Оқыту принциптері



Оқыту принциптері
Байелі Сымбат, информатика

Оқыту принциптері

Дидактика тарихында қалыптасқан оқыту принциптері:
Беріктілік принципі -білімнің беріктігі білім алушының оқу- танымдық процесінің толық іс-әрекетті атқаруымен байланысты. Бұл принциптің мазмұнын Я. А. Коменский «бүгінгі білім өткен сабақтың
беріктігін қамтамасыз етіп, ертеңгі меңгеретін сабаққа жол ашуы керек» деп көрсетеді.
.
Теория мен тәжірибенің байланыстылыгы принципі - бұл философияның «тәжірибе - танымның ілкі бүлағы» қағидасына негізделген. Оның түбінде көптеген заңдылыктар жатыр: оқытудың
сапасы мен тиімділігін тәжірибе көрсетеді, тексереді, анықтайды; тэжірибе - ақиқаттың көрсеткіші; тэжірибе өмірмен байланысты.

Зерттеуші Н. В. Басова ұсынган дидактикалық принциптер:
Оқытудың дамытушылығы мен тәрбиелілігі;
Ғылымилық, түсініктілік және еңсерілуге боларлық қиындық;
Саналылық және оқытушының басшылық ықпалындағы студенттің
шыгармашылық белсенділігі;
Көрнекілік және шығармашылық ойлаудың дамуы;
Оқытудың бірізділілігі мен жүйелілігі;
Білім берудің өз бетімен білім алуға ауысуы;
Оқытудың өмірмен, болашақ мамандығымен байланыстылығы;
Студенттердің танымдық белсенділігінің дамуы мен білімнің беріктігі;
Оқытудағы жағымды эмоционалды ахуал;
Оқытудың ұжымдық және жеке даралығымен есептесу;
Оқытудағы ізгілендіру және гуманитарландыру;
Оқытуды компьютерлендіру;
Интеграция - пәнаралық байланыс;
Оқытудың инновациялылығы;
Оқытудың интеграциясы.

ЖОО-ның орта мектепке ңараганда өзімдік ерекіиеліктері бар:
Проблемалылық (Т. В. Кудрявцев)
Мамандыққа бағыттылық (А. В. Барабаншиков)
Оқу үдерісіндегі эмоционалдық және мажорлық (Р. А. Низамов, Ф. И. Наумов)
Мамандықтағы ұтқырлық (мобильділік) (Ю. В. Киселев, В. А. Лисицын және т. б. )

Соңгы уақытта оқыту принциптерін синтездеу арқылы ЖОО-дагы оқыту принциптерін топтау идеясы да айтылып жүр:
- жоғарғы білімнің болашақ маманның жеке түлғасын дамытуға бағдарлануы;
- жоғары білім мазмұнының гылымның қазіргі жэне алдағы уақыттағы даму болжамына сәйкестілігі (техника, технология,
наноғылым, нанотехнология, т. б. ) ;
- ЖОО-дағы жалпы, топпен және дара оқыту формаларыньң тиімді бірлігі;
- маман дайындаудың әр түрлі кезеңдерінде қазіргі уақыттағы оқыту әдістері мен құралдарын рационалды қолдану;
- мамандарды өзінің кәсіби деңгейіне жауап беретіндей нәтижеде, бәсекелестікке қабілеттілігін қамтамасыз ету.

Бұл принциптер өмір талаптарынан туындап отыр және де Ю. К. Бабанскийдің «оқыту принциптері жатталып қалған, бұзылмайтын догма емес, олар омірге байланысты жетіліп, өзгеріп отырады» деген ойын дәлелдей түседі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz