Дене тәрбиесі теориясы - адам денесін жетілдіру процесін басқарудың жалпы заңдары туралы ғылым
Презентация қосу
Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі пәні,
мақсаты, міндеттері, мазмұны.
Орындаған:Нұрекеш Алина
Жиғанбаева Зарина
Дене тәрбиесі теориясы - адам денесін жетілдіру
процесін басқарудың жалпы заңдары туралы ғылым.
Дене тәрбиесі теориясы дене тәрбиесі жүйесінің
мақсатын, міндеттерін, қағидаларын зерттейді, тәрбиенің
басқа түрлерімен – ақыл-ой, адамгершілік, эстетикалық,
еңбек тәрбиесі мен дене тәрбиесінің заңды байланысын
ашып көрсетеді. Дене тәрбиесі құралдарын оқып-білуге,
дене жаттығуларын үйрету қағидалары мен әдістерін
ашып көрсетуге, қозғалыс дағдыларын қалыптастыруға
және дене қасиеттерін дамытуға, спорттық
жаттығулардың жалпы негіздерін, денені жаттықтыру
сабақтарының әртүрлі формаларын (дене тәрбиесі
сабақтары, ертеңгілік гимнастика, қимыл-қозғалыстық
ойындар т. б.), сондай-ақ дене тәрбиесі жөніндегі
жұмысты жоспарлауға және есепке алуға көп көңіл
бөлінеді.
Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі үнемі қоғамдық практикамен бірлікте
дамып келеді. Ол ғылыми зерттеулерді пайдаланады, озат практика
жетістіктерін таратады, өткеннің алдыңғы қатарлы тәжірибесін және қазіргі
дүниежүзілік ғылымдағы игіліктің бәрін қолдап отырады. Дене тәрбиесі
теориясы мен әдістемесі практиканы ғылыми негіздермен қаруландырады,
сөйтіп оның одан әрі дамуына көмектеседі.
Дене тәрбиесінің аталып көрсетілген мақсатына сәйкес:
1. Сауықтыру міндеттері: денсаулықты нығайту, денені жан-
жақты дамыту, ағзаны шынықтыру, адамдардың ұзақ өмірін
қамтамасыз ету;
2. Білім беру міндеттері: қозғалыс дағдылары мен іскерлікті
қалыптастыру, дене қасиеттерін (жылдамдық, ептілік, икемділік,
күш, төзімділік т.б.) қалыптастыру, арнаулы білімді меңгеру,
ұйымдастырушылық қабілеттерді бойға сіңіру;
3. Тәрбиелеу міндеттері: ақыл-ой, адамгершілік, эстетикалық
және еңбек, т.б.тәрбиелерге ықпал ету сияқты міндеттерді шешу
қарастырылады.
Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі мазмұны дене тәрбиесі ілімі
мен әдістемесінің дамуын, қоғамда алатын орнын, ерешеліктерін,
заңдылықтарын белгілеп, талдайды. Мектепке дейінгі және мектеп
жасындағы балалар дене тәрбиесінің міндеттері құралдары,
бағдарламалары, жас кезеңіндегі дене тәрбиесі, дене тәрбиесіне үйрету,
тәрбиелеу, дамыту, қимыл-қозғалыс дағдыларын қалыптастыру,
мектепке дейінгі,мектеп жасындағы дене тәрбиесін ұйымдастыру
формаларын, дене тәрбиесін жоспарлау және есепке алу, дене
тәрбиесіне әдістемелік басшылық, отбасы, мектеппен сабақтастық
мәселелерін қамтиды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz