Диссертациялық жұмыстың мақсаты



С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті Компьютерлік үлгілеу және ақпараттық технологиялар кафедрасы
Өскемен қаласы, 2024 жыл
Информатика
мамандығының 2 курс
магистранты
Компьютерлік үлгілеу және ақпараттық технологиялар кафедрасының сениор -лекторы
PhD доктор
Базарова М.
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Қасенова А. М.
«EdApp платформасында мектеп курсының «Бұлттық технологиялар» бөлімін оқытуға арналған электронды контент әзірлеу»

«EdApp платформасында мектеп курсының 11-сыныбы информатика пәні бойынша «Бұлттық технологиялар» бөлімін оқытуға арналған электронды контент әзірлеу»


Қазіргі таңда мектеп оқушыларына сабақты түсіндіру барысында көрнекілік құрал ретінде интернет-платфомаларды қолданудың маңыздылығы, еуропалық стандартқа сай өз бетімен оқу дағдысын қалыптасыру, функционалдық сауаттылықты арттыру.

Қашықтықтан оқытуға арналған Интернет платформалары

Бұлтты технология деген - қызмет көрсететін әртүрлі ұғымдардан тұратын үлкен бір тұжырымдама. Бұлтты технология пайдаланушыға ғаламтор арқылы онлайн жағдайында деректерді өңдеуге мүмкіндік береді.


UCHi. RU интернет платформасы
Порталда әртүрлі тақырыптар бойынша көптеген сабақтар бар.
Онлайн сабақтарды бақылауды және өткізуді қамтамасыз етеді.
Олимпиадалар үнемі өткізіліп тұрады.
Оқушыларға, олардың ата-аналарына және мұғалімдеріне тегін және оңай тіркелу.

Мобильды электронды оқыту платформасы
«Мобильді электрондық білім беру» Федералдық мемлекеттік білім беру стандартының талаптарын орындауды қамтамасыз ететін жүйелік бағдарламалық шешімдерді, білім беру қызметтері мен қызметтерін әзірлеуші және жеткізуші болып табылады.
https://edu. mob-edu. ru

Google Класс платформасы
мұғалімдерге оқу тапсырмаларын жылдам жасауға және басқаруға, кері байланыс беруге және сыныптарымен байланысуға көмектесетін білім беру құралы болып табылады. Бір Google есептік жазбасы арқылы жылдам және өте оңай тіркелу.
https://classroom. google. com

Диссертация қорытындылары:
Ақпараттық қауіпсіздік мәдениетін қалыптастырушы компоненттерін, қауіпсіз өмір сүру қағидаларын, орта білім беру міндеттерін информатика пәні шеңберінде зерттеп нақты тұжырымдамалар жасалды;
Орта мектептің 8-сынып бойынша оқу бағдарламасында бекітілген «Компьютерлік желілер» бөлімінің тақырыптарының мазмұны мен көлемін нақтылау, байланысын көрсеттім
Жинақталған дидактикалық материалдарды біртұтас электрондық кешен түрінде қолдануға ұсыну мақсатында EdApp платформасында жүйелеп біріктіру.
Таңдалған тақырыптар бойынша зертханалық жұмыстар құрастырып апробациядан өткізіледі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz