ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР



ЖОБАЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
«Қазіргі білім беру технологиялары»,
«Білім беру бағдарламаларын қалыптастыру мен нәтижелерін бағалаудағы құзыретілікке бағдарланған амалдар»
ҚОЙЛЫҚ Нұргали Отарбайұлы-ф. -м. ғ. к., доцент м. а.
Халықаралық бағдарламалар кафедрасы
nurgali. koilyk@mail. ru

ПРОБЛЕМАНЫ ШЕШУДЕГІ БІЛІМДІЛІК ДАҒДЫЛАР ЖИЫНЫ
ПРОБЛЕМАНЫ ТҮСІНУ
Мәтінді, диаграмманы, схеманы, формуланы кестені т. б. түсіну үшін әртүрлі дерек көздерден алған ақпараттарды қолдана білу
ПРОБЛЕМА СИПАТЫ
Проблемада кездесетін анымалылар арасындағы байланысты айқындау, гипотеза ұсыну, ақпаратқа сыни баға беру
ПРОБЛЕМА
ФОРМАСЫ
Ақпаратты көрсетудің формасын құрастыру және бір түрден екінші түрге ауысу жолдарын айқындау
ПРОБЛЕМАНЫ
ШЕШУ
Қойылған проблема шарты бойынша шешімдер қабылдау, жүйеге италдау жүргізу, мақсатқав жетуді жоспарлау
РЕФЛЕКСИЯ
Табылған шешімді зерделеу және қажет болған жағдайда қосымша ақпартты іздеу, шешімді бағалау

ЖОБА ӘДІСІ
Ол қойылған міндеттерге жетуге бағытталған белгілі бір реттілікпен құрылғанг амалдар мен іс-әрекеттер жиыны, яғни қандайда бір проблеманы шешуде білім алушылардың құрастырған ақырғы өнімі.
Оқытуда жоба әдісін енгізу арқылы білім алушылардың жаңаша ойланушы типін, яғни өнімділік құндылықтарын дамытуға болады.

ЖОБА ӘДІСІНІҢ НЕГІЗІ
Жобаны қорғау,
болашаққа болжам
Проблемалық жағдаят
Шешу амалдарын іздеу
(гипотеза ұсыну)
Зерттеушілік, ізденушілік
әрекет
Проблема???
ЖАҢА проблема
Проблема?!
Проблема!!
ШЕШІМІ…
Нәтижелерді өңдеу

НЕГІЗГІ ҰҒЫМДАР
Жоба әдісі (гр. тілінен аудар. «зетрреу» ) - деген мағынынаны білдіреді. Ол білім алушылардың сатылай күрделенетін практикалық тапсырмады орндайтын және білім мен жоспарлау дағдыларын қалыптастыратын оқу жүйесі.
Жобалық ойлау, жобалық іс-әрекет - жалпыланған және даралаған танымдық әрекет, нәтижесінде мадени құндыдлықтарды құру үшін, білім алушы технологиялық, техникалық, экономикалық т. б. білімдерін жобаны орындауға қолданады.
Жобалық іс-әрекеттің нәтижесі - Шығармашылық жобалар.
Notes: Метод проектов - это из области дидактики, частных методик, если он используется в рамках определенного предмета.
Метод (как дидактическая категория) - это совокупность приемов, операций овладения определенной областью практического или теоретического знания, той или иной деятельности. Это путь познания, способ организации процесса познания.
В основу метода проектов положена идея, составляющая суть понятия "проект", его прагматическая направленность на результат, который можно получить при решении той или иной практически или теоретически значимой проблемы.
Этот результат можно увидеть, осмыслить, применить в реальной практической деятельности.

ЗЕРТТЕУШІЛІК ЖӘНЕ ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ
Жаңашылдық деңгей жұмыстары бойынша төмендегідей ерекшеленеді:
Жобалық әрекетке тән ұғымдар
ОҚУ ПРОБЛЕМАСЫ - жеке адамның немесе топ мүшелерінің білу немесе білмейтін жою қажеттіліктері
Зерттеушілік әрекетке тән ұғымдар
ҒЫЛЫМИ ПРОБЛЕМА - жалпы білетін немесе зерттеуді қажет ететін көзқарастар қажеттілігі.
Жобалық іс-әрекетте өзіндік жаңалық ашылуы мүмкін. Бірақ оқу үдерісінде жеке зерттеушілік іс-әрекетті белсендіру маңыздырақ болады.
Notes: Метод проектов - именно способ достижения дидактической цели через детальную разработку проблемы (технологию), которая должна завершиться вполне реальным, осязаемым практическим результатом, оформленным тем или иным образом.
Чтобы добиться такого результата, необходимо научить детей самостоятельно мыслить, находить и решать проблемы, привлекая для этой цели знания из разных областей, умения прогнозировать результаты и возможные последствия разных вариантов решения, умения устанавливать причинно-следственные связи

НЕГІЗГІ БАҒДАРЫ
Қазіргі өмір үшін маңызды құндылықтарды
ДАМЫТУ:
Жауапкершілік алуды қалыптастыру;
Бірлескен шешім қабылдауды қалыптастыру (коммуникация)
Шиеленістерді (конфликт) ұрыссыз шешуге үйрету;
Ауызша және жазбаша тілдесуді меңгеру;
Алған білімдерін танымдық және практикалық міндеттерді шешуге қолдана білу;
Зерттеушілік дағдыларды ДАМЫТУ:
анализ ( проблеманы айқындау, жеке ақпарат жинақтау), бақылау, гипотеза құру, эксперимент жүргізу, синтез (жалпылау) .

ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТ КОМПОНЕНТТЕРІ
6. ПОРТФОЛИО - жобаға қатысты барлық жұмыс материалдары жинақталған папкасы.
ПРОБЛЕМА
ЖОБАЛАУ (жоспарлау)
АҚПАРАТТЫ ІЗДЕУ
ӨНІМ
ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Notes: Метод проектов - именно способ достижения дидактической цели через детальную разработку проблемы (технологию), которая должна завершиться вполне реальным, осязаемым практическим результатом, оформленным тем или иным образом.
Чтобы добиться такого результата, необходимо научить детей самостоятельно мыслить, находить и решать проблемы, привлекая для этой цели знания из разных областей, умения прогнозировать результаты и возможные последствия разных вариантов решения, умения устанавливать причинно-следственные связи

ЖОБА ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ НЕГІЗГІ ТАЛАПТАРЫ
Зертеушілік, шығармашылық тұрғыдан өзекті проблеманың болуы.
Табылатын нәтижелердің практикалық, теориялық танымдық құндылықтарының болуы.
Жобаға қатысушылардың жеке (өзіндік, жұптық, топтық) іс-әрекеті.
Жобаңың мазмұндық бөлімін құрылымдау (нәтижелерді сатылай көрсету бойынша) .
Қандайда бір анықталған алгоритм бойынша зерттеу әдістерін қолдану.
Notes: Метод проектов всегда ориентирован на самостоятельную деятельность учащихся - индивидуальную, парную, групповую, которую учащиеся выполняют в течение определенного отрезка времени.
Метод проектов органично сочетается с групповым подходом к обучению (cooperative learning)

ОҚУ ЖОБАЛАРЫНЫҢ ТИПОЛОГИСЫ
Зерттеушілік (ғылыми зерттеуді білдіреді),
Ізденушілік,
Шығармашылық (еркін және дәстүрлі емес амалдар),
Рөлдік (ойын, сахыналау),
Қолданбалы.
Жобалық іс-әрекеттегі басымдылық бойынша:
Практикаға бағдарланған (қандайда бір өнім),
Таныстырылымдық бағдарланған,
Ақпараттық (ақпарат жинақтау),
Шығармашылдық.
Жаңашылдық деңгейінің басымдылығы бойынша:
Notes: Метод проектов всегда предполагает решение какой-то проблемы. Решение проблемы предусматривает, с одной стороны, использование совокупности разнообразных методов, средств обучения, а с другой, - необходимость интегрирования знаний, умений применять знания из различных областей науки, техники, технологии, творческих областей.

ОҚУ ЖОБАЛАРЫНЫҢ ТИПОЛОГИСЫ
МОНОЖОБА - білімнің бір саласы бойынша
ПӘНАРАЛЫҚ - әртүрлі саладағы пәндер білім қолдану арқылы
Пәндік-мазмұндық сала бойынша:
Жобаны ұйымдастырылуы бойынша:
АЙҚЫНДАЛҒАН
АЙҚЫНДАЛМАҒАН - жобаға қатысушылардың іс-әрекетін айқын білдірмейді. (телекоммуникациялық жобаларға тән)
Жобаға қатысушылар саны бойынша…
Жеке, жұптық, топтық
Notes: Метод проектов всегда предполагает решение какой-то проблемы. Решение проблемы предусматривает, с одной стороны, использование совокупности разнообразных методов, средств обучения, а с другой, - необходимость интегрирования знаний, умений применять знания из различных областей науки, техники, технологии, творческих областей.

ОҚУ ЖОБАЛАРЫНЫҢ ТИПОЛОГИСЫ
В зависимости от охвата системного этажа в пределах
бір топ бойынша
бір лег (потока) бойынша
бір факультет, ЖОО бойынша
қала, регион және т. б.
Қатысушылар мәліметі бойынша:
Жобаның мерзіміне қарай:
қысқамерзімді (2…6 сағат) ;
ортамерзімді (16…18сағат) ;
ұзақмерзімді (семестр бойы) .
Notes: Метод проектов всегда предполагает решение какой-то проблемы. Решение проблемы предусматривает, с одной стороны, использование совокупности разнообразных методов, средств обучения, а с другой, - необходимость интегрирования знаний, умений применять знания из различных областей науки, техники, технологии, творческих областей.

ЖОБАЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТТІҢ ТҮРЛЕРІ
Сабақта
орындалатын
Сабақтан тыс
топта орындалатын
Оқу орнында
орындалатын жоба
Телекоммуникациялық жоба
ЖОБАЛЫҚ
іс-әрекет

ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР
Көпдеңгейлі зал. 150 адамға арналған
Мультимедиялық зал
1
2
3
4
5
Дәріс залы
Дөңгелек үстел
Конференц-холл
Notes: Особое место в образовательной деятельности школы занимают телекоммуникационные региональные и международные проекты.
Появившись в начале восьмидесятых годов, телекоммуникационные сети первоначально использовались в сфере науки и образования лишь как удобный и оперативный вид связи, поскольку вся сетевая работа тогда заключалась в обмене письмами между учащимися.
Специально организованная целенаправленная совместная работа учащихся в сети может дать более высокий педагогический результат. Наиболее эффективной оказалась организация совместных проектов на основе сотрудничества учащихся разных школ, городов и стран.

ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР
БІРЛЕСКЕН оқу-танымдық, зерттеушілік, шығармашылық немесе ойын.
Бәсекелестік немесе ынтымақтастық негізінде АКТ-лар мен сандық технологияларды қолдану арқылы ұйымдастырылған қатысушылардың ІС-ӘРЕКЕТІ.
МАҚСАТЫ - бірлескен іс-әрекет арқылы нәтижеге жету
ШАРТТАРЫ:
жалпы проблема,
мақсат,
келісілген әдістер,
іс-әрекеттің түрлері,
ТАЛАПТАР - жалпы білімдері болу керек :
интеграциаланған
проблеманы негізгі шешіміне шоғырланған
Notes: Особое место в образовательной деятельности школы занимают телекоммуникационные региональные и международные проекты.

МЖ және ОҚУ ПӘНДЕРІ
1 ТОП МЖ ендіруде салыстырмалы төмен тиімділік.
Арнайы және жалпы оқудағы білім мен білікті қалыптастыру:
Қазақ тілі, әдебиет, тарих, география, биология, химия, физика, математика.
«шығыс диагностикасында» білімнің жоғарғы сапасын көрсету үшін оқу бағдарламаларын құруда оқуда белсенді әдістерді жүелгі енгізу.
2 ТОП МЖ ендіруде салыстырмалы жоғары тиімділік.
Құзыреттіліктерді қалыптастыру (азаматтық, ақпараттық, коммуникативті т. б. ) яғни интегрирациаланған және қолданбалы түрдегі:
Шет тілдер, информатика, бейнелеу онері, технология, экология.
Біұл пәнедерге нені оқу керек дегеннен гөрі, қалай оқу керек деген құндылықтар маңыздырақ болады.
Notes: Особое место в образовательной деятельности школы занимают телекоммуникационные региональные и международные проекты.

ЖОБАМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ ҚАДАМДАРЫ
1. Дайындық-ұйымдастырушылық қадам
(проблема, жобалық тапсырманы құрастыру)
2. Жоспарлау (іс-әрекетті жоспарлау және
ұйымдастыру)
3. Зерттеу(іс-әрекетті іске асыру)
4. Қорытынды
5. Қорғау (презентация және нәтижелерді
бағалау)

ЖОБАНЫ БАҒАЛАУ ПАРАМЕТРЛЕРІ
ұсынылған праблеманың өзектілігі, зерттеліп отырған тақырып бойынша қажеттілігі;
алынған нәтижелерді өңдеудегі және зерттеу әдістерін таңдаудағы нақтылығы;
жеке мүмкіндіктеріне сай жобаға қатысушылардың белсенділігі;
қабылданған шешімдердің ұжымдық талқысы;
Өзара көмек, өзара толықтырулар және әңгімелесу дағдылары;
Проблеманы ашуда қажетті және терең деңгейлерге өтуі;
басқа салалардан білімдерді қолдануы;
қабылданған шешімдердің дәлдігі, қорытындыны негіздеу;
жүргізілген жоба шешімдерін көрсетудің эстетикасы;
оппоненттер сұрақтарына жауап беру дағдылары, топтың әрбір мүшесінің жауаптарының негізділігі және жүйелілігі
Notes: Организация внешней оценки проектов позволяет отслеживать их эффективность, сбои, необходимость своевременной коррекции.
Характер этой оценки в большой степени зависит от:
типа проекта,
темы проекта (его содержания),
условий проведения.
Если это исследовательский проект, то он с неизбежностью включает этапность проведения, причем успех всего проекта во многом зависит от правильно организованной работы на отдельных этапах.

ЖОБА ӘДІСІНІҢ ТҰЛҒАҒА БАҒДАРЛАНҒАН ӘДІСПЕН БАЙЛАНЫСЫ
Ынтымақтастықта
оқыту
Рөлдік ойындар
Портфель
Дискуссиялар
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz