ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР




Презентация қосу
ЖОБАЛЫҚ ОҚЫТУ
ТЕХНОЛОГИЯСЫ

«Қазіргі білім беру технологиялары»,
«Білім беру бағдарламаларын
қалыптастыру мен нәтижелерін
бағалаудағы құзыретілікке
бағдарланған амалдар»

ҚОЙЛЫҚ Нұргали Отарбайұлы-ф.-м.ғ.к.,доцент м.а.
Халықаралық бағдарламалар кафедрасы
nurgali.koilyk@mail.ru
ПРОБЛЕМАНЫ ШЕШУДЕГІ БІЛІМДІЛІК
ДАҒДЫЛАР ЖИЫНЫ
ПРОБЛЕМАНЫ Мәтінді, диаграмманы, схеманы, формуланы кестені
ТҮСІНУ т.б. түсіну үшін әртүрлі дерек көздерден алған
ақпараттарды қолдана білу

ПРОБЛЕМА Проблемада кездесетін анымалылар арасындағы
СИПАТЫ байланысты айқындау, гипотеза ұсыну, ақпаратқа
сыни баға беру

ПРОБЛЕМА Ақпаратты көрсетудің формасын құрастыру және бір
ФОРМАСЫ түрден екінші түрге ауысу жолдарын айқындау

ПРОБЛЕМАНЫ Қойылған проблема шарты бойынша шешімдер
ШЕШУ қабылдау, жүйеге италдау жүргізу, мақсатқав жетуді
жоспарлау

РЕФЛЕКСИЯ Табылған шешімді зерделеу және қажет болған
жағдайда қосымша ақпартты іздеу, шешімді бағалау
ЖОБА ӘДІСІ

Ол қойылған міндеттерге жетуге
бағытталған белгілі бір реттілікпен
құрылғанг амалдар мен іс-әрекеттер
жиыны, яғни қандайда бір проблеманы
шешуде білім алушылардың
құрастырған ақырғы өнімі.

Оқытуда жоба әдісін енгізу арқылы білім
алушылардың жаңаша ойланушы типін,
яғни өнімділік құндылықтарын дамытуға
болады.
ЖОБА ӘДІСІНІҢ НЕГІЗІ

Проблемалық жағдаят
Проблема???

Шешу амалдарын іздеу
(гипотеза ұсыну) Проблема?!

Проблема!!
Зерттеушілік, ізденушілік
ШЕШІМІ…
әрекет
Нәтижелерді
өңдеу
Жобаны қорғау,
болашаққа болжам ЖАҢА
проблема
НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАР

Жоба әдісі (гр. тілінен аудар. «зетрреу» )-
деген мағынынаны білдіреді. Ол білім
алушылардың сатылай күрделенетін
практикалық тапсырмады орндайтын және білім
мен жоспарлау дағдыларын қалыптастыратын
оқу жүйесі.
Жобалық ойлау, жобалық іс-әрекет –
жалпыланған және даралаған танымдық әрекет,
нәтижесінде мадени құндыдлықтарды құру үшін,
білім алушы технологиялық, техникалық,
экономикалық т.б. білімдерін жобаны орындауға
қолданады.
Жобалық іс-әрекеттің нәтижесі –
Шығармашылық жобалар.
ЗЕРТТЕУШІЛІК ЖӘНЕ ЖОБАЛЫҚ
ІС-ӘРЕКЕТ
Жаңашылдық деңгей жұмыстары бойынша
төмендегідей ерекшеленеді:
Жобалық әрекетке тән ұғымдар
ОҚУ ПРОБЛЕМАСЫ – жеке адамның немесе топ
мүшелерінің білу немесе білмейтін жою
қажеттіліктері
Зерттеушілік әрекетке тән ұғымдар
ҒЫЛЫМИ ПРОБЛЕМА – жалпы білетін немесе
зерттеуді қажет ететін көзқарастар қажеттілігі.
Жобалық іс-әрекетте өзіндік жаңалық ашылуы
мүмкін. Бірақ оқу үдерісінде жеке зерттеушілік іс-
әрекетті белсендіру маңыздырақ болады.
НЕГІЗГІ БАҒДАРЫ
Қазіргі өмір үшін маңызды құндылықтарды
ДАМЫТУ:
Жауапкершілік алуды қалыптастыру;
Бірлескен шешім қабылдауды қалыптастыру
(коммуникация)
Шиеленістерді (конфликт) ұрыссыз шешуге
үйрету;
Ауызша және жазбаша тілдесуді меңгеру;
Алған білімдерін танымдық және практикалық
міндеттерді шешуге қолдана білу;
Зерттеушілік дағдыларды ДАМЫТУ:
анализ ( проблеманы айқындау, жеке ақпарат
жинақтау), бақылау, гипотеза құру, эксперимент
жүргізу, синтез (жалпылау).
ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ КОМПОНЕНТТЕРІ

1. ПРОБЛЕМА

2. ЖОБАЛАУ (жоспарлау)

3. АҚПАРАТТЫ ІЗДЕУ

4. ӨНІМ

5. ПРЕЗЕНТАЦИЯ

6.ПОРТФОЛИО – жобаға қатысты барлық жұмыс
материалдары жинақталған папкасы.
ЖОБА ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ НЕГІЗГІ
ТАЛАПТАРЫ
1. Зертеушілік, шығармашылық тұрғыдан өзекті
проблеманың болуы.
2. Табылатын нәтижелердің практикалық,
теориялық танымдық құндылықтарының
болуы.
3. Жобаға қатысушылардың жеке (өзіндік,
жұптық, топтық) іс-әрекеті.
4. Жобаңың мазмұндық бөлімін құрылымдау
(нәтижелерді сатылай көрсету бойынша).
5. Қандайда бір анықталған алгоритм бойынша
зерттеу әдістерін қолдану.
ОҚУ ЖОБАЛАРЫНЫҢ ТИПОЛОГИСЫ
Жобалық іс-әрекеттегі басымдылық бойынша:
Зерттеушілік (ғылыми зерттеуді білдіреді),
Ізденушілік,
Шығармашылық (еркін және дәстүрлі емес
амалдар),
Рөлдік (ойын, сахыналау),
Қолданбалы.
Жаңашылдық деңгейінің басымдылығы бойынша:
Практикаға бағдарланған (қандайда бір өнім),
Таныстырылымдық бағдарланған,
Ақпараттық (ақпарат жинақтау),
Шығармашылдық.
ОҚУ ЖОБАЛАРЫНЫҢ ТИПОЛОГИСЫ

Пәндік-мазмұндық сала бойынша:
МОНОЖОБА – білімнің бір саласы бойынша
ПӘНАРАЛЫҚ – әртүрлі саладағы пәндер білім
қолдану арқылы

Жобаны ұйымдастырылуы бойынша:
АЙҚЫНДАЛҒАН
АЙҚЫНДАЛМАҒАН – жобаға қатысушылардың іс-
әрекетін айқын білдірмейді. (телекоммуникациялық
жобаларға тән)
Жобаға қатысушылар саны бойынша…
Жеке, жұптық, топтық
ОҚУ ЖОБАЛАРЫНЫҢ ТИПОЛОГИСЫ

Қатысушылар мәліметі бойынша:
В зависимости от охвата системного этажа в пределах
бір топ бойынша
бір лег (потока) бойынша
бір факультет, ЖОО бойынша
қала, регион және т.б.
Жобаның мерзіміне қарай:
қысқамерзімді (2…6 сағат);
ортамерзімді (16…18сағат);
ұзақмерзімді (семестр бойы).
ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТІҢ ТҮРЛЕРІ

Телекоммуникациялық жоба

Оқу орнында
орындалатын жоба

Сабақтан тыс
ЖОБАЛЫҚ топта орындалатын
іс-әрекет
Сабақта
орындалатын
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР

Көпдеңгейлі зал. 150 адамға
арналған 2
Дөңгелек үстел

3 4 5
Мультимедиялық зал Конференц-холл Дәріс залы
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР
БІРЛЕСКЕН оқу-танымдық, зерттеушілік,
шығармашылық немесе ойын.
Бәсекелестік немесе ынтымақтастық негізінде АКТ-лар
мен сандық технологияларды қолдану арқылы
ұйымдастырылған қатысушылардың ІС-ӘРЕКЕТІ.
МАҚСАТЫ – бірлескен іс-әрекет арқылы нәтижеге жету
ШАРТТАРЫ:
жалпы проблема,
мақсат,
келісілген әдістер,
іс-әрекеттің түрлері,
ТАЛАПТАР – жалпы білімдері болу керек :
интеграциаланған
проблеманы негізгі шешіміне шоғырланған
МЖ және ОҚУ ПӘНДЕРІ
1 ТОП МЖ ендіруде салыстырмалы төмен тиімділік.
Арнайы және жалпы оқудағы білім мен білікті қалыптастыру:
Қазақ тілі, әдебиет, тарих, география, биология, химия, физика,
математика.
«шығыс диагностикасында» білімнің жоғарғы сапасын көрсету
үшін оқу бағдарламаларын құруда оқуда белсенді әдістерді
жүелгі енгізу.
2 ТОП МЖ ендіруде салыстырмалы жоғары тиімділік.
Құзыреттіліктерді қалыптастыру (азаматтық, ақпараттық,
коммуникативті т.б.) яғни интегрирациаланған және қолданбалы
түрдегі:
Шет тілдер, информатика, бейнелеу онері, технология,
экология.
Біұл пәнедерге нені оқу керек дегеннен гөрі, қалай оқу керек
деген құндылықтар маңыздырақ болады.
ЖОБАМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ ҚАДАМДАРЫ

1. Дайындық-ұйымдастырушылық қадам
(проблема, жобалық тапсырманы құрастыру)
2. Жоспарлау (іс-әрекетті жоспарлау және
ұйымдастыру)
3. Зерттеу(іс-әрекетті іске асыру)
4. Қорытынды
5. Қорғау (презентация және нәтижелерді
бағалау)
ЖОБАНЫ БАҒАЛАУ ПАРАМЕТРЛЕРІ
1) ұсынылған праблеманың өзектілігі, зерттеліп отырған
тақырып бойынша қажеттілігі;
2) алынған нәтижелерді өңдеудегі және зерттеу әдістерін
таңдаудағы нақтылығы;
3) жеке мүмкіндіктеріне сай жобаға қатысушылардың
белсенділігі;
4) қабылданған шешімдердің ұжымдық талқысы;
5) Өзара көмек, өзара толықтырулар және әңгімелесу
дағдылары;
6) Проблеманы ашуда қажетті және терең деңгейлерге өтуі;
7) басқа салалардан білімдерді қолдануы;
8) қабылданған шешімдердің дәлдігі, қорытындыны негіздеу;
9) жүргізілген жоба шешімдерін көрсетудің эстетикасы;
10) оппоненттер сұрақтарына жауап беру дағдылары, топтың
әрбір мүшесінің жауаптарының негізділігі және жүйелілігі
ЖОБА ӘДІСІНІҢ ТҰЛҒАҒА БАҒДАРЛАНҒАН
ӘДІСПЕН БАЙЛАНЫСЫ

Ынтымақтастықта
Портфель
оқыту
ЖОБА ӘДІСІ

Рөлдік ойындар Дискуссиялар

Миға шабуыл
ЖОБА ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫ ЕРЕСЕКТЕРГЕ
ЫНТАЛАНДЫРУ
1 Ересек тыңдаушыларға алып отырған білімдерінің
маңыздылығын түсінуінде:
білімнің практикалық құндылығы,
болашақта қолдануға болатындығы.
1.ҚОРЫТЫНДЫ Белсенді оқыту әдісі ретінде жоба
әдісің студенттерге қарағанда
ересектерге өзекті болып
2.ҚОРЫТЫНДЫ табылады.
Зерттеу проблемасын таңдауда
ерекше мұқият болу керек.

2 Оқытушы үйренуі және дайын болу керек:
жобалық іс-әрекектті ұйымдастыруды,
Телекоммуникациялық жобаларға қатысуды,
Әдісті жүзеге асыру барысында озінің пікірін
өзгертуге
ОҚЫТУШЫНЫҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕГІ
ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІ
Жоба әдісін тиімді қолдану педагогтың сапалы
даярлығына, яғни студенттерге жаңа ақпаратты
жобалық іс-әрекетті ұйымдастыру мен басқарудан
тұратын шығармашылық қызмет.
Оқытушының жобалау үдерісіндегі функциясы:
Жоспарлау (жобалау этаптары)
Ұйымдастыру (ақпаратты беру емес, үдерісті
ұйымдастыру)
Координация
Мотивация
Оқу- тәрбие жұмысы жеке жұмысқа ауысады.
Бұл үдеріс педагогикада – педагогикалық
жобалаумен байланысыады.
ӨЗАРА ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ ЖӘНЕ БӘСЕКЕ

Ынтымақтастық жобада:
тақырып қиындық деңгейлеріне сәйкес бірнеше
міндеттерді шешуге бағытталған болыптең бөліну керек
топтар қандайда бір этапқа дейін өз міндеттерін бір-біріне
тәуелсіз орындайды
жобаны орындауда сапалық бағалауды қолдану нәтижелі
болады

Бәсекелестік жобада:
барлық топтар бір міндет немесе қиындық деңгейі
бойынша бірдей тапсырмалар алады
топтар арасындағы бәсеке топ ішіндегі
ынтымақтастыққа негізделеді
сандық бағалауды қолдану тиімдірек болады
ЖОБАДА ПРОБЛЕМАНЫ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫ
ИЗДЕСТІРУДЕГІ АМАЛДАР
Жобадағы міндетке қойылатын шарттар қарама-қайшы
проблнма түрінде берілуі мүмкін.
Қарама-қайшылық оқу мақсаттары түрінде
айқындалады:
артық, Шығармашылық әдіснамасы жоқ
жетіспейтін, жобалар жеке ақпарат алуды талап
жалған, етпейді, ол нақты жұмысқа
бағдарланған.
альтернативті.
Анықталған қарама-қайшылықтар жоба қатысушыларын
алдынғы білімдері бойынша зияткерлік қиындыққа және
мәліметті түсінуге бағыттайды.
Қиындықты шешу жолдары жаңа білімге деген қажеттілікті,
яғни БЕЛГІЛІ ақпаратты іздестіруге шоғырландырады.
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА,
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Инновациялық технология
Жобалап оқыту технологиясы
Ақпараттық жане телекоммуникациялық технологиялар
Болашақ шетел тілі пəні мұғалімдерінің шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Телекоммуникациялық желілер
Интернет WWW құралдары
Инвестициялық жобалар
Интернет Электрондық желісіне оқулықтарды қосылу пайдалану
Педагог мамандарды даярлауда ақпараттық құзырлықты қалыптастырудың дидактикалық мүмкіндіктері
Компьютерлік желілер. Электронды пошта қызметі. Әлеуметтік желілер жайлы ақпарат
Пәндер