Дидактикалық оқыту принциптері және жоғары білімдегі заманауи қолданылуы


Slide 1

Оқыту принциптері

Байелі Сымбат, информатика

Slide 2

Оқыту принциптері

Slide 3

Дидактика тарихында қалыптасқан оқыту принциптері:

Беріктілік принципі -білімнің беріктігі білім алушының оқу- танымдық процесінің толық іс-әрекетті атқаруымен байланысты. Бұл принциптің мазмұнын Я. А. Коменский «бүгінгі білім өткен сабақтың

беріктігін қамтамасыз етіп, ертеңгі меңгеретін сабаққа жол ашуы керек» деп көрсетеді.

.

Теория мен тәжірибенің байланыстылыгы принципі - бұл философияның «тәжірибе - танымның ілкі бүлағы» қағидасына негізделген. Оның түбінде көптеген заңдылыктар жатыр: оқытудың

сапасы мен тиімділігін тәжірибе көрсетеді, тексереді, анықтайды; тэжірибе - ақиқаттың көрсеткіші; тэжірибе өмірмен байланысты.

Slide 4

Зерттеуші Н. В. Басова ұсынган дидактикалық принциптер:

Оқытудың дамытушылығы мен тәрбиелілігі;

Ғылымилық, түсініктілік және еңсерілуге боларлық қиындық;

Саналылық және оқытушының басшылық ықпалындағы студенттің

шыгармашылық белсенділігі;

Көрнекілік және шығармашылық ойлаудың дамуы;

Оқытудың бірізділілігі мен жүйелілігі;

Білім берудің өз бетімен білім алуға ауысуы;

Оқытудың өмірмен, болашақ мамандығымен байланыстылығы;

Студенттердің танымдық белсенділігінің дамуы мен білімнің беріктігі;

Оқытудағы жағымды эмоционалды ахуал;

Оқытудың ұжымдық және жеке даралығымен есептесу;

Оқытудағы ізгілендіру және гуманитарландыру;

Оқытуды компьютерлендіру;

Интеграция - пәнаралық байланыс;

Оқытудың инновациялылығы;

Оқытудың интеграциясы.

Slide 5

ЖОО-ның орта мектепке ңараганда өзімдік ерекіиеліктері бар:

Проблемалылық (Т. В. Кудрявцев)

Мамандыққа бағыттылық (А. В. Барабаншиков)

Оқу үдерісіндегі эмоционалдық және мажорлық (Р. А. Низамов, Ф. И. Наумов)

Мамандықтағы ұтқырлық (мобильділік) (Ю. В. Киселев, В. А. Лисицын және т. б. )

Slide 6

Соңгы уақытта оқыту принциптерін синтездеу арқылы ЖОО-дагы оқыту принциптерін топтау идеясы да айтылып жүр:

- жоғарғы білімнің болашақ маманның жеке түлғасын дамытуға бағдарлануы;

- жоғары білім мазмұнының гылымның қазіргі жэне алдағы уақыттағы даму болжамына сәйкестілігі (техника, технология,

наноғылым, нанотехнология, т. б. ) ;

- ЖОО-дағы жалпы, топпен және дара оқыту формаларыньң тиімді бірлігі;

- маман дайындаудың әр түрлі кезеңдерінде қазіргі уақыттағы оқыту әдістері мен құралдарын рационалды қолдану;

- мамандарды өзінің кәсіби деңгейіне жауап беретіндей нәтижеде, бәсекелестікке қабілеттілігін қамтамасыз ету.

Slide 7

Бұл принциптер өмір талаптарынан туындап отыр және де Ю. К. Бабанскийдің «оқыту принциптері жатталып қалған, бұзылмайтын догма емес, олар омірге байланысты жетіліп, өзгеріп отырады» деген ойын дәлелдей түседі.


Ұқсас жұмыстар
Оқыту технологиясының принциптері мен жоғары оқу орнындағы қолданылуы
Проблемалық оқыту технологиясы: теориясы, міндеттері және жоғары білімдегі рөлі
Қазақстандағы жоғары кәсіби білім: оқыту процесінің дидактикалық негіздері
Заманауи әлем мен білімдегі медиа: медиа-білім берудің мақсаттары, міндеттері және цифрлық сауаттылық
Оқытудың дидактикалық теориялары мен заманауи білім беру парадигмасы
Жоғары өнімді сұйық хроматографияның принциптері, әдістері және қолданылуы
Оқыту әдістерінің дидактикалық, психологиялық және технологиялық аспектілері
Қашықтықтан оқыту: заманауи формасы, мақсаттары және Қазақстандағы тәжірибесі
CLIL (пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту): теориясы, принциптері және Қазақстандағы қолданылуы
Оқыту әдістерінің дидактикалық негіздері мен қолдану талаптары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz