Ақпаратты қабылдаушы Ақпаратты беруші


Slide 1

Коммуникативтік қарым-қатынастағы медиасауаттылық

Дарибаева Сәндігүл Құлаханқызы

а. к. доцент п. ғ. м.

Slide 2

ЖОСПАРЫ:

Комуникация дегеніміз не?

Іскерлі коммуникация

Коммуникативті дағдылар

Коммуникациядағы негізгі кедергілер

Коммуникацияның тиімділігін арттыру жолдары

Қорытынды

Slide 3

Коммуникация - ақпарат алмасу үдерісі мен нәтижесі

Ақпарат алмасу

Коммуникациялық үдерістің басты мақсаты- ұсынылатын ақпараттың түсінілуін қамтамасыз ету

Ақпаратты қабылдаушы

Ақпаратты беруші

Slide 4

Коммуникациялық үдерістің негізгі 8 категориясын бөледі:

Slide 5

Іскерлік коммуникацияның мақсаты:

- белгілі бір аудиторияның пікірін қалыптастыру;

- аудиторияны ақпараттандыру;

- белгілі бір әрекетке аудиторияны мобильдеу.

Slide 6

« Бұзылған телефон »

Slide 7

АҚПАРАТТЫҢ ТЕПЕ-ТЕҢДІГІ

Сарапшы пікірі

Бірінші тарап

Бірінші тарап

Slide 8

Коммуникативті дағдылар

Тұлғаның өзге адамдармен байланыс орната алу қабілеті, сөз бен мінез-құлықты дұрыс түсіну және оған сәйкес жауап беру.

Slide 9

Коммуникация - бұл хабар алмасу, ойларымен, ақпараттармен бөлісу және т. б. - қарым-қатынас

Қарым-қатынас түрлері

93 %

7%

Дене тілі

Дауыс

Сөз

Вербальсіз (сөзді пайдаланбай-ым-ишара, дене қозғалысы)

Вербальді (сөзбен)

Вербальдық емес қарым-қатынас тәсілдерін зертеушілердің бірі А. Мейерабиан бойынша қарым-қатынас сипаттары

Slide 10

Коммуникациядағы негізгі кедергілер

Семантикалық кедергілер - сөздер реңінің бір мәнді болмауы, паралингвистикалық (дауыс ырғағы, дыбыс, жылдамдық) және вербальді емес (ым-ишара, тұрыс, көзқарас) .

Қабылдаудағы кедергілер - ақпаратты түсіну, ұғыну, мағынасын тануда кездеседі. Көп жағдайда адамдардың ыңғайлануына қарай құзыреттіліктер мен кедергілер аймағындағы конфликт түрінде көрінеді.

Кері байланыстағы кедергілер - хабарламаның дұрыс қабылдануы туралы ақпараттардың ақпарат жіберушіге келмеуі.

Тыңдай алмау -сыртқы мәліметтерді қабылдап, талдаудың орнына адамдар көбінесе өзінің ішкі әлемінің эксперессиясына бағдарланған.

Slide 11

Визуалдар- көзілдірік киеді, көзін қолымен жабады

Аудиалдар- бас киіммен

құлағын жабады,

ұзын шаштылар шашын

тіктейді, кейбірі құлағын жабады

Кинестетиктер- әлемді түйсінулермен қабылдайтындар әңгімелесуге жанасып кетпес үшін ара қашықтықты сақтауға тырысады, жиі қолдарын қалтасына жасырады. Сөйте отырып, Сіз берген мәліметті қабылдамау кейпін танытады.

Әлемді иіспен қабылдайтын адамдар- беторамал пайдалана отырып, мұрынмен манипуляция жасайды. Аяқ астынан тұмау белгісі көрініс табады- еріксіз қорғаныс реакциясы.

Slide 12

Көрінбейтін бөгеттер қоя отырып, әңгімелесуші қорғанады.

Байқап тұрғандай ол қабырға, бөгет сияқты көрінуі мүмкін.

Slide 13

Коммуникация барысында тыңдау тиімділігінің 10 ережесі:

ең алдымен сөйлеуді тоқтату;

айтушыға еркіндік беру;

тыңдауға дайын екендігін көрсету;

тітіркендіретін сәттерді шеттету;

айтушымен бірге мазасыздану;

шыдамды болу;

мінез-құлықты ұстау;

ерегіс пен сынға бой алдырмау;

сұрақтар қою;

тағы да:сөйлеуді тоқтату.

Slide 14

Тұлғааралық коммуникация тиімділігін арттыратын бірнеше тәсілдер бар:

айтпас бұрын идеяны анықтап алу;

мүмкін болар семантикалық мәселелерді қабылдау;

бет-әлпетті, ым-ишараны, тұрысты, дауыс ырғағын қадағалау;

түсінуге ашықтықты және дайындықты көрсету;

Келесі тәсілдерді пайдалана отырып, кері байланыс орнатуға қол жеткізу:

сұрақ қою;

әңгімелесушіден өз ойын қайта айтып беруді сұрау;

абдырататын және түсінбеушілікті көрсетуі мүмкін әңгімелесушінің жүріс-тұрысын, ым-ишара тілін бағалау;

сұраққа жауап беруге әрдайым дайын болу.

Slide 15

Коммуникацияның тиімділігін арттыру жолдары:

кері байланыс жүйесін құру;

ақпараттық ағымды реттеу;

тігінен және көлденеңнен ақпарат алмасуды жеңілдетуге мүмкіндік беретін басқару әрекетін қолдану;

ұсыныстар жинау жүйесін ашу;

мекеме ішілік ақпараттық жүйелерді қолдану: корпоративтік басылымдар, қабырға газеттері және т. б. ;

қазіргі ақпараттық технологиялардың жетістігін пайдалану.

Slide 16

Адам өмірінің әр саласында қабілет пен дағдылар қажет. Олардың әрқайсының өз атаулары бар.

Медиалық сауаттылық

• Ақпараттық сауаттылық

• Өз ойын білдіру еркіндігі мен ақпараттық сауаттылық

• Қарым-қатынас сауаттылығы

• Жаңалықтар сауаттылығы

• Компьютерлік сауаттылық

• Интернет сауаттылық

• Цифрлық сауаттылық

• Киносауаттылық

• Электронды ойынды пайдалану сауаттылығы

• Телевизиялық сауаттылық

• Жарнама саласындағы сауаттылық


Ұқсас жұмыстар
Ақпаратпен алмасу принциптері мен режимдері
Қарым-қатынаc қызметтері
Медициналық технология, мақсаты мен міндеттері
Фармацевтикалық ұйымдардың тәжірибелік жұмыстарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдану
Қаптамаларға басылатын маркировка ассортименті
Процесс Ақпараттық процесс
Отандық телемедицинаның даму жағдайы мен болашағы
Келіссөздерді алдын-ала жобалау және келіссөздердің дайындық кезеңдері
Ақпарат және ақпараттық қауіпсіздік
Ашық кілт криптографиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz