциясы:
Некелесу фактілерінің төмендеу көрсеткіші:
Ата-аналардың балалардың білім алуы мен тәрбиесімен айналысуының төмендеуі:
Әкелердің тәрбиелеу үдерісімен айналыспауы, балаларға әкелердің көңіл бөлуінің жетіспеуі
2
ЖОБАНЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
Статистикалық деректер көзі:
1Аналитический отчет «Родители Казахстана: роль в образовании и воспитании детей в постпандемию»: Ирсалиев С. А., Камзолдаев М. Б., Абуов Б. Б., Ахметжанова А. А., Сыздыкбаева Р. С. - г. Нур-Султан: Общественное объединение «Центр анализа и стратегии «Белес», 2022. - 251 с
2Национальный доклад «Казахстанские семьи-2022»
3Социологическое исследование КИОР
АҒЫМДАҒЫ ЖАҒДАЙ
Әкелер мен балалардың бірге бос уақытын өткізуі - отбасының 3, 4%
2021 ж. 9 айы бойынша - 105, 3 мың.
2022 ж. 9 айы бойынша - 98, 3 тыс.
ҚР СЖРА ҰСБ, Ranking. kz деректеріне сәйкес
2022ж. : 48 239 ажырасу жағдай ы/ 140 256 некелесу жағдайы (34, 4%)
ҚР СЖРА ҰСБ деректеріне сәйкес
Еңбексүйгіштік:
2020 ж. - 64, 1%, 2021 ж. - 61, 0%, 2022 ж. - 33, 8%
Үлкенге құрмет:
2020 ж. - 54, 9%, 2021 ж. - 61, 3%, 2022 ж. - 25, 3%
Отансүйгіштік:
2020 ж. - 16, 4%, 2021 ж. - 16, 5%, 2022 ж. - 7, 1%
Әділеттілік:
2020 ж. - 16, 2%, 2021 ж. - 25, 9%, 2022 ж. - 7, 1%
Махаббат - 39, 5%
Сенім мен өзара түсіністік- 25, 4%
Мектепке бармайтын ата-аналар - 42 %
Өте сирек не мүлдем қызықпайтын ата-аналар - 30 %
2009 ж. - 15, 1% тек анасы мен баласынан тұратын отбасы;
2021 ж. 19, 5% - тек анасы мен баласынан тұратын отбасы;
ҚР СЖРА ҰСБ деректеріне сәйкес
Ажырасу жағдайының некелесу жағдайларына ара қатынасы
Балалар бойында құндылықтар деңгейінің төмендеуі:
Отбасындағы эмоционалды-психологиялық жақындықтың төмендеуі:
Қазақстандық отбасының мәселелері
■ Отбасы институтындағы құндылықтар дың төмендеуі
■ Отбасы құруды және ата-ана болуды жоспарлауға бейқам қарау
■ Ата-ана мен бала қарым-қатынасының құлдырауы
■ Ұлттық мәдениетпен байланыстың болмауы
■ Девиантты қалыптағы ата-ана
(бала тәрбиелеудегі білімнің жеткіліксіздігі, алкоголизм, наркомания және т. б. )
Тұрмыстық зорлық-зомбылық фактілерінің көбеюі
2021 ж. : 61 464 жағдай тіркелген
2022 ж., 9 ау. -100 000 аса жағдай тіркелген
factcheck. kz деректеріне сәйкес
ШЕШІМІ
Ата-аналарға жүйелі психологиялық-педагогикалық білім беру

АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ
Әлеуметтік серіктестікке басымдық беру, ресурстық ұйымдар мен білікті эксперттерді тарту;
Мақсаты: балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесі бойынша мектептің ата-аналармен қарым-қатынасын күшейту, берекелі отбасы мәдениетін дамыту
Орталықтың міндеттері:
ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ПРИНЦИПТЕРІ
Ұлттық мәдениет, құндылықтар мен дәстүрлердің сабақтастығы;
Үдерістің гуманистік бағыттылығы;
Ата-аналарға дифференциалды және жекелей қолдау көрсету;
Заманауи ғылым мен тәжірибенің озық үлгілерін пайдалану;
балалардың саламаттығын қамтамасыз ету үшін ата-аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік құзыретін дамытуға арналған жүйелік педагогикалық қолдауды ұйымдастыру
балаларды тәрбиелеу мен дамытуда орта білім беру ұйымы мен отбасы арасындағы өзара іс-қимылды нығайту
балаларды тәрбиелеу мен дамытуда ата-аналардың жауапкершілігін арттыру

4
1-4 СЫНЫП БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
5-9 СЫНЫП БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
10-11 СЫНЫП БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
Отбасы - бақыт бесігі.
Проект жизни родителей - счастливый человек
Білімдіге дүние жарық.
Радость познания: учимся с удовольствием
Әрбір бала - жарық жұлдыз.
Каждый ребенок уникален: как его раскрыть
Баланы жастан. . .
Как развить смекалку и эрудицию у ребенка
Ойынға тәуелділікті қалай жеңуге болады?
Как победить игровую зависимость детей
Сенім арту - жетістік кепілі.
Как поддержать ребенка в сложной ситуации
Әкені көріп ұл өсер, шешені көріп қыз өсер.
Воспитание личным примером
Тәлімменен өрілген біздің дәстүр.
Традиции как основа семейного благополучия
Баланың бас ұстазы - ата-ана.
Позитивное родительство: слушать, слышать, быть услышанным
Ақыл айтпа, жол көрсет.
Новые условия обучения: как ребенку пройти адаптацию
Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер.
Как найти ключ к своему ребенку
Бұлақ көрсең, көзін аш.
Растим творческую личность
Ақпараттан ақ-қараны ажырату өнері.
Ребенок в интернете: как найти золотую середину
«Әр нәрсенің өлшемі бар. . . »
Как удержать баланс между «надо» и «хочу»
Жасөспірімдермен қарым-қатынас құпиялары.
Особенности взаимоотношений подростков.
Отбасы құндылығы - сарқылмас қазына.
Ценности как основа семейного счастья
Боламын деген баланың бетін қақпа, белін бу. . .
Личность как результат саморазвития на основе нравственных ценностей.
Көркем мінез - баға жетпес байлық.
Эмоциональный интеллект - основа успешной личности
Сен жанбасаң лапылдап. . .
Как помочь ребенку найти свое призвание
Құмарлыққа бой алдыру - тәуелділік құрдымы.
Зоны рисков в развитии старшеклассников
Социальные сети и интернет-пространство: безопасное поведение старшеклассников
Күйзелістен шығар жол.
Помогаем пережить стресс
Сүйіспеншілік - сыйластық кілті.
Любовь - ключ к взаимопониманию
Атадан өсиет, анадан қасиет.
Традиции и ценности семьи: от поколения к поколению

сабақ тақырыбын ұғынады: ойындарға, тесттерге қатысады, сұрақтарға жауап береді
АПҚО сабақтарында ата-аналармен өзара әрекеттесу үдерісінің ерекшеліктері
ойланады, талқылайды, талдайды, қорытынды жасайды, QR код пен әдебиетке сілтемелерді пайдаланады
өз ұстанымдарын айтады, шешім ұсынады, рөлдерді орындайды, өз тәжірибелерімен бөліседі, бір-бірінен үйренеді, шағын жобалар, алгоритмдер жасайды, шығармашылық тапсырмаларды орындайды
өздері ашқан жаңалықтары туралы ой бөліседі, өздерінің қатысу тиімділігін бағалайды, өсу деңгейін анықтайды
НӘТИЖЕ
АТА-АНАЛАР
АТА-АНАЛАР
АТА-АНАЛАР
НӘТИЖЕ
НӘТИЖЕ
НӘТИЖЕ
Сенімге негізделген қатынастар орнайды, білім беру үдерісіне қатысу қамтамасыз етіледі
Қойылған мәселелердің өзектілігін түсінеді, ананың, әкенің рөлі, балалардың жас ерекшеліктері туралы түсініктерін тереңдетеді
отбасындағы қарым-қатынас, белсенді тыңдау, жанжалды реттеу, күйзеліске төзімділікті дамыту; стандартты емес жағдайларды шешу дағдыларын игереді:
Тәрбие үдерісіне саналы көзқарас, жоғары жауапкершілік, отбасындағы тәрбие мәселелеріне қызығушылық танытады
АТА-АНАЛАР

Клуб жұмысы порталда онлайн-мектеп арқылы жасалады
ДАНАЛЫҚ МЕКТЕБІ
дөңгелек үстел
сайыс
семинар
кездесу
әңгімелер
талқылаулар
дастархан басындағы әңгімелер
АҒА ҚАМҚОРЛЫҒЫ
ҚЫЗ ҒҰМЫРДЫҢ ҚҰПИЯЛАРЫ.
ҚЫЗДАР БІЛУГЕ ТИІС. . .
Клуб жиындары
Тақырыптар
Өткізу формалары
«ДАНАЛЫҚ МЕКТЕБІ» КЛУБЫНЫҢ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Клуб ұйымдастырушылары: педагогтер
Клуб спикерлері: жоғары буын өкілдері, эксперттер
АТА ӨСИЕТІ
1. ЖЕТІ АТАСЫН БІЛГЕН ҰЛ, ЖЕТІ ЖҰРТТЫҢ ҚАМЫН ЖЕР
2. БАБАЛАР ДӘСТҮРІ - ҰРПАҚҚА ӨСИЕТ
ӘЖЕ ДАНАЛЫҒЫ
3. ЕРТЕГІ - ТАНЫМНЫҢ КӨЗІ
4. ЫРЫМ-ТЫЙЫМ - ӘДЕПТІЛІК НЕГІЗІ
ЖЕҢГЕ КЕҢЕСІ
5. АҒАСЫ БАРДЫҢ - ЖАҒАСЫ БАР
6. ЕР ЖІГІТКЕ ЖАРАСАР САЛАУАТТЫ БЕЙНЕСІ

7
Білім беру мониторингі
білім беру процестерін жүзеге асырудың жай-күйін және нәтижелері мен шарттарының өзгеру серпінін, білім алушылар контингентін, білім беру ұйымдары желісін, сондай-ақ олардың жетістіктерінің рейтингілік көрсеткіштерін жүйелі түрде байқау, талдау, бағалау және болжау;
ақпаратты жинау, жүйелі есепке алу, өңдеу, сондай-ақ сақтау, жаңарту және жинақтау;
әлеуметтік немесе мониторингтік зерттеулер ұйымдастыру және білім беру қызметінің нәтижелерін талдау түрінде жүзеге асырылады.
«Білім беру мониторингін жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 12 қарашадағы № 459 бұйрығы
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметіне мониторинг жүргізу:
ата-аналардың сұраныстарын анықтау;
білім беру ұйымдарында Орталық қызметінің ұйымдастырылу сапасын анықтау;
білім беру ұйымдарында Орталық қызметінің тиімділігін (нәтижелігін) анықтау.

8
Ата-аналар қауымының сұранысын зерделеу үшін білім беру ұйымдарында ата-аналардың нақты психологиялық-педагогикалық білімге деген қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік беретін сауалнама жүргізу ұсынылады.
Ата-аналардың сұраныстары негізінде әрбір білім беру ұйымы ата-аналарды педагогикалық қолдау бағдарламасына өзгерістер енгізіп, 20-30% көлемінде сабақтардың тақырыптары мен мазмұнын дербес анықтай алады.
АТА-АНАЛАРДЫҢ СҰРАНЫСТАРЫН АНЫҚТАУ
Білім беру ұйымдары оқу жылының басында жүргізеді

9
Сауалнама құрастыруға қойылатын талаптар
Сауалнаманы дұрыс жүргізу үшін мынадай ұсыныстарды орындау қажет:
1. Сұрақтарды құрастырудың талаптарын орындау:
Сұрақ тек бір мәселе төңірегінде болуы тиіс. Бір сөйлемде екі жауапты талап ететін, екі ұшты сұрақтар болмауы керек.
Сауалдар түсінікті, бір мәнді, нақты және анық сенімді жауап алуға мүмкіндік туғызуы тиіс.
Сауалнама зерттеу мақсатына және міндеттеріне сәйкес сұрақтардан тұруы тиіс. Сұрақ дұрыс қойылмаса, респондент жауап беруден бас тартуы мүмкін.
Сұрақтар логикалық сәйкестікпен қойылуы керек. Жеке сипаттағы немесе күрделі сұрақтар сауалнаманың соңында тұруы тиіс. Жағымсыз сезім, наразылық тудыратын сұрақтар тікелей түрде емес, жанама түрде қойылуы керек.
Сауалнамада нақты терминологияны, күнделікті тілді, түсінікті, терминдерді пайдаланып, жаргондарды қолданбаған жөн.
Респондент тәжірибесінен тысқары жайт туралы сауалдарды қоймаған жөн. Ол хабардар болған сұрақтарды қойған лазым.
Сұрақты қисындастырып мазмұндау респондентті зерттеушінің көңілі қалайтын жауапқа жетелеп, көндіруге тиісті емес.
Сұрақтар екі мағыналы сипатта болмауы керек. Мысалы, «кейде», «жиі», «анда-санда» деген сөздер көп мағыналы болғандықтан, олардың орнына нақты сөздер қолданылуы керек. «Сіз» деген сөз кейде ұжымдық сипатта болуы мүмкін, сондықтан сұрақты құрастыру кезінде оның орнына «Сіз өзіңіз» деген сөз нақтылау болады.

10
Сауалнама құрастыруға қойылатын талаптар
2. Сұрақтарды: қарапайымнан - күрделіге, жалпыдан - арнайыларға көше отырып қою керек дегендей қағидаларды сақтау қажет.
3. Сұрақтардың қисынын келтірудің бірізділігі: алдымен кіріспе, таныстырма сауалдар немесе респонденттің зерттелетін мәселе бойынша хабардарлығын анықтауға жәрдемдесетін сұрақтар қойылады.
4. Сұрақтар саны сұрақты сауалнамаға кіргізбей тұрып, оның қажеттілігін анықтау керек. Зерттеуге қажет емес артық сұрақтар қойылмауы керек. Сұрақтар аз болған сайын, оларға жауап алудың мүмкіндігі мол.
5. Сауалнама құрылымы. Кіріспе, деректеме және негізгі сияқты үш бөліктен тұрады. Кіріспеде респонденттің пікір сұрауға қатысуын өтініп, оның мақсаты көрсетіліп, респонденттің жауаптарының қандай пайда әкелетіндігі туралы айтылады. Сауалнаманың негізгі бөлігінде зерттеу мақсаттарын айқындайтын сұрақтар қойылады, ал деректеме бөлігінде - респонденттердің жасы, жынысы, отбасылық жағдайы сияқты сұрақтар қойылады. Сауалнама жүргізушінің аты-жөні, пікір сұрау жүргізген орны және күні міндетті түрде көрсетілуі қажет.
6. Сұрақтардың стандартталу типтері бойынша сауалнама ашық және жабық түрде болуы мүмкін.

11
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz