Диссертациялық жұмыстың мақсаты


Slide 1

С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті Компьютерлік үлгілеу және ақпараттық технологиялар кафедрасы

Өскемен қаласы, 2024 жыл

Информатика

мамандығының 2 курс

магистранты

Компьютерлік үлгілеу және ақпараттық технологиялар кафедрасының сениор -лекторы

PhD доктор

Базарова М.

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Қасенова А. М.

«EdApp платформасында мектеп курсының «Бұлттық технологиялар» бөлімін оқытуға арналған электронды контент әзірлеу»

Slide 2

«EdApp платформасында мектеп курсының 11-сыныбы информатика пәні бойынша «Бұлттық технологиялар» бөлімін оқытуға арналған электронды контент әзірлеу»

Slide 3 Slide 4

Қазіргі таңда мектеп оқушыларына сабақты түсіндіру барысында көрнекілік құрал ретінде интернет-платфомаларды қолданудың маңыздылығы, еуропалық стандартқа сай өз бетімен оқу дағдысын қалыптасыру, функционалдық сауаттылықты арттыру.

Slide 5

Қашықтықтан оқытуға арналған Интернет платформалары

Slide 6

Бұлтты технология деген - қызмет көрсететін әртүрлі ұғымдардан тұратын үлкен бір тұжырымдама. Бұлтты технология пайдаланушыға ғаламтор арқылы онлайн жағдайында деректерді өңдеуге мүмкіндік береді.

Slide 7 Slide 8

UCHi. RU интернет платформасы

Порталда әртүрлі тақырыптар бойынша көптеген сабақтар бар.

Онлайн сабақтарды бақылауды және өткізуді қамтамасыз етеді.

Олимпиадалар үнемі өткізіліп тұрады.

Оқушыларға, олардың ата-аналарына және мұғалімдеріне тегін және оңай тіркелу.

Slide 9

Мобильды электронды оқыту платформасы

«Мобильді электрондық білім беру» Федералдық мемлекеттік білім беру стандартының талаптарын орындауды қамтамасыз ететін жүйелік бағдарламалық шешімдерді, білім беру қызметтері мен қызметтерін әзірлеуші ​​және жеткізуші болып табылады.

https://edu. mob-edu. ru

Slide 10

Google Класс платформасы

мұғалімдерге оқу тапсырмаларын жылдам жасауға және басқаруға, кері байланыс беруге және сыныптарымен байланысуға көмектесетін білім беру құралы болып табылады. Бір Google есептік жазбасы арқылы жылдам және өте оңай тіркелу.

https://classroom. google. com

Slide 11

Диссертация қорытындылары:

Ақпараттық қауіпсіздік мәдениетін қалыптастырушы компоненттерін, қауіпсіз өмір сүру қағидаларын, орта білім беру міндеттерін информатика пәні шеңберінде зерттеп нақты тұжырымдамалар жасалды;

Орта мектептің 8-сынып бойынша оқу бағдарламасында бекітілген «Компьютерлік желілер» бөлімінің тақырыптарының мазмұны мен көлемін нақтылау, байланысын көрсеттім

Жинақталған дидактикалық материалдарды біртұтас электрондық кешен түрінде қолдануға ұсыну мақсатында EdApp платформасында жүйелеп біріктіру.

Таңдалған тақырыптар бойынша зертханалық жұмыстар құрастырып апробациядан өткізіледі


Ұқсас жұмыстар
Ғылыми проблема - қоғам қажеттіліктері туралы білім мен оларды қанағаттандыру тәсілдері мен тәсілдерін білмеу арасындағы қайшылық
Академиялық жазу, оның ерекшеліктері
Нәтижелерді жүзеге асыру туралы деректер және оны жүзеге асыру кезеңдерінің сипаттамасы
АУЫЛ МЕКТЕБІНДЕГІ САПАЛЫ БІЛІМГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫСТЫҢ НӘТИЖЕСІ
БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ БАСШЫЛАРЫН ІРІКТЕУ ЖҮЙЕСІ: НОРМАТИВТІК ЖӘНЕ ҚҰҚЫҚТЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Магистрлік диссертацияны жазуға қойылатын талаптар
Шабын цехы
Аталық қошқардың шәуетін саулықтарды экстракорпаралды ұрықтандыруға дайындау технологиясын жетілдіру
Биотехнологиялық үдерістердің негізгі кезеңдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz