Метатану аспектілерін санаттау білім алушы тұлға ретінде өзі туралы білімі


Slide 1

Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Өскемен қ.

Пән: Оқытудағы инновациялық бағыттар

Оқытушы: Педагогикалық

білім және менеджмент

кафедрасының аға оқытушысы, магистр:

Козыбаева Айнур Куатпековна

Slide 2

Дәріс тақырыбы: Метатану

Дәріс жоспары:

Метатану дегеніміз не?

Ерте жастағы оқушылар метатануға қабілетті ме?

Өздігінен реттелетін оқуды мұғалімдер қалай ынталандыра алады?

Slide 3

Метатану

Қалай оқу керектігін үйрену» модулінің атауы «өзін-өзі реттеу» үдерісіне жатады. Бұл үдерісте оқушылар метатану үдерісі арқылы түсіну, бақылау және оқу тәжірибесіне қадағалау жүргізу қабілеттерін дамытады. Қазіргі заманғы бірқатар зерттеулерде 3 жастағы оқушыларға мүмкіндік жасалған жағдайда, олар өзінің оқуына асқан жауапкершілікпен қарауға қабілетті екендігі анықталды (Whitebread, 2008) .

Олар балғын жас болуына қарамастан, өздерінің оқуына саналы түрде қарайды, тапсырмаларды шешу үшін өзіндік әдіс-тәсілдерді қолданады, сондай-ақ өздерін оқушы ретінде сезіне бастайды. Өзін-өзі реттеу мен метатанудың мұндай дағдыларын дамыту бұл балалардың саналы оқушы болып шығуларының кілті екендігін растады. Бұл зерттеу аталған қабілеттерді дамыту 3-5 жас аралығында болатындығын, сондай- ақ мұғалімдердің осы кезеңде жоғары сапалы педагогикалық тәсілдерді қолданып қомақты үлес қоса алатындығын көрсетті.

Slide 4 Slide 5

Метатану аспектілерін санаттау

Slide 6

Метатануды өлшеудің үш құрылымы

Slide 7

Ерте жастағы оқушылар метатануға қабілетті ме?

Ерте жастағы оқушыларда метатанымдық қабілеттердің бар екендігі жуық арада ғана белгілі болды. Флейвелл ерте жастағы оқушылардың метатану мүмкіндігі шектеулі екендігін айтады, олар әр уақытта өз жадыларын басқаруға, проблемаларды шешуге және шешім қабылдауға қабілетті емес. Алайда, жадының аспектілерін зерттеу бойынша жүргізілген бұдан кейінгі жұмыстар 3-4 жастағы балалардың өздері көп суреттерге қарағанда, саны азырақ суреттерді есте сақтау жеңілірек екендігін сезіне алатындығын анықтады (Flavell et al, 1995) .

Бронсон мектеп жасына дейінгі балалар мен балабақшадағы балалардың танымдық дамуын зерттей отырып, олардың көпшілігі ерікті түрде іштей өзін өзі реттеуге қабілетті деген шешімге келді.

Зерттеуші олар да «қалай оқу керектігін үйренеді» деген болжам жасаған. Осыған қарамастан, олар шешімді қалай қабылдағандарын немесе қандай тәсілді қолданғанын үнемі түсіндіріп бере алмайды, бұл жастағы балалар танымдық әрекет кезінде «өздік басқару» қызметін пайдаланады. Өсе келе, олар өз деңгейлеріне сәйкес келетін тапсырманың түрін таңдауға, оларды тиімді пайдалануға, өздерінің әрекетін түзетуге немесе қажет болған жағдайда көмек сұрауға, сондай-ақ іс-әрекет аяқталғанша немесе мақсатқа жеткенше «үдерісті» тоқтатпауға қабілетті бола бастайды (Bronson, 2000) .

Slide 8

Өздігінен реттелетін оқудың үш элементі аса маңызды болып табылады (Perry et al, 2002) :

Slide 9

Оқушылардың пікірін назарға алу

Slide 10

«Оқушы үні» жобасы аяқталған соң, жобаға қатысқан мұғалімдер арасында сауалнама жүргізіліп, оның нәтижесінде оқушылармен пікірлесу:

Slide 11 Slide 12

Оқушылармен білім беру мәселелері бойынша пікірлесу олардың өзін-өзі реттеуін дамытуына ықпал етеді. Мектеп пен сынып жұмысына қатысы бар тақырыпта оқушылармен ашық пікірлесудің жағымды әсері ретінде оқушылардың өз оқуын бақылай алатындығына, ол туралы пікір айтуға, өз оқуын жетілдіруге ықпал ете алатындығына сенімді болуын жатқызуға болады.


Ұқсас жұмыстар
Қалай оқу керектігін үйрену
Тұлғалық - бағдарлы оқыту
Тұлға
ХХІ ғасыр мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі
Тұлға психологиясы
Әлеуметтік психологиядағы тұлғааралық қатынастар мен қарым - қатынас мәселелері
Сабақ оқытудың негізгі формасы
Педагогикалық (кәсіби) құзіреттілік
ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕР
Тұлға аралық конфликт және оның шешу жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz