Оқыту принциптері




Презентация қосу
Оқыту
принциптері
Байелі Сымбат,
информатика
Оқыту
принциптері
ц и п -
Прин лыққа
б ас ш ы е я ,
ы н и д
алат , қағида
талап н м а ғ ы н а
деге реді.
бе ту
Оқы тері
н ц и
при тиканыңп
д ид а к а р ы на
ег ор и я л
кат жатады.
л а р ө м ір
О а қа ра й
та л аб ы н а тс а,
с кір іп ж
бірі е асы
Дидактика тарихында қалыптасқан
оқыту
Саналылық пенпринциптері:
белсенділік принцштері -
Жүйелілік пен бірізділік принциптері -
Теория мен тәжірибенің
оқыту процесінде оқу байланыстылыгы принципі -
білімді меңгеруде барлық багдарламалары мен тақырыптық бұл философияның
таным қызметін жоспарда көрсетілген тақырыптар «тәжірибе - танымның ілкі
жұмылдырып, теорияда бойынша теориялық және
тэжірибелік мәселелер бірізділікпен бүлағы» қағидасына
қарастырылған мәселені белгіленеді. Жүйелілік және бірізділік негізделген. Оның түбінде
тэжірибемен ұштастыруға принципі оқыту процесінде көптеген заңдылыктар
ынтасының болуын, оның оқушыларды үнемі өз бетімен жүмыс жатыр: оқытудың
өмірмен байланысын істеуге, сонымен бірге олардың сапасы мен тиімділігін
терең түсінуін, оқылатын біпімін жүйелі түрде тексеріп, есебін тәжірибе көрсетеді,
фактілер мен алып отыруды, оларды күнделікті тексереді, анықтайды;
құбылыстардың мэніне сабақтарға дайындықпен келуге тэжірибе - ақиқаттың
ден қоюды1 көздейді 2 үйретеді. 3 4 көрсеткіші;
5 тэжірибе
. өмірмен байланысты.

Ғылымилық Көрнекілік принципі - мұны алғаш зертгеп Беріктілік принципі —
принципі —ғылыми оған мэнді үлес қосқан Я.А. Коменский,
И.Г.Песталоцци, К.Д.Ушинский т.б. Осы білімнің беріктігі білім
дәлелді мазмүнды алушының оқу- танымдық
меңгертуді, ғылыми қағида негізінде Я.А.Коменский алғашқы
оқытудың әдістемесін жасады. процесінің толық іс-
жаңалықтарды әрекетті атқаруымен
жеткізуді Я.А.Коменский «Үлы дидактика» еңбегінде
мүғалімдерге байланысты. Бұл
міндеттейді, «Алтын ереже» ұсынды. Оның мәні - принциптің мазмұнын
ғылымның адамзат оқушыға қабылдауға үсынатын материал Я.А.Коменский «бүгінгі
үшін қызмет түсінікті болуы үшін мүмкіндігінше оның бес білім өткен сабақтың
ететіндігін сезім мүшесін беріктігін қамтамасыз етіп,
танытып, ғылыми қатыстыру: сипап сезу, көзбен көру, иісін, ертеңгі меңгеретін сабаққа
Зерттеуші Н.В.Басова ұсынган
дидактикалық принциптер:
• Оқытудың дамытушылығы мен тәрбиелілігі;
• Ғылымилық, түсініктілік және еңсерілуге боларлық қиындық;
• Саналылық және оқытушының басшылық ықпалындағы студенттің
шыгармашылық белсенділігі;
• Көрнекілік және шығармашылық ойлаудың дамуы;
• Оқытудың бірізділілігі мен жүйелілігі;
• Білім берудің өз бетімен білім алуға ауысуы;
• Оқытудың өмірмен, болашақ мамандығымен байланыстылығы;
• Студенттердің танымдық белсенділігінің дамуы мен білімнің
беріктігі;
• Оқытудағы жағымды эмоционалды ахуал;
• Оқытудың ұжымдық және жеке даралығымен есептесу;
• Оқытудағы ізгілендіру және гуманитарландыру;
• Оқытуды компьютерлендіру;
• Интеграция - пәнаралық байланыс;
• Оқытудың инновациялылығы;
Студе
нттер
ғ ыл ым дің
и ж ән
оқу е
жұ м ы
сының
бірліг Проблемалылы
қамта ін қ
масыз
ету (Т.В.Кудрявцев
(И.И.К )
обыля
и й) ц к ЖОО-ның орта
Ма м а н
б а ғ ы т д ы қ қа
(А.В.Б тылық
мектепке
араба
ко в )
нши ңараганда Оқу
үдерісіндегі
өзімдік эмоционалдық
ерекіиеліктері және
мажорлық
Маманды
ұтқырлы
қ та ғы бар: (Р.А.Низамов,Ф
(мобильд қ .И.Наумов)
ілік)
(Ю.В.Кис
В.А.Лиси елев,
цын жән
т.б.) е
- жоғарғы білімнің болашақ
маманның жеке түлғасын дамытуға
бағдарлануы;
Соңгы уақытта - жоғары білім мазмұнының
оқыту гылымның қазіргі жэне алдағы
принциптерін уақыттағы даму болжамына
синтездеу арқылы сәйкестілігі (техника, технология,
наноғылым, нанотехнология, т.б.);
ЖОО-дагы оқыту - ЖОО-дағы жалпы, топпен және
принциптерін дара оқыту формаларыньң тиімді
топтау идеясы да бірлігі;
айтылып жүр: - маман дайындаудың әр түрлі
кезеңдерінде қазіргі уақыттағы
оқыту әдістері мен құралдарын
рационалды қолдану;
- мамандарды өзінің кәсіби
деңгейіне жауап беретіндей
нәтижеде, бәсекелестікке
қабілеттілігін қамтамасыз ету.
Бұл принциптер өмір
талаптарынан туындап
отыр және де
Ю.К.Бабанскийдің «оқыту
принциптері жатталып
қалған, бұзылмайтын
догма емес, олар омірге
байланысты жетіліп,
өзгеріп отырады» деген

Ұқсас жұмыстар
Оқытудың принциптері
ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ДИДАКТИКАСЫ
Оқыту процесінің жалпы заңдылықтары
Педагогикалық процесс - күрделі жүйелі құбылыс
Дидактиканың оқыту мақсаты
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнінен мазмұнды суреттермен жұмыс
Smart білім берудің мақсаты
Оқытудың заңдылықтары
Білім мазмұнын қалыптастыру принциптері
ЕРТЕ ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ ЖАЙЛЫ
Пәндер